10 mei 2025, 02:52:49

het geschreeuw in de vroege ochten

Gestart door liza302, 4 oktober 2005, 22:50:47

« vorige - volgende »

liza302

hai hai allemaal
mijn baasje begrijpt nie waarom ik s'ochtens (heel vroeg )
mijn stembanden lekker de vrij loop laat dat komt ze s'ochten sago haar bed uit kroelt ze heel eff met mee zegt geen woord komt bijna niks uit soms ga ik nog eff een uurtje door met gillen ja want ik ben zo blij s'ochtens en dan zegt ze soms dat ik mijn snavel moet houden omdat het hele huis dan wakker wordt maar dat is toch normaal of hebben meer valken daar last van groetjes macho swing en iets minder blije baasje s'ochtens lisa ;)

Rianne

Ik heb nu 1 valkje beneden staan en 2 boven. Die van beneden begint te roepen als ze hoort dat ik wakker ben, en de andere 2 doen niks omdat het donker is in de kamer waar ze staan. :)

aletta@wanadoo.nl

hoi
gelukkig heb ikdaar geen last van het enige wat kiki s,ochtends doet is lekker vrolijke melodietjes fluiten,als hij dat doet dan gaat hij wel door totdat ik mijn bed uitkom,maar storend vind ik het niet.

groetjes sandra

~Natas~

Hoi,

Ik heb er gelukkig ook geen last van.
Zodra Joepie ons hoort boven begint hij te reageren en dan begint hij wel wat te krijsen.
Maar das alleen als hij 1 van ons hoort boven, en vooral wat later op de ochtend.
Dus gelukkig niet 's morgens vroeg  ;D

Groetjes,

NAtas

carco

Hoi

Ook hier beginnen ze pas als ze iemand horen 'sochtends.
Dus ik wacht vooral in het weekend nogal eens met naar de wc gaan (tot ik zo'n beetje klap), want daarna doe ik geen oog meer dicht.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!