## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Nee hoor!!

Jij bent 38, de andere Caroline, Carco, is 39 en ik ben in januari 40 geworden.  ;D

Vandaar de oudste.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

caro

grapje. Het is wel verwarrend al die Caroline's. En ook typisch dat er tussen allemaal een 1 jaar verschil zit. Veel succes met je valkjes en ik hou je op de hoogte hoor. En ik blijf je volgen.

Groetjes

Caroline(caro)
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

es

Hoi Caroline,
Heb niet veel te vertellen wou alleen even HOI zeggen, dus bij deze.
Alles goed met je valkjes ???
Groetjes van Es

valkchico

Hallo Caroline,

goede morgen en zitten er alweer verse mooie witte veertjes bij?

Hoe gaat het bij jullie met de kids heeft alles zo een plekje gekregen nu er toch wel weer wat zorgen van je schouders zijn gegleden?

is trouwens wel grappig dat ik ondanks dat je vaag op de foto staat (in je laatste reeks) ik je dan herken wat niet gelukt zou zijn als ik je niet eerder had ontmoet.
O ja Ik zat te zoeken in je dagboek naar dat rode vogeltje van jou (kon hem zo snel niet vinden,heb van mijn schoonmoeder vogels gekregen om kaarten te maken maar volgens mij is het er zo een?)
nu moet ik gaan Pim heeft wedstrijdje

gr Esther

Caroline



Bijna helemaal in de veren!!




Even een kleine update. Ik zit helemaal niet lekker in mijn vel. Ik heb een waanzinnig drukke week achter de rug. Daarnaast ook nog eens drie nachten maar 8 uur geslapen, bij elkaar opgeteld, en weer één of andere virus opgelopen.  >:( Wederom een andere, ditmaal een verkoudheid, waarbij ik veel last heb van mijn hoofd, oren en longen. Gelukkig had ik de Ventolin van Jasper nog staan want die had ik echt nodig om een beetje lucht te krijgen, ik heb een dag of 3 erg veel last gehad van mijn Astmatische bronchitis.
Vandaag ging het met mijn longen redelijk dus heb ik lekker de kooien weer eens een grote schoonmaakbeurt gegeven. Aangezien ik elke dag de waterflessen en stokken schoonmaak en elke week de kooien is het eigenlijk meer het idee dan dat het echt nodig is maar ze blinken in ieder geval weer en ze ruiken "lekker" naar de Dettol.  ;D
In de kooi Eros heb ik tot vandaag keukenrol op de bodem gehad, op die manier kon ik de poepjes beter in de gaten houden, maar hij eet, drinkt en poept keurig, dus vanaf vandaag heeft hij ook beukensnippers.  ;) Terwijl ik met de kooien bezig was, heeft Eros lekker 3 uurtjes bij de andere in de grote kooi gezeten, dit vond hij wel stoer en heeft zichzelf eventjes een rondleiding gegeven.  :P
Vanmiddag moest ik de administratie bij werken, bankpapieren, rekeningen en allerlei andere papierenrompslomp die af en toe blijft liggen, dus konden de valkjes vanmiddag lekker van half 2 tot 18 uur uit de kooi, ik hoefde toch nergens naar toe. Tussendoor heb ik nog wat leuke foto's gemaakt uiteraard!!  ;) Ondertussen is Ed met Sanne en Thomas naar buiten geweest, Sanne met fiets en Thomas met de voetbal en natuurlijk lekker spelen in de speeltuin aan de eind van de straat. Daarna is Sanne naar tante Josée geweest, samen met haar nichtje Desley (14 jr.) lekker meidendingen zitten tuttelen, en Ed heeft haar net gehaald.

Verder ben ik nog steeds op zoek naar een lutino MAN, maar door mijn griepje en drukke werkzaamheden heb ik nog eventjes geen tijd gehad om echt te gaan mailen, hopelijk kan ik er morgen eventjes tijd voor maken. Ik heb namelijk al verschillende tips gehad. Morgen moeten we eerst eventjes langs mijn schoonzusje, de vrouw van mijn broer, die is jarig en daarna gaan we iets leuks doen met ons gezinnetje. We weten nog niet wat precies maar we hebben voor het eerst weer eens een weekend samen, zonder dat Ed moet werken.



Hoi Wilma,

Dank je, ik ben ook heel erg blij met Eros hoor. Hoe is het eigenlijk met zijn broer, ik lees helemaal niks over Goldie.



