## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

He fijn dat dat gips er weer af is. Ze heeft het goed gedaan :-*

Wat gaan die kleintjes hard joh :o

imv

Hoi Sanne,
Je bent een grote meid, zeg!  :o
Fijn dat het gips er af is. Al snel zul je weer alles met je armpje doen. Over 12 nachtjes kom je gezellig met mama bij ons op de koffie. Ik kijk er erg naar uit, en Amber ook.

Hoi Caroline,
Wat een ellende telkens die virusjes.. als je weerstand éénmaal op "0" staat doe je er weinig meer aan. Jakkie!
Ik hoop voor jou dat de zon snel gaat schijnen (letterlijk) ;D

groetjes,
IRene

Gerda

Hoi Caroline,

Allereerst: wat een leive foto's!! Zo knuffelig.

En wat de blauwe plek bij sanne betreft. Soms duurt het wat langer voordat een blauwe plek weg is. Dit hangt veel af van de doorstroming in het gebied. Doorstroming van aders gebeurt niet actief, maar wordt bevorderd door spierbeweging. Sanne heeft haar armpje vijf weken inactief moeten houden. Hopelijk wordt de blauwe plek nu snel afgebroken.

Als je haar armpje invet, kun je haar ook een klein beetje masseren. Dan wordt haar arm ook snel weer wat soepeler!! Ik zei het al he, de oude huid gaat 'afbladderen' en jeuken. Maar hij is er nu al voor een groot deel lekker afgeweekt in bad.  ;D ;D

Wat groeien die twee kippies bij Lin snel zeg!!!
Morgen moeten we het toch wel kunnen zien?? Spannend!!

Groetjes, Gerda

bobbie

Hallo Sanne,

                                           



Wat heb jij alles supergoed doorstaan. Ook wij zijn trots op je hoor.

Het voelt zeker wel heel vreemd nu, zomaar ineens zonder gips.


Groetjes van Renzo, Ryan en Sem

Caroline



Goeiemorgen,

Dank je wel allemaal voor de lieve berichtjes voor Sanne (en mij natuurlijk). Ed is Sanne nu naar school brengen, bepakt en bezakt met haar roze "gips"  ;D Het is woensdag, dus vanmiddag is ze lekker vrij, fijn om weer te wennen met een half dagje.  ;) Ik heb gelukkig wel goed geslapen met mijn verkoudheid maar heb toch het gevoel alsof ik 3 nachten aan de boemel ben geweest. Dus heb ik de jongens lekker met een DVD in hun bedje gelaten, Jasper slaapt alweer bijna  :D en zelf probeer ik zo meteen ook nog even een dutje te doen. Ed moet zo weg, lesgeven, spinning in de sportschool. En vanmiddag moeten we even op bezoek bij Ed zijn zusje, die pas geopereerd is voor de tweede keer in 2 weken tijd. Maar verder een lekker rustig dagje vandaag voor ons.  :P

Verder weinig nieuws, alles loopt hier verder op rolletjes, dus ik heb niks te klagen en dat doe ik dan ook niet.  ;D
Zoals ik gisteren al schreef is er nog steeds geen duidelijkheid of de witmasker bij Lin een "Grisha" gaat worden of een witmasker man, dit komt hoofdzakelijk doordat de veertjes op de kop, borst en rug worden geplukt door de ouders, en dan blijven er weinig veertjes over om de pareltekening op te herkennen maar het zal nu wel niet zo heel lang meer duren eer dat daar duidelijkheid over is.  :-\ ::) De albino komt sowieso bij ons wonen, wel doen we daar straks nog een DNA-test bij voor de geslachtsbepaling, maar dit is puur zodat ik in de toekomst niet op het gedrag af hoef te gaan om te kijken wat het voor geslacht is. Je hebt immers ook poppen die fluiten en mannen die nooit fluiten, kijk voor dat laatste maar naar mijn Pablo.  :(
Ik kijk ook al weer helemaal uit naar de komst van de albino en kan niet wachten tot het weer dichterbij gaat komen en de voorpret kan gaan beginnen, zoals de kooi in orde maken, speeltjes halen, route plannen, dagje uit organiseren met het gezin i.v.m. de afstand van ruim 200 km maken we er een leuke dag van voor we naar Lin gaan, kortom allemaal leuke dingen om naar uit te kijken.



Hoi Suus,

Het was maar een kleine update, alleen over Noa eigenlijk, maar graag gedaan hoor.  ;)



Hoi Riny & Jan,

Weten jullie hoe dit stoomlocomotiefje heet??


Thomas de stoomlocomotief.

