## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Ineke

Gezellige foto's :) Met de foto bedoel ik geen gaten in de muur (heb mij verkeerd uitgedrukt), maar n gat naast zijn snavel waar staartveren doorheen komen :D Ik heb wel tien minuten naar de foto gekeken, het is net zo'n hypnose plaatje, je kent ze wel. Ik draag vaker n bril, dus dan weet je hoe laat t is :)

Proficiat met Amor (net als de rest vind ik t ook n mooie naam)! Unique is echt n heel mooi kereltje. De foto's vind ik best van goeie kwaliteit, hoor, die gsm van jou weet van wanten!

Lin

ik ben weer bijgelezen! het is net alsof ik Kashira zie zitten  :) Wel leuk om nu twee bonte te hebben. Wordt zeker een mooi koppel. Ga je ze dan samen apart zetten van de rest?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Monky

Hi Caroline,

Wat een lieve foto's.
Wat zijn Chica en Fleur een stelletje lieverds  :)
Echt heel leuk.

En de foto van Noa  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes caroline

je foto's zijn weer prachtig  ;D je hebt dan ook veel mooie fotomodellen in huis hé  ;) en wat de kwaliteit betreft die is toch heel goed ze !!!!!!!!!!!!!!!!!!! mijn toestel is bijlange zo goed niet  :-\ als ik 10 foto's trek mogen er 8 de vuilnisbak in  :o  :o  :o dus jouw foto's zijn prachtig meer kan ik er niet van zeggen  ;)

groetjes marilyn

*Yvon

Zooooo,wat ben jij hier goed in zeg!!  ;D
Weer een heleboel hele mooie fotoos en een leuk filmpje.
Petje af voor hoe jij dat kan ,ben een beetje jaloers.  :-[
Ik vind al je vogeltjes heel erg mooi.
En je kids zijn ook idd modelletjes. ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerda


Hoi Caroline,

Leuke foto's!! Vooral die van Chica en Fleur. Echt twee mooie zusjes!!!

Liefs, Gerda

valkchico

Hallo Caroline,

wat een geweldige fotoreeks zeg  :-*.
Ik kan nog steeds niet zo goed foto's maken hoor haha soms heel soms zit er een goeie bij hahaha. En wat eenmodelletje is je stoere zoon(thomas) met tattoe (je kan het op verschillende manieren schrijven)
Zo te lezen gaat het hartstikke goed zo met de schatjes en over een paar weekejes weer zo beauty erbij jij blijft iets hebben om naar uit te kijken.

gr Esther

inka

Wauw, wat een mooie vogel is unique.
en de rest van de vogels zijn ook prachtig vooral de zusjes.


Caroline



:censuur :censuur :censuur

Ik was bijna klaar,
met een mega berichtje met allemaal antwoorden,
dacht het wel te kunnen zonder op te slaan,
het ging alweer zo lang goed!!  >:(

Nu dus niet!!!!  :'( :'( :'(

Een verkeerde knop alles kwijt,
en ik kan het niet meer vinden ook.  :'(

Ik begin dus opnieuw
maar weet niet of het nog afkomt vandaag,
het is hier zo heeeeeet.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

ooh arme schat! En als jij al zegt dat het veel is dan was het dat dus ook echt wel  ;D ;)

es

Hoihoi Caroline,

Wat nou niet van zulke goed kwaliteit, het zijn allemaal super mooie foto's, ik ben er jalours op hoor, zou dat nooit kunnen :P
Die mooie foto van Chica en Fleur, je smelt toch met zo'n foto  :-* :-*, geweldig om ze zo samen te zien zitten, echte zusjes.
Ik vind ze stuk voor stuk mooi.
Groetjes van Esther

Caroline



Geen verkoeling!!!  :-\



Jongens jongens, wat een dag, pffffh. Is het eindelijk wat minder heet, is het stikbenauwd door de onweer die er hangt maar er hier niet uitkomt. We hebben hier de afgelopen weken, ik denk 10 druppels regen gehad.  :-\

De kids wilde vandaag niet eens buiten spelen maar binnen blijven, Ed moest om kwart over 2 gaan werken, dus heb ik de valkjes om 1 uur maar lekker los gedaan. Tot 6 uur vanavond, ze vonden het weer heerlijk, eens ouderwets lang los. En .... het levert leuke foto's op.  ;)

Verder heb ik voor de liefhebbers nog een serietje foto's van de brand van maandagochtend hier in Veghel.



