## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Rianne

Idd, ze komen uit hetzelfde nest. :) En leeftijd hoeft niet alles te zeggen, Tiaro is net deze maand 1 jaar geworden en is ook al papa. :D

Roosje

Ach wat jammer Caroline :-\ Dan heeft het niet zo moeten zijn. Jouw droom komt nog wel een keer :)

Riny, gefeliciteerd, ook jou gun ik het van harte :)

marilyn

hoikes caroline

ik heb riny gfeliciteerd in haar dagboekje maar voor jou vind ik het heel erg  :-\ jammer dat het geen popje is dan was ze van jou geweest ...................
in elk geval een dikke knuffel die kan je nu wel gebruiken denk ik  ;)

groetjes marilyn

Monky

Hi Caroline,

Wat jammer voor jou dat het een mannetje is :( Je kon wel wat goed nieuws gebruiken nu, maar het is niet anders.
Nog 1 nachje slapen en je hebt de uitslag van de onderzoek. Ik ben nog steeds aan het duimen hoor ;D

Hou je taai.

Groetjes,
Monky

Ozzie

Hoi Caroline,

hoe gaat het? Jammer van het Geelwangetje, maar jouw tijd komt nog, daar ben ik zeker van.
Nu eerst maar eens kijken hoe of wat met de kleine Diegah.
Ik hoop dat je je een beetje kunt ontspannen ondanks dat.

Om je af te leiden (haha): ik ben vanmiddag met de kleine Binky naar de dierenarts geweest, een heel avontuur. Hij is geent, gechipt en heeft een ontwormtablet gekregen. Ook heeft hij nu officieel een paspoortje en hij is helemaal gezond.

Wel gaf hij een flinke kreet toen hij geprikt en gechipt werd :-\ , ik hoop dat hij het mij niet kwalijk neemt ;), het is nu eenmaal voor zijn gezondheid. Hij is nu best wel moe en loopt wat heen en weer te mauwen. Het is natuurlijk heel wat allemaal voor zo'n kleintje. Toch kijkt hij me af en toe zo aan van: wat doe je me aan?! Nou ja...

Hij weegt op de kop af (precies!) één kilo, dus hij groeit ook prima. Een echt Bink zullen we maar zeggen he?  :D

Nog even een fotootje en dan kom ik snel weer bij je lezen of er nieuws is, ik hoop en duim nog steeds voor goed nieuws.



Hou je goed! Liefs Wendy  :-* En de groetjes aan de meiden en al je andere lieverds.

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Ankie

Hoi Caroline

Jou Pop komt nog wel hoor Caroline !
Het is jammer ,maar wat doe je eraan ? Niks dus !

Ik duim voor goed bericht morgen en hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht !

Groet van Ankie

hippysuus

Hoi Caroline,

Kop op meid, er wacht een ander geelwangetje op jou :-* maar ik kan me heel goed voorstellen dat je sip bent en even nergens zin in hebt...en Diegah waar je je zorgen over maakt en het verdriet om Yellow die niet jou yellow blijkt te zijn.

Mega dikke knuffel!!! :-*
Suus

Mariska

Hoi Caroline,

Nog eventjes en dan krijg je de uitslag.
Ik hoop natuurlijk dat het positief uitvalt, maar in ieder geval ben je morgen van die onzekerheid af.
Dat wachten is vreselijk.
En dat je elk moment in huilen uit kan barsten kan ik goed begrijpen.
En dat moet je ook gewoon doen als je daar behoefte aan hebt.


En dikke  :-* van Twila voor haar zusje en haar Mama!

Ik denk aan je hoor meis,

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Buuv
he toch , wel erg jammer , maar volgens mij voelde je het eigelijk al, dat het een man zou zijn , dat idee had ik ,
Nu nog een lange dag wachten en dan hopelijk opgelucht het weekend in, hèèl vèèl sucses, en we duimen.
groetjes Gonnie




carco

Hoi

Nog één keer de nacht in en dan weet je hoop ik meer.
Hoe laat kan je bellen??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hier zijn ze dan ;D


Chitto van voren :D


Chitto van achteren :D


En Luca, druk bezig met een bruin broodje :D

Ze eten en drinken allebei en doen net alsof ze hier al jaren wonen ;D
Het gaat heel goed dus.

Liefs
Maris!! :-*





Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus


Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Citaat van: Mariska op 22 juni 2006, 22:19:13
Citaat van: hippysuus op 22 juni 2006, 22:10:41
aaaah wat een leuk beestje :-* :D


Het zijn er 2 Suus ::) ;D ;)


:-[ :-[ ik zie het nu...haha ik zag alleen maar die kleine groene...komt doordat ik Luna ook al zo leuk vind ben ik bang  ;D Ze zijn allebei schitterend...die pareltjes :-* :-* Oh...ik bedenk me net pas dat ik kleine aap Luna binnenkort in het echt zie ;D

Monky

Hi Mariska,
Wat fijn dat je toch een plekkie hebt waar je je lievies kan laten zien ;D
Het zijn mega mooie vogeltjes!!! Vooral Chitto is een pracht zeg!! :o :o :o
En Luca. Wat is ze mooi.
Je hebt twee prachtige vogels erbij. Ik kan niet anders zeggen.
Als je wil mag je mijn dagboek ook wel gebruiken voor foto´s hoor  ;D Ik kan ze zelf niet plaatsen dus go your gang ;D

Hi Caroline,
Ben je de dag nog een beetje goed doorgekomen? Nog eventjes en je hebt de uitslag.

Duim duim duim...

Liefs,
Monky