## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mandy

Wat een geruststelling dat alles goed is, gelukkig! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lin

Ga maar lekker rusten en nadenken over je bambino.

Mandy, wat een leuke handtekening weer!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik had op mijn werk het berichtje van Roos al gelezen en ben superblij voor jullie!,. Wat een opluchting is dit voor jullie,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

gonnie

Hoi Buuv
Jeetje wat een zorgen weer allemaal bij jullie , maar gelukkig kan ik jullie feliciteren . fijn je kan weer anderhalf jaar opgelucht genieten, en je albino , ophalen heerlijk voor jullie.
Groetjes Gonnie

Caroline

Het is gelukt!!

Ik kreeg vanmiddag een IM van Lin.

Van dit blote borstje,

heeft ze veertjes geplukt,

en opgestuurd naar Gendika,

voor geslachtbepaling via DNA-onderzoek.

:D :D :D

Ik hoop dat het een man wordt voor mijn Chica,

kijkend naar de uitdrukking in de oogjes,

zeg ik ook, het is een man,

maar het zal wel een pop zijn.  ;D

En dan ben ik er ook heel erg blij mee,

en zoek ik uiteraard,

nog een mooi ventje voor haar.  ;)

Tot gauw!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik duim met je mee dat het een man is, maar aan de andere kant is een pop ook niet verkeerd,. hihi dan kan je nog een valkje erbij gaan zoeken :D

Groetjes
Kirsten

carco

Hoi

Spannend!!
De uitslag is al heel snel bekend altijd hoor!!
En maar goed dat je het niet door mij zou laten doen, want alles wat ik getest heb is een pop. dus nu is je mannenkans wat groter ;D

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Chica.

Chica X Bambino geeft albinopopjes.  ;D

En Chica & Noa trekken op dit moment heel erg naar elkaar toe. Nestzusjes maar ook weer niet, de eitjes zijn nesteitjes en van dezelfde ouders maar Noa is bij pleegouders groot gebracht.

En dit zou natuurlijk een lesbische relatie worden. Dit vind ik veel te jammer van Chica, dit is zo'n mooi popje, en Pablo is al bezet door Fleur en de eerst volgende man die ik verwacht moet nog buiten geboren worden, dit duurt nog heel erg lang.  :-\

Hopelijk vind ik voor Noa ooit een maatje waarmee ze vriendjes kan worden en geen donsjes kan krijgen. Misschien ook eentje met een handicap.  ;)

Ik vind namelijk dat Noa zelf beter geen donsjes kan grootbrengen omdat ze niet alle zaadjes even goed kan eten weet ik ook niet of ze de jonkies wel alles geeft wat ze nodig hebben.  :)

Noa.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Caroline, Je kan Lique hier ook even naar informeren,. zover bekend is het niet erfelijk en volgens mij kan het voeren van jongen ook nog gewoon,.

Groetjes
Kirsten

Caroline

Jawel Kirsten, ze zal misschien geen problemen hebben met voeren, Diana (Moonwitch) heeft ook een "centenbakkie" die een nest heeft groot gebracht maar die zet inmiddels haar bekkie goed en is ook nooit geknipt, Noa houd haar bekkie eigenlijk zelden goed en wordt dus regelmatig geknipt en van Noa is bekend dat ze dus niet alle zaadjes kan eten. Dus ook niet alle voedingsstoffen binnen krijgt en kan doorgeven. En het erfelijke aspect weet ik ook niet. Bij Noa is het aangeleerd gedrag volgens de dierenarts die Mandy toendertijd heeft benaderd ermee.

Dus laat haar maar lekker lesbisch worden met een ander kneusje.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

De kleintjes hebben toch ook nog een papa? en in het begin krijgen de jongen voor de vitamientjes meerendeel eivoer,. eet noa dat wel?
Mocht ze nou toch superverliefd worden op een mannetje in de toekomst, dan kan je altijd nog kijken toch?
Ze heeft zo'n lieve uitstraling, dat ze volgens mij een hele goeie mama zou zijn :-*

Groetjes
Kirsten

Caroline

Het is een scheetje!!

En eivoer eten?? Ik kan niet echt zeggen dat dat er hier echt super in gaat, krijgen ze hier dagelijks droog en 2 x per week maar ik het aan met water en stukjes bieslook erdoor. En dan wordt er wel aan geknabbeld maar door wie precies.  :-[ Weet ik niet.

Och, de tijd zal het leren, laat ze eerst maar lekker groot en volwassen worden en dan moeten wij nog eventjes verhuizen en meer ruimte maken voor mijn hobby als ik in de toekomst wil gaan kweken, ik heb geen haast hoor. Laat ze maar lekker met elkaar tuttelen daar geniet ik ook intens van.  :D

En Roos wat lach je nu, als ze een relatie krijgt met een gehandicapt ventje, weet ik ook niet wat daar straks uit komt.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje