## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Wat kwam ik nu toch een heerlijke foto tegen......  :-*  ;D.....zo relaxt, zonder zorgen en letterlijk uitgevloerd..... van een drukke dag  ;D wat een "poepie"  :D


;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

10 juni 2006, 15:20:22 #3256 Last Edit: 10 juni 2006, 15:33:01 by Riny
Citaat van: Wilma1 op 10 juni 2006, 12:30:04
  ;D wat een "poepie"  :D

[/i]


Hoy Wilma
Dan heb je toch wel dikke pech.
Die kleine rakker is mijn vrijerke!!
Groetjes Riny ;D

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

Hoi Caroline,

Ik ben weer bijgelezen ;D
Liep achter vanaf 8 juni :-[

Ik hoop dat het met Thomas allemaal mee blijkt te vallen.
Vreselijk zielig als kinderen ziek zijn.
Hopelijk blijft hij zich zo goed voelen ;)

En Binky vind ik een lekker snoepje :-*
Wat een mooi en lief idee van Wendy ;)

Verder alles goed daar?
Je bent wel stil en zit vast lekker buiten :D
Ik hou het daar niet uit dus zit hier goed.

Liefs
Maris!!



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Even mijn handtekening showen  ;) :-*

moonwitch (diana)

hoi Caroline

Het was erg leuk om je in levende lijve te ontmoeten, en ook je schattige dochter sanne.
Jammer dat we maar zo kort bij elkaar waren, maar ja burgers is best groot om als groep bij elkaar te blijven.
Ik heb er wel erg van genoten.
Hopelijk heb je nog foto's gemaakt en plaats je ze nog.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

hippysuus

OOh was jij ook op de meeting Caroline? IK ga eens even kijken of er foto's zijn ;D

Caroline

13 juni 2006, 11:14:06 #3262 Last Edit: 13 juni 2006, 11:18:33 by Caroline


Weinig on-line!!  :-[




Hoi hoi, lieve mensen.

Even snel een berichtje voordat ik het badje buiten weer ga opzetten.  ;)
Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik erg weinig hier in mijn dagboekje. Ik lees het wel en verder lees ik als ik even boven ben snel de berichtjes in de andere dagboekje en reageer hier en daar.
Maar zoals jullie zullen begrijpen kun je met 3 kleine kindjes niet binnen gaan zitten met dit weer.  ;) Dan leven we hoofdzakelijk buiten in de tuin bij de zandbak en twee zwembadjes.  :D Alleen laten gaat natuurlijk ook niet dus  "offer" ik me maar op om de hele dag buiten in het zonnetje en badje  :-[ te liggen wat ik natuurlijk heel vervelend vind.  ;) ;D Het enige nadeel is dat alles blijft liggen dus dat ik in de avonduurtjes ook niet zo veel on-line kan zijn omdat dan de achterstallige huishoudelijke onderhoud gedaan moet worden en natuurlijk is het dan ook tijd om de valkjes even lekker te laten vliegen. Alhoewel ze goed rustig zijn met die extreme hitte van de afgelopen dagen.

De komende dagen zal ik waarschijnlijk nog minder on-line zijn want met het hele gezinnetje gaan we met Sanne mee lopen met de avond-4-daagse, die vanavond start.  :D

Om het goed te maken heb ik nog wel een hele hoop leuke foto's  :D helaas voor degene die er naar uit keken, heel erg weinig van de Meeting in Burgers' Zoo. Wij zijn vorig jaar ook naar Burgers' Zoo geweest en ik heb toen over de 50 foto's gemaakt, van de dieren die zich toen veel beter lieten zien omdat het weer ietsje minder warm was. Om nu weer alles vast te leggen daar had ik geen zin in, dus heb ik lekker mijn camera in mijn tas gelaten. Ik heb gewoon lekker rond gewandeld en overal van genoten zonder steeds een camera voor mijn neus, ook wel eens lekker en wel zo gezellig als je met een groep bent.  :D
Het was trouwens een erg gezellige dag, ik moet wel bekennen dat ik helemaal gaar was toen ik eenmaal om half 7 thuis kwam. Maar Sanne en ik hebben genoten.  :D

