## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Caroline,

Een prachtig filmpje,. en tranen in m'n ogen.
Ook de foto's van je kids erbij vind ik erg mooi,. gewoon een compleet plaatje.
Lachen en emotie,. alles zit erin. Ik denk dat je af en toe zelf ook wel even moest slikken.
Wel heb ik het gevoel dat ik even in jou leventje met je dieren en kids mag meebeleven, dank je wel. Nogmaals, Ik vind het echt een heel mooi filmpje

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

31 december 2005, 01:30:49 #1531 Last Edit: 1 januari 2006, 12:20:52 by Caroline


Heel veel foto's!!



Ik heb de hele middag foto's gemaakt en wilde die eigenlijk pas plaatsen als ik op jullie berichtjes had gereageerd. Maar nu had ik de hele avond mensen op de MSN en Roosje heeft mijn filmpje gemaakt en die moest ik hier met het nodige gepuzzel voor de link nog plaatsen. Dus moest ik kiezen, of foto's of reageren, ik denk dat ik jullie blijer maak met foto's. Ik beloof dat ik dan morgen kom beantwoorden. Maar jullie moeten me beloven dat jullie niet alleen mijn foto's kijken maar ook mijn filmpje, hij is zo mooi geworden, Roos heeft er zo haar best op gedaan.  :-* Nogmaals bedankt Roos!!




Ik had niet eens in de gaten dat het had gesneeuwd.


Ik had om 16.30 uur in het hele huis alle rolluiken al dicht gedaan.


En toen ik ging plassen zag ik door de voor deur dat alles wit was buiten.


Errruuuug wit!!


Dus snel even een paar foto´s gemaakt.

Er was een verzoekje/vraag hoe het met Harry is. Bij deze, vanmiddag even de kou getrotseerd en foto´s gemaakt buiten in de sneeuw!! (2 cm) Speciaal vor jou Rianne......


Harry!!


Ons sneeuwkonijn.


Close-up van zijn mooie broer.


Broer, Sproet.


Moeder, Vosje.


En nog een keer.


Pa, Orphy.


Boy, de Cavia.


Zilvie, het ziet er vies en eng uit maar het is maar zalf, als de veertjes vet zijn, ziet een vogeltje er gelijk niet meer uit. En ik moest ook heel zijn oogjes insmeren, dat zat de mijt ook een beetje.  :-\ Hij voelt zich er ook niet happy bij dat zie je zo.


Iglo-vissen in de vijver.


Er wordt wel lucht ingepompt.


Fleur.


Pablo.


Chica.


Noa met haar snaveltje goed.  :D


De 3 zusjes snoepend aan de trosgierst.


Mijn kwartetje, zo lekker relaxt.  ::)


En toen was het bedtijd!!

Weltrusten en tot morgen!!


[/size][/i][/b][/color]




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes caroline

je filmpje was prachtig roos heeft heel erg haar best gedaan  ;) en je foto's die zijn al even prachtig  :D.
bij ons ligt hier ook sneeuw maar ondertussen wel wat meer dan 2 cm hoor  :P en je konijntjes zien er zo knoddig uit in de sneeuw hihihihihi dan je foto van zilvie : ok je hebt gelijk het ziet er niet echt mooi uit en misschien voelt zilvie zich er ook niet gelukkig mee maar in elk geval je doet er iets aan en zoals dat andere grasje op die verschrikkeleijke foto zo zal jou zilvie er nooit uitzien  ;) dus nog een klein beetje geduld volgens mij komt het wel goed . ocharme die visjes onder dat ijs  :-\  fleur, pablo en chica zien er ook zo mooi uit en noa  :D  :D  :D zijn snaveltje staat goed. ik heb weer echt genoten van je foto's thx

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat een heerlijke winterse foto's heb je gemaakt,. vandaag ligt er misschien nog wel een beetje zodat je kids ook nog even kunnen genieten. Hier gaat het helaas al langzaam weg :-\

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

aad

hoi Caroline mooie sneeuw foto's .. ;)




Caroline

31 december 2005, 13:22:14 #1537 Last Edit: 31 december 2005, 13:33:52 by Caroline


Fijne jaarwisseling!!



:'( :'( :'( :'( :'(


Alle sneeuw is weg!!

We wilden vandaag lekker met de kids gaan sleeën en sneeuwballen "gevecht" houden maar toen we vanmorgen wakker werden was alle sneeuw weg.  :(
Dus toen heb ik maar even de was weggewerkt en geforumd. De kids zijn lekker aan het spelen. Dus we houden verder maar even een rustig dagje. Straks alleen even poetsen beneden, de valkjes laten vliegen en verzorgen en Noa knippen en vijlen. Ze woog net trouwens nog steeds 95 gram en Zilvie is nog steeds sip maar het ziet er al weer ietsje beter uit.
En dan is het nu tijd voor de antwoorden en ik heb nog een paar foto's van Jaspertje.



Hier nogmaals de link naar mijn film. Klik op Bink's symbool, even laten uploaden en 6 minuten kijkplezier onder het genot van Nothing else matters van Metallica.






Hoi Roosje,

Ik vind net nog een berichtje dat je me filmpje gaat maken, daar moet ik nog op antwoorden.  ::) Hij is nu dus af en keimooi!!
Bedankt!!   :-*



Hoi Caroline,

Inderdaad als Noa eet houd ze haar snaveltje goed en ik betrap haar er op dat ze hem regelmatig goed heeft, ook zie ik dat soms op één van de foto's.  :D
Nou, ik hoop maar dat Zilvie ook maar één x schurftmijt krijgt, en dat het verder ook zo goed wegblijft net als bij Harry van jou. Hoe komen ze er eigenlijk aan?? Ik heb hier geen besmetting verder en ben ook niet in aanraking geweest met andere vogels die het hebben en Zilvie is al zeker een half jaar hier.  :-\



Hoi Monique,

Jouw Witty heeft het ook maar 1 x gehad, ik krijg dus hoop dat het bij Zilvie daar ook bij blijft.

En ook ik hoop nog op een geparelde witmasker, een POP dit keer, mijn Pablo is een man dus die is zijn parels aan het verliezen.  :'(  En ook ik vind die pareltjes zo mooi.  ;)



Hoi Lin,

Hè wat jammer nou, dat het broeden zo slecht gaat, ik had inmiddels al begrepen dat je zelfs de eitjes gaat weghalen zo weinig vertrouwen heb  je er nog in.  :'(
Geen Grisha op mijn verjaardag!!  :'(



Hoi Irene,

Inderdaad gelukkig maar dat  je het verkeerd had begrepen met die foto's over schurftmijt.



Hè hè, Riny,

Je bent er weer!! We hebben je echt gemist hoor. Sanne heeft een paar keer gevraagd naar post van oma Riny.  ;) Ik moest je als ik achter de pc zat bedanken voor de plaatjes, ze is haar pop nu aan het opmaken (zo'n opmaakpop).
Van Jaspertje krijg je hele dikke  :-* :-* terug, die ligt op dit moment te proberen om te gaan slapen.



Hoi Rianne,

Ja, ik kakn me voorstellen dat je schrok van die foto van de schurftmijt, ik heb hem nu een aantal keren bekeken om er een beetje aan te "wennen", na de eerste keer kon ik hem niet uit mijn hoofd zetten en werd ik er ook helemaal misselijk van. Nu gaat dat gelukkig. Gefeliciteerd met je ringen!!  ;)



Sorry Roos, voor de enge foto!!  :-[[/size][/i][/b][/color]



Oeps!!  >:(
Per ongeluk verzonden!!  ::)
Deel 2 volgt!!  ;)






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Wat een prachtig filmpje. Mooi gedaan door Roosje!!!!
Toch weer even slikken als ik 'onze' Binky er weer bij zie staan. Maar je hebt nu een heerlijk viertal!!!!!

Leuke sneeuwfoto's, vooral Harry!!!!!

Jammer dat de sneeuw al weg was. Hier is het op straat echt een blubberzooi. Ik moest erdoor om boodschappen te doen. Niet fijn!!!!

Liefs Gerda

Rianne

jaaaa Harry!!!



*zoent het beeldscherm :-* )

hermelien1989

hey

wat een leuke foto's van harry weer( van de rest ook)



groetjes sanne

Caroline

31 december 2005, 14:47:27 #1541 Last Edit: 1 januari 2006, 12:36:48 by Caroline


Fijne jaarwisseling!!

Deel 2!!




:censuur :censuur :censuur


Ik drukte al op verzenden en was nog helemaal niet klaar met het berichtje.  >:(

Dus hier deel 2.



