17 april 2024, 00:44:18

Lachen

Gestart door zwolse_girl, 5 oktober 2005, 21:22:09

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Hallo...

Soms als mijn moeder met mijn valkje aan het praten is of ze zegt van Haha kuifje hahaha

Dan hoor je valkje later ook haha geluid maken is dat normaal ? :o
maar zodra ik bij hem in de buurt kom is hij meteen stil en maakt die zich helemaal dik ..

En ik heb hem al helemaal niks aan gedaan  ???
Help...

angel310

ik heb ook 2 valkjes die lachen
zelfs als er op tv gelachen wordt doen ze het na

misschien is je valkje ergens van geschokken door jou
waar je zelf je niet van bewust bent
ik zou het anders ook niet weten

groetjes angelique

Mariska

Hoi Jolanda,

Mijn valkjes doen dat ook.
Grappig he ;D.
En wat die angst betreft, we hebben het ook bij je andere topic gezet, je kunt het beste het stappenplan gaan volgen.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Hoi,

Ja hoor das heel normaal dat Kuifje dat doet hoor.
Ze horen geluiden en dingen van hun omgeving.
En dat gaan ze dan gewoon na doen.
Maar he tkan ook zijn dat je valkje aanleg heeft om dingen na te praten of om woordjes te kunnen leren.
Dus gewoon blijven oefenen, en woordjes blijven herhalen.
Wie weet heb je mazzel en heb je een valkje dat aanleg heeft om te praten.

Groetjes,

Natas

Wendy..

Grappig zeg!!!

Weet je wat mijn valkje doet.Altijd als ik iemand ga bellen of iemand belt mij.Dan schraap ik mijn keel meestal voor het opnemen.Gekke tik van mij .Doe het ook wel vaker zonder dat ik er erg in heb.
Maar ik kwam er laatst achter dat mijn valkje mij nadoet.Ik hoef alleen maar te zuchten voordat ik schraap en dan doet hij het ookal ;D

Groetjes Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

zwolse_girl

Ja idd zoals jullie zeggen het geluid van de omgeving.. pas geleden zat de hond van me tante bij ons in de tuin omdat hij niet samen kon met onze tijger.. die viel hem elke keer aan en das zielig en tijger mag niet naar buiten

maar dus naar die dag ging hij zelf het zelfde geluid na doen van een pup die jankt want dat heeft die natuurlijk de hele dag gehoord..  dat fiet vuuw doet hij ook nog wel redelijk na hij probeerd het wel..

en als mijn vriend erbij gaat zitten en fluiten die kan van die apparte deuntjes nou dan moet je is horen haha ik zeg altijd je kan zo naast hem op de stok gaan zitten haha

en als ik in de keuken ga fluiten of roep "kuiffie!! "reageert hij ook en dan kijk je stiekem om het hoekje van de keuken zie je hem zo kijken waar het vandaan komt haha

Mja wat voor deuntjes kunnen die van jullie allemaal fluiten??
En iemand misschien een handig idee om het opte nemen want ik weet niet hoe dat moet??

Groetjes Jolanda

Sammielover

Haha mijn vogel lacht ook. Als ik heel hard lach gaat hij mee doen:S Wel leuk hoor;) En ook als een reclame van de etos met dat fluiten. Gaat hij mee fluiten. Ik hou echt van miin poepie! Dikke kuss Sammie(K) ;D :-*
Doeii ;)



Mii foger~!

valkje-jacco

hoi ,
dat doen ze welleens vaker Jacco hier doet dat ook alleen hij niest altijd!(hatjie!!!) :P ::)
ik hoef alleen maar ha ha te doen en hij doet tjoe!  ;D :D

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)