3 mei 2025, 09:31:39

Sla

Gestart door Remco_Ultee, 8 juni 2003, 18:38:26

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

Eet jullie valkje ook wel eens een heel slablad op? Ik gaf Gel gisteren een slablad en ik dacht daar eet hij toch niks van, en vanmorgen lag er nog een heel klein stukje, vond ik wel grappig om te vertellen.

Stijn dc

hello remco

mijn valken eten heel veel sla, ik geef ze het niet te vaak omdat ze dan mss diarre krijgen maar als ze het hebben is het in een wip op

SDC

Irene

Sla eet Gijs niet zo, maar jo9nge bladspinazie :o :o ::) dat gaat er in als.....trosgierst! :D :D :D.
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Remco_Ultee

Nou hij list nu al appel en sla, dat is toch al wat he  ;D
Zometeen eens boven kijken wat we nog meer hebben, een mandarijn ofso lijkt me wel grappig om te geven  8)

Irene

Gijs eet iedere  dag ook meer. Hij moet het allemaal leren. Het een trekt meer aan dan het ander. een aardbei vond hij heel spannend, maar heeft er meer aan gelikt dan gegeten. Was ook erg benieuwd of hij dat lekker zou vinden en hoe hij dat eet, en vooral hoe hij er daarna uitziet: het is nl. een lutino.  Maar het viel mee, maar wie weet.... ::) ::)
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Tara

Hoi Remco,

hier eten ze bijna allemaal graag sla :). Ze zijn er gewoon dol op, ik geef ze dan meestal enkele blaadjes en die gaan niet lang mee, niet alleen de valken eten ze graag :).

Groetjes, Tara

Remco_Ultee

Paul

Hoi Remco,
Met manderijn even uitkijken want ik heb weleens gelezen dat dat niet goed voor ze is.
Sinaasappel mag weer wel maar geloof dat die witte velletjes niet goed voor ze zijn van die manderijnen.
Hier eten ze heel weinig groenvoer maar ik heb nu gevriesdroogde groente gekocht speciaal voor vogels dus eens kijken of ze dat wel wat vinden :-)

Groetjes,  Paul

Remco_Ultee

Had ook net gelezen nadat ik dat berichtje gepost had dat een mandarijn niet goed is, bedankt voo rje reactie, ik heb het trouwens niet meer gegeven  :)

Tara

Hoi,

die witte velletjes zijn juist wel goed voor de valkparkiet toch? Het is wat binnen zit hoorde ik, daar zit iets in (weet wel niet wat) wat giftig is voor valkparkiet waar ze na een tijdje ziek van komen en misschien sterven.