## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: Gerda op 23 juli 2006, 22:37:45
Klik op onderstaande foto,
om de film te zien.



'k Zie geen foto !!??

Ik zie natuurlijk wel foto's, maar geen link-foto!!
Foto's zijn lief!!!

Gerda




Vreemd!!  :-\

Hij staat er toch echt!!

Hier nog eens, hopelijk zie je hem dan wel.  :D



Citaat van: Caroline op 23 juli 2006, 22:08:05

Klik op onderstaande foto,
om de film te zien.




Jasper, Thomas en Sanne de kaarsjes uitblazen.
Let niet op het geluid.  :-[






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Sorry hoor ....maar ik heb Jasper zijn verjaardag helemaal gemist  :-\. Alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!

Prachtige foto's en een heel gezellig filmpje .
Ik kon hem bij de eerste foto al zien .

Groet van Ankie

moonwitch (diana)

hoi Caroline

Ondanks de warmte hoop ik dat Jasper toch een leuke verjaardag heeft gehad.
Leuke foto's en filmpje weer.
En alsnog gefeliciteerd met jullie  zoon.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Caroline



Spannend!!!!


Vanmorgen rond half 6 werd ik wakker, ik hoorde erg dichtbij flinke brandweersirene's.  :o
Meteen wakker, maar even op bed mijn laptopje gepakt en uiteraard naar Valkparkiet.com gegaan.

Om kwart voor 7 hoorde ik één of andere vreemde luidspeaker, dus ik weer mijn bedje uit en kijken, was het de politie die door de wijk reed met de melding:


Ramen en deuren gesloten houden en binnen blijven tot nader bericht i.v.m. een grote uitslaande brand.


Spannend dus, het is inmiddels 8 uur en we hebben nog steeds niks gehoord, alleen dat er een grote brand is op het industrieterrein hier in Veghel.  :-\ Wel hangt er een grote grijze wolk boven onze wijk.

Lekker trouwens met die hitte deuren en ramen te sluiten, ik had net alles open gezet, het was nu lekker fris buiten.

Zodra ik meer weet, laat ik het eventjes weten.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

je foto's van jasper zijn verjaardag zijn prachtig  ;D en sanne en thomas die samen de kaarsjes uitblazen in jasper zijn plaats zo lief zeg  ;D ik zoek straks nog eff wat plaatjes voor jaspertje  ;)

héhé zeg een uitslaande brand in jullie buurt !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat jullie gespaard mogen blijven van eventuele schade  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Pfff idd met deze hitte de ramen dicht houden... Hopelijk hebben ze de brand snel onder controle. Staat er ook niks op www.nu.nl ? Die zijn vaak ook wel snel met het plaatsen van nieuws. :)

Caroline



Nou alle ramen staan weer wagenwijd open hoor.  :D

Er was brand bij een recyclingbedrijf wat al was overgeslagen naar een naast liggend bedrijf.
Met name voor het eerste bedrijf waren ze bang dat er giftige stoffen vrij kwamen maar dit viel na afloop allemaal mee.

Om 10 uur was het brandmeester en mochten we alles weer openen. Tot die tijd was er nergens, niet op de regionale tvzenders, niet op internet en niet op de radio bekend wat er aan de hand was, best wel slordig als je na gaat dat de brandmelding om 5.10 uur was en we om 6.45 uur van de politie te horen kregen alles te sluiten en binnen te blijven. Zeker de wat oudere mensen maakte zich erg zorgen hoorde je op de regionale radio zender, daar kwamen bergen telefoontjes binnen.

Maar gelukkig niks ernstigs, dus we gaan hier ook wer over tot de orde van dag.  ;)

Ik heb in de tussentijd dat alles dicht moest blijven de valkjes maar losgelaten.  :D Nu zitten ze in de douchekooi, even lekker douchen na het vliegen.