Hoi Valerie,

geen moeie vingers hoor, die zijn wel wat gewend.  ;)

Dank je wel voor de complimenten voor mijn dagboekje.Ik vind het ook erg leuk om te doen hoor. Lekker ontspannend.  :D (behalve als ik mijn hele tekst kwijt ben niet zo  >:( )



Hoi Monique,

lekker ding hè??

Wanneer ik mijn broedblokken ga op hangen?? Ik denk als de valkjes EN ik er aan toe zijn.  ;) Mijn oudste valkjes zijn Pablo & Fleur(geen koppel) en die zijn beide 13 maanden de rest is allemaal nog jonger, dus zeker niet eerder dan volgend jaar en misschien wel nog een jaar later. Ligt eraan wie met wie gaat koppelen en hoe oud ze zijn, ze moeten sowieso 1 jaar zijn maar liever heb ik  nog anderhalf jaar. Mijn mannetjes zijn naast Pablo, Eros(half jaar), Unique(2 maanden) en Amor komt er nog aan, die is pas een maand, dus of volgend jaar heel erg laat in het jaar of Pablo moet toevallig nog gaan vallen op een niet al te jong popje, dan misschien begin volgend jaar.  ;)

Maar gelukkig ben ik nu nog vakjes aan het sparen, is ook heel erg leuk.  ;D ;D



Hoi Es,

nee echt niet hoor, geen kramp!!  ;D ;D

En "Amor" een lekker luchtje?? Eerlijk gezegd ken ik het niet.  :-[

Amor is nu 1 maand en 1 dag, dus nog een week of 2-3 dan komt hij, als hij zelf kan eten.  :D

Jij ook gefeliciteerd met je bijna nieuwe aanwinst.  :D



Hoi Nel,

laten we het hopen dat Diégah en Amor een koppeltje gaan worden.  :D



Hoi Manja,

zeker heel erg grappig om te zien hoe die mannetjes staan te stuntelen.  :D :D

Hopelijk kan Eros het ooooooit wel, hij kan namelijk hele  mooie witte dochters krijgen.  :D ;)



Hoi Suus,

inderdaad, 1 "foute" visgraatmotief veer in de staart van Diégah, je ziet hem trouwens niet altijd.  :D



Hoi Ineke,

ik denk dat je de betreffende foto "verkeerd" moet zien om te zien wat jij ziet.  ;) Ik zie het namelijk niet.  :-[

En ik heb inderdaad wel een redelijk goeie camera, 2.0 megapixel met inzoom en flits en videocamera, op mijn GSM maar je ziet toch wel het verschil hoor, zeker met filmpjes.

Maar ik klaag niet hoor.  ;)



Hoi Lin,

niet mijn tweede bonte hoor.  ;) Naast de 3 bonte witmasker en Noa, mijn bonte albino, wordt Amor mijn derde bonte. Ik heb dan namelijk Diégah, zwaar bont geparelde pop, Amor, zwaar bonte cinnamon MAN en ik heb ook nog Coco, bonte cinnamon POP.

Alleen Rocky, lutino, en Eros zijn niet bonte, Pablo is namelijk ook nog split bont.  :D

En ja, ik ga ze op den duur zeker apart zetten, Diégah en Amor, maar als ze eenmaal een koppeltje zijn gaan ze weer lekker terug in de grote kooi hoor.



Hoi Marilyn,

dank je wel voor al je lieve complimentjes.  :D

Maar ook ik plaats niet alle foto's hoor.  ;)



Hoi Yvon,

WOw, wat een complimentjes  :-[ ik ga er helemaal van blozen.  ;) Bedankt!!  :D



Hoi Gerda,

Wat een lieverds hè, Fleur & Chica, eigenlijk 3 zusjes want Noa knuffelt af en toe ook flink mee.  ;)



Hoi Esther,

dank je wel, wat een boeffie hè, onze Thomas, die kan echt zo ondeugend kijken. Maar is soms ook heel erg lief hoor, hij heeft een heel klein hartje, een zacht karaktertje.  :-*



Hoi Inka,

leuk dat je hier ook eens komt kijken/schrijven.

dank je wel voor de complimenten.  :D



Hoi Suus,

dank je voor je medeleven.  :-*

Ja het was best wel veel, ik hoefde alleen nog maar de foto's.

