## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

es

Hoi Caroline,
Ahhhggg die foto van kiekeboe geweldig dat koppie  :-* super foto.
De anderen trouwens ook hoor. ;D
Ik heb niet veel te melden, maar heb wel weer zitten genieten van je verhalen en foto's.
gr.es :-*

bobbie

Hoi Caroline,

Wat een leuke foto's weer. Lekker op mijn gemakkie zitten bekijken.

Bij mij is een albino geboren, ik wist niet wat ik zag. Vind dat toch al van die schitterende  valken, nu zit er 1 in mijn eigen nest. :D

Is Jasper weer opgeknapt? Hopelijk kom je nu eens van dat gekwakkel en gegriep af met je gezinnetje.

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Buuv
net heb ik een stukje gelezen over je grasje zilver , die vorig jaar shurft had , blijft het goed weg nu ?
En nog en vraagje, je had het over een  dierenwinkel of groothandel voor zaden.
Waar vind je die en mag ik daar ook gewoon kopen ?
Groetjes Gonnie




Caroline







15000 x  in 5 maanden!!

=  3000 x  in 1 maand!!

=  100 x  per dag!!



:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


De afgelopen 5 maanden is mijn dagboek
gemiddeld 100 x per dag gelezen.
Dit is echt super veel.
En ben ik best een beetje trots op.  ::)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Een beetje trots?,. je mag er best een beetje heel veel trots op zijn!,. :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

sowee!! :o :o
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne


Lin

Citaat van: Caroline op  6 maart 2006, 09:22:30






15000 x  in 5 maanden!!

=  3000 x  in 1 maand!!

=  100 x  per dag!!



:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


De afgelopen 5 maanden is mijn dagboek
gemiddeld 100 x per dag gelezen.
Dit is echt super veel.
En ben ik best een beetje trots op.  ::)






gek he? als je zoveel praat over alles! ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Wow, Caroline, dat is niet niks.

:D :D :D

Ik ben medeschuldig  :-[

Ik heb een naam voor mijn albino:

Chilali = snowbird in het Indiaans.

Voorlopig is de naam langer dan het beessie  :P

Het zal wel roepnaam Chila worden  ;D ;) 8)

groetjes Nel :)

Riny

6 maart 2006, 18:10:44 #2214 Last Edit: 7 maart 2006, 09:54:02 by Gerda


Hoy Caroline
Mijn allereerste bewerkte foto is voor jou.
Hopelijk vindt je ze mooi.
Groetjes Riny :D

Caroline

6 maart 2006, 19:57:00 #2215 Last Edit: 6 maart 2006, 21:54:28 by Caroline




Ik vind hem prachtig en ben er heel blij mee!!

Bedankt!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



:D Grote schoonmaak!!  :D



Zo, de eerste schooldag van Sanne zit er weer op, was wel eventjes wennen, de wekker weer om 7 uur.  :-\ En uitgerekend vandaag werden Jasper en Thomas om 5 uur wakker, doen ze normaal nooooooit.  ;) Ik kon gelijk niet meer slapen omdat je weet dat je om 7 uur er alweer uit moet. Nou ben ik ook een beetje moe.  8)
Maar ik wil toch nog eventjes hier schrijven en reageren.  :D Voor de kijkcijfers hè!!  ;) Nee, hoor grapje.  ;D

We hebben een beetje een raar weekje, morgen is mijn moeder jarig, en als we Sanne van school (half 4) en Thomas van de peuterspeelzaal (kwart voor 4) hebben gehaald gaan we daar eventjes op visite. Het kado heeft ze al gehad, ik ben vrijdag met mijn moeder en Sanne 2 grasparkietjes wezen kopen inclusief eten e.d., die heeft ze van ons kado gekregen. Helaas kunnen we niet te lang blijven want Ed moet morgen voor 18 uur eten en mag daarna alleen nog vloeibaar, om 19 uur moet hij beginnen met Clean Prep, om zijn darmen leeg te maken voor het darmonderzoek van woensdag.

Woensdag wordt een spannend dagje voor ons. Ed is erfelijk belast, hij is drager van een gen wat dikke darmkanker veroorzaakt, hij heeft 85 % kans dit te krijgen en moet daarom elke anderhalf jaar op controle, hij krijgt dan een coloscopie, vinden ze poliepen, dan verwijderen ze die. Deze poliepen doen er bij hem 2 jaar over om kwaadaardig te worden, vandaar elk anderhalf jaar dit onderzoek. Bij zijn broer waren ze 12 jaar geleden bij de eerste coloscopie er net op tijd bij, die zijn darm is inmiddels verwijderd en hij is na div. chemokeuren en bestralingen genezen. Ed zijn moeder komt uit een gezin van 16 kinderen, daarvan zijn er 9 op jonge leeftijd aan deze vorm van dikke darmkanker overleden, ook Ed zijn moeder, toen Ed 7 jaar was.
Dus even een zware dag woensdag, ook nog een dag voor de geboortedag van Ed zijn moeder.  :-[
Tot op heden, is er bij Ed nog geen enkel poliep gevonden maar hij zit wel in DE leeftijd waarin het zich over het algemeen openbaart.  :-X
Ook onze 3 kindertjes kunnen overigens drager zijn van dit gen en zullen ter zijner tijd (vanaf 20 jaar) of preventief een coloscopie moeten laten doen of nadat ze eventuele levensverzekeringen hebben afgesloten ook een DNA onderzoek moeten laten verrichten.  :'(

Om mijn gedachten een beetje te verzetten heb ik vanmiddag de valkjes en de grasjes en hun kooien een megasupergrote schoonmaakbeurt gegeven.  :D Alles eruit gehaald, de valkjes in hun douche-kooi gedaan en lekker een paar keer helemaal nat gesproeid. De stokken, ringen, trappetjes, speeltjes en water en voerbakken laten weken in de Dettol. En daarna de hele kooi helemaal drijf nat gespoten met een Dettol-oplossing en geboend met een spons, daarna nog een keer afgesproeid met heet water en helemaal afgedroogd. Alles er weer in terug gehangen en hij was weer zo mooi, alsof tie nieuw was.  :D Mijn rug helaas niet.  :-\ ;) Ed heeft ondertussen de konijnen buiten gedaan. De buiten volière heb ik op de bodem de beukensnippers vernieuwd, deze kooien heb ik niet met water gedaan, dan moet het eerst een beetje warmer worden, op dit moment vriezen dan je handen er vanaf. Brrrrh!!  :P

Verder eigenlijk weinig nieuws hier, we hebben een gezellig weekend gehad, met zijn vijfjes, Ed was voor het eerst sinds lange tijd weer eens 6 daagjes vrij en hoeft pas weer donderdag te gaan werken. Met de kindertjes gaat het goed en ook met de beestjes en naast wat zenuwen gaat het met mij ook goed.  ;) :D

En natuurlijk trots op mijn 15000 lezers, inmiddels trouwens alweer 15110, dus vandaag weer meer dan 100 erbij.  ;)
Gezellig dat jullie nog steeds trouw komen lezen.  :-*



Hai Roos,

We hebben het ook maar 1 dag volgehouden, niet MSN-en.  ;D



Hoi Caroline,

In principe doet Lin de DNA-test. Dus, nee, ik heb nog geen papieren aangevraagd, dat heeft Lin gedaan.  :)

PS. Caroline ik heb jou een IM gestuurd, wil je eventjes kijken.



Hoi Esther,

Ik weet nog niet precies wanneer Bambino naar Veghel gaat komen. Hij is vandaag 6 weken maar eet nog niet zelfstandig, en dat moet ie dus eerst gaan leren.  ;)
En ik was inderdaad heel erg bang om Noa haar snaveltje zelf te gaan knippen maar het is me 100 % mee gevallen.  :D Gelukkig!!



Hoi Wilma,

Ik snij de peterselie en de bieslook ook wel eens kort hoor maar vind het ook leuk om er elke keer iets anders mee te doen, zo dat ze steeds moeten uitvinden hoe ze nu weer een hapje peterselie kunnen pakken, soms dus onder de knijper op de tak, soms aan de tralies tussen het klemmetje, soms met een ijzertouwtje bovenop de touwringen vastgemaakt en soms gewoon in een bakje, leuk om ze te zien klimmem en klauteren.  :D

En schrijfster wil ik niet worden hoor.  ;) Maar ik vind het wel heel leuk om hier elke keer weer iets leuks van te maken, dat doe ik meer voor mezelf, lekker ontspannend.  ::)



Hi Natas,

de kindjes hadden zeker genoten van de carnaval. En wij weer van hun.  :D



Hoi Kirsten,

Och, lopen we niet allemaal wel eens achter.  ;)
Ook Sanne heeft het nog vaak over de 27 ste, en vind het ook jammer dat zij en Demi niet samen hebben kunnen tekenen en stickeren. Maar die kans krijgen ze misschien nog wel eens.



Hoi Es,

fijn dat jij weer eventjes heb zitten genieten van mijn verhalen en foto's.  ;D



Hoi Nel,

Ik had het gezien hoor, je eigen Albino!!
De naam Chilali vind ik ook bijzonder. En uiteraard je andere witte donsje en je gele ook. Maar zoals je weet ben ik een witmaskerfreak.  ;)
Jasper is wel weer opgeknapt maar is nog steeds bezig met het krijgen van tanden en kiezen. Zal ook tijd worden, hij is nu 19 maanden en hij heeft nog niks!!  :o Alleen maar bulten in zijn mondje, dus ze zitten er aan te komen.  :P



Hoi Gonnie,

mijn valkparkietenzaad, Teurling Eurotop 228 en kanariezaad, wildzangzaad, onkruidzaad, lijnzaad, gele en rode trosgierst en universeelvoer en insecten haal ik allemaal in Uden bij Leonne van Dijk. Ik heb hierboven geen verdere gegevens van haar maar mocht je interesse hebben dan stuur ik je wel een IM met haar gegevens. Ik hoor het wel.  ;)



Hoi Kirsten,

Ik ben ook heel trots!!  ;D



Ja Caroline,  :o :o



Bedankt Rianne!!



Hoi Lin,

Natuurlijk schrijf ik wel veel over van alles maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat het ook gelezen wordt.  :P 8)



Ik heb niet zoveel foto's gemaakt de laatste tijd, alleen van de nieuwe grasjes van mijn moeder en van Bambino heb ik foto's gepikt in Lin haar dagboekje (en Rianne haar dagboek natuurlijk).
Hier komen ze:




Job & Plop, bedacht door Sanne en oma.  :D


Eerlijk gezegd weet ik nog niet wie wie is.  :-[


Dit is in ieder geval de ander.  ;)


Het zijn 2 mannetjes (mams wil geen eitjes meer op haar ouwe dag, morgen 69), en volgens de laatste berichten van vandaag kroelen en kussen ze de hele dag.  :-* Homo's dus.  ;D


Deze foto (van vrijdag) vind ik zo mooi, Bambino met mama Ayla.


Lekker zonnen met zijn blote borstje.  8)


Helppp!! Ik durf er niet meer af.  :-X


Ja, daar wordt je moe van.  ::)


Wachtend uit het raam kijkend of Lin al thuis komt.  ;)
Vandaag, precies 6 weken oud!!  :D


Steeds een heel klein beetje meer veertjes ..........


............ als mama Ayla er maar vanaf blijft.  >:( :o



Voor straks welterusten!!  :-*[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline,
Helaas komt het verhaal van Ed mij bekend voor :-\ Heeeel veel sterkte. Het is toch een zware dag dan!

En wat een geweldige foto's hihiiii  ik moet echt lachen om die gekke bambino! Weet je zeker dat je hem wilt??? Anders wil ik hem wel, hoor!  ;) ;D

Groetjes,
Irene

Roosje

Ooh wat een schattige foto's van Bambino, zo mooi! Wel zielig dat ie zo geplukt wordt, gelukkig groeit dat allemaal vrij snel aan.

Ik zal aan jullie denken woensdag, ik kan me haast niet voorstellen hoe vervelend dat moet zijn :-\

Ik ga vroeg naar bed hoor, vandaag echt ::) ;) ;D

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik zal woensdag zeker aan jullie denken,. Aan de ene kant is het fijn denk ik dat jullie dit weten en dus elke anderhalfjaar een onderzoek kunnen laten doen,. aan de andere kant is het ook een emotionele zware belasting op je gezin omdat de uitslag ook niet goed kan zijn. Begrijp ik het nu goed, dat als er poliepen gevonden worden er naast het verwijderen ervan nog andere behandeling zullen volgen? en hoe snel krijgen jullie na het onderzoek woensdag de uitslag?
Ik denk in ieder geval heel veel aan jullie die dag en hoop dat er snel goed nieuws komt

Ik vind je kadootje helemaal super,. job en plop, ze zijn prachtig!
En je bambino kijkt zo lief uit z'n oogjes,. ik hoop dat ie snel jullie kant op mag komen, kan me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt.

Groetjes
Kirsten





Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------