Het is een treintje wat allemaal avonturen mee maakt met zijn vriendjes, andere soorten treinen. Heel toevallig dat jullie deze voor mij in mama's dagboekje plaatsen, want door een DVD die ik van "Thomas de stoomlocomotief" heb is mijn liefde voor treinen gaan groeien.
Enne Jan, ik wil al heel lang weer naar jullie treinen komen kijken maar mama zegt dat dit nog eventjes duurt, dit vind ik helemaal niet zo leuk en Sanne ook niet die wil al veel eerder weer naar Riny en Bailey, zij zegt dat dit haar vriendinnen zijn, maar Jan, jij bent mijn vriend hoor en ik kom gauw weer.  ;)
Oh en mijn kleine broertje, "Lapper", zegt dat hij snel weer aan Riny zijn nieuwe kunsten wil laten zien, hij kan nu als mama dit vraagt haar neus pakken, haar mond aanwijzen en de haren van mama pakken, knap hè?? Ook gaat hij al kleine woordjes zeggen maar nog niet zo goed als ik hoor.  ;D
Ik ga nu kijken naar Bob de Bouwer op de DVD, en spelen met mijn auto's.

Een dikke knuffel voor Jan, mijn vriend!! Van mijn broer een Jasperzoen, zegt mama, ::) ik weet niet wat dit is hoor, is dit zo'n natte die hij altijd geeft?? Brrrrhhh!!  :P
En Sanne komt zo meteen zelf nog een stukje schrijven.



Dank je Monique, ook ik geniet nog steeds van deze foto's al zeg ik het zelf.  ::)



Hoi Kirsten,

Jij ook bedankt, maar het thema voor de wedstrijd van volgende maand is toch niet kroelen?? Ik dacht veertjes poetsen. Daarvan heb ik ook nog een serie foto's gemaakt maar nog geen speciale die mee doet aan de fotowedstrijd. Ik heb wel een mooi poetsfoto maar dit is met Bink en deze maand had ik ook een foto van Bink dus wil ik nu eigenlijk een andere als me dit niet lukt schrijf ik niet in.  ::)



Hoi Ankie,

Jij ook dank je, kroelen kunnen ze hier inderdaad heel erg goed, ze zijn dan ook een kwartetje, met zijn viertjes een echte éénheid, heel lief om te zien.



Prachtig hè Mandy, allemaal jouw eigen kweek!!  ;)



Hoi Marga,

ik kan hier zo wel 1000 foto's maken, ze doen dit de halve dag. Maar vind het specialer om af een toe een serietje te plaatsen hier, en zeker nu met Valentijn wel toepasselijk.  :D



Hoi Lin,

Hopelijk zitten hier binnenkort 2 kroelers van jou mee te doen.  ;)



Hoi Diana,

Volgens mij heb je wel heeeeel veeeeel te lezen om weer helemaal bij te lezen hier, maar doe je best en leuk dat het je interesseert.  :D





Hoi Riny,

Mama heeft moeten beloven dat ze dit elfje nog een keer ging neerzetten hier maar dan voor jou, dit is nu mijn "lievelings".  :D Ik heb lekker geslapen met mijn arm zonder gips en ik kon hem al een beetje rechter doen vanmorgen, maar ik heb ook heel erg goed gegeten hoor de laatste tijd zodat mijn armpje weer snel beter ging worden. Ik eet nu al 6 boterhammen elke dag. Twee voor ik naar school ga, twee als ik thuis kom en weer moet eten van mama en ik neem er nog 2 mee naar school want ze hebben 's morgens fruithap eten op school en dan mag je fruit, brood of ontbijtkoek meenemen, maar ontbijtkoek lust ik niet en fluit eigenlijk ook niet, alleen appelmoes maar dat is geen echt fruit zegt mama. Ik vind van wel hoor.  ;)
Vanavond maakt mama foto's van mijn arm zodat ik hem aan jou kan laten zien en natuurlijk aan iedereen die het  wil zien.
Een dikke kus en tot heeeeeel gauw!!  :-*

Ook een grote knuffel en een  :-* voor



van mij, Sanne natuurlijk!!  ;) :D



Hoi Demi en Kirsten,

Deze is voor jou Demi:

Omdat je mijn vriendinnetje bent en zo heb meegeleefd met mijn armpje.  :-* :-* :-*

Nog maar 12 nachtjes!! Snel al hè??

Doei van Sanne  :-*



Ha die Roos, jij ligt vast en zeker nu nog te slapen als een roosje.  ;) Sanne kan inderdaad heel erg hard voor zichzelf zijn. Soms wel eens te hard.  :-\



Hoi Amber,

Voor jou heb ik ook een plaatje hoor, omdat ik als snel bij jouw op visite mag komen met mama, ik weet niet wat jij leuk vind maar mijn broertje die ook 3 jaar is vind deze erg leuk.



En als ik kom ga ik jouw leren hartjes tekenen want Thomas mijn broer kan er niks van.  :-\

:-* van Sanne.

