2 mei 2025, 15:48:05

vraag aan Riny

Gestart door anneke, 2 november 2005, 13:04:22

« vorige - volgende »

anneke

Hoi Riny daar was ik weer. mijn valkje krijst nu niet meer maar maakt nu de hele dag door een knarsend geluid zo gauw we maar een beetje in de buurt komen .Als de kooi open staat komt hij welnaar mij toe en op mijn schouder zitten of op mijn hoofd maar daar maakt hij ook dat geluid .Fluiten doet hij niet meer ik weet niet wat dat is ,jij misschien? gr anneke

grimm

,mijn vogel doet dit ook , het doet me vaak aan iemand denken die aan het knarsentanden is  :D
Ergens op de site heb ik gelezen dat ze tevreden zijn als ze dit doen.

Karin

Jullie hebben tevreden valkjes  ;D Ene... zoals je ziet mag je hier je vragen aan iedereen stellen hoor, je krijgt toch vanzelf van iedereen antwoord  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

anneke

DAnk je wel grimm enKarin ik ben blij dat het niet iets bijzonders is .Ik had deze vraag aan Riny gesteld omdat ik bij mijn vorige vraag heel veel steun en antwoord had gekregen van Riny dus vraag je vanzelf weer er naar toch? maar jullie ook bedankt hoor.gr. anneke

Riny

Hoy Anneke
Ik ben blij dat je vond dat ik je goed verder geholpen heb en dat je tevreden bent.
Je valkje blijkbaar ook aanders zou hij niet knarsetanden.
Fijn toch?
Groetjes Riny :D :D :D

Karin

Ja, maar dan voelen we ons achtergesteld  ;D Als je echt privĂ© aan iemand wat wilt vragen, doe het dan per IM, wil je graag van meerdere antwoord dan kun je dat op het forum doen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves