9 mei 2025, 05:42:45

Ik zoek 2 mannen

Gestart door Joyce28, 8 oktober 2005, 11:42:27

« vorige - volgende »

Joyce28

8 oktober 2005, 11:42:27 Last Edit: 8 oktober 2005, 14:02:10 by -Joyce-
een witmasker bont gepareld of Witmasker Bont Gepareld split voor Fallow

en een bonte cinnamon split gepareld

Maakt me niet uit als hij al wat ouder is,liefst wel,omdat ik er volgend jaar mee wil kweken
Het gaat er mij om dat hij wel wat tam is omdat mijn popjes ook tam zijn,en ben bang dat als ik er echt een voliere vogel bijzet dat mijn poppen een hartverzakking krijgen

wie o wie kent iemand,en wil er niet meer voor zorgen,of kent ergens een nestje

valkchico

hallo,
misschien een ad op de verkoop en gezocht topic?
gr Esther

Joyce28

ja je hebt gelijk hoor,zal dat ook wel even doen
Heb wel een reactie van iemand van marktplaats,dus even kijken hoe dat uitpakt,want ik had nog een aantal vragen ;)

Paul

9 oktober 2005, 02:53:12 #3 Last Edit: 9 oktober 2005, 02:58:15 by Paul
Hoi Joyce,

Een gewone bonte cinnamon split gepareld heb ik misschien bij een van de jongen zitten hier maar dat moet ik nog even afwachten of die niet gepareld is want dan zou het een popje zijn.
Maar ze zijn nu nog heel erg klein dus duurt het nog een weekje voor ik kan zien wat het gaat worden.
De moeder is cinnamon split bont en split gepareld  en de vader is een bonte cinnamon split gepareld. (als ik het allemaal goed heb hoor :) )
In elk geval kan ik met dit koppel al meteen zien wat een man of een popje is.

Groetjes, Paul

Joyce28

Citaat van: Paul op  9 oktober 2005, 02:53:12
Hoi Joyce,

Een gewone bonte cinnamon split gepareld heb ik misschien bij een van de jongen zitten hier maar dat moet ik nog even afwachten of die niet gepareld is want dan zou het een popje zijn.
Maar ze zijn nu nog heel erg klein dus duurt het nog een weekje voor ik kan zien wat het gaat worden.
De moeder is cinnamon split bont en split gepareldĀ  en de vader is een bonte cinnamon split gepareld. (als ik het allemaal goed heb hoor :) )
In elk geval kan ik met dit koppel al meteen zien wat een man of een popje is.

Groetjes, Paul

je hebt IM ;)

Bianca

spannend!
duimduimduim geen parels, geen parels, geen parels, hihihihihi

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Joyce28

Citaat van: Bianca op  9 oktober 2005, 10:02:52
spannend!
duimduimduim geen parels, geen parels, geen parels, hihihihihi

;D

tjee,plaats een oproep op marktplaats,en de valkjes vliegen om je oren
Ik heb een afspraak met een man,dat ik zaterdag een witmasker split bont en gepareld(tenminste dat denk) ik op kan halen.Hij is van juli 05.
De ouders zijn witmasker split bont,want hij heeft een wit vlekje en de moeder witmasker gepareld

Joyce28

9 oktober 2005, 14:27:57 #7 Last Edit: 9 oktober 2005, 14:31:13 by -Joyce-
ja split bont is ie zeker,heb een foto gehad
1 witte kuifveer,en een witplekkie op zijn kop.Zal je straks vast niet meer zien als het masker wit word :D
Het is wel niet meer de mutatie waarnaar ik opzoek was,maar wil volgend jaar een nestje met een tamme valk.Deze is 3 maand,dus kan er nog lekker veel tijd insteken om niet meer bang voor mensen te zijn.
Wil namelijk dat de valkjes zo op mijn vinger stappen i.p.v dat ze wegschieten :P