Hoi Marilyn,

Dat heb je goed, als Zilvie er zo uit ziet raak ik hem ook niet meer aan hoor maar zo gaat hij er niet uit zien.  ;)



Hoi Riny,

Ik ben inderdaad wel een beetje moe maaaaaar ik heb ook lekker "vakantie".  :D
Dus niet zo heel veel verplichtingen voor me 2 weken lang, dat is ook wel weer eens lekker.  ;)
Verder alles goed hoor. Valkjes doen het goed. Alleen Zilvie het grasje heeft dus schurftmijt maar die wordt behandeld door deze "zuster", en mijn Europese Sijsje is van de week overleden. Maar daar ben ik niet zo verdrietig van hoor, het is wel zielig.  :(
En je hoeft niet alles te lezen hoor, maar misschien even lekker bladeren voor de foto's en oh ja, er staat een leuk filmpje, gemaakt door Roos!!



Hoi Ankie,

Nogmaals bedankt voor de tip van de ziekenhuis handschoenen, ik heb er dit keer niks meer aan maar ga er zeker naar op zoek, misschien makkelijk voor een volgend "vies" karweitje.  ;)



Dank je, Natas!!



Hoi Kirsten,

Ja, Sanne en Thomas waren helemaal enthousiast van de sneeuw. Ze hebben gisteren even snel hun jasje aangehad en even in de koud en het donker in de sneeuw kunnen spelen en waren heftig teleurgesteld dat vanmorgen bij het opstaan alles was verdwenen.  :(
Niet gezellig voor de vrouwen maar wel zo veilig dat de brandweermannen op de kazerne moeten blijven, ik ken dat van mijn broer, die reed ook als een bezetene naar de kazerne, weer of geen weer. Het leek wel of ze een wedstrijdje deden, wie er als eerste was, en natuurlijk wie er mee mocht.  :-\
Lief dat je het zo genieten vind bij mij.  ::)
En leuk dat je hebt genoten van mijn filmpje.
:-*



Hoi Marilyn,

Dank je wel voor de complimenten.
En bij ons was er ook veel meer sneeuw hoor. Alleen de 2 cm was ´s middags en ´s avonds lag er zeker wel 10 cm, helaas was het vanmorgen helemaal weg!!  :(
Graag gedaan hoor de foto´s, fijn dat je genoten hebt.  ;)



Helaas Kirsten, hier is ook alle sneeuw weg.  :-\ :'(



Hé Aad,

Leuk je ook eens in mijn dagboek te zien, volgens mij de eerste keer.  :D



Hoi Gerda,

Ja, ik had ook wel even een traantje, vooral het einde heeft Roos heel erg mooi gemaakt, mooi maar emotioneel.
Ik wist dat je zou genieten van de Harry-in-de-sneeuw-foto´s.  ;)
En inderdaad, hier ook een blubberzooi, je had de honden moeten zien, Ed kwam er net mee terug van de bossen.  :P

Heb je trouwens mijn nieuwjaarswens gezien?? Zelf gemaakt, de letters dan hè, verder kom ik niet hoor, maar zo gebruik ik af en toe nog mooi eens een voorbeeld van jou.
Nogmaals bedankt, ik ben er nog steeds heel erg blij mee.  :-*



Mooi is tie hè Rianne, gelukkig doet je pc het nog, al heeft tie dan de "griep".  ;D



Hoi Sanne,

Oh ja, ook een Harry-fan hè??[/size][/i][/b][/color]



Om te voorkomen dat ik iemand vergeet, doe ik het maar even zo.

Allemaal heel erg bedankt voor al jullie lieve, leuke en mooie nieuwjaarswensen.  :-*

Een fijne jaarwisseling!!







Hallo, weten jullie wie ik ben??


Heuhhh!! Weten jullie het niet??


Echt niet??


Jaaaaaah!! Ik ben het, Jasper!!  :D

Nog even een blooperfoto.


Even kijken naar het draadje, zien jullie me loensen??  8)





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline



Ik kan het helemaal niet zo'n blooperfoto vinden,het is meer een actiefoto.
Van zulke foto's lust ik wel soep.
Vind je ook niet dat jasper met de haartjes korter veel ouder lijkt.
Je filmpje heb ik nog niet bekeken ik zal het zeker morgen doen.
Fijne jaarwisseling!
Liefs Riny :-*

Mariska

Citaat van: Caroline op 31 december 2005, 14:47:27




Even kijken naar het draadje, zien jullie me loensen??  8)




Aaaaah, die is echt superlief :-*

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Marianne

Hoi Caroline,

Alvast de allerbeste wensen voor 2006 voor jou en je gezin.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!