## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



Helaas geen Yellow voor mij.


Zoals de meeste wel zullen hebben begrepen is het geparelde lutino geelwangetje bij Riny een man en blijft hij bij Riny wonen. Erg balen voor mij dus, ik had hem graag over een aantal weekjes in de nieuwe kooi geplaatst die ik morgen ga plaatsen.  :)

Ik ben dan ook wel een beetje teleurgesteld, zeker nadat ik ook al 2 x de pech had dat de "Grisha" een man was.  :-\

Maar ja, dat is het leven, soms zit het je mee en soms zit het je even tegen.  ;) Ik hoop nu in ieder geval dat ik morgen een voor mij positievere uitslag krijg over mijn kleine meisje. Die is al in mijn leven en dit wil ik heel graag zo houden.  :D

Gelukkig komt over enkele weekjes wel Unique gezellig bij ons wonen en wat ik heb begrepen is dit ook een lekker knuffel kontje. En mijn Yellow (want die naam blijf ik gewoon bewaren) komt nog wel, is het niet dit jaar dan misschien wel  volgend jaar.

Je moet altijd wat te wensen houden, toch??





Diégah!!!


Vandaag is het met Diegah hetzelfde gegaan als de rest van de week, alhoewel er toch wel iets minder vocht bij het ontlasten zit. Ze was wel weer 2 gram aangekomen en weegt nu dus 150 gram.  :-\

Morgenmiddag mag ik bellen voor de uitslag maar ik denk dat ik morgenochtend al even bel of het zeker is dat ik morgen de uitslag krijg, anders weer een teleurstelling. Gelukkig heb ik morgen wel de nodige afleiding, we gaan de achter kamer veranderen en natuurlijk gelijk even lekker alle hoeken en gaten poetsen en de grote kooi krijgt meteen even een grote schoonmaak, dus eventjes lekker alles eruit en helemaal met Dettolsopje afsproeien.  :D En als het goed is komt morgen dus tussen 9.00-13.00 uur de nieuwe grote kooi.  :D Dus .... afleiding genoeg.  ;)

Vanmiddag zijn we lekker wezen shoppen en heb ik mijn gedachten ook wel een beetje kunnen verzetten maar heb nu toch wel hoofdpijn gekregen van alles bij elkaar.  :-\ :'(

Vanmorgen heb ik nog eventjes tussen het op en neer rijden met de kleuters (Sanne en klasgenootjes) naar de bossen en logopedie met Thomas door, een paar leuke foto's en filmpjes kunnen maken van Diégah, je weet immers maar nooit ......  :'(

Nu kan ik jullie ook allemaal apart gaan beantwoorden maar als ik dit eventjes allemaal tegelijk doe heb ik tijd over en in plaats van antwoorden plaats ik even de foto's en filmpjes van Diégah, dat is veel leuker!! :D

Allemaal bedankt voor het medeleven, zowel om Diégah als om Yellow!!  :-* :-*


Lekker ding!!  :-*


Bedelen.  :P


Ze ziet er niet ziek uit, vind jullie wel??


Ze ziet me, meteen onderdanig ....


.... luisteren ....


.... nog een keer kijken naar me ....


... en ja hoor, bedelen  ....


.... bedelen ....


.... en nog eens bedelen.  :P ;D ;D Lekker ding.  :-*





Films van Diégah.


Klik op onderstaande foto's,
om de 2 films van Diégah te zien.




Diégah bedelen bij mij.
Wat een mafkees hè??




Diégah kroelen met mij.
Nou zeg eerlijk,
hebben de toiletsessies hun vruchten afgeworpen,
of niet??





Twee mensen benoem ik toch eventjes apart.  :-[

Hoi Wendy,

Wat een heerlijke foto van je Binky en jou, wat zie je er goed uit joh!!  :D Geweldig!!

Ik schrijf je gauw weer eens een briefje.  :D

Met foto's natuurlijk van je meiden in de nieuwe kooi.  :D

Dikke kus van allebei je meiden.  :-* :-*



Hoi Maris, bedankt dat je de foto's hier wilde plaatsen, heel erg leuk!! Wat een scheetjes, joh. En een echte "Grisha" hoor maar dan een jongetje, jammer van de parels, ze zijn werkelijk prachtig. Luca is ook een poepie.  :-*

Wanneer ga je trouwens weer open?? Al iets over bekend??

