## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Rianne

hey Caroline,

fijne dag vandaag! En wel foto's maken he? ;D

marilyn

hoikes caroline

ik ben wel wat laat om je een fijne dag te wensen bij roosje maar je leest het wel als je terug bent hé  ;) nu is de dag eindelijk aangebroken dat je diégah mag ophalen en bij je mag houden  :D ik ben blij voor jou en wens je jaren plezier met dit kleine lieverdje

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Caroline,

Ik ben te laat om je veel plezier te wensen, maar hoop dat je een leuke dag hebt bij Roosje :D

Ik wacht op je thuiskomst bericht ;D

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Wij zijn weer terug gekeerd van een geweldige dag.

Ik kom straks weer even terug met foto's zal nu even het berichtje wat ik net bij Roos schreef citeren.



Hoi hoi!!

Diégah is op dit moment haar kooi aan het verkennen.  :D

Alles is goed gegaan, ze heeft verder niet meer gegeten, dus goed dat we haar eventjes hebben laten eten.

Het was gezellig vanmiddag, bedankt voor al het lekkers.  :P Doe je grote Roos ook bedanken van mij, ik vond het leuk dat ze ook speciaal kwam.  :D

Ga nu eerst even hier in huis het één en ander verzorgen en de kids in hun bedje leggen, alhoewel die niet veel zullen slapen, na de terugrit slapend te hebben doorgebracht.  :-\

Ik kom straks nog even online.

Liefs Caroline en Diégah.  :-* :-*
[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda


Hoi Caroline,

Diegaatje is dus thuis!! Wat fijn voor jullie!! Voor Roosje dat hij een goed huisje heeft en voor jou dat je er weer een schatje bij hebt!!
Veel plezier van en met je nieuwe bontje!!!

Liefs, Gerda



hippysuus

Hoi Caroline,

Fijn dat jullie weer thuis zijn, ik ben zeer benieuwd naar je verslagje/foto's straks.

Geniet maar even lekker van je nieuwe valkje :-*

marga

hoi caroline
heel veel geluk en plezier met  DIEGAH
ben benieuwd naar je foto s
groetjes marga

Mariska

Hoi Carolilne,

Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en dat alles goed is gegaan :D

Ik kom morgen even naar je foto's kijken ;)

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Caroline,

Wat leuk zeg, je kleintje eindelijk bij je :D :D :D
Geniet er van en ik ben benieuwd naar je foto's ;)

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

marilyn

hoikes caroline

héhé eindelijk is diegah thuis en kan je met volle teugen van haar genieten  :D ik kijk al uit naar je verhaal en je foto's hoor  ;)

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Caroline,

heerlijk dat je je Diégah nu thuis hebt. Mooi dat ze de kooi lekker aan het verkennen is.

Stond je in de file richting Den Haag?
Ik heb nog aan je gedacht. Wij reden vanuit Vlaardingen richting Rotterdam en zagen aan de andere kant een  file richting Den Haag staan. Toen dacht ik nog: ach, Caroline zal er toch niet instaan met haar kindjes :-\.
Ik verzinnen wat voor een auto je ook al weer had. Ik dacht een renault station, donkere kleur. En ja hoor, ik zag een renault station, donkere kleur. Maar ............. daar zat geen gezinnetje in.

Ik hoop dan ook dat je niet in de file stond en lekker door kon rijden.

Ben benieuwd naar de foto's .

Groetejs, Nel :)

gonnie

Hoi Buuv
Wat heerlijk de lieverd heb je dus nu thuis, gefeliciteerd en heel veel plezier van je nieuwe Diegah, en we wachten vol ongeduld hahaha.
groetjes Gonnie




carco

Hoi

Eindelijk Diégah thuis, maar opschieten want nu willen we foto's!!
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Hoi hoi!!

Diégah is thuis!!  :D

Ze heeft gegeten maar wel een heel klein beetje.  :-\

Ze heeft zich lekker zitten poetsen.

Ze vind het allemaal nog een beetje vreemd en eng, wat logisch is. Ook mijn hand moet ze niks van hebben, daar bijt ze maar een keer in.  >:( Niet hard hoor.  ;)

Nu zit ze lekker te dutten op 1 pootje op de voerbak.

Ik heb op de bodem wit papier gelegd dus kan ik goed in de gaten houden of ze eet en wat ze poept.

Ik ben net klaar met alles en ben heel erg moe van de gezellige maar ook vermoeide dag. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, ik heb nu al een paar foto's verkleind en zal ze eventjes hier plaatsen. Morgen kom ik een verslagje schrijven en meer foto's van vandaag plaatsen en ook reageren op jullie vele berichtjes.

Sorry, ben er nu echt te moe voor.  :-[

De foto's!!  :D


In het reisbakje in de auto.


Aan het eten.


Zichzelf lekker poetsen.


Lekker dutten en af en toe nog een klein veertje goed doen.

Het is een super lekker ding, ik ben nu ik haar heb gezien, en lekker bij me heb nog verliefder.  ::) De veertjes beginnen al goed terug te komen en ik denk dat ze over een paar weekjes helemaal haar kostuumpje aan heeft.  ;D

Roos, het is een kanjer!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

Wat fijn dat ze thuis is en dat alles goed is gegaan. Morgen zal ze wel helemaal even moeten wennen ;D.

Geniet ervan vanavond met je benen op tafel en languit op de bank!!!

morgen vast wel een mega verslag ;D.

gr Esther