## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



Hoi hoi lieve mensen!!  :D

Sorry sorry sorry!!  :-[

Ik ben alweer even niet meer hier geweest, mijn griepje is niet dodelijk hoor ;D maar wel erg vervelend. Maar met af en toe een paracetamolletje kom ik de dagen goed door hoor. (ik moet wel!!)  ;)
Zodra ik het even ietsje rustiger krijg kom ik snel weer even antwoorden in mijn dagboekje en in die van jullie, alhoewel ik kom nog steeds even elke dag kijken in die van jullie en ook lezen in die van mij alleen antwoorden red ik qua tijd elke keer niet.  :( :-[ :-\

Maar ik beloof beterschap hierin, januari is met alle verjaardagen en afspraken een mega drukke maand en dan nog a.s. donderdag vieren we Thomas en mijn verjaardag, waar we het één en ander voor moeten regelen, maar het einde van januari is in zicht.  ;D

Maar beloofd!! Ik kom gauw weer terug!!

Liefs allemaal,  :-*

PS. Om het een beetje goed te maken, foto's van Bolke de logeerbeer en ................ Sanne & Thomas.  ;)

Helaas voor de "fans" geen Jasper foto's vandaag.  :-[


Sanne naar bed met Bolke.  :)


Ga dan slapen San!!


Uiteraard moest er voor Thomas ook een "Bolke" gemaakt worden.


En een foto waarop hij slaapt.  ;D 8)


En als laatste mijn mooie Chicaatje. Om te  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Hey Caroline,

Wat vervelend dat je nog wat ziek bent. Inderdaad erg vervelend als het maar door blijft zieken en niet na een dag over is. Gelukkig ben je niet helemaal geveld door de griep. Leuke fotos heb je van je kinderen en chica gemaakt! Ik vind dat je wel de mooiste witmaskerfamilie hebt in de dagboeken die regelematig tevoorschijn komt. Ik hoop dat er bij ayla ook een witmasker gepareld uitkomt maar ik verwacht twee lutino's.

tot de volgende keer!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes caroline

wat staan sanne en thomas mooi op de foto en wat lief als ze slapen met hun (logeer)beer  :D echt om te  :-* ook chicaaatje staat er op haar mooist op de foto  :D snoezig koppietje

groetjes marilyn

Riny



Hoy Caroline
Hopelijk voel jij je donderdag een heel stuk beter ,met al die verjaardagen en het bijbehorende bezoek.
Leuke foto's .
Thomas staat er prachtig op,vooral ''slapend''
Geef je mijn vrijerke een dikke knuffel?
Groetjes Riny :D

bobbie

Hallo Sanne,



Ik vind de beer die naast je in bed ligt zo lief. Oma zei dat die omstebeurt bij een kind uit je klas mag slapen. Leuk. Wil ik ook wel  :D.

Ik vind de kleur van je gips superdesuper mooi roze. 8)
Ik zou oranje nemen, vind ik ook mooi. En ik ben gek op voetbal kijken en daar hebben ook veel mensen oranje.

Ik ben zo blij voor je dat je pijn niet meer zo erg is. Pijn is niet leuk. Ik heb ook wel eens pijn en dan word ik heel boos. Alleen helpt dat niet :-\.

Sanne, ik ga weer. Ik kom nog wel een keer langs.
Je moeder de groeten, ook van mijn oma, en beterschap voor haar. Ook de groeten aan je broertjes.

Dag,  :-* Renzo

imv

ach gossie!
Wat een lieverd, he?!
:-* :-* :-*
Irene


Hé Renzo,
Hier Amber evenjes: mijn lievelingskleur is ook oranje. Ik weet het zelf nog niet, maar ik krijg voor mijn verjaardag (nog 6 nachtjes slapen) een oranje fiets! Gaaf he?!
Hé Sanne,
Roze vind ik ook erg mooi! Ik hoop dat je straks je eigen kleur velletje ook nog mooi vindt, of dat je dat fluor-roze gaat missen  ;D

Groetjes,
Amber

valkchico

hallo caroline,

wat een heerlijke foto's met de beren (de echte logeerbeer en de nepperd ;))staan er in je dagboek. En ook even gezegd wat een mooi foto van Renzo en zo'n lief berichtje voor Sanne erbij :-*.

Het word druk de 27e hahah zal ik je helpen poetsen Irene?
Wel gezellig hoor!

knap snel weer op en goed uitzieken anders blijf je bezig :P.

gr esther

imv

Hahaaaaaaaa..
Ik zeg altijd: iedereen is welkom! Maar let niet op de troep!

Da's veel makkelijker dan alles opruimen  ::) :P :D

Wie komen er nu eigenlijk allemaal?
Groetjes,
Irene

valkchico

hallo Caroline,

IKKKKEEEE!

Ik ben heel wat troepjes gewent hoor (4 kids klein huisje)

gr Esther

Caroline



Goeiemorgen,

Ik kom even snel zeggen dat ik jullie niet vergeten ben.
Ik heb alleen zo'n ontzettende drukke week dat ik het werk wat ik moet doen niet eens afkrijg.  :-\ Af en toe heb ik even een gaatje om te bladeren in een van jullie dagboekjes en zo blijf ik bij jullie een beetje bij, ik zet hier en daar waar iets gebeurt is een reactie maar echt schrijven in mijn eigen boekje lukt me gewoon niet.  :'(

Máááár ik kom nu echt gauw reageren op jullie lieve, leuke en grappige reacties in mijn dagboek en ik beloof ik sla niks over. Ik heb er alleen wel even tijd voor nodig en die heb ik nu niet.
Misschien wel vanavond als het feestje hier is afgelopen en ik na de opruiming lekker in  mijn bedje lig.

Dus tot gauw,  :-*


Thomas dinsdag verjaardagsfeest op de peuterspeelzaal.  :D


Jasper lekker spelen in bad.  :-*


Sanne kan weer lachen.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

26 januari 2006, 09:44:48 #1840 Last Edit: 26 januari 2006, 09:49:11 by Riny


Hallo Thomas
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat zul jij vandaag veel cadeautjes krijgen,
misschien wel een mooie auto.
Is dat de verjaardags stoel op school waar je in zit op de foto.
Mooi zeg ,ik heb nog nooit op zo'n mooie stoel mogen zitten
We hopen dat je een heel leuke dag hebt en heel erg verwend wordt.
Groetjes Jan en Riny en een pootje van



carco

26 januari 2006, 11:04:34 #1841 Last Edit: 26 januari 2006, 14:17:11 by carco
Hoi Thomas




Dat je maar een heleboel mooie cadeautjes mag krijgen!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

26 januari 2006, 11:59:39 #1842 Last Edit: 26 januari 2006, 13:02:14 by valkchico
hallo caroline,



Thomas een fijne dag vandaag,dat je maar lekker verwent word!!

gr Esther

imv


Ankie

Hoi Caroline

Logische dat je het erg druk hebt en wij komen vanzelf wel weer aan de beurt toch !!!

Lieve Thomas

HARTELIJK GEFELICITEERD !!!!!!!

Groet van Ankie