16 april 2024, 22:34:52

Kooi

Gestart door Bart, 22 augustus 2002, 11:26:58

« vorige - volgende »

Bart

Hallo iedereen,
Ik heb zojuist m'n onbewoonde kooi volledig ontsmet met Dettol, moet er nog iets anders met de kooi gebeuren voordat er een nieuwe bewoner in komt? Ik ben nog steeds op zoek naar een kweker in de buurt van Antwerpen, kent u iemand of hebt u een adres of e-mail, contacteer mij dan (e-mail: bart-dude@scorpions.co.uk)

Peter

Hoi Bart,

Goed afspoelen daarna en dan kan de vogel erin.

Groetjes,
Peter

cristina

27 augustus 2002, 20:01:33 #2 Last Edit: 27 augustus 2002, 20:02:46 by cristina
hallo

ik had zelf ook nog een paar vraagjes over de kooi dus ik zet ze er hier maar vast bij

nou heb ik gelezen dat het beter is om houte zitstokken te hebben maar ik vroeg me af is het slecht als ze van kunststof zijn? zo ja hoe kom ik aan houte moet ik ze kopen of mogen zo ook uit de tuin komen? hoe dik moeten de stokken dan zijn ? het kan toch geen kwaat om en houte en kunststof zitstokken te hebben?

en dan heb ik nog een klein vraagje?
hoevaak moet je de zit stokken ?

ik ben lastig he met al mijn vragen ::) maar ik weet er gewoon nog niet zo veel van af

ik hoop dat iemand mij de antwoorden zou willen vertellen

oja peter hebben jullie al een antwoord gevonde op de mail die ik jullie een tijdje geleden heb gestuurd (of alle planten met bloemen giftig zijn). ik ben namelijk wel erg benieuwd

groetjes cristina

(jeetje wat een verhaaal is het geworden hahahaha

Peter

Hoi Cristina,

Tjee een lang verhaal en veel vragen:)
Maar dat maakt niet, oke daar gaan we:

Zitstokken van hout zitten beter, en voor de nagels, die slijten dan vanzelf af. En het ziet er mooier uit (althans mijn mening).
De stokken bij ons zijn de dikte van een bezemsteel, en ze vinden het heerlijk. Wij zelf hebben alleen nog maar hout.

Helaas hebben we nog verder geen antwoordt op je vraag. Ik ben nog steeds bezig om alle gegevens terug te vinden op onze oude hardde schijf. We hebben een tijdje terug een flinke crash op de pc gehad. En nu ook een nieuwe hardde schijf geplaatst. We zijn dus overal erg druk en met de site zoals 't forum :))

Maar we gaan binnenkort alles uitzoeken omdat we nog meer hebben liggen...

Enne deze snapte ik niet echt :
"en dan heb ik nog een klein vraagje?
hoevaak moet je de zit stokken ? "


Groetjes,
Peter

crissy

31 augustus 2002, 20:21:52 #4 Last Edit: 27 mei 2003, 03:46:08 by Angelique
bedankt voor de antwoorden

met de laatste bedoelde ik

hoevaak moet je de zitstokken vervangen (ik bedoel de houte)?

of maakt dat niet uit

groetjes cristina

Diana

Plastice zitstokken zijn goed voor... Parasieten! Zitstokken van Plastic zijn van de onderkant meestal open en dus de perfecte broedplaats voor Parasieten! Dus van hout is Beter!

V_Valkie

 :o :o :o :o......ik ga vandaag meteen mijn stokken vervangen!!!ik d8 dat het alleen voor de nagels was en het geen haast had,maar ik ga strax meteen andere in de kooi zetten!