|
Pagina's: [1]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Wat vinden jullie van het idee? (gelezen 1099 keer)
|
Rick
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Een dag niet gelachen is een dag zonder valkjes
|
Hallo allemaal,
Jullie kennen onderhand allemaal de maandelijkse veiling van het bordje. We willen nu wat nieuws introduceren en willen even weten wat jullie er van vinden.
Het volgende.
Ik heb nog meer hobby`s naast de valkpakriet en het houtbranden namelijk: Glasgraveren.
Wat vinden jullie van het idee om de ene maand een bordje en de andere maand een gegraveerd voorwerp te veilen. Deze voorwerpen bestaan uit speigels en wat ook kan een wijnglas met een valkje erop gegraveerd en de naam. Iedere keer kies ik een nieuw voorwerp. Er gelden dezelfde regels als met houtbranden.
Laat even weten wat jullie er van vinden.
Groeten,
Rick
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christine
Valkparkiet

Geslacht: 

*-*Huize Valkjespret*-*
|
superleuk idee vooral die spiegel!
|
|
|
|
|
|
 *-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*
Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy, Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**
|
|
|
|
|
Martin79
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Goed idee, ben benieuwd naar het eerste veilings ontwerp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valerie
Valkparkiet

Geslacht: 

Rocky, mijn eerste valkje.
|
Ik vind het super!!! Een wijnglas met een valkje en naam. Kan je dan zelf een glas uitzoeken of zijn het standaard glazen? Die houten bordjes die vind Han persoonlijk niet mooi (is zijn smaak niet), dus kan ik dan ook nergens hangen, maar dit vind ik nu echt een super idee! Han hoeft niet uit mijn glas te drinken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Een superidee! Ik vind het alleen jammer dat het dan ook geveild word, dan is de kans heel klein dat je wint, zonder er 100 euro voor te hoeven betalen. Is een soort internet winkeltje geen idee?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rick
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Een dag niet gelachen is een dag zonder valkjes
|
Hoi Rianne,
Daar wordt ook aan gewerkt dat is iets voor in de toekomst.
Groeten,
Rick
ps. Leuk om al die goede reactie`s te lezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.123 seconden met 20 queries.
| |
|