## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

carco

Citaat van: Riny op  7 december 2005, 18:20:51
Hallo allemaal
Omdat Caroline het zo druk heeft en jullie zo nieuwsgierig zijn naar foto's van Sinterklaas zal ik haar vast een handje helpen.

           

Begrijpen jullie nu ook waarom ik niet nieuwsgierig was??
Groetjes Riny ;D ;D

Wat is dat??
Stiekem foto's uitwisselen??
Zo heeft Caroline helemaal geen tijd meer om op het forum te komen ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Deze foto heb ik al sinds gistermorgen.
Gistermorgen stuurde Caroline ze me omdat ik een zwak heb voor Jasper.
Lief he?
Groetjes Riny :D

bobbie

Citaat van: Riny op  7 december 2005, 18:20:51
Hallo allemaal
Omdat Caroline het zo druk heeft en jullie zo nieuwsgierig zijn naar foto's van Sinterklaas zal ik haar vast een handje helpen.

           

Begrijpen jullie nu ook waarom ik niet nieuwsgierig was??
Groetjes Riny ;D ;D


Deze foto is zo leuk, die moet nog een keer geplaatst worden  ;D

groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Buuv

als jij naar Riny gaat , kijk je je ogen uit , en je kinders zullen ogen te kort komen , dat is zeker.

Die jasper uit zijn bedje klimmen zo zeg die kan er wat van , leuke foto trouwens heb je nog meer ?
Groetjes Gonnie




Caroline







Hè hè, mama zit!!
Wat een heftig dagje was het weer. En ook ik heb nog een verlaat Sinterklaaskadootje gehad. Omdat ze Thomas niet willen forceren doen ze alle testen heel rustig met hem  omdat hij nog zo jong is, en mag hij tussen door steeds even met autootjes spelen. Boffen voor hem, maar voor mij iets minder, nu hebben heeft ze nog niet alle testjes kunnen doen, dus heb ik volgende week een afspraak meer moeten maken om weer naar Vught te gaan, de 15 de, terwijl ik de 12 de en de 20 ste ook al afspraken had staan. Wordt dus wel veel allemaal hoor, in het totaal straks 9 bezoeken en dan krijgen we nog een eindafspraak met de uitslag.  :-\
Nog even voor degene die er benieuwd naar waren, ik heb niks aan onze Jasper gemerkt, waar hij op is gevallen en hoe is me nog steeds een raadsel, maar het is gelukkig allemaal goed afgelopen.  :D
Omdat ik steeds een beetje druk ben geweest, zijn de valkjes er wel elke dag uitgeweest maar nooit langer dan een uurtje, zielig hè?? Daarom heb ik het vandaag goed gemaakt, om 13 uur was ik thuis met alledrie de kids weer opgepikt, vanaf dat moment zijn ze los geweest tot half 6, dus hebben ze de schade even lekker kunnen in halen. Ze zijn ook goed rustig geweest daarna.  8)

5 December.

En dan natuurlijk Sinterklaasavond. Het was allemaal precies zo gelopen als de bedoeling was. Om 17 uur lekker met zijn vijven gegourmet, daarna de kinderen in bad en ze mochten dus in pyjamaatje nog even naar beneden om een DVDtje te kijken omdat het feest was.  ;) Ik had verteld dat ze daarna de schoen mochten zetten en dat hij dan weer gewoon 's nachts langs zou komen. Ondertussen had ik al lang de volle zak met kadootjes achter de voordeur op de mat half leeggegooid. Boven deed ik de rolluiken met een beetje grof geweld een keer open en dicht, wetende dat Sjors dan zou aanslaan. En ik maakte er een verhaal van dat ze hier in de straat waren, Sint & zijn Pieten, dat Sjors en de andere honden ze ook al lang hadden gehoord, en even later sloegen de honden weer aan, ach, Sanne werd steeds zenuwachtiger. Om iets voor achten konden we eindelijk naar beneden, jullie hadden die smoeltjes moeten zien toen ze zagen dat de hele gang vol lag.  :D En daarna begon het feest.


Hoezo blij!!  ;D


Jasper & Thomas allebei hun tongetje naar buiten van inspanning.  :P


Uiterste concentratie.  8)


Een beetje verlegen van zoveel kado's.  ::)


Jasper aan het lezen welke van hem is.  ;)


Ah, deze is makkelijker, die is al open.  :D


Na het gegil van zijn zus onderaan de trap, heeft Thomas geen tijd meer gehad om zijn andere schoentje/pantoffel nog aan te doen.


Genietend van al het moois.   :-*


Thomas spelen met zijn nieuwe Lego tractor, Sanne kraaltjes aan het rijgen, met een CD van Sinterklaasliedjes op de achtergrond.  ;D


Papa doet het wel even voor, dat zijn niet mijn armen hoor.  :P


En toen was het tijd voor taart.  :P :o



Ze hebben errug genoten, waren heel erg tevreden met alle kadootjes en om half tien lagen ze alledrie heerlijk te slapen en was ons avondje van Sinterklaas voorbij, dat is natuurlijk jammer met hele kleintjes, het is zo vroeg afgelopen.  :-\ :(
Dit was mijn verslagje en de foto's, sorry dat jullie zolang moesten wachten, ik hoop dat het de moeite was.  ;)
Beantwoorden van jullie reacties doe ik even apart.