Tot gauw!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Rianne op 24 juli 2006, 10:09:43
Staat er ook niks op www.nu.nl ? Die zijn vaak ook wel snel met het plaatsen van nieuws. :)

Jawel, ik lees het net en moest ook meteen aan Caroline denken;
http://www.nu.nl/news/786381/12/Veel_overlast_door_grote_brand_in_Veghel.html
Gelukkig is het ergste alweer voorbij. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

hippysuus

Phew, ik was al bang dat de mars fabriek in rook op was gegaan ;D

Nog gefeliciteerd met Jasper's 2de verjaardag  :-[ :D

Het filmpje was lief hoor en wat een prachtige teletubbie taart, haha meteen met de vingers in de taart  ;D ;D


es

hoi,
(Ik schaam me een beetje :-[), ook nog van mij bij deze nog van HARTE GEFELICITEERD met Jasper zijn 2de verjaardag.
Hij heeft zeker heeeeel veeeeel kadootjes gehad en lekker verwend. :-*
Jasper ik ben jaloers op je mooie taart, volgens mij was ie heel lekker :D :D
Groetjes van Esther

bobbie

Hoi Caroline,

Ach gossie, dat filmpje van Jasper. Hij snapt er helemaal niets van en logisch natuurlijk. Geen enkel 2-jarig kind begrijpt wat er ineens allemaal gebeurd, laat staan als je net wakker bent.

Wel leuk om hem eens bewegend te zien ipv op een foto. ;D

En brand, gelukkig is nu alles onder controle en kan alles weer open gegooid worden. Wel spannend even zeg.

Doei, Nel :)

gonnie

Hoi Buuv
Leuk dat filmpje , ik had nog wel meer willen zien ;D

En wanneer mocht je de ramen en deuren weer openzetten, kreeg je dat ook te horen ?

Gonnie




Ozzie

Hallo Caroline,

wat weer een mooie foto's en film en natuurlijk nog van harte met Jasper, het blijft een ontzettend lekker ding hoor!  :-*

Wij gaan tussen 20 en 26 augustus met de schoonfamilie naar een soort van Bungalowpark in Flevoland, ik kreeg zelf een beetje het idee om dan eens langs Veghel te rijden, als dat schikt natuurlijk  :) dat is toch weer ff een stukje korter
en het lijkt me heel leuk om 'mijn meiden' weer eens live te aanschouwen.

Ik IM je binnenkort nog wel even hierover,

heel veel liefs en een dikke zoen voor Jasper!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

25 juli 2006, 23:14:38 #3658 Last Edit: 26 juli 2006, 00:14:51 by Caroline


Vriendje voor Diégah!!


Ik kreeg vanavond een mailtje van Mandy, jong nummertje 2 van Pim & Roos is voor mij.  :D :D

Het is een Primrose look-a-like (= zwaar bonte) cinnamon MAN, en het wordt dan hopelijk het vriendje van Diégah.

Uiteraard heb ik ook al een naam voor hem,  ;) weer eentje uit de rij van parfums, ik heb inmiddels al aan parfumnamen: Fleur, Noa en Coco.

De volgende wordt:




"Amor"


Van de winter twijfelde ik tussen de namen Eros en Amor, toen is het Eros geworden, voor een bonte witmasker had ik al de naam Unique bedacht, genoemd naar mijn vroegere kat die ook speciaal getekend was. Maar de naam Amor had ik op mijn lijstje laten staan voor de volgende man.  :D

Nog een leuk detail, hij is op dezelfde dag, 27 juni, geboren als vorig jaar mijn Fleur, het eerste valkje wat ik bij Mandy haalde.

Hieronder een stel recente foto's van Amor.


De linkerkant.


De rechterkant.


De achterkant.


Nog eentje van de achterkant.


De voorkant.


Lekker ding hè??


Links mama Roos & Rechts papa Pim.


Mijn Diégah, het vriendinnetje voor Amor.  ::)



Ik beloof dat ik morgen weer eventjes een update kom maken, en ook weer wat foto's zal plaatsen. Maar ik wilde dit leuke nieuws alvast eventjes delen.  :D

Tot gauw!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi
dat is zeker leuk nieuws en wat een mooie fotos
leuk filmpje van jaspers verjaardag heel leuk
groetjes marga