Het wordt weer goed weer het weekend dus lekker buiten zitten en genieten of moet je nog liggen, is het kontje nog steeds niet goed??

Doei doei allemaal!!  :-*

Zodra ik iets weet, weten jullie het ook.  ;)  [/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Hopelijk is het een positieve uitslag voor je (in de goede zin van het woord)
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny




Hoy Caroline
De filmpjes heb ik niet kunnen bekijken

*We're currently working on the site. We'll be back shortly*

Dan doe ik dat wel als ze daar uitgewerkt zijn.
Maar de foto's zijn prachtig, en Diegah maakt inderdaad geen zieke indruk.
Ik duim voor je dat je echt vandaag de uitslag krijgt, en je onbezorgd het weekend in kunt gaan.
Ik kom vandaag in ieder geval nog vaak kijken of er nieuws is.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Hoi Caroline,

Jammer van je valkje, maar ik weet dat je het Riny erg gunt en jij bent hartstikke sportief....wie weet wat zich in de toekomst nog voordoet...... :D.....

Voor jou is nu nu veel belangrijker dat Diegah weer opknapt, meisje succes met haar!!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

caro

Hoi Caroline,

Ik vind het erg jammer voor je dat Yellow een mannetje is. Er zal heus nog wel een popje geboren worden. Jouw popje komt nog wel.

Wat is Diegah toch een plaatje, ze is echt schitterend.
Ik hoop dat je de uitslag snel zult krijgen, en dat het een goede uitslag is.

Ik zal voor je duimen.

Nog veel sterkte.

Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Roosje

Wat een heerlijke foto's en filmpjes van Diegah. Ze ziet er inderdaad niet uit of er iets mis met haar is.

Ik hoop dat je (en wij) snel wat weet!

Ineke

Hoi Caroline! Zal ook nog ns terug komen om te kijken naar de uitslag van Diégah. Ze ziet inderdaad niet ziek uit. 150 gr  :o is t geen kruising tussen n valkje en n papegaai :D
Succes en ook met de zoektocht naar n waardige opvolger van de geelwang!
Mariska, mooie vogels heb jij!

Mariska

Hoi Caroline,

Wat zal dat wachten lang duren voor jou :-\
Ik vind het al zo lang.
Ik hoop echt dat je snel iets weet.
Ik blijf het in de gaten houden!

Wat betreft mijn foto's, heel graag gedaan natuurlijk ;)
Wel jammer van de parels, maar hij geeft ze natuurlijk door dus mijn vrouwelijke Grisha komt er vast wel een keer :D

Wanneer ik weer open ga is niet bekend.
Maar het heeft ook zijn voordelen hoor.
Ik heb nu meer tijd voor jullie ;D

Ik heb nog steeds pijn en dat zal ook wel blijven.
Hopelijk word ik snel geholpen als ik bij de chirurg ben geweest ;)

Nou meis, hopelijk krijg je snel het verlossende antwoord.
Dat vind ik op dit moment eigenlijk veel belangrijker.

Een dikke knuff  :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Suus, Monique en Ineke,

Jullie bedankt voor jullie leuke lieve reacties :D
Het zijn zeker schatjes en nog mooi ook ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes caroline

nog steeds geen uitslag van diegah ?  :-\ wat moet de tijd traag gaan voor jou nu je wacht op de uitslag en ik hoop voor jou dat die er al gauw aan komt  ;) en nog het liefst met goed nieuws want dat kan je nu best wel gebruiken .

groetjes marilyn

Bianca

hey caroline kon je mijn filmpje zien, of moet ik 'm even op een andere site uploaden zodat je Unique eens life in beweging kunt bewonderen?

Hebbie al contact gehad met Feld?
Meestal na 1300uur bellen toch?

Hoop dat er geen slecht nieuws komt over je mini-sumo-otje!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Caroline



Diégah!!!