die ga ik nu ook weer eventjes doen. Maar ik heb nu alles opgeslagen hoor.  ;)



Oh Es, met nog een berichtje.  :D

Dank je wel, ja, inderdaad echt zusjes, soms denk ik wel eens dat het nooit wat wordt met een mannetje met die twee, die hebben zo'n hechte band samen. Ik heb zo wel honderd foto's en kan er elke dag nog wel een paar meer maken.  :D



Eerst eventjes de foto's van de brand in Veghel, maandagochtend, wij moesten deuren en ramen gesloten houden en binnen blijven i.v.m. giftige gassen die vrij waren gekomen. Om het verhaal te lezen, klik op de eerste foto.  :D














Deze wolk met giftige gassen hing boven onze wijk.  :-\



Ik kon het vandaag niet meer aanzien dat Eros helemaal gek werd omdat hij niet uit de kooi mag en de rest wel. Voor degene die het niet mee hebben gekregen, hij heeft van zijn staart 7 veren afgebroken van de 12. De resterende 5 zitten precies aan één kant waardoor hij nu niet kan vliegen maar rondjes tolt. Zolang hij geen nieuwe veren heeft mag hij niet vliegen om ongelukken te voorkomen. Het leek er nog niet echt op dat hij de veren al aan het verwisselen was dus heb ik hem een handje geholpen. Klinkt heel hard maar hij gaf geen kik. Eén van de twee grootste was hij al helemaal verloren, 6 andere waren allemaal afgebroken, albino eigen denk ik wel. Ik heb hem lekker bij me genomen en heel snel met korte rukjes stuk voor stuk de stompjes eruit getrokken.


Het resultaat.  :-X


Hier ook eventjes nog twee foto's dat we nog steeds vriendjes zijn.  :D


Hij is helemaal niet boos op me geweest, de lieverd.
Nu kunnen zijn nieuwe veertjes tenminste aangroeien en kan hij hopelijk snel weer met de rest mee vliegen.  :D



Even een time-out.
Douchen en naar beneden, Ed komt zo thuis. Ik plaats zo de laatste foto's en het berichtje uiteraard ook.  ;)




Vandaag weinig foto's van Fleur, Chica en Noa, de zusjes waren of samen vliegen of zaten samen op de dubbele touwringen.  :D


Coco & Pablo ........


.... als ze los zijn, zijn ze samen. (zitten nu nog allebei in een andere kooi)


Och, in de beste huwelijken komen ruzies voor.  8)


Voor Lin, mijn twee bontjes, Coco en Diégah, en Pablo.


Pablo.


Rocky (in de rui).


Unique, vliegend naar de driehoek.


De eerste keer erop zitten gaat nog niet zo zeker.


Close-upje, hij heeft een rode neus. Hij was vanmorgen in de kooi geschrokken samen met Eros van Sanne die haar poppendekentje uitklopte. Vermoedelijk zijn neusje gestoten.  :-\


Unique.  :-*


Sanne wilde dat Unique bij haar kwam zitten, armen naar achteren want op die blote armen mocht hij niet gaan zitten.  ;D Helaas knippert ze net met haar ogen en lijkt het of ze het heel eng vindt, maar ik moest hem in mijn dagboek plaatsen van haar.  :-\ ;) Want ze vindt het niet eng maar heel erg leuk.  :D


Kusje geven, natuurlijk nog steeds zonder armen.  ;D


En eentje van dichterbij, wat een lieverd hè??


En alles wat Sanne doet moet Thomas ook doen ......


.... hij heeft nog nooit een valkje gekust maar nu moest ik een foto maken dat hij een kus geeft.  :-*

Zo, hè hè, het staat er weer allemaal.  :P

Ik ga nog eventjes naar beneden, de film SEVEN kijken.  8)

Tot gauw!!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

 :D
He
Ik was hier weer even.
Mooie foto's weer.
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Jasper.
gr Esther

Caroline



"Amor"   

1 maand en 1 dag.


Linkerkant.


Rechterkant.


Voorkant.


Proberen te vliegen.  ;D


Close-up.


:-* :-*


In het midden tussen zijn twee zusjes.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Oooh wat een leuke foto's, dat was echt even genieten. Wat heb je toch leuke kindjes en valkjes ;D

De brand ziet er heftig uit zeg  :o

Amor is prachtig, wat krijgt ie een dikke kuif he?