En inderdaad Irene, volgens mij is mijn lichaam gewoon oververmoeid want ik blijf maar sukkelen terwijl ik normaal toch eigenlijk nooit ziek ben. Lastig hoor!!  >:(



Hoi Gerda,

Wat je zei over die blauwe plek wist ik niet zeker  maar ik vermoede het zelf ook al, dat het kwam door de slechte doorbloeding van de afgelopen weken.
En Sanne heeft in bad gisteren haar armpje steeds met een sponsje en Kanduzeep gewassen, toen ze uit bad kwam was de ouwe huid er al bijna vanaf. En ik heb hem gisteren inderdaad lekker gemasseerd tijdens het in crèmen, maar deed dit niet goed,  :-\ elke keer riep ze: "maahaaam, niet doen, je doet hem te recht dat kan nog niet!!!!"  :( ::)

En ik hoop inderdaad nu ook snel te weten of het witmaskertje ook mee komt naar Veghel over een paar weekjes, je gaat je zo toch aan hem/haar hechten.  :'(



Hoi Renzo, Rian en Sem.

Dank je wel voor jullie elfje. Voor jullie heb ik een Bob de Bouwer, vinden jullie die leuk?? Thomas wel.



En Sem, wanneer mag jouw gips er af, ik zag dat bij jou ook je vingers in het gips zaten, dat voelt zeker wel raar??

Sterkte en een dikke  :-* van Sanne.



Nou het waren weer een hoop berichtjes, iedereen heel erg bedankt voor de interesse in Sanne,  :-* :-* :-*.

Tot gauw!![/size][/i][/b][/color]




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Mama Caroline
Bedankt voor het mooie berichtje, wat je uit naam van je kinderen geschreven hebt.
Liefs Riny :-*

Caroline



Graag gedaan hoor Riny, wat betreft het stukje van Sanne, dit zijn voornamelijk haar eigen woorden die ze altijd verteld als ze mijn dagboekje mee zit te bladeren.  :D  :-*





Maaaaaar ...... nu even iets heel anders!!

Sinds kort staat bij "Wie is online" alles apart.


Dus Members, Guests en Spiders. Om die laatste gaat mijn vraag.

Kan iemand mij misschien vertellen wat Spiders zijn??  ::)

Ik heb namelijk regelmatig Spiders in mijn dagboekje te lezen maar weet helemaal niet wat dit zijn.  :-[

Misschien een stomme vraag, maar ik ben blond hè?? En voor de bijdehandjes ik weet dat Spiders, spinnen in het Nederlands betekend maar dit zegt mij nog niks.  ;)

Bedankt!!  :D[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Een spider is een zoekmachine.
Groetjes Riny :D

Caroline



Aha!!

Dus als ik het goed begrijp, hebben deze mensen bijv. bij "Google" valkparkiet  = ZOEKEN in getoetst en zijn zo bij Valkparkiet.com gekomen en van daaruit gaan snuffelen in mijn dagboekje??

Leuk!!  :D

Bedankt voor de uitleg!!  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Citaat van: Caroline op 15 februari 2006, 12:05:25


Aha!!

Dus als ik het goed begrijp, hebben deze mensen bijv. bij "Google" valkparkiet  = ZOEKEN in getoetst en zijn zo bij Valkparkiet.com gekomen en van daaruit gaan snuffelen in mijn dagboekje??

Bedankt voor de uitleg!!  ;)






Jij bent gewoon heel populair.
Gisteren heb ik in een dagboek een berichtje gezien ,en daar zaten ze op de computer in jou dagboek te lezen.
Kon ik zien aan de afbeelding van je handtekening.
Groetjes Riny :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Citaat van: Riny op 15 februari 2006, 11:58:26
Hoy Caroline
Een spider is een zoekmachine.
Groetjes Riny :D



Weten we dat ook weer ;D

valkchico

Hallo Caroline,

:-[ :-[ heb ik helemaal gemist dat Het gips van Sanne haar arm werd gehaald :-[ :-[.
gelukkig is het mee gevallen ;D. Ik weet nog wel dat toen het gips van de arm/pols/been afging van de jongens dat ze ook nog zo mooi blauw/groen/geel waren ;D. En weet je dat een been in het gips ook stinkt als het eraf gaat. Ik heb het niet mee genomen :(.

Ik durf niet te zeggen of er parels te zien zijn daar heb ik geen "kaas"van gegeten.Maar ze zijn wel heel mooi hoor en zeker de albino die kijkt zo lekker eigenwijs op de foto's.

Wat moet dat toch een heerlijk gezicht zijn kroelende valkjes in je kamer :-*.geeft als ik de foto's zie al een heerlijk gevoel.

Gr Esther

P.S. je mag mijn dagboekje echt wel gebruiken hoor om af te reageren ;D.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Dag mamma!


Ik heb begrepen dat jij mijn nieuwe mamma wordt. Ik hoop dat je me net zoveel liefde geeft als je aan de andere valkjes geeft. Ik ben nog niet zo mooi, maar verander later in een mooi valkje. Ik hoop dat Sanne wat blijer is en dat het goed gaat met haar armpje. Als ik haar zie zal ik wel extra lief doen, maar dat doe ik natuurlijk ook bij de rest van mijn familie. Ik ben heel benieuwd wanneer ik je eens zie.

Dag mamma, ik ga nu even met mijn snaveltje kraken en lekker met mijn vriendje wat slapen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)