Ik weet ietsje meer maar ben nog niet echt wijzer.  :-\

Ik heb net de assistente aan de telefoon gehad, zij wist mij te vertellen dat de kweek vol met bacteriën zat.  :o Maar welke en waar die bacteriën vandaan komen kon zij mij niet vertellen. Mijn reactie van namelijk meteen, dat kan bijna  niet, het is hier superschoon, elke dag 2 x alles vers en de kooi ook om de paar dagen, zo ook de speeltjes en stokken, die maak ik elke dag schoon. Maar ze zijn dus toch gevonden. En verder schijnbaar niks. Dus eigenlijk best wel goed nieuws, vanavond mag ik na half 9 Dr. Feld zelf bellen voor de details en ook over haar gewicht, want dit heeft volgens mij dus niets met deze bacteriën te maken en ook daar wist deze assistente  niks over te vertellen.  ???

Ze konden medicijnen opsturen maar ik heb eerst zelf geprobeerd hier in de buurt en hier in Veghel hebben ze het gewoon op voorraad en Ed is ze nu halen.  :D

De komende week moet ze 2 x daags 3 druppeltjes, met een pipetje rechtstreeks in de bek, Synulox 50mg/ml hebben.

Ik zit hier nu helemaal bij te komen, heb hartkloppingen van de spanning, ben blij en kan bijna niet geloven dat dit het echt "alleen maar" is.

Verder ben ik ook heeeeel erg kwaad!!!!  >:( >:( >:(

Ik heb net namelijk ook gebeld voor de kooi, die is dus niet gebracht tussen 9.00-13.00 uur.

Ze waren voor het gemak maar even vergeten te bellen dat de kooi bij hun niet gisteren maar vandaag binnen komt en dat ze hem dus niet eerder kunnen brengen dan maandag. Slordig dus. Ik vroeg mijn bedje uit, de hele dag al aan de gang hier in huis om alles klaar te krijgen, Jasper en ik niet naar de Early Bird want Ed moest op en neer rijden om Thomas te brengen en halen naar de peuterspeelzaal, dus zou er op sommige momenten even niemand thuis zijn. En dan moet je zelf bellen om te horen te krijgen dat ze dus eigenlijk gisteren al wisten dat ze vandaag niet kwamen.  >:( :-\ :censuur

Maar na het redelijke goeie nieuws over Diégah kan het me ook eigenlijk niks meer bommen.  :D :D :D

Hij komt de kooi nu zelf brengen en is hier maandag om +/- half 3 en hij weet ook dat als hij te laat is ik even Sanne ben halen en hij eventjes moet wachten. Ed is om half 4 thuis dus kunnen we de kooi meteen als Sanne van school komt, in elkaar zetten.

Nou jongens dit was mijn nieuws voor dit moment. Hopelijk vanavond nog iets meer duidelijkheid en tips voor mijn Dikkertje dap die op dit moment met 150 gram niet beter kan vliegen dan een valkje dat gekortwiekt is.

Allemaal nogmaals bedankt, jullie zijn kanjers!!  :-*

En Bianca ik had heerlijke filmpje gezien hoor en jou meteen  al een mailtje terug gestuurd.  ;)

Wil je hem hier ook even plaatsen?? Of me de link geven zodat ik hem hier kan plaatsen.

Tot later, allemaal!!

Ik ga eventjes naar buiten, gaat mijn hoofdpijn misschien over.

Oh ja, voor degene die me hebben ge-IMd en gemaild, ik beantwoord jullie vanavond, bedankt!!  :-*
[



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

 :) :) :) :) :) ;)

Ik duim voor de zekerheid nog wel even verder...

duim duim duim

Jammer dat het pas na het weekend komt. Niets is zo irritant als een dag voor niets zitten wachten  :-\
Maar ja, het is niet anders :-\

Ik ben wel benieuwd wat het is met die gewicht ???
Ik probeer je dagboek in de gaten te houden  :)

Nog effetjes wachten  :)

Groetjes,
Monky

marga

hoi caroline
ben heel blij voor je dat het zo goed gaat
ben ook benieuwd naar de uitleg die je vanavond krijgt
groetjes marga

Mariska

Hoi Caroline,

Dat is goed nieuws zeg :D
En die synolux werkt hartstikke goed en snel dus van die bacterieen is ze vast zo af.

Ik ben heel blij voor je, maar ook benieuwd naar wat Feld zelf te vertellen heeft ;)
Kom vanavond weer bij je kijken.

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)