## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



Unique!!!


Ik krijg net bericht van Bianca dat Unique sinds gisteren gewone ontlasting heeft en ook niet meer zoveel drinkt.

We hebben dus groen licht!!  :D

Alleen ...... nu is Ed net naar de begrafenis van zijn tante die vorige week onverwachts is overleden en ik verwacht hem pas vanmiddag een keer thuis.  :-\ :'(

Als ik iets van hem heb gehoord of gezien kan ik eventjes met hem overleggen wanneer we afreizen naar Rotterdam. Dit zal worden of vanavond nog of anders woensdag of vrijdagavond.  :D

Geweldig nieuws hè?? Ik ben helemaal blij.  :D :D :D



Hoi Caroline (carco),

Inderdaad, zijn de nieuwe pennetjes van Eros echt afgebeten.  :-\ En het gekke is dat ik hem dus de hele dag alleen zie zitten en 's nachts slaapt hij ook naast niemand en hij wordt ook op dezelfde plaats wakker. Heel erg vreemd dus.  >:( Ik kan het niet uitstaan dat ik het niet kan ontdekken WIE de boosdoener is.

Ik laat je nog eventjes weten wanneer we naar R'dam komen.  ;)



Hoi Wilma,

Het ergste is dat ik niet had gezien dat het geplukt was en dat ik dacht dat Eros in de rui was. Hij kreeg allemaal mooie nieuw pennetjes en die zijn nu dus weer zonder dat ik het heb gezien eraf gebeten.  :-\

Dank je wel voor de gave foto's van Coco en Ruby. Werkelijk super de super!!  :D :D



Hoi Marilyn,

ik heb Eros een  :-* van je gegeven.  :-* terug.  ;)

Enne, ...... Unique is een ventje.  :-[ ;)



Hoi Caro(line),

Ik hoef gelukkig niet zo lang op Unique te wachten als jij op Luna hoor, ik kan hem al gaan halen.  :D



Hoi Ineke,

Ik weet ook niet waarom Eros het plukken toelaat.  :-\ Waarschijnlijk toch wel tijdens een kroelsessie, dit zie je  namelijk vaker dat valkjes elkaar plukken tijdens het kroelen. Maar ...... Eros houdt niet van kroelen en ik zie hem ook nooit kroelen, alleen heel af en toe als ze gezamenlijk los zijn met Diégah maar die plukt hem niet, die wrijven alleen maar de koppen tegen elkaar.



Hoi Renzo,

wat leuk weer eens van jou een berichtje te lezen voor je vriend Jasper. Ik heb al tegen Jasper gezegd dat ik van de week een paar foto's van hem maak en dat hij dan ook weer eens een berichtje moet plaatsen voor jou.  ;) Wat zie je er trouwens goed uit.  :D Flink gegroeid alweer en zo'n lekker stoer kapsel, gaaf hoor.

Weet je, Jasper heeft eindelijk tandjes en kiezen. De eerste kwam pas toen was hij al 21 maanden maar nu (0ver 11 dagen, 2 jaar) heeft hij 4 kiezen(op elke plaats 1) en 4 tanden(2 boven en 2 onder). Hij kan al heel erg goed kruipen en aan 1 handje lopen gaat ook steeds beter maar helemaal los staan en lopen durft hij nog niet.  ::)

Ook zegt hij al heel veel kleine woordjes, papa, mama, nahhhn (=Sanne), daahdaag, aaie en aai je daarbij, hap, dah en maakt een bel gebaar en nog een paar maar die weet ik nu eventjes niet zo snel.

Ook leert hij steeds meer gebaren, eten, zwaaien, drinken, lekker, alles op, klaar, nee(met vinger zwaaiend en hoofdschuddend), en gebaren die bij liedjes horen, klap is in je handjes, in de maneschijn, schuitje varen, je kent ze vast ook allemaal wel.

Het blijft jammer dat jullie zo ver uit elkaar wonen, anders konden jullie een keertje samen spelen.

Nou vriendje ik zal gauw foto's maken van Jaspertje, geef je jouw broertje of zusje  ;) in mama's dikke buik een kusje van me en ook voor jou  :-* :-* :-*



Hoi Esther (crosser)  :D



Hoi Rianne,

Zoals als gezegd, ik hoor en zie hier dus helemaal niks van het plukken bij Eros en weet dus ook niet wie het doet. Het is niet echt zijn nekje hoor, meer het kale (lutino/albino) plekje achter de kuif zeg maar, alleen was die bij hem best wel volbegroeid en nu dus niet meer.  :-\

En gezien het feit dat het best wel veel is, denk ik dat hij het gewoon toe staat.