Hoi Lin,

Het kroelen gaat nog niet zo goed. Hij vind het echt niet fijn. Ik wil het niet forceren met het risico dat bij bang van mijn handen wordt dus ik doe het heel rustig aan. Soms mag ik eventjes met mijn vinger over zijn ruggetje aaien en verder probeer ik het elke dag een paar keer om heel voorzichtig te kroelen op zijn wangetjes, al is het maar een aaitje.  :) Opstappen doet hij nog steeds wel en ook kan ik hem vol oppakken zonder dat hij pikt hapt of zich los probeert te krijgen, dit vind ik persoonlijk net zo belangrijk als kroelen.  :D Mijn valkjes zijn allemaal tam, ze mogen dagelijks een paar uur los, ze komen als ze willen bij me zitten en als ik in de beurt van de kooi kom komen ze allemaal eventjes tegen de tralies zitten om een kroeltje te halen maar ik heb echt geen tijd om uren met een valkje te gaan zitten kroelen dus echt superkroelkontjes hoef ik niet te hebben.  :D
Jammer dat het laatste eitje een albino is, leuk voor jou natuurlijk maar met een witmasker had ik natuurlijk 2 x kans op pareltjes.  ;)



Hoi Esther,

Inderdaad, je hebt gelijk, elke morgen als ik wakker wordt en naar beneden ga kijken bij mijn valkjes dan zit Eros weer beter in zijn veertjes.  :D
En helaas, ik heb nog niet bij kunnen tanken, hopelijk vannacht!!



Ha die Roos, je had een hoop te vertellen, niet dus!!!  :P



Hoi Maris en Rianne, jullie komen er samen wel uit hè??  ;) :D



Hoi Monique,

Dat heb ik nu ook steeds als ik een foto zie van Eros, hij blijft iets vertederends houden. Daarom dacht ik ook dat het een ventje was/is, popjes kijken altijd iets kattiger/feller uit hun oogjes, hier ook die meiden.  ::)
Balen joh, dat je Gara(th) tijdelijk naar Karin terug moest doen, ik hou het nu daar bij, gelukkig komt ie wel aan.  :)



Hoi Caroline (caro),

Leuk dat je ook eventjes in mijn dagboekje was, en nog leuker dat je me blijft volgen, ik jou ook hoor.  :D Ik had al gelezen dat je weer 5 nieuwe valkjes erbij hebt, hopelijk heb je meer geluk met je volgende nestje. Maar gelukkig heb je nu die gemene grasjes verbannen.  >:( Rotbeesten, ik heb er zelf ook 2, wel apart zitten, maar kan me niet voorstellen dat ze ....... Maar ik heb het inderdaad wel al heel veel gehoord of gelezen.



Hoi Es,

Hier is alles goed hoor!!  :D



Hoi Esther, inderdaad, vanmorgen had Eros er weer een paar open veertjes meer bij, hij wordt zo mooi!! Straks een paar foto's als bewijs.  ;)
Met ons en de kids, gaat het lekker hoor. Sanne heeft gisteren een spreekbeurt gehouden met haar juf over haar broertje Jasper die Down Syndroom heeft. Het was me al een paar keer opgevallen dat het Sanne heel erg veel pijn doet dat sommige kinderen in haar klas wel eens lachen als Jasper gekke bekkies trekt of zo maar eens zijn tong uitsteekt. Sanne heeft dan zo iets van, mama, ze mogen hem niet uitlachen hij is een Downie en daarom doet hij dat en uitlachen is niet nestjes dat heeft ze al weer op school geleerd. Ze was dan echt boos en verdrietig thuis, op zo'n persoon. Ik heb het er met de juf over gehad en nu hebben ze dus samen een spreekbeurt gehouden, het was heel goed gegaan en alle kindertjes, tussen 4-6 jaar, groep 1 en 2, stonden er allemaal open voor en hadden ook allemaal vragen gesteld, die ze ook zelf heeft beantwoord, echt super deed ze het, zo zei de juf. En ik ben dan ook heel erg trots op haar. Gisterenmiddag om 13.15 uur mocht Jasper even een klein half uurtje mee naar school, zodat de kinderen hem nu eens goed konden gaan bekijken met de informatie die ze gisterenochtend allemaal hadden gekregen over Down syndroom, heel erg leuk was dat, al die reacties van die kinderen en Jasper vind het nog hetleukste van allemaal, al die aandacht. Maar het belangrijkste was dat ze nu begrijpen wat er aan de hand is met Jasper, en dat hij daarom een beetje anders is als andere kindjes, maar ...... dat hij straks wel gewoon bij hun op school gaat komen als hij 4 jaar is.  ;)

Nog eventjes over het rode vogeltje. Bedoel je deze??



Dit is een Rode Kardinaal, die vliegen in Amerika in de tuin net als bij ons de merels en mussen. Ze kunnen zomers ook heel mooi fluiten, maar doen dit pas als het in de de avond schemerig is geworden.

Helaas niet zo'n hele mooie foto, hier was hij nog erg in de rui. Zijn ze trouwens ook heel laat in het jaar.

Ik heb hem al 4 jaar en ben er erg blij mee.  :D



Fototijd!! Ik heb een paar foto's gemaakt om de voor en de achterkant van Eros te laten zien, i.v.m. de veertjes die alweer zijn aangegroeid. En verder nog een paar andere leuke.  :D


Heerlijk in het voorjaarszonnetje van de glijbaan met zijn tweetjes.


Helaas moesten ze recht in het zonnetje kijken.  8)


Eros zijn bijna vol gegroeide ruggetje.


Hallo!! Zien jullie mij??


"Ik zal eventjes het klepeltje van het belletje pakken, dan kunnen jullie mijn keeltje en mijn borstje goed zien."


