## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Riny

                                                         
Hoy Caroline
Ik hoop dat het vandaag op school goed ging met Sanne.
En ik hoop dat jij heerlijk slaapt.
Groetjes Riny :D

Caroline



Hoi Riny,

Even nog heel snel dan.  ;D

Sanne is vandaag dus weer naar school geweest en de hele klas riep SANNE SANNE SANNE SANNE toen we aan kwamen lopen, echt heel erg leuk. Ook heeft ze nu heel erg veel "vrienden en vrieninnnetjes" en staat ze volop in de belangstelling van de hele school.
Van de groep die haar hebben laten vallen heeft ze een hele mooie zelfgemaakte slinger gehad en een kaart, div. knutselwerkjes van haar eigen klasgenootjes en verder zijn ze allemaal heel erg lief en behulpzaam voor haar.
Ze heeft als ze normaal doet gelukkig geen pijn meer en doet al weer bijna alles met het gips. Alleen is haar kleden erg lastig (niet pijnlijk meer), ze heeft allemaal strakke kleding en dat past allemaal niet over haar gipsarm heen, dus draagt ze nu af en toe kleding van haar broer die toch dezelfde maat heeft maar dan allemaal wijd.  :D Vrijdagmiddag moeten we weer naar de chirurg. En dan zal ze meer te horen krijgen.

Thomas is nog steeds gewoon Thomas, die gaat steeds beter praten en gaat lekker vooruit.  :D Is vandaag ook naar zijn "school" geweest donderdag mag hij weer naar logopedie. Verder heeft hij een blauwe wang, hij viel precies met zijn gezichtje op de rand van zijn kinderstoeltje.  :'( En eind van de maand heeft hij weer 2 dagen onderzoeken, 24 en 31 januari.

Jasper kan nog steeds heel lekker kussen.  ;D Nu ook op afstand en dan met geluid.  :-* Hij is vanmiddag naar de oogarts geweest voor zijn jaarlijkse controle en daar was alles goed ook is hij vanmiddag naar de orthoptist geweest, omdat hij af en toe als hij heel erg moe is wel eens loenst. Hij doet dit dan met allebei zijn oogjes. Dus hij hoeft geen pleisters. Ook is het niet zo erg. Voorlopig hoeft hij zeker niet de eerste jaren een bril en misschien nog wel veel langer niet.
Morgen moet hij naar het consultatiebureau, maar dat is volgens mij alleen controle, voorlopig krijgt hij volgens mij geen prikjes.
Donderdag moet ook Jasper naar de logopedie, toevallig hebben beide jongens die dag een afspraak. Helaas kunnen ze niet samen, Thomas komt er voor begeleiding om te leren praten en Jasper om te leren eten. Dus heel verschillend.
De snotneuzen gaat best wel goed op het moment, maar in de omgeving is bijna iedereen verkouden of erger dus ik ben benieuwd hoelang het hier goed gaat.

Nou toch nog een megabericht, nu ga ik echt!!  ;D

:-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Caroline






Ik heb even gezellig met Riny zitten buurten, dus geen verslagje nu maar alleen even reageren op jullie berichtjes.
Maar alles is hier verder goed hoor en hoe het met de kids is kunnen jullie in het berichtje van mij hier boven lezen.



Wow Marilyn,

4 x de foto's gekeken dan vond je ze wel heel erg mooi.  :D
Bedankt!!  ::)



Dank je Karin.



Hoi Mandy,

Inderdaad mafkezen, dat zijn het.  ;D



Fijn Irene, dat je hebt genoten van mijn foto's, en inderdaad 's ochtends vroeg, 8 uur.  ;) Kids hè??



Hoi Maris,

Ik heb je graag verwend hoor!!  :P


Met de kroelfoto's dan hè!!  ;)



Hoi Riny,

Ik begrijp het wel hoor dat je niet in mijn dagboekje bent geweest van het weekend.  ;)

Ik ben heel blij dat je er een lieve vriendin bij hebt, en dat jullie samen zo genoten hebben.  :D
:-*



Hoi Ankie,

Volgens mij zijn we er bijna uit, om een minimeeting te regelen, al hoewel MINI volgens mij wordt het een MAXImeeting.  ;D



Hoi Nel tussen door,  ;D

Dank je wel, ook ik vond de foto's erg mooi deze keer.  :D



Dit was het weer voor vandaag, nu ga ik echt even aan de gang, heldere mientje spelen  :P , Sanne halen om half één en om 14 uur naar het consultatiebureau met Jasper, gewone controle. Ed verwacht ik pas vanavond thuis, die is werken tot 15 uur en aansluitend heeft hij een nieuwjaarsborrel.  :D

Misschien dat ik vanavond langs mijn vriendin ga, dat ligt eraan, ze wist nog niet of ze moest werken vanavond.  ::)

Dus of tot vanavond of tot morgen.  :-*[/size][/i][/b][/color]





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Leuk om te lezen dat het met de kids allemaal goed gaat!

En nu ga ik hetzelfde zeggen als wat jij altijd bij Mariska zegt...En hoe is het met Caroline? ;)

Riny







Hallo Caroline
Mijn toestel is bij lange na niet wat dat van Gerda is, maar Amber is wel gewilliger .
Ik vond het zo zielig voor jou dat ze niet door Gerda gefotografeerd wilde worden.
Liefs Riny :-*

Caroline



Sanne & ik zijn verwend!!




Vanmiddag kwam de postbode aan de deur met een megagrote doos.  :o



Dit zat er in!!

