## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Jij mag je een trotse mamma en vogelmamma noemen....je kindjes zijn al "plaatjes" en je vogels ook nog eens zo mooi. Ze lijken zich geheel op hun gemak te voelen in hun nieuwe omgeving!!!

Je zult hier vast elke dag weer veel van genieten!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

caro

Hoi Caroline,

Wat ze de nieuwe valkjes toch schattig. Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben. Ze zullen het goed hebben bij jou, en dat moet een troost zijn voor de mensen waar ze vandaan komen. Al doet het natuurlijk pijn als je je vogeltjes noodgewongen weg moet doen. Maar het is ook belangrijk dat ze het goed krijgen en dan kunnen ze het misschien makkelijker verwerken.

Goed gedaan hoor :)

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mariska

Hoi Caroline,

Het was vast een heel dubbel gevoel toen jullie gisteren weggingen.
Dat had ik toen bij Nellie wel.
Maar ik ben blij dat ze bij jou zijn gekomen en ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen.
Coco was voordat ze naar Wendy ging al heel vrij en een allemansvriend.
En Wendy kennende zal Rocky ook heerlijk bij je komen zitten.
Ik vind het 2 prachtige dametjes :D

Trouwens wel een goed idee om ze voorlopig niet samen los te doen.
Dat gaat ongetwijfeld goed werken ;)
Zo hebben ze alle tijd om goed aan jou te wennen en zijn ze straks niet meer bij je weg te slaan.
Hier volgen anderen ook het voorbeeld van Bink ;)

Ik wens je heel veel plezier met je eerste rode wangetjes :D

En nog bedankt voor die tweede boevenfoto van Thomas :-*
Ik vind het gewoon een heerlijk ondeugend mannetje om te zien ;D

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Rocky & Coco!!




Rocky & Coco hebben een lekker rustig nachtje gehad.

Vanmorgen toen ik naar beneden kwam werd ik luid toegeroepen door beide dames.  :D

Daarna heb ik ze er lekker uitgehaald en met Coco op schoot koffie gedronken. We hebben eventjes heerlijk zitten kroelen, wat een kroelkontje zeg, en dat geluidje. Liefff  :-*

Rocky heeft ook bij me gezeten maar héééééél eventjes, die vind de andere veel te interessant en komt af en toe eventjes op mijn hoofd zitten om vervolgens weer door te vliegen naar de grote kooi of de kooi van de grasjes waar inmiddels het speeltuintje/rekje op staat.

Na een uurtje hebben ze eventjes lekker een douche gehad, jullie weten wel hoe, in een kooi op de aanrecht en dan met de plantenspuit. Rocky vond het niks en Coco vond het wel lekker dacht ik.

Daarna gingen ze lekker in de kooi zich poetsen en een slapie maken. De andere valkjes zijn nu aan de beurt om verwend te worden, die zijn er al vanaf vrijdag niet meer uit geweest.  ::)

Verder heb ik alle spulletjes uitgezocht die ik van Wendy had meegekregen en de kooien een beetje opnieuw ingericht en nog wat speeltjes die ik over heb in de kast gelegd voor als straks de nieuwe kooi er is.

Ik heb hele leuke foto's en filmpjes gemaakt van mijn 7-tal. Die ga ik straks eerst uitzoeken, uploaden, verkleinen en dan natuurlijk plaatsen.  :D

Tot vanavond.

Even een voorproefje.


Pablo heeft weer eens kriebels in zijn buikje.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


~Natas~

Hoi,

Ik ben zo blij voor je dat je zo trots op ze bent.
Het zijn echt 2 hele mooie dames hoor, en das zeker iets om trots op te zijn.

Groetjes,

Natas

bobbie

Hoi Caroline,

Home sweet home. Een traan en een lach.

Veel geluk met de dames. Fijn dat ze van het ene fijne huis naar het andere fijne huis hebben kunnen verhuizen.

Veel plezier met ze.

Groetjes, Nel

Caroline



Films.


Klik op onderstaande foto's,
om de 4 films te zien.



Vijf witmaskertjes op speelrek.




Pablo verliefd op Rocky??



Ik heb gisterenavond om 8 uur 4 films ge-upload,
op dit moment doen alleen deze 2 het,
de andere 2 volgen.






Foto's.



Pablo heeft weer eens kriebels in zijn buikje.  :-\


Ook Rocky vindt hem leuk.  :(


De kooi nu aangekleed met speelgoedjes.


Daar zal Fleur niet zo blij mee zijn.  ;)


Hé!! Waar is die lekkere vent??  ::)


Pablo, Fleur & Chica lopen over het nieuwe speelrekje.


