## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Caroline!

Wat een goed nieuws over Noa... ben heel benieuwd of je haar misschien van 't weekend al mag halen?! Spannend hoor!

Je Sinterklaasfoto's waren heeeeeeel lief! Zoals kinderen daarvan kunnen genieten, super toch?! Geniet er nog maar lekker van! Voor je het weet geloven ze er niet meer in en wonen ze op kamers....!!!

Liefs,
Peet

hippysuus

Oh wat een verwennerij om zulke leuke sinterklaas vierende kindjes te zien!!  ;D Bedankt voor het delen Caroline!

Wat fijn dat Noa gaat komen binnenkort....eindelijk he? :D Maar ik vind het wel heel sneu voor Het vriendje van Noa..gaat die nu al naar iemand toe? Die is ook zo lief om te zien!!


Caroline



Noa van de pap af!!

         



Zoals ik gisteren vertelde gaat het heel erg goed met Noa. :D Ik heb gisteren een mailtje van Mandy gehad, Noa heeft vanaf zondag geen pap meer gehad, dus gisteren was al haar 4 de dag zonder. Zondag woog ze 86 gram, maandag 84 gram en dinsdag en woensdag is ze op 82 gram blijven hangen, ze valt dus wel iets af maar niet schrikbarend, nog wel eventjes goed in de gaten houden of ze hier op blijft hangen.
In principe kan ze dus het weekend wel weg maar zowel Mandy als mijn Ed moeten het weekend werken, dus zal het ergens in de loop van van de week worden. En dan is het ook niet zo kort dag om nog iets af te spreken voor het maatje van Noa, laten we hem nog maar Tyco noemen, zodat die ook niet te lang alleen blijft.
Ik mocht haar wel het weekend komen halen hoor, als ik niet meer kon wachten, maar die paar daagjes maakt nu ook niks meer uit, en ik wil wel een beetje rustig haar kunnen ophalen, omdat we ook een keer samen haar snaveltje gaan vijlen.

Doki

Nog eventjes een kort uitlegje over Doki, ik merkte wat verwarring over haar.
Doki is een bonte cinnamon gepareld popje van Mandy, wat afgelopen kweekseizoen weduwe is geworden, Mandy heeft een zoon van haar aan gehouden en nu neemt Riny Doki van Mandy over, en hopelijk vind ze daar in de volière weer een lieve partner. Omdat ik toch naar Mandy ga om Noa te halen, neem ik Doki voor Riny mee, dat scheelt haar weer 120 km rijden, en komt haar 's avonds dan weer bij mij oppikken. En wat ik heb begrepen komt ze ook mijn Jaspertje fijnknuffelen.
Dus, Doki is niet van mij maar van Riny.  :D







Hoi Rianne,

;D ;D ;D



Ja Marilyn,

Dat is echt wel goed nieuws!!  :D



Hoi Kirsten,

Leuk hè, genieten van elkaars Sinterklaasfoto's.
En ik weet niet meer wat Megan allemaal bij Idols heeft gezongen. Dat zijn zoveel verschillende liedjes geweest, het eerste jaar kwam ze bij de laatste 100 en vorig jaar haalde ze net de laatste 10 niet.  :-\ :(



Hoi Esther,

Inderdaad, Noa wordt mijn kerstengeltje hoor.
En Noa's maatje komt niet mee hoor.  :'(
Over Doki leg ik hier boven uit.  ;)



Nee Roos,

Ik had niks gezegd op de MSN. Ik denk jij als trouwe fan, heeft dat al lang gelezen.  :P



Hoi Ankie,

Dank je weer, voor je lieve woorden.  :-*



Hoi Caroline,

Het was ironisch bedoelt, mijn verlaat Sinterklaascadeautje was dat ik nog een keer met Thomas voor onderzoeken weg mag.  :( ::)
Fijn dat je even laat weten dat je tevreden bent over de 750i, dit wordt waarschijnlijk ook mijn keuze. Enne, de taart was heerlijk hoor.



Hoi Maris,

Dank je wel voor al die lieve woorden!!  :-*



Snel hè Riny,

Ik laat nog wel even weten wanneer Mandy en ik hebben afgesproken, zijn er nog dagen volgende week die jij echt niet kunt??



Hoi Marga,

Dank je!!
En ik ben eigenlijk ook heel benieuwd wanneer we mijn kerstengeltje gaan halen.



