## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Caroline,

Veel plezier morgen en wil je de groeten doen aan 'kleine Nezumi'!!

Liefs, Gerda

imv

Hoi Caroline,
Ga je morgen Eros ophalen?? Wat leuk!
Ben heel benieuwd!

Vergeet je Fototoestel niet  8) ;D

Groetjes, ook aan Lin

Irene

Riny

Hoy Caroline
Morgen veel plezier,en zwaaien he!
Groetjes Riny :D

Caroline



, wij wachten op je!!




Hè hè, daar ben ik dan weer eventjes.  :-[ :-[
Ik heb een waanzinnig drukke week achter de rug, maar wel een waanzinnige fijne week vol met allemaal super nieuws en leuke dingen.  :D
Uiteraard dat Ed na zijn darmonderzoek, het goeie nieuws kreeg dat zijn darmen nog steeds "schoon" zijn van poliepen of erger  :D ,
dat we over Thomas eindelijk na bijna anderhalf allerlei onderzoeken te horen hebben gekregen dat hij niks mankeert  :D,
dat "Bambino" een man is en nu dus Eros heet,
tevens hebben we gevierd dat we elkaar alweer 8 jaar kennen  :D ,
en gisteren hebben we de week afgesloten met een super mega verrassingsfeest voor Fallan, de dochter van mijn vriendin  :D :'( .
Over het laatste zeg ik alvast dat Fallan gisteren de dag van haar leven heeft gehad, opgehaald door een mega limousine waarin zich een persoonlijke brief bevond van Marco Borsato, gekleed in een prachtig zwarte galajurk opgevangen door haar 50 naasten op een geweldig feest. Maar van de week als ik ook een paar mooie foto's heb schrijf ik een apart stukje over haar dag met de STICHTING: DOE EEN WENS.  ;)

Mijn 3 kindertjes zijn gisteren wezen logeren, Jasper voor de eerste keer in zijn leventje, en dit was bijzonder goed gegaan, op een enkele traan van Sanne na, om 4 uur vannacht.  :'( Sanne en Jasper heb ik om 12 uur opgehaald, Thomas is nog gebleven tot 18 uur, die is nog 2 x mee geweest naar het voetbalveld, 1 x naar neef Yorni(12 jr.) kijken, 1 x naar neef Robin(18 jr.) kijken. Tussen 12 en 18 heb ik de hele beneden verdieping een grote beurt gegeven.  :P

Verder heb ik de valkjes vanmiddag lekker van 12-17 uur eruit gelaten, want morgen moeten ze erin blijven.  ::) Tegen de tijd dat wij weer thuis zijn, wil ik dat het eventjes lekker rustig is voor Eros, zodat hij eerst een beetje kan wennen.  :)

Nou verder hou ik het kort vandaag, het is alweer laat, ik zal nog eventjes reageren op de  berichten van de afgelopen dagen en daarna heb ik nog een paar leuke foto's.  :D ;)



Hoi Es,

Nog bedankt voor de mooie bos bloemen.  ;)



Hoi Esther,

Ik heb vorige week nog met mijn logopediste over dysfasie gehad.
Het schijnt dat ze er in principe vanuit gaan dat alle kinderen/mensen met Down Syndroom, dysfasich zijn. Mijn logopediste heeft al vele jaren ervaring, en werkt heel erg veel met kinderen met Down Syndroom, en zij is hier zwaar tegen. Dit weekend heeft zij een cursus omtrent dysfasie en zij gaat er dus ook vooral naar toe om haar mening over de Down's in combi met dysfasie te bespreken.
Ze heeft me toen ook wel het één en ander verteld over dysfasie.

Nog bedankt ook voor het plaatje van Eros, de god van de liefde, die had ik van de week niet.  ;)

En bedankt voor de felicitatie (8 jaar samen) en plezier wensen voor Fallan, der surpriseparty, heel erg attent allemaal van je.  :-*

En Brabantse nachten zijn inderdaad lang maar het feest was om half 11- 11 uur afgelopen, langer had Fallan niet volgehouden hoor. En ik, (Ed niet, die is naar bed gegaan, moet om half 6 op vandaag), ben nog mee naar huis geweest, ze hadden ook nog haar kamer omgebouwd en een tweepersoonsbed geplaatst en mooi aangekleed, zodat ze als ze eens niet zo lekker is, fijn met haar vriendje op bed kan liggen, DVD-tje kijken.



