## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline







  Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!






Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

   


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


marga


groetjes  jan ,marga
eric ,mariska ,ellen en jessica

Kirsten

Jullie ook hele warme kerstdagen Caroline en een liefdevol 2006.

Fijn dat het met Sanne, Thomas en Jasper weer wat beter gaat. Het is inderdaad zo sneu om ze zo ziek te zien. Ik laat Demi trouwens ook nooit alleen hoor, ik heb het ook nooit gedurfd, zelfs geen hond uitlaten ofzo,.

Hoe gaat het verder met jou? en heb je verder wel een beetje kunnen slapen?
dvd's kijken dat ken ik,. ik heb vandaag drie keer dezelfde Dora dvd gezien,. ach ja we waren lekker aan het kleuren,. hihi

Groetjes
Kirsten





Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi

Gelukkig gaat het weer beter daar, en zakt de koorts bij de kinderen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Nog even snel!!



Hoi Roosje,

Ja hoor, je hebt goed geduimd!!
:-*



Hoi Agnes,

Ik hoop ook dat we allemaal met de feestdagen weer opgeknapt zijn.  :P



Hoi Riny,

Wat een lieve foto van Bailey, onze Sanne beantwoorde je vraag trouwens goed toen je vroeg weten jullie wie dat is?? Als ze ergens een berichtje van jou ziet staan in een dagboek als ze mee neust met mij op het forum, zegt ze altijd dit is oma Riny want hier staat Bailey, zo heet ook mijn hondje die ik gekregen heb van haar. Hij staat trouwens nog steeds naast haar bedje.  :D
Een dikke :-* van alledrie terug.



Hoi Nel,

Wat een ontzettende lieve foto's van Renzo, en wat is zijn gezichtje alweer mooi aan het bijtrekken. Maar weer ziek de lieve schat, ik hoop dat het vannacht allemaal goed met hem gaat.

In ieder geval een dikke knuff van Sanne, Thomas, Jasper en mij voor Renzo.  :-*



Dank je Karin!!



Jij ook Marga, hele fijne kerst!!



Hoi Kirsten,

Nee dat doe ik ook nooit, ook niet even snel de hond uitlaten. Dan neem ik ze mee. Of  's avonds moeten ze wachten tot het baasje weer thuis is.

:'( :'( :'( Ik wil ook zo'n mooie foto van Demi in mijn dagboekje.  :'( :'( :'(

;D ;D ;D



Gelukkig wel Caroline, ik was het dan ook goed zat, maar we zijn er nog lang niet want Sanne klaagt nog steeds over oorpijn, ze zijn nog heel slapjes, en heel erg gauw moe en Sanne is ook heel erg afgevallen, die eet altijd al heel slecht en als ze ziek is, is het helemaal een ramp om er iets in te krijgen. Op dit moment zakt zelfs haar onderbroekje af en kleinere maatjes zijn er niet, 86/92. Dus daar moeten we nu nog aan werken, dat ze weer aansterk.


[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

24 december 2005, 08:11:03 #1446 Last Edit: 24 december 2005, 08:13:58 by Riny
Goedemorgen Sanne               
Vandaag een berichtje voor jou helemaal alleen,maar dan moet je me wel wat beloven.
Dat je heel erg goed doet eten,net zoveel als toen je hier op visite was.Dan ben ik super supertrots op jou hoor.Dan ben je ook veel vlugger beter en hoef je geen pilletjes meer van de dokter                                                                                                                                                                

Geef je Jasper en Thomas een dikke kus van mij??
En jij krijgt een heel dikke knuffel van Riny :-* :-* :-* :-* :-*
                                                           

Ankie

Hoi Caroline





Groetjes van Ankie en de rest

Caroline





 
Hallo oma Riny,

Dank je wel, voor de engelen en het filmpje (via de mail) van de Kerstman. De foto van Baily met de muts vind ik ook mooi.
Ik ga proberen goed te eten.

En dan hier Sanne even zelf:

SANNE  FWGWGJHEGRJUJ
OMA OPA
  8) ??? :P :-*
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



Deze foto heeft ze zelf voor jou uit gezocht omdat ze daar ook aan het schrijven is.



Hoi Ankie,

Bedankt voor je kerstwens!!



Ik was net aan het rond dwarrelen en vond overal "mijn" kerstplaatjes terug,  :D leuk, is in ieder geval een teken dat jullie ze ook leuk vinden. Voor de mensen die interesse hebben in nog meer plaatjes.



Alleen de mooiste heb ik natuurlijk al uitgekozen.  ;)



Met de kids gaat het weer ietsje beter vandaag, nog zeker niet opgeknapt, maar wel alledrie koorts vrij in de ochtend, dat is al een begin.

Ik ga nu hard aan het werk, heel misschien tot vanavond met foto's, dat ligt aan de tijd die ik over hou. Maaaaaaar, foto's lopen niet weg hè. [/size][/i][/b][/color]

:-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda


bobbie



Hallo Caroline,

Ik wens jou en je kids en man een gezond 2006 toe zonder zieken en veel plezier.

groetjes, Nel :)

Christine

Prettige kerstdagen en een gelukkig 2006 toegewenst



groetjes Christine, Peter en de valkjes!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Caroline,

Door al die kerst en nieuwjaarswensen was ik je even kwijt en vond je terug op pagina drie!!!!!!!!!!!!
Wat een leuke foto van Sanne op het strand. Al hoewel je haar gezicht niet goed kan zien, vind ik dat het wel duidelijk is dat Jasper een broertje van haar is  :) De bijna witte haartjes en het mooie roze gezichtje, echt een plaatje!!!

Dat wilde ik gewoon even kwijt voor het naar bed gaan.
Weltrusten en een prettige kerst!!!

Liefs Gerda