"Eventjes mijn vleugeltjes wijd, zien jullie?? Ook allemaal veertjes!"  :P


Nog even flink fladderen met de vleugels.


Deze foto heb ik speciaal voor Noa geplaatst. Hier zie je als je goed kijkt, dat de nieuwe veertjes spierwit zijn.


Hier komt Pablo er tussen zitten.


Mijn twee mooie ventjes.  ::)


Eros begint ook steeds meer te spelen met van alles en nog wat.


Lief dat snaveltje.  :-*


Chica van twee kanten.  ;D


Fleurtje op mijn vinger, wantend op een kroel.
Op de achtergrond zie je Chica heel wazig voorbij vliegen, het lijkt net een geest.  :o


Fleurtje andere kant.  :D


En tot slot Fleurtje samen met haar ventje.

Dit waren ze weer. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Ik ga nu lekker even bladeren in een paar dagboekjes en dan lekker slapen, de nacht is immers een uurtje korter vandaag. Om 2 uur is het binnen een seconde 3 uur.  ;) ::) :P[/size][/i][/b][/color]



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny


Hallo Sanna
Ik kom jou een complimentje maken dat je het zo opneemt voor Jasper.
Dat jij een heel lief meisje was ,dat wist ik al,maar nu vindt ik je nog veel liever.

En trots ben ik op jou, dat je dat allemaal durft.
Had ik maar stiekem mee kunnen luisteren in de klas.
Jasper is een grote bofkont met zo'n zusje.
Liefs Riny :-* :-*


[/color][/b]

imv

Hoi Caroline,
Super, die foto's! Bedankt dat we mogen meegenieten.  :-*

En wat betreft je gezondheid en je "velletje":



die heb ik voor je opgehangen!

Groetjes,
Irene

Caroline



Binky-special!!




Vandaag is het precies 1 jaar geleden,
dat Binky bij ons kwam wonen.
Al was het veel te kort,
dat hij bij ons heeft mogen wonen,
hij heeft een grote indruk op ons achter gelaten.
Daarom ook dat ik vandaag,
een Binky-special heb gemaakt,
met een paar leuke foto's van hem.



Met dank aan Gerda.
















Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Aaah die lieve Bink toch :-*

Dat heb je mooi gedaan Caroline met zijn allermooiste foto's.

Hij heeft zeker een grote indruk achter gelaten en zal ook op het forum niet snel vergeten worden ;)

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Wat gaat de tijd hard he? Je kunt je nog zo de blijdschap herinneren die je voelde toen Bink eindelijk thuis was... en het verdriet toen hij stierf... :'(


valkchico

Hallo Caroline,

wat een mooie special over Bink!
je gedachten zullen vandaag erg dubbel zijn en regelmatig afdwalen denk ik?

En je andere up-date met FOTO's :-*.
Wat een geweldige dochter heb je toch ik vind haar altijd zo lief op de foto's en toen bij Irene ook zo lief maar hiermee heeft ze toch wel aangegeven dat ze een hart van goud heeft.
Want zo'n lief en mooi broertje kon zich niets mooiers wensen dan een grote zus als Sanne.

En jij weer in de lappenmand  :( doe je wel een beetje rustig met die lange nachten van jou zou ik afbreken denk ik.
Heel veel beterschap met het delen van je vel met een virus.

gr Esther

En o ja dat is het rode vogeltje wat ik heb gekregen van mijn schoonmoeder om 3-d kaarten mee te maken. Dus mocht je creatief zijn wil ik ze je best opsturen?

caro

Hoi,

Wat mooi die witte valk, die hoop ik ooit ook nog in mijn bezit te krijgen.
Ik wilde hierbij gelijk even beterschap wensen.

Groetjes

Caroline(caro)
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

gonnie

Hoi Buuv

Zo alweer ziek , nou je kan het voorjaars zonnetje dus wel goed gebruiken volgens mij.
Mooie foto`s heb je weer gemaakt . en natuurlijk de special heel mooi .
Je hantekening is niet meer up to date , ik ben vreselijk benieuwd wanneer je een nieuwe maakt, maar ziek eerst lekker uit .
Beterschap .
groetjes Gonnie




bobbie

Hoi Caroline,

Ter ere van Bink zet ik onderstaande foto van Chila in je dagboek omdat die je zo aan Bink deed denken:



------------

Ook vind ik het schitterend zoals eea is opgepakt op school betreffende Jasper. Heel knap van Sanne zoals ze het heeft gedaan, zelf vragen beantwoord, mijn complimenten.

Jolanda hoort dinsdag of het volgende kindje Down heeft of niet. Er is een nieuwe methode om dat te onderzoeken en die methode geeft 95% zekerheid.
Het is een combinatie van bloed- en urine-onderzoek en een nekplooimeting. Die combinatie was er al maar is gewijzigd in wijze van onderzoek. Vraag me niet wat het verschil is maar de oude methode gaf 80% zekerheid.

Fotootje van Renzo en Chila ook even plaatsen?

Je antwoord zal wel JA zijn  ;)



Beterschap.

Groetjes, Nel :)