Hoi Ankie,

Bedankt voor het compliment!!  :D



Hoi Rianne, leuk hè Eros toch een ventje??



Hoi Gerda,

Gefeliciteerd met de kleine Nezumi, ik geef hem morgen een heel klein blaaskusje.  ;)

je zat inderdaad heel dicht erbij met de naam, dichterbij dan je zelf dacht.  ;)

Bedankt voor de foto van Grisha.



Hoi Mandy,

Eros gaat het zeker gezellig krijgen hier bij de dames, maar ik heb toch wel het liefst dat hij "verkering" krijgt met Chica, Fleurtje is al bezet, die vrijt met Pablo, Noa is bekent maar met Chica kan Eros geweldige leuke jongen krijgen, kijk maar:

Vader= Eros = Witmasker Lutino split voor {X1:Gepareld}
Moeder= Chica = Witmasker Bont Cinnamon

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Witmasker split to Bont {X2:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X1:Lutino}
50.0 % Witmasker split to Bont {X2:Cinnamon} {X1:Lutino}

Jonge pop
50.0 % Witmasker  Gepareld Lutino split to Bont = albino
50.0 % Witmasker  Lutino split to Bont = albino

Dit zijn de mutaties van de jongen, mochten die ooit bij Fleur & Pablo komen:

Vader= Pablo = Witmasker Cinnamon Gepareld split voor Bont
Moeder= Fleur = Witmasker Bont Cinnamon

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Witmasker Bont  Cinnamon split to {X1:Gepareld}
50.0 % Witmasker  Cinnamon split to Bont {X1:Gepareld}

Jonge pop
50.0 % Witmasker Bont  Cinnamon Gepareld
50.0 % Witmasker  Cinnamon Gepareld split to Bont

Ook niet verkeerd hoor, allemaal mooi.  ;)



Dank je Natas, ik vind het ook een super leuke naam.  ;)



Hoi Riny,

dank je wel voor je hugs en van Sanne, Thomas en Jasper een dikke  :-* terug.  :D

Fallan heeft inderdaad een dag beleefd om nooit meer te vergeten, hopelijk mag ze hem nog heel lang herinnneren.



Hoi Nel,

Dat klopt!!
Het schijnt dat uit veel meer combinatie albino poppen kunnen komen dan uit combies, albino mannen kunnen komen, gelukkig kunnen uit de combinatie van Lin, zowel mannen als poppen komen en ben ik dit keer de gelukkige dat de mijne een ventje is.  :D
En inderdaad een mooie naam, dat vind ik ook.  ;)  ::)



Hoi Angelina,

;D Zo had ik het nog niet bekeken, een sexy naam, Eros.  ;D

Leuk trouwens dat je hier ook leest.  ;)



Hihihi Monique, ja hoor, hot en sexy!!  ;D



Inderdaad Marilyn, ik wilde graag een ventje.  :D Maar was het een meisje was ik er ook heel gelukkig mee geweest hoor.  ;)



Hoi Caroline,

Ik heb wel eens zitten denken, dat misschien de albinopoppen bij Lin niet levensvatbaar zijn, omdat er vorig jaar verschillende albino's het niet hebben gehaald, maar dit is zomaar mij idee hoor, nergens op gebaseerd. De enige albino's die zijn blijven leven zijn 3 mannen.  :D



Hoi Marlies, heb je al iets gehoord van Gendika??



Dank je Irene(felicitatie Eros),

en inderdaad, ik ga hem morgen ophalen.  :D
En mijn batterijen liggen op de lader hoor.  ;)



Hoi Agnes,

Misschien kan ik de naam die ik voor een meisje had wel snel gebruiken hoor.  ;)
Lin heeft volgens mij weer 6 bevruchte eitjes, dus weer 6 x kans op een "Grisha".  :P



Hoi Maris,

Dank je wel hoor en graag gedaan.  ;)



Hoi overgrootmoeder Lin,
ja het is inderdaad een super week.
Tot morgen!!  :)