Verder zit ik op dit moment wat betreft Yellow eventjes met een dilemma en kan wel wat meedenkers en mensen met advies gebruiken. Zoals de meeste wel zullen weten kan Riny op dit moment geen valkjes tam maken. Dit betekend dus ook dat als Yellow een popje zou zijn zij rechtstreeks vanuit de volière naar mij toe zou komen en al enkele weken geen hand contact meer heeft gehad.  :-\ Aan de ene kant heb ik zoiets van och  misschien red ik het wel met veel geduld en liefde maar aan de andere kant ben ik ook heel erg bang dat ik haar niet tam kan krijgen wat natuurlijk doodzonde zou zijn, zeker in een groep van allemaal hele tamme valkjes. Maar aan de andere kant heb ik ook heel erg zo iets van stel dat het een man is dan wist ik dat ie bij Riny zou blijven maar als het en popje is voelt het gewoon niet goed om haar niet te nemen, dan ben ik heel erg bang dat ik het gevoel blijf houden dat ik haar geen kans heb gegeven. Ik ben helemaal verliefd op dat lieve gele koppetje en weet dus eigenlijk niet goed wat ik moet doen. Tips graag!!  :D
Oh ja, als het een popje is en ik zou van de reservering afzien dan blijft ze trouwens ook gewoon bij Riny.

Maar op dit moment kan ik de beslissing nog niet nemen, alhoewel ik niet veel tijd meer heb om te beslissen, de veertjes zijn bijna lang genoeg om te plukken voor geslachtsbepaling. Mijn gevoel zegt trouwens dat het een popje is.  :-[ ::)


:-* :-* :-*


Wat een lieffie hè??




Er lijkt een cinnamon gloed over heen te zitten maar dit kan ook de lichtval zijn.

De kleine bij Bianca, de bonte witmasker heeft geen parels gekregen en is dus zeker een man. Ook is hij geen cinnamon geworden.  :D Helaas wordt ook deze scheet een beetje geplukt door de ouders  :-* dus is de tekening een beetje moeilijk te zien. Maar hij heeft wel veel wit. Ik heb nog eventjes een mailtje gestuurd met enkele vragen over de tekening en bont verdeling op de buik en borst maar zoals het er nu uit ziet ga ik over enkele weken naar mijn geboorteplaats, Rotterdam, om daar een bonte witmasker man te halen bij Bianca. Zodra ik definitieve afspraken hem gemaakt met Bianca maak ik zijn naam bekend.  ;)


Gisteren, 25 dagen oud.


:-* :-* :-*


Lekker ding hè??




Film.


Klik op onderstaande foto,
om de film te zien.




Chica koppeltje duikelen.
Zo grappig!!




Foto's.



Ik had ze al eens geplaats in het dagboekje van Riny maar nog niet hier dus bij deze ....


..... Jasper helemaal gevloerd na een druk dagje.  :D

En dan nu eventjes een paar foto's van Diégah, die stond er de vorige keer niet zo vaak op.

Het gaat heel erg goed met haar, ze kroelt lekker en blijft soms ook al lekker bij me zitten in de huiskamer.  :D
Alleen ze blijft "groeien"!! Ze woog gisterenavond:


130 gram!!!!!


Een grote dikke tante dus.  ;D








Noa die haar staart vast houdt.  ;D
Mooi is ze geworden hè?? Nu met alle veertjes weer terug.


Samen met Rocky.


"Praten" met het vrouwtje.


Geen mooie foto maar eventjes om haar enige onbevederde plekje te laten zien, onder haar kinnetje.


Mijn andere mooie bonte meisje, Coco, ook al met een heleboel nieuwe veertjes.


Mooie witte Noa.  :-*

En Chica was aan het spelen met het roze touwtje en ging net doen of ze aan het douchen was, en ze bleef maar koppeltje duikelen, zo gaaf om te zien, zeker wel 20 x achter elkaar.
Ik had eerst foto's gemaakt en daarna ook nog het filmpje wat hier boven al staat.  :D


:D






Grappig hè??

En dan de enige foto's van de meeting in Burgers' Zoo.


Stokpaardje, het stond heel lief te "blaffen".


Sanne genietend van haar ijsje.


En alle aandacht van die dag.


De ondeugd!!


Paul en Roos, samen Roos haar ijsje op eten.  ;D :P


Roos speciaal voor jou, de foto van vorig jaar, van de hyacintara's omdat ze dit jaar niet zo dichtbij kwamen.  :D

Zo jongens, ik ben gaar hier boven, ik ga lekker het badje vol laten lopen.  :D

Tot gauw!!

Vergeten jullie niet even een tip of advies te geven wat betreft Yellow.

Alvast bedankt!!  :-*

[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Geweldig die hyacinthen!! :D

Wat wordt Diegah mooi zeg :o En lekker groot, heeft ze van papa ;D

Ik ben ook weinig online hoor, met dit weer kan je toch niet achter de laptop blijven hangen :D

hippysuus

sow dat was een lange Carolien!

Foto's zijn erg leuk, Sanne staat er ook lief op...ze straalt helemaal :D

Even over Yellow, dat is heel moeilijk om zo'n beslissing te maken. Ik denk dat je moet proberen om je hart aan de kant te zetten en het dan heel rationeel te benaderen...zoals een buitenstaander dat zou kunnen doen. Je moet gewoon heel eerlijk tegen jezelf zijn!