Hoi Riny,

Ja, hopelijk houd het plukken op. Ik kijk het eventjes aan of ik de dader kan ontdekken, is dit Fleur of Chica dan kan ik die eventueel bij de andere dames zetten in de andere kooi tot ze niet meer broeds zijn, dit is namelijk denk het probleem. Of anders neus ik hier op het forum eventjes naar huis/tuin en keuken middeltjes.  ;)



Gaaf hè Roos, leuk om Bo en Kiki te leren.  ;)



[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

Citaat van: Caroline op 10 juli 2006, 11:46:03


Unique!!!





Hoi Marilyn,

ik heb Eros een  :-* van je gegeven.  :-* terug.  ;)

Enne, ...... Unique is een ventje.  :-[ ;)



[/size][/i][/b][/color]


hoikes caroline

sorry ik dacht dat unique een popje was  :-[ ik moet er ergens over gelezen hebben zeker  ::) ik hoop dat je nu snel tijd vind om hem (unique ) te gaan halen  ;)

groetjes marilyn

Caroline



Yes yes yes!!!!!!

vanavond om 18.00 uur rijden we aan,

naar Bianca in Rotterdam,

om Unique te halen!!!!!

Hij komt thuis!!!!!!




:-* :-* :-* :-* :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

caro

Hoi Caroline,

Wat een leuk nieuws. Heel veel plezier met het halen van Unique.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Roosje

Citaat van: Caroline op 10 juli 2006, 14:51:30


Yes yes yes!!!!!!

vanavond om 18.00 uur rijden we aan,

naar Bianca in Rotterdam,

om Unique te halen!!!!!

Hij komt thuis!!!!!!




:-* :-* :-* :-* :-*






Joepieeeee! Gefeliciteerd :D :D :D

Maarre...Ik vind dat je nu wel eens moet stoppen elke keer iets aan te rijden voordat je weggaat hoor ::) Je kan best eens alles netjes achterlaten ;) :P

Monky

Olé, Olé, Olé, Olé, Olé, Olé, Olé, Olé...
Unique's the champion, Unique's the champion....

;D ;D ;D

Hartstikke gaaf meis!!

Wat jammer dat Eros geplukt wordt  :-\ Ik hoop dat het slechts tijdelijk is. Het blijft een beetje een naar gezicht dat geplukte. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel weer goed komt. Je bent inventief en vindingrijk genoeg. Je vindt er vast wel een oplossing voor  :)

Groetjes,
Monky

ps Binnenkort foto's  ;D Erwin heeft de internet erop gezet, want ik was er niet aan toe gekomen dit weekend  ;D ;D ;D

marga

hoi caroline
wat fijn dat je unique op ga halen
ben heel blij voor je
groetjes marga

Saar

hoi hoi
wat fijn dat je unique mag halen!! :D
veel plezier vanavond :)

groetjes saar :-*

marilyn

hoikes caroline

eindelijk is het lang verwacht moment voor jou en unique daar  :D  :D  :D je mag hem gaan halen . ik ben heel erg blij voor jou en ik hoop dat je heel erg lang van zijn aanwezigheid mag genieten  ;)

groetjes marilyn

bobbie

Citaat van: Roosje op 10 juli 2006, 15:33:17
Citaat van: Caroline op 10 juli 2006, 14:51:30


Yes yes yes!!!!!!

vanavond om 18.00 uur rijden we aan,

naar Bianca in Rotterdam,

om Unique te halen!!!!!

Hij komt thuis!!!!!!




:-* :-* :-* :-* :-*






Joepieeeee! Gefeliciteerd :D :D :D

Maarre...Ik vind dat je nu wel eens moet stoppen elke keer iets aan te rijden voordat je weggaat hoor ::) Je kan best eens alles netjes achterlaten ;) :P



Whahahahaha, die Roos, hij is goed!!!!!!

Veel plezier Caroline, bij het halen van Unique.

Enne .............. inderdaad niet te veel blikschade maken hoor, met het aan-rijden. :P

groetjes, Nel :D


carco

hihi, ik vind het wel een goeie, maar ben je nu nog niet weg? Ik zie je nog steeds online staan. Of had je zo'n haast dat je jezelf vergeten hebt af te melden?
Groetjes en veel plezier: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

GEFELICITEERD EN HEEL VEEL PLEZIERRRRRR !!!  ;D
groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Valerie

SUPER!!!! Hoe is het nu met Unique? Hij is wel prachtig!!
Jullie hebben nu ook wel veel valkjes eh?  ;)



Caroline



Eventjes heel snel, de kids moeten namelijk naar hun bedje!!

Alles is heel goed gegaan. Het is een super lekker ding, Unique zit nu in de kooi en is die aan het verkennen.

We hebben ook al eventjes gekroeld.  :-* :-*

Eten en drinken heeft hij nog niet gedaan maar dit komt vast allemaal nog wel. Nu moet hij eerst eventjes lekker slapen.

Straks kom ik nog eventjes met foto's!!  :D

Doei doei!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.