Hoi buuv (Gonnie),

Leuk dat je het nog steeds bij houd hier, ik ook bij jou hoor.  :D



Hoi Wilma,

welke Eros is een mooi mens??
Ramazzotti?? Vroeger wel hoor maar hij wordt ook oud hoor.  ;)



Hoi Roos,

We hadden inderdaad al een paar dagen elkaar niet gesproken maar hebben dat vanavond goed ingehaald.  ;)



En Riny,

Als ik je morgen tegen kom dan gaan we toeteren en zwaaien, en uiteraard eventjes langs de weg stoppen, voor een Jasperzoen!!  :P



Nou, jemig!! Roosje toch, kijk eens hoe laat?? Al weer 1 uur geweest en ik moet nog eventjes mijn foto's plaatsen. ::)


Valkjes van Mandy. Van links naar rechts.
Jut & Jul, (pleeg)vader & moeder van Pablo en Noa (pleeg)
Suske & Wiske, vader & moeder van Fleur, Chica en Noa(biologisch).


En nog een keer.  :D


Pablo bij zijn negerinne meisje.  ;D


Hij zit duidelijk in een indentiteitscrisis, eerst Fleur, daarna Zilvie, het grasje en nu dit meisje weer.  :-\ ;)


Omdat het morgen feest is hebben ze een lekkere snoepstaaf gekregen.


"Aanvalluh!!!


Jammie de pammie!!


Lekker bekkie!!  :P


Eros, dinsdag.


Woensdag, stoer!!


Lieffffffff!!


De kooi staat klaar.  :)


Close-upje.


Even kijken ......


.... hij is goed gekeurd.[/size][/i][/b][/color]



Lieve Eros,

ik ben er helemaal klaar voor,

je vriendjes kijken naar je uit!!

Tot morgen!!

Dikke kus.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

Hallo caroline,

Ik wil je vandaag een heel goeie reis wensen en geniet vanavond lekker van je verse mannetje.

doe Lin de groeten

gr Esther

Ankie

Hoi Caroline

Een hele goede reis vandaag en heel veel plezier !!!
Maar dat zal wel lukken !!!!
Ik kijk uit naar de eerste foto's van Eros thuis !!!!

Groet van Ankie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Heel veel plezier vandaag en ga als je thuiskomt maar eerst even lekker zelf genieten van Eros :-*

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes caroline

ik wou je nog prettige reis komen wensen nu je eros gaat halen bij lin maar ik weet dat ik helaas te laat kom  :-\
bedankt om deze morgen langs te komen in mijn dagboekje helaas had ik het erg druk maar toch was ik erg blij je te zien  :D ik kom straks nog eens terug naar je dagboekje kijken want je zal best wel een verslagje plaatsen denk ik over hoe het vandaag is geweest en hoe eros het stelt hé  ;)

groetjes marilyn

gonnie

Hoi Buuv
hèèl vèèl plezier met EROS , mooie ingerichte kooi heb je er van gemaakt , heb jij eten boven en beneden staan of is alles verschillend ?
Groetjes je Buuv




Ozzie

Hallo Caroline,

wat ontzettend goed om te lezen dat je valkjes er een vriendje bijkrijgen! Gezinsuitbreiding :D leuk hoor, en wat een spetter ook die Eros, hij doet zijn naam eer aan!

Van harte, ben benieuwd hoe het gaat als je thuis bent met de kleine.

Veel plezier alvast!

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline



Eros is thuis!!


Hij heeft de kooi ontdekt!!


Hij heeft gegeten en gedronken.


Hij heeft zich gepoetst en nu slaapt hij.

Nu gaan we even de kindjes eten geven,
in badje doen en naar bedje brengen
en dan ben ik weer terug.

Ik ben heel erg gelukkig met Eros.

Tot zo!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Aaaaaah, wat een lief poepie :-* :-* :-*

Wat goed dat hij al eet, drinkt en poetst :D
Dat is een heel goed teken ;)

En hoe reageerden de anderen?

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo Caroline,

Wat een lieverd en al gelijk aan het eten wat goed.
Eros is helemaal thuis bij jullie.

geniet lekker van hem!!!

Er zal motgen heel wat heen en weer geroepen worden bij jou thuis.

gr Esther

marga

hoi caroline
fijn dat het allemaal al zo goed gaat
mooie foto s allemaal
heeeel veel geluk met eros en al je andere valkjes
groetjes marga