## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Monky

Je hebt weer een leuke dag gehad zie ik  :)
En wat is Diego een beauty. Ik blijf het zeggen.

Liefs,
Monky

Roosje

Blijf het maar zeggen hoor ;D Ben zo trots :D

Monky

Hi Roosje,
Ik kan het me heel goed voorstellen!!!
En kleine Diego krijgt nog een supergaaf baasje ook!!! Beter kan hij het bijna  ;D  niet treffen!!

Groetjes,
MOnky

Roosje

Bijna? Nee beter kan écht niet :D

•=Bonnie=•

Citaat van: Roosje op  4 mei 2006, 23:39:56
Blijf het maar zeggen hoor ;D Ben zo trots :D


Zijn het je eigen genen?  ;D

Rianne

Roosje heeft ook parels ;D

Roosje

Citaat van: Bonnie op  5 mei 2006, 00:12:34
Citaat van: Roosje op  4 mei 2006, 23:39:56
Blijf het maar zeggen hoor ;D Ben zo trots :D


Zijn het je eigen genen?  ;D


Bijna ::) ;D

caro

Hoi Caroline,

Wel saai hoor. Ik heb nog een persoonlijk berichtje gestuurd, heb je die ontvangen.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Riny

Hallo allemaal

Jullie moeten haar even de rust gunnen, waar ze om gevraagd heeft.
Geduld is een schone zaak.
Tevens een goede oefening voor degene die graag jonkie's krijgen .
Zal ik dan eens uit de school klappen,en een stukje citeren uit een mail die ik van Caroline kreeg?

Groetjes Riny :D




Ik heb toch redelijk geslapen vannacht. Maar was dan ook heel erg moe van alle emotie. En niet te vergeten alle reactie die ik heb gekregen, ik overdrijf niet als ik zeg dat ik heel veel IM's en E-mails heb gekregen, en moest beantwoorden. Gelukkig wel allemaal positief.
Groetjes Caroline :D


Mariska

Citaat van: Caroline op  4 mei 2006, 21:50:09
Uiteraard ben ik blij met alle steunende en begrijpende berichtjes die jullie plaatsen en zal ze ook zeker komen lezen. Ook uit jullie dagboekjes zal ik niet verdwijnen.



Hoi Riny,

Ik (en misschien ook anderen) maak uit dit berichtje op dat ze wel blij is met berichtjes van ons.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



We gaan voorlopig gewoon door!!



Hoi hoi allemaal!!

Hemeltje wat een hoop reacties heb ik gekregen zeg en dan niet alleen hier in mijn dagboekje maar ik denk ook zeker nog wel 25-30 IM's en gewone E-mails. Ik heb van iedereen zo'n ontzettende lieve reactie gehad, en allemaal zo positief over mijn dagboekje dat ik heb besloten om hier voorlopig mee door te gaan. Ik zeg voorlopig want ik heb inmiddels begrepen dat Peter & Lique door de verhuizing 3-4 weken geen internet hebben. En om nu zo lang niet in mijn dagboekje te schrijven kan ik natuurlijk mijn lezers en mezelf niet aandoen. Dus zolang als er niks is afgesproken met betrekking tot het off-topic gaan blijf ik gewoon lekker schrijven en wel op mijn manier.  ;)

Nogmaals, ik ben heel erg blij met alle reacties die ik mocht ontvangen, zij waren mij zeker gisteren heel erg tot steun en hebben mij er ook toe doen besluiten om lekker door te gaan met waar ik gisteren ochtend ben geëindigd!! Lekker verhalen schrijven en foto's plaatsen van mijn valkjes, mijn kindertjes en alle andere dingen die me bezig houden.

Allemaal dikke  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hey Caroline,

Ik loop zo achter met lezen in de diverse dagboeken en verhalen dat dit hier helemaal erbij is ingeschoten. Wat ik wel even kwijt wilde is dat ik vind dat je mooie valkjes hebt en dat ik Diego een scheet vind. Mag ik dat zeggen?  ;)

Ik zag ergens dat Diego een pleegvader heeft? Gaat dat meestal wel goed als je eieren overlegt?

Groetjes

Mara

valkchico

hallo Caroline,

Gelukkig ga je gewoon door want wat moeten we nou toch zonder al jou mooie verhalen?

Het heeft wel een hoop stof doen opwaaien en ik hoop dat die stofwolk snel aan de horizon kan verdwijnen.

Nogmaals fijn weer een stukje van je gelezen te hebben

gr Esther

Mariska

JE HEBT HELEMAAL GELIJK LIEVE CAROLIENTJE

Ik ben blij dat je er weer bent :D

:-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Yeeeeeh, de titel is back :D

Ben je de schade al aan het inhalen van de afgelopen 24 uur ;D
We wachten allemaal met spanning op je verhaaltje hoor ::)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)