Gelokt met rode trosgierst.


:)


:-X :-X


Boven Eros, onder Fleur, Noa en Chica.


Rocky & Coco.


Coco.


Coco trappetje lopen.


Rocky op het trappetje.


Rocky op de grote kooi.


Eros ging al vast slapen.




Heel veel kijkplezier!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Je hebt er weer een paar hele mooie valkjes bij. Is het gelijk niet meer zo zwart-wit bij je. :P

Pablo is natuurlijk voor die oranje wangetjes gevallen. ::)

Groetjes Marlies ;)

imv

He.. ik heb dus toch een kleurenscherm  ;D

leuk joh! Het ziet er zo gezellig uit bij jou!

Groetjes,
IRene

♪ Marlies

Citaat van: imv op  3 april 2006, 09:58:45
He.. ik heb dus toch een kleurenscherm ;D

leuk joh! Het ziet er zo gezellig uit bij jou!

Groetjes,
IRene


;D ;D :P

Caroline



Zo even snel reageren op de vele berichtjes die ik weer mocht ontvangen in mijn dagboekje.  :D :-*



Hoi Diana,

Dank je wel, volgens mij ben je één van de weinige die het filmpje hebben gekeken als ik naar de reactie kijk.  :D  Leuk hoor.  :)
En jij was zaterdag ook onderweg, helemaal naar Arnhem, ik heb je onderweg niet gezien.  ;)
Zit jij ook in de buurt van Hoorn??



Hoi Wendy,

nog even een verlate reactie op je berichtje van zaterdag, ik had het trouwens nog wel gelezen net voor ik vertrok richting jullie.
Jij had dus ook het filmpje gekeken.  :D Misschien worden Rocky & Coco ook ooit zo lenig hoor.
Ik heb trouwens nog 2 lieve filmpjes, 1 van Rocky die fluit en een trappetje op loopt en 1 van Coco die zich poets op mijn knie. Helaas zijn ze al vanaf gisterenavond 8 uur bezig met uploaden en nog steeds niet klaar.  >:(
Zodra ik ze heb plaats ik ze hier.  :D Het zijn trouwens zo'n schatjes, maar dat wist je natuurlijk al.



Hoi buuv Gonnie,

Noa is gelukkig niet verder afgevallen en op 83 's morgens en 85 gram 's avonds blijven hangen, voor haar een 15 - 17 gram lichter als normaal maar ik hou het maar op de rui.
Van het vliegen kan het niet komen, mijn valkjes gaan er elke dag een paar uur uit, meestal tussen de 2 en de 5 uur, dus dat is ze gewend al vanaf december en daarvoor bij Mandy mocht ze ook elke dag vliegen, dus ......  ::) Maar bedankt voor meedenken. Hoe is het met de eitjes?? Ik zal straks eens eventjes komen kijken, ik heb zo'n raar weekend gehad ben nog niet bij iedereen bijgelezen.



Hoi Rianne,

bedankt!! Plezier heb ik gehad hoor, alhoewel het afscheid toch even emotioneel was, ook moeilijk voor mij, om te zien hoeveel verdriet Wendy & Olaf hadden, dan rij je niet met een glimlach op je snoet de straat uit, zoals je normaal doet met het reismandje op je schoot met je nieuwe aanwinst.



Hoi Wilma,

Eros is zeker heel erg mooi (geworden). En Noa wordt op het moment steeds witter, als ze nu samen aan de andere kant van de kamer zitten kan ik niet zien wie wie is, wel als ze bewegen, dan zie je dat Noa al veel behendiger is overal  mee en Eros alles nog wat houteriger doet alhoewel dit ook al minder wordt. En van dichtbij zie je natuurlij het andere snaveltje van Noa en de verschillenden kleur ring, Eros rood, Noa groen. Zelfs de kuifjes lijken op dit moment hetzelfde, Eros een nieuwe aangroeiend kuifje en Noa een half in de rui zijnd kuifje.  ;D

Ik heb nog een paar leuke foto's gepikt uit het dagboek bij je schoonzusje, dat was het toch hè??


Eros samen met broertje Goldie, de laatste minuten, even later ging zijn broetje weg.











Hoi Caroline,

Het was wel erg leuk inderdaad om Wendy en Olaf te leren kennen, 2 erg lieve mensen. En uiteraard ben ik heel erg blij met hun 2 lieve schatjes.  :D Als is de reden waarom ze bij mij zijn natuurlijk voor hun verschrikkelijk.  :'(



Hoi Lin,

Inderdaad weer 2 lieverds erbij. En het gaat super hoor met alle 7.
Langs komen mag altijd hoor , jullie zijn altijd welkom.