Een ballon voor Sanne met een beterschap wens en een ballon voor mij voor mijn 40 ste verjaardag.  ;D

Wij zijn er allebei heel erg blij mee en zeker door verrast.  :o




Lieve Caroline heel erg leuk!!

Het was een grote verrassing!!

Bedankt!!  :-* :-* :-*









En ik nog meer!!



En dan lees ik even snel hier door mijn dagboekje en zie dat ik nog meer ben verwend!! Door Riny. Foto's van mijn grote liefde, Amber. Hopelijk de aanstaande moeder van mijn geparelde lutino geelwang POP.  ;D


Wat een lekker ding hè??




Lieve Riny heel erg bedankt!!

Ik heb ze al opgeslagen!!

:-* :-* :-*









Lieve Roos,



Vanavond is het tijd voor mama.  :D
Ik ga lekker naar mijn vriendin toe. Wat we gaan doen weet ik nog niet maar in ieder geval lekker even thuis weg. Ed past op de kids, dus ik kan wegblijven zo lang ik wil.  ;D
Dus waarschijnlijk tot morgen!!
:-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes


VEEL PLEZIER!

LANG LEVE MAMATIME!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

es

meid heel veel plezier vanavond, maar dat zal zeker gaan lukken.
Breng je morgen wel even een verslagje uit wat jullie zoal gedaan hebben. ;D ;D ;D ;D
nieuwsgierig  "MOI" nee echt niet, wil altijd alles graag weten  ;D ;D ;D ;D ;D (geintje)

Riny

Hoy Caroline
Heel veel plezier vanavond.
En doe je wel zachtjes op de trap als je thuis komt?
Niet dat mijn vrijerke wakker wordt.
Groetjes Riny :D

bobbie

18 januari 2006, 20:12:07 #1795 Last Edit: 18 januari 2006, 20:14:21 by bobbie
HALLO SANNE,

IK LAS HIER DAT JE AL WEER NAAR SCHOOL BENT GEWEEST EN DAT ALLE KINDEREN BLIJ WAREN DAT JE ER WEER WAS.

VOND JIJ HET OOK LEUK OM WEER NAAR SCHOOL TE GAAN?



               


BINNENKORT ZAL IK WEER EEN BRIEFJE NAAR JE SCHRIJVEN.

HET BESTE MET JE EN FIJN DAT DE PIJN EEN STUK MINDER IS.

DAG, NEL  :)

Kirsten

Citaat van: Caroline op 17 januari 2006, 22:02:01
Even voor de dames uit Zuid Holand


Ja daar ben ik er één van!,. haha,.Ik noteer hem ook alvast Caroline en ik denk dat ik haar dan gewoon even thuis hou ;)
Ik weet heel zeker dat Demi ook graag Sanne wil zien :D

Groetjes
Kirsten

Ps veel meidenplezier vanavond!,. ik heb af en toe ook zo'n avondje met twee vriendinnen,. oh wat knap ik daar toch altijd van op, zo'n heerlijk avondje gieren van het lachen ;D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

18 januari 2006, 20:29:41 #1797 Last Edit: 18 januari 2006, 20:33:37 by carco
Bij wie spreken we nu af??
Bij Irene om de kraamvisite van Eddie er aan vast te knopen??
Of bij mij of toch bij Kirsten??
Of bij Esther, kwam Patricia nu ook? En gaan we misschien wel haar huis inwijden?
Vragen we nog even.
Maar ik vind die maandag prima hoor ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

19 januari 2006, 19:42:43 #1798 Last Edit: 19 januari 2006, 20:11:03 by Caroline


Lieve Riny, Jan & Bailey,     


Hartstikke bedankt voor de mooie kaart.  :D

Toen Sanne de kaart uit de envelop haalde waren haar eerste woorden: "Die is van oma Riny, want dat is Bailey!!"  :D

Hij heeft een mooi plaatsje gekregen aan de schouw, die al aardig vol begint te worden.  ::)

Dikke  :-* van Sanne, die al lekker in haar bedje ligt te slapen, met Bolke, de logeerbeer.

Bolke is de knuffelbeer van de klas, die elk weekend met een kindje mee naar huis gaat logeren, met zijn rugzakje met pyjama, flesje, schone kleren en zijn boek waar de kinderen de verhalen van hun weekend in schrijven.  ;D

Vandaag had Sanne het goede getal geraden en is hij bij ons logeren. Morgenochtendgaat hij dus mee naar de Early Bird, samen met Jasper en Sanne en morgenmiddag naar het ziekenhuis als Sanne hopelijk ander gips krijgt.   :-\

Nog een kind extra aan te kleden.   :P






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

19 januari 2006, 19:58:40 #1799 Last Edit: 19 januari 2006, 20:00:14 by Riny
Citaat van: Caroline op 19 januari 2006, 19:42:43

Bolke, de logeerbeer.                 

Bolke is de knuffelbeer van de klas, die elk weekend met een kindje mee naar huis gaat logeren, met zijn rugzakje met pyjama, flesje, schone kleren en zijn boek waar de kinderen de verhalen van hun weekend in schrijven. 
                             
Hallo Sanne                                   
Wat leuk dat jij Bolke de Beer nu thuis hebt.
Weet je dat ik ook een kindje heb,die heet Ralph maar die is al heel groot.
Hij woont ook niet meer bij Jan en Riny.
Net als jou papa en mama die wonen ook niet meer bij oma en opa.
Maar onze Ralph had ook een knuffelbeer toen die klein was ,en die heette ook Bolke.
Toevallig he.
Onze Bolke de Beer had een blauwe broek aan,en die van
jou ??
Morgenavond kom ik lezen in het dagboek van je mama welke kleur gips je hebt.                       
Lieve knuffels van Riny