Groetjes en liefs,
Suus

ps wel goed smeren met al dat bakken buiten he? :-*

Monky

Hi Caroline,

Ik geef je geen ongelijk hoor. Ga maar lekker buiten zitten met je kinders. We hebben nu eindelijk mooi weer, dan moet je er ook van genieten als dat kan!!

Ik moet zeggen dat ik Yellow echt een super lief koppie vind hebben  :-* :-* :-* Wat een pracht.
Over je probleem...Ik kan me niet voorstellen dat ze niet meer tam zou kunnen worden. Ze is nog hardstikke jong.
Dan moet dat toch nog kunnen ??? zonder problemen?

Wat een enorm beesie is dat geworden die Diegah!! Echt een zwaargewicht. Wat gaaf zeg!!

En het valkje bij Bianca, ook al zo mooi. Je hebt ondertussen wel een hele fraaie collectie valkjes  ;D En de andere fotos zijn ook ontzettend leuk.

Geniet lekker van de zon!!!

Groetjes,
Monky

caro

Hoi Caroline,


Ben je er al uit wat je gaat doen. Dat is een keuze die je toch zelf moet maken, ik zou op mijn gevoel afgaan. Het is wel moeilijk om een keuze te maken. Het is ook wel een prachtig valkje.

Leuke foto's en een schitterend filmpje. Een valkje die aan het koppeltje duikelen is. Nog nooit gezien. ;)


Veel succes met een keuze maken. En veel plezier met de vierdaagse.


Groetjes



Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

TC

Kaat hier een berichtje van mij met dikke halfdichte ogen heb een mega oogontsteking !!!!!!!!!!!!!!!
Maar dat even terzijde wat betreft yello moet ik je meegeven dat het zeker niet onmogelijk is een valk dan tam te krijgen denk aan alle valken uit de dierenwinkel het karakter is iets wat ze meekrijgen en de situatie waar ze in terecht komen zijn bepalend voor hun ontwikkeling als lekker sociaal wezentje.
Jij kunt ook ergens een tam valkje halen maar het moet ook klikken tussen beide zo tam als ze bij de een zijn zo terug houdend  kunnen ze bij de ander wezen.
En de laatste 2 die jij overgenomen hebt zijn toch ook weer vriendjes geworden met nieuwe mensen en jou kennende moet je haar niet laten schieten krijg je spijt van en welk valkje er ook komt het is altijd afwachten wat voor karakter het zal hebben.
Een kroeler een vlieger een prater een fluiter een die graag in de groep is de ander die liever op schoot zit  en weer een ander is best op zich zelf noem maar op het kan allemaal.
maar na de nog enkele mutaties vind ik wel dat je de rem erop moet gooien om ook nog een beetje van alle valkjes te kunnen genieten je wilt koppels maken daar komen jongen van ojee verbouwing geef jezelf dan maar op voor stay or go ha ha ha ha veel succes maar een twijfelende kaat ken ik niet jij bent iemand die altijd precies wat je wilt ik wens je veel succes bij de twijfels en de uiteindelijke keuze maar ik denk wel dat ik het al weet  ;D   TC


carco



Zo vind ik de foto toch beter hoor ;)
En wat een mooitje van Bianca.Kan je niet een dag afspreken met halen dat wij ook naar Rotterdam komen, lijkt me erg gezellig!!
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mandy

Hé Caroline,

Wat gebeurt er hier weer veel, het is niet bij te houden. :)
Leuk die vernaming naar Binky. ;)
En Pablo blijft dus toch nog wel eens bol zitten, vreemd, juist omdat hij daarna normaal doet/is. In de gaten houden maar, maar dat doe je toch wel. 8)
En Noa weer helemaal mooi wit, goed zo. :)
Leuk dat er een bonte witmasker bij komt, het wordt weer een beauty, past mooi bij de rest van je knapperds. :P
En wat de geelwang betreft zou ik niet twijfelen hoor. De valkjes die ik niet hier binnen tam maak gaan ook met 6 weken recht uit de volière weg en worden thuis nog goed tam gemaakt. Zelden hoor ik maar dat het niet lukt. ;)
Leuke foto's en filmpje van Chica! ;D
Het lijkt wel of ze wil badderen.
En wat een dikkerd is Diegah! :o Voor straf elke dag een extra rondje vliegen. ;)
En met bakken en badderen buiten is het even klaar, de regen valt nu met bakken uit de lucht!
Wel lekker voor de tuin en ook voor de beestenboel, het was veel te zot. 8)
Ik heb trouwens een bevrucht eitje van Pim&Roos onder Jut&Jul liggen! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl