8 mei 2025, 02:04:17

Wat voor een lutino is chico nou?

Gestart door Roosje, 2 oktober 2005, 23:13:04

« vorige - volgende »

Roosje

Mijn chico is een lutino, maar hij heeft op zijn vleugels en staart een fallow/cinnamon gloed en het deel wat bij wildkleur wit is op de vleugel, is dan weer fel geel, net als zijn koppie. Zouden jullie mij kunnen helpen? 

http://photobucket.com/albums/b233/Roosjealienne/

Hier staan op pagina 7 en 4 foto's waar het duidelijk te zien is. Ik plaats ze niet hier omdat ze dan kleiner worden en dan is het minder zichtbaar. Jullie kunnen op de kleine plaatjes klikken om ze in het groot te zien.

Alvast bedankt!

patty_dordtse valkjes

hoi

als je bij die foto ben bij photobucket dan zie je eronder de url/tag en img staan.
als je ooit weer is denkt van ga foto plaatsen dan pak je die img  ;D kopieren en plak het in je antwoord venstertje  ;D

patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Roosje

Ja dat weet ik maar ik heb het juist niet gedaan omdat ze dan kleiner worden en dan is het niet meer te zien. Het gaat om chico, op de eerste foto de tweede van links. Jij hebt poppie bekeken, die is ook mooi hoor, daar niet van ::) ;)

Dus nogmaals, op de eerste link van mij is het het beste te zien als je op de kleine plaatjes klikt en dan is het de lutino :)

Rianne

Het is of een cinnamon lutino of een fallow denk ik.

Bianca

Mijn Punky heeft ook een bruinige waas over zijn veren en een gele baan waar het bij wildkleur wit is op de vleugels.
Ik had het hier nog over met Kirsten van de week.
Allebij de ouders zijn lutino maar ik ben er ook niet helemaal 100% zeker van dat dit zuiver is.
Mijn lutino's buiten hebben dit totaal niet.
Ik heb geprobeerd om het op foto ts krijgen maar dit is best lastig.........zeker zonder flits en punky die niet stil blijft zitten.....whahahaha

Hier een bewogen foto waar het wel heel duidelijk te zien is.

Ik denk uiteindelijk dat het welgewoon lutino is maar een dokerdere kleurslag.
Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik dat ook graag van jullie!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Het kan misschien hetzelfde zijn als mijn albino. Geen van de ouders draagt split voor cinnamon maar toch heeft hij een bruine waas over zich heen, wat betekent dat 1 van de ouders wel over cinnamon gekweekt is maar toch geen split ervoor draagt.

Roosje

Ja hij ziet er precies zo uit als jouw punky bianca. Dan is het dus toch iets van cinnamon als rianne gelijk heeft :)

Paul

Hoi Roosje,

Mijn Lutino (Kleintje) die heeft ook hetzelfde.
De vader had dat ook en de moeder is een cinnamon geparelde pop.
Dus bij mij is het denk ik van de vader geerfd omdat dat ook een lutino is met zo'n waas erover.
Je ziet het inderdaad alleen met een bepaalde lichtval want soms als je kijkt zie je er helemaal niks van.

Groetjes, Paul

Jaimy_en_Viggo

Deze mutatie heet Cinnamon lutino (of andersom :P )
Bij mijn Dito wordt de bruine gloed steeds donkerder namate hij ouder wordt..erg gaaf :)

Groetjes Jaimy