Dank je Natas,

Het gaat super hier hoor.  :)



:-* Roos.  :-X



Hoi Gerda,

Het zijn inderdaad 2 hele erge vrije valkjes die zich meteen bij ons thuis voelde en het heel normaal schijnen te vinden dat er hier 3 kindertjes zich door de kamer bewegen (soms met veel kabaal) en 4 honden af en toe een keer blaffen, de andere valkjes vind Rocky heel erg interessant maar ook die kunnen Coco niet zo boeien. Coco blijft liever bij mij zitten, lekker kroelen, zelfs met Sanne al een paar keer gekroeld en ze  heeft al een keer bij Ed gezeten, doen de anderen NOOIT en even op Thomas zijn hoofd geland, die laatste was hier niet zo van gecharmeerd.  ;D

En nog bedankt voor de eervolle vermelding!!  ;D :D ;)

PS. nu is mijn handtekening wel heel erg achterhaald, van 4 naar 7 valkjes.  ::)



Hoi Marilyn,

Jij ook bedankt voor je lieve berichtje, inderdaad zal ik regelmatig een stukje schrijven en foto's plaatsen zoals ik van al mijn valkjes regelmatig doe.



Hoi Esther,

ook ik wist dat het lieve valkjes waren uit de verhalen van Wendy maar in het echt zijn ze nog liever en leuker.  :D
En dank je wel voor de felicitatie, je bent één van de weinige,  de meeste vinden het toch moeilijk.  ;)



Dank je wel Wilma, voor de grote complimenten, ik ben inderdaad een hele trotse (valkjes) mama van mijn kindertjes en valkjes.  :D



Hoi jongste Caroline,  :D

Jij ook bedankt voor je lieve berichtje.



Hoi Maris,

Dus het "schuldgevoel" slijt nog wel een beetje, nu vind ik het nog steeds een beetje moeilijk om enthousiast te zijn, juist ook omdat je weet dat Wendy meeleest. Aan de ene kant voor haar fijn dat ze het zo goed  naar hun zin hebben en aan de andere kant voor ook het gevoel van chips ze missen me bijna niet maar ik denk dat dat ook komt omdat een valkje zich gewoon niet zo heel erg hecht aan mensen, vooral Rocky heeft de andere valkjes helemaal gevonden en krijgt volgens mij ook kriebeltjes van Pablo. Maar Pablo heeft altijd eventjes interesse in elk nieuw valkje om daarna toch weer terug te keren naar zijn eigen vrouwtje, Fleur. Dus hopelijk wordt Rocky niet al te verliefd.  ;)



Hoi Nel,

inderdaad zijn Rocky & Coco uit een heel warm thuis gekomen en we zullen zeer onze best doen om ze dat hier ook te geven.  :D



Hoi Marlies,

ik moest eventjes wennen aan het geel en de oranje wangetjes maar ben nu toch wel heel erg blij dat ze de boel hier bij me opfleuren. Het lijkt wel Pasen, zo gezellig. En heb spijt dat ik niet eerder voor een oranje wangetje ben gegaan. Maar nu heb ik Wendy en & Olaf blij kunnen maken, dus is het maar goed dat ik nog niet eerder was bezweken.



Hoi Irene,

En jij maar denken dat je zwart/witscherm had.  ;D
En het ziet er niet alleen gezellig uit, het IS ook heel gezellig. ;D



De laatste 2 filmpjes zijn nog steeds niet klaar om te bekijken[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat een leuke foto's en filmpjes  :D :D :D
ik heb er werkelijk van genoten.
Wat heb je een pracht van een vogels zo bij elkaar. Echt een genot om naar te kijken  :)

Zag ik dat nou goed? Heb jij een lamp in de kooi hangen?

Heel veel plezier in elk geval met je nieuwe aanwinsten. Ze hadden in geen beter huis terecht kunnen komen.

Groetjes,
Monky

Rianne

Een nieuwe naam voor je dagboek zal niet meevallen! Maar gelukkig ben ik niet goed in verzinnen dus hoef ik het niet te bedenken ;D

Gerda

Hoi Caroline,

Ik wil wel weer sleutelen aan een handtekening! Stuur me dan van je drie nieuwe schatjes wat foto's op.

En wat dacht je van "Veghelse vakjes"!!
Dat bekt wel lekker toch??

Liefs, Gerda