Nieuw rubriek: Spoed vragen, ja of nee?

Gestart door Speedy, 25 mei 2003, 22:46:04

« vorige - volgende »

Speedy

Het valt mij op, dat er nog wel eens mensen in een beetje nerveuse situatie zitten, dus een vraag stellen die ze snel beantwoordt willen zien.
Soms lees je die vraag wat later, omdat de rubriek misschien net op dat moment jou even ontgaat.
Vandaar mijn idee, vinden jullie ook dat er een Spoedrubriek bij moet komen hier?

demi

ja ben ik helemaal mee eens trudie!
ik lees ook vaak help me snel dus ik vindt van ja

groetjes diana

Ellen

Ja ik ben er ook voor dat er een spoedrubriek moet zijn.
Maar dan wel na twee dagen de vraag verwijderen anders
zie je door de bomen straks het bos weer niet.
Of zie ik dat verkeerd?
Verder kan ik het alleen maar toejuichen.

Gr. Ellen.

JERONIMO

Ik ben er ook helemaal voor wie weet wat heeft de valk maar volgens mij gaat er mss wel misbruik van gemaakt worden

Lique

Hoi Allemaal,

Leuk idee, maar het gebeurt ook wel eens, dat het echt spoedeisend is.
Om die reden, en nog meerdere willen wij een nieuw telefoon nummer aanvragen, voor advies te geven voor de valkparkiet.
Zo kunnen mensen in nood bellen, dat gaat makkelijker en sneller als typen.

Groetjes Angelique

demi

hoi lique

dat zal helemaal een geweldig idee zijn zeg!!
groetjes diana ;D

Speedy

Hoi Angelique,

Een telefoonnummer?? van jullie??
Dan heb je juist kans dat je om de stomste dingen gebeld gaat worden, laat dat nummer dan maar van een echte vogelarts zien, maar niet van jullie privé.
Maar zoals nu ook....
Er staat al vanaf vanmiddag een vraag in de rubriek kweken, ik heb er wel op geantwoordt, maar misschien helemaal het verkeerde antwoord.
het staat onde het rubriekje kweken het heet te oud.....het leek op een dringende vraag, maar nog niemand heeft het beantwoord.
Snap je waarom ik deze poll heb geopend?
ik hoop dat alsnog iemand er een antwoord op kan geven, ja en inderdaad.,...het moet ook maar bij de mensen zelf opkomen, dat ze voor dit soort gevallen..dan ook maar de dierenarts moeten raadplegen, liefst een vogelexpert.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hallo,

Ja kan het wel doen, maar dan moet je er duidelijk bij vermelden dat het om spoed gaat, dus niet voor iets lulligs. Je kan de rubriek bijv. ook ff laten proefdraaien voor een paar weken of zoiets. Een telefoonnr. is niet echt handig denk ik. Dan wordt je 's nachts wakker gebeld omdat er iets ernstig aan de hand lijkt te zijn, terwijl dat niets is. Dus weg n8rust.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Peter

CitaatHoi Angelique,

Een telefoonnummer?? van jullie??
Dan heb je juist kans dat je om de stomste dingen gebeld gaat worden, laat dat nummer dan maar van een echte vogelarts zien, maar niet van jullie privé.
Maar zoals nu ook....
Er staat al vanaf vanmiddag een vraag in de rubriek kweken, ik heb er wel op geantwoordt, maar misschien helemaal het verkeerde antwoord.
het staat onde het rubriekje kweken het heet te oud.....het leek op een dringende vraag, maar nog niemand heeft het beantwoord.
Snap je waarom ik deze poll heb geopend?
ik hoop dat alsnog iemand er een antwoord op kan geven, ja en inderdaad.,...het moet ook maar bij de mensen zelf opkomen, dat ze voor dit soort gevallen..dan ook maar de dierenarts moeten raadplegen, liefst een vogelexpert.

Groetjes,
Trudie
Hoi Trudie,

We hebben nog een oude GSM kaart liggen met een nummer, vandaar het idee. Maar er zit idd een risco aan, maar het was ook een gedachte en vandaar te melding op het forum zodat we ook de mening van een ander konden horen :)

Het onderdeel Spoed is inmiddels een feit, het deel staat direct onder nieuws. Tevens ook een soort introotje erbij gemaakt dat je als het echt heel veel speod vraagt of je het zelf niet kunt oplossen toch echt na de dierenarts toe moet.

Groetjes,
Peter

Ellen

Inderdaad heel slim om toch maar geen tel.nr. te geven.
Wordt je echt gek gebeld voor het minste geringste.
Voor iedereen geld een spoedgeval weer anders.

Gr. Ellen.

Paul

Hoi Angelique en Trudie,
Een heel goed idee om een rubriek spoed te maken.
Vaak leest ik overdag wel heel even het forum maar alleen even snel en dan kom je belangrijke haast vragen vaak niet tegen.
De rubriek spoed zou ik als eerste lezen als er iets nieuws in staat en dan meteen beantwoorden dus ik weet wel zeker dat ik daar ook sneller in zou reageren :-)
Er komen ook heel veel mensen op het forum dus je kan dan ook vaak van meer mensen advies krijgen en dat lijkt me ook een voordeel boven een telefoonnummer.
Een telefoonnummer is vaak in de nacht niet bereikbaar terwijl er dan op het forum vaak nog wel mensen kijken die een antwoord kunnen geven.

Groetjes,  Paul

Kevin_C

Ik vind dit een goed idee.

Maar men moet er dan wel rekening mee houden dat
het voor 'dringende' zaken is.

Als iedereen nu zijn berichten daar plaatst, dan heeft het
natuurlijk geen zin.

Anders vind ik het een zeer goed idee.

Gr. Kevin