28 april 2024, 03:22:54

man of pop lutino?

Gestart door Quinten, 19 oktober 2005, 19:33:02

« vorige - volgende »

Quinten

de man van de markt zij dat de twee valkjes die ik gekocht heb zeker poppen zijn hij zij dat mannen een beetje geler zijn dan poppen de kuif is wel een beetje oranje misschien kan je daar iets aan zien ik weet het niet onder de vleugels zie ik niet onmiddelijk vlekjes kan het dat de vlekjes bijna niet zichtbaar zijn? alvast bedankt

                 groetjes Quinten

Tara

Hoi Quinten,

dat mannen geler zijn dan poppen vind ik pure onzin, hier is het meestal bijna altijd juist het omgekeerde, als ik gelere lutino's heb zijn die meestal poppen... Maar natuurlijk niet altijd..

Zie je een visgraatmotief in de staart?
Dan zijn het popjes.. Anders heb je mannetjes..
Tenzij het visgraatmotief nog verdwijnt, dan heb je jonge mannen (mannen lijken voor hun jeugdrui ALTIJD op poppen)

Groetjes, Tara

Quinten


ey bedankt maar is dat visgraatmotief duidelijk ik heb juist ontdekt dat een gele vlekjes ander de vleugel heeft maar de onder heeft dat niet die is wel een beetje lichter van kleur maar zij(hij) is wel heel rustig heeft wel al gefloten maar heel simpel en houd zich erg op de achtergrond

            groetjes Quinten

Joyce28

ik weet niet of de valk tam is zodat je de onderkant kan bekijken,maar aan de onderkant van de staartveren zie je allemaal vlekjes als het een pop is,ook in het driehoekje van de staart zie je dat.

Popjes zijn meestal geel overgoten,en de wangvlek zegt niks.Heb hier een lutinopop en die heeft een knaloranje wangvlek :D

valkenpiet

Hoi,

bij jonge lutino's en bij poppen zie je echt wel vrij goed druppelvormige vlekjes op de BINNENKANT van de vleugels.
Dat van die kleuren is inderdaad nonsens.
Als je geen vlekjes ziet dan heb je gewoon twee volwassen mannen.