3 mei 2025, 05:48:15

Vreemd popjes gedrag

Gestart door Rianne, 2 november 2005, 19:48:26

« vorige - volgende »

Rianne

Hallo,

ik heb hier een valkje (Tiara) wat volgens de berekeningen een pop moet zijn. Tot een paar weken terug gedroeg ze zich ook zo maar toen ze aan het puberen sloeg, besloot ze het gefluit van vriend Tinco maar na te doen. Dus nu doet ze bijna alles na wat hij kan, alleen dan minder 'mooi'. Ook is ze wat dominant naar de 2 kooigenootjes, als zij ergens wil zitten, jaagt ze ze gewoon weg, of ze hapt naar de teentjes.

Komt dit gedrag vaker voor? Of moet ik al beginnen te twijfelen of het wel een pop is?

bobbie

Hoi Rianne,

Mijn Cootje is een pop maar heeft een tijd Cobus geheten omdat ze mannengedrag vertoonde. Ik dacht toen echt dat het een man was. Ze floot het mannenriedeltje helemaal niet slecht hoor  :D.

Op een avond zat ze op mijn schouder en ineens ging ze "kippetje zitten". Ook heeft ze de poppenvlekjes op haar vleugels en een gestreepte staart, dus het is echt een pop met mannengedrag.

Op een gegeven moment is dat over gegaan. Ze doet het nu heel af en toe nog.

Wat mij wel opvalt is dat Cootje totaal geen interesse heeft in de mannen die hier zijn. Ik hoop voor jou dat  Tiara volgend jaar wel interesse heeft in de heren die bij je wonen. ;)

Nel :)

Rianne

ze is nog maar 5 maanden dus er kan nog van alles gebeuren. Ik zal het wel zien met de rui, naar mijn idee is ze nog geen parels kwijt.