Hoi Nel,

Gezellig hè, zo met zijn allen bij mij op de bank, hihihi!! En ik heb nog wel een klein huisje. Dat past nooit allemaal binnen.
En wat een feest hè, Renzo eindelijk de porto-cat. Ik heb al gereageerd in je DAGboekje!!  ;)



Hoi Buuv(Gonnie),

Ik weet nog niet of ik naar Europarrot ga. Ik heb wel de  flyer in mijn agenda zitten maar Ed is werken, dus als ik ga moet ik alledrie de kids meenemen.
Maar ga ik zaterdag dan stuur ik je zeker nog even een IM.  :)



Hoi Peet,

Ik mag haar wel het weekend ophalen maar.......lees bovenaan dit bericht waarom het volgende week wordt.  ;)Wow, op kamers wonen, doe nog maar liever even niet, ik wil eerst nog even lekker van ze genieten en ze verwennen en daarbij als Jasper 18 is ben ik 56 daar moet ik NU nog even niet aan denken.  ;D 8)



Hoi Suus,

Graag gedaan hoor!!
En Noa's vriendje krijgt ook een nieuw adresje hoor, en Mandy probeert dat ongeveer tegelijk te regelen, zodat "pareltje" niet te lang alleen zit.  :D[/size][/i][/b][/color]



Weltrusten voor straks!!











Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Ja dat had ik dus ff gemist :-[ Ik zal nu alsnog bewijzen wat een trouwe fan ik ben. Ben toch even komen kijken ;) Ga nu lekker in bad en slapen. Tot morgen!

Monky

Wat een mooi valkje is Noa toch...
Wat gaaf dat je haar volgende week op kan halen. Kan je na lang wachten eindelijk van haar genieten.

Trouwens Doki mag er ook zijn.

Groetjes,
Monky

Agnes

Hoi Caroline,

Het moment is dus bijna daar........ ;D
Fijn dat je Noa gauw gaat halen  ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

marilyn

hoikes caroline

wat fijn dat noa er al snel zal zijn  :D nu nog een klein beetje geduld en dan kan je je kleine lieverdje bij je hebben

hoikes riny

wat fijn dat jij je om noa zijn zusje bekommert doki is ook zo'n knap valkje  :D

groetjes marilyn

ps ik duim voor jou dat de volgende dagen nu snel mogen voorbij gaan zodat noa en doki eindelijk bij jullie zijn (niet dat ze bij mandy niet goed waren hoor ;) ) maar dan kunnen jullie ook genieten van mandy haar valkjes  :D

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat een prachtige foto's van Noa,. Ze heeft een uitstraling met die kraaloogjes die gewoon zooo lief is,.

Ik ben nog even op het internet wezen zoeken, en heb een foto van Megan gevonden(sorry kon het niet laten en was gewoon nieuwsgierig aangezien ik het elk jaar gevolgd heb)
Ik kan me haar nog heel goed herinneren en vond het heel erg jammer dat ze er niet doorheen kwam.

Ik ben benieuwd trouwens hoe je andere valken op Noa gaan reageren,. spannend hoor :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Hoi Caroline,
Deze vind ik zooooo mooi:

Wat lief dat je Doki voor Riny meeneemt.
Ik heb zelf aan Doki zitten denken, maar omdat deze niet tam is.... Ze is wel heel erg mooi.  :)



Gerda

Hoi Caroline,

FIjn dat het zo goed gaat met Noa. Het is echt een dropje!! IK ben benieuwd hoe de anderen straks op haar reageren.



Echt een schatje!!!!

Groetjes Gerda

Ankie

He Caroline

Het wordt steeds spannender bij jou !
Wat een scheetje is Noa ...heerlijk !!!!
Leuk dat je Doki voor Riny meeneemt !

Ik ben ,net als de rest , heel errug benieuwd hoe de rest straks op Noa reageerd !!!

Groet van Ankie

Riny

Hoy Caroline
Wat een goed nieuws allemaal.
Wij kunnen volgende week iedere dag behalve dinsdagavond,dan gaan we naar een concert van Rowen Heze.
Maar je hebt me verkeerd begrepen hoor .
Ik Kom Doki halen en Jasper kidnappen.
Ik heb ook al een nieuwe naam bedacht voor Doki .
Groetjes Riny :D

Christine

Wat een prachtige foto's allemaal!! Leuk dat Noa nu papvrij is!! Ze is zo prachtig!!  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi hoi,

Zo dan even een paar dagen niet op het forum geweest en meteen veel foto's gemist zeg.
Ik moet zeggen leuke foto's heb je geplaatst van de pakjes avond van sinterklaas.
Zo te zien hebben de kinderen er heerlijk van genoten.

Wat geweldig zeg dat Noa nu al 5 dagen van de pap af is, als dit zo door gaat dan heb je haar snel bij je.
Ach ja ik had precies hetzelfde probleem, wanneer kan je je valkje ophalen en hoelanger je wacht hoe erger het wordt van de zenuwen  ;D
Maar Noa haar gewicht is prima hoor, dus niet schrikbarend gelukkig.
Nou ik hoor het wel wanneer je Noa gaat ophalen, ben namelijk er nieuwsgierig hoor :D
Mooie foto's van Noa hoor..............

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

bobbie

Hoi Caroline,

Heerlijk dat Noa bijna bij jullie woont. Het is zo'n lekker ding. :-*

Enne ...................... Riny, gaat je nieuwe valkje misschien Jasper heten? ;)

groetjes, Nel :)