## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*

Hey,

Weer een gezellige boel hier!
Hier zijn de kinderen ook snotterig e.d.
Ik hoopte op geen zieken want ze hebben vandaag hun 1e schooldag!
Jullie zijn al weer even bezig toch?

gr Esther

bobbie

Citaat van: Agnes op  4 september 2006, 11:22:18
Citaat van: Rianne op  4 september 2006, 11:13:49
Hey Caroline,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de voer en waterbakjes helemaal niet zo vaak schoonmaak. Ik geef ze wel elke dag nieuw voer en water en oordeel dan of het bakje echt vies is of niet. Een te steriele omgeving lijkt me ook niet gezond.


Ik heb twee setjes van alles.
Ongeveer om de dag gaat het schone setje bakjes in de kooi, en de "smerige" gaan dan in de vaatwasser ;D (ik is niet lui ;))

Groetjes van Agnes.


Bijna net zoals ik het doe.
Ik vul 's morgens een maatbeker tot 750 ml met water, voeg calcium toe, haal de bakjes uit de vaatwasser en alles gaat op een dienblad mee naar de vogelkamer.
Ik haal de "vuile" gebruikte bakjes uit de kooien, hang de schone waterbakjes erin, vul de zaadbakjes, hang die er in etc. Alleen de bakjes met pellets doe ik om de dag.

De vuile bakjes gaan dan in de vaatwasser en de volgende ochtend hetzelfde ritueel.

Kracht/eivoer verschoon ik 3x per dag in een schoon bakje, daar heb ik er 4 van. Dit als er jonkies zijn he. Normaal krijgen ze niet iedere dag krachtvoer, 1x per week.

Mutsie ben ik he. Verder ben ik niet zo poetserig hoor ::) :P

Doei,

*Yvon

Hoi hoi

Wat een up-date weer.  ;D
Ik vind het heel mooi dat Eros een mooie kleur gloed over zich heen krijgt.
Wat fijn dat Diegah nu mooi op gewicht blijft.
En ze vormt samen met Amor een leuk stelletje.
En de rest van je valkies zien er ook gewoon toppie uit.  :D

Wat een mooie koppies met haar hebben je kids.
Waar was je die mee,een bleekmiddel??  ;) ;D
Die paddestoelen doen het altijd goed met fotoos.

Foto van 2 jaar gelee met mijn 2 kids(broer en zusje opschoot) en m'n nichtjes.(ff dagboekie vervuilen met een fotootje van mij  ;))
Zo hebben we ook en foto van 10jr geleden.  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mariska

Daar ben ik weer ;D
Nog even je filmpjes bekeken, want daar had ik straks ook geen tijd voor.
Ik heb nu wel een stijve nek van het tweede filmpje :-X :P
Maar ze waren wel erg leuk.
Het gestuntel van de eerste paar keren is toch altijd het leukst ;D
Salsa ging lopen en springen met Sueño op haar rug ::)
Van tak naar tak en hij bleef stug zitten.
Zou dat de truc zijn van mijn 5 bevruchte eitjes 8)

Je foto's waren ook weer erg mooi.
Vooral die eerste van Amor :-*

En wat ziet Diègah eruit :(
Lijkt mijn Twila wel, die heeft het ook pas gehad.
Maar ze komen nog mooier terug hoor.

De foto's van je kids waren ook weer super :D
En wat heeft Jasper zijn haar al lang.
Dat groeit volgens mij ook als kool.

De foto van de voerbakjes en waterflessen was ook leuk ;D
Hier staat het nooit zo, want ik doe het altijd per kooi.
Ik was alles elke dag af met gloeiend heet water.
En 1 keer in de week met bleek of eucalytusreiniger ;)

Nou ik ga weer stoppen hoor ;D

Oh, hoe is het trouwens met Lorre?

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Raymond

Zeker mooie valkjes. Die rui maakt ze inderdaad niet mooier (tijdens). Ik zie dat ook aan mijn Albino nu, want een rommelige vogel, hopelijk is dat straks ook weer allemaal netjes glad :p

Veel succes met je verliefde vriendjes :p


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Ineke

Amor doet zijn naam eer aan :) Vertederend om elke dag dat gekroel te zien. Weer mooie foto's en filmpies! Hahaha, die foto met steriele bakjes vol lekkers...die patientjes hebben t goed met jou als zustertje ;D

Monky

Hi Caroline,

Je hebt ons weer heerlijk verwent met die mooie en leuke foto's  :D Dank je wel  ;D
Ik heb er ook nog 2 zitten die in de rui zijn en beneden is het Rossa die besloten heeft al haar veertjes te laten vallen  ::) Ik blijf zuigen hahaha. Maar daarna heb je ook wat  ;D

Wens je zieke kindjes beterschap. Het is niet fijn om met koorts te liggen  :( Ook net het weer nu wat beter zou worden ::)

Groetjes,
Monky

Caroline



Sanne.




Ik had beloofd om gisterenavond te komen reageren op al jullie berichtjes ......

...... helaas is het er niet van gekomen en ook nu komt er niks van terecht. De koorts van Sanne blijft boven de 39,5 ° C, veel te hoog dus.  :-\

Ik denk dat zij hetzelfde virus heeft als Jasper, vrijdag een week geleden had, die kreeg ook ineens koorts en de huisarts heeft toen ook niks aan hem kunnen ontdekken, ook Sanne heeft niet echt ergens last van, ja een snotneus maar die lijkt me niet zo'n hoge koorts te veroorzaken. Ik moet er wel bij vertellen dat Sanne gelijk erge hoge koorts heeft, bij een oorontsteking gaat de temperatuur makkelijk boven de 40 ° C uit terwijl de beide jongens al erg beroerd zijn als ze 39 graden koorts hebben.

Maar goed, ik hou haar goed in de gaten, ze krijgt om de 8 uur paracetamol en als er morgen geen verbetering is of het verergerd vandaag dan gaan we naar de huisart.

Zodra ik tijd heb kom ik reageren, misschien vanavond wel.  ;)

Doei doei!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Raymond

Beterschap voor Sanne.

Wat je verteld herken ikzelf ook. Aantal weken geleden had ik dat ook, had opeens 39.9 graden koorts, maar ook geen anders ziektebeelden, behalve die snotneus dan. Na een paar dagen in  bed en wat paracetamol was het ook gewoon weer over. Ook geen idee wat het was. Erg raar allemaal.

Beterschap in ieder geval


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Ineke

Hopelijk knapt ze snel op en is niet de volgende aan de beurt :-\
Gisteren vertelde ik Lars dat jij 21 valkjes binnen hebt, maar ik heb mij vergist, het zijn 33!!!!!!!! Ik ben nog ns vanaf t begin af aan in je dagboek begonnen en moet even  :o want toen had je er ''maar'' vier.
Niet te vergeten al je andere dieren....lijkt mij wel verdomde leuk om de hele dag voor zoveel dieren en drie kids te kunnen zorgen!

Rianne


Ineke

Citaat van: Rianne op  5 september 2006, 16:04:03
33??? :o Ineke, ik zou nog maar eens lezen ;)

Hahahahaha, ja t zijn 33 foto's, ik dacht aan 33 stuks ;D
Hoeveel zijn t dan nu in totaal ???
Het zijn in elk geval veeeeel. Caroline's etensbakjes


Mijn etensbakjes :D

Rianne