[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes

prachtig zeg de foto's van sinterklaasavond en die verbazende gezichtjes zo leuk ze zullen wel moe geweest zijn na al die drukte in elk geval heb jij ook drukte genoeg gehad  :P

groetjes marilyn

Gerda

Hoi Caroline,

Al is het wat later, je verwent ons echt met zo'n verslag. Net of we er ook een beetje bij waren.
En je mag Riny best een beetje voortrekken hoor. Ze is toch een beetje 'moeder van het forum'!!!

Wat een lieve foto's. Ze genieten echt die kids!!!!
En jullie blijkbaar ook. Hoe kan het ook anders als je die smoeltjes ziet.

Schattig!!!!

Liefs, Gerda

marga

hoi caroline
wat is het een prachtig gezicht die genietende kinderen daar kan je wel uren naar kijken 
groetjes marga

valkchico

hallo caroline,

Wat heb jij een heerlijk avondje gehad dat stralen de foto's helemaal uit èèn en al genieten!

Denk niet dat jou valkjes veel tekort komen hoor ook al hebben ze dan even een paar dagen minder rond mogen vliegen!

Zo dat word een druk weekje volgende week voor jullie met al die tests. Moet je daarna lang op de uitslag wachten?
Heb je dat nog dit jaar?

Gelukkig heeft hij aan de val uit bed niets over gehouden ;D.

gr Esther

Rianne


Roosje

Oooh wat mooi zeg! Je ziet ze zo genieten :D Dat heb je leuk georganiseerd, hulpsinterklaas ;)

Caroline



Hoi Caroline,   alles oké hier hoor, beetje druk.  ;)
Ja bijna, ik ben nog een beetje aan  het twijfelen, tussen 2 type telefoons, eentje van Samsung of de K750i van Sony Ericsson. Oei, toch reklame!!
De kids waren inderdaad erg zenuwachtig maar hebben niet gehuild dat hij weer terug is naar Spanje, ik ook niet trouwens, op een gegeven moment verlang ik wel weer een beetje naar die rust, zonder rond springende kindjes de hele dag van de zenuwen.  ;)
En dan hebben we straks de 17 de nog een gezellige middag en avond met Ed zijn broer en zussen met aanhang en kids, de helft is namelijk met kerst en oud en nieuw in de States, dus "vieren" we het een beetje eerder. En om alles een beetje te verdelen is de Sint niet bij Ed zijn ouders geweest máááár, ......waar de Sint niet is geweest komt de Kerstman. Dus ja, we doen nog iets aan de kerst maar niet zelf hoor. Geld is op!!
En Noa heeft van de week de eerste dag zonder pap door gebracht en toch op gewicht gebleven, hoe het daarna is gegaan weet ik nog niet, nog geen nieuws gehad van Mandy. Maar als het goed is gegaan dan duurt het niet lang meer, misschien inderdaad volgende week al, ook even in overleg met Riny, want ik neem voor Riny, Doki mee.
Nou, we zijn weer een beetje bij gepraat, de foto's staan er hoor!!  ;)



Hé Roos,   je moet je niet schuldig voelen hoor, het kwam ook doordat ik zo ontzettend veel dagboekjes heb bij te houden, dat had ik gisteren eerst gedaan en dan is de avond al bijna om, nu dus maar eerst foto's geplaatst en dan naar de dagboeken.
We hebben inderdaad wel lekker zitten ratelen.



Hoi Kirsten   dan kom ik straks even bij jouw Sinterklaasfoto's kijken. Tot zo!!



Nee Peet,   Roos en ik waren echt alleen maar aan het kleppen, we waren verder nergens anders mee bezig.  ::)
Vond  je de foto's leuk??



Hé Riny,   had je hem bewaard??
Er staan er nu nog een paar leuke van onze Jasper en van de rest natuurlijk ook.  ;)
En ja jongens, we waren aan het MSN-en en toen kon ik het niet laten om deze foto van mijn schatjes niet te verzenden.  8)



Dank je Nel!!   Heel veel sterkte met alles, ik kom straks nog even langs, geef Renzo een dikke  :-* van me.



Hoi Gonnie,   dat vermoeden heb ik ook, ik zie zo hier en daar wel eens foto's en volgens mij leeft Riny in een dierentuin/paradijsje.
En meer foto's heb ik reeds geplaatst, houdoe Buuv.



Hoi Marilyn,   dank je voor de complimenten.



Hoi Gerda,   fijn dat je hebt genoten van de foto's. Maaaar,...... :( ::) ik probeer niemand voor te trekken hoor.  ;) Ik probeer het iedereen naar zijn zin te maken.  :D



Dank je Marga!!



Hoi Esther,   Dank je, dank je , dank je!!  :D
En wanneer we de uitslag van Thomas zijn onderzoeken krijgen weet ik eigenlijk niet, daar hebben we het nog helemaal niet over gehad. Maar ik hoop inderdaad wel dit jaar, valt ie dan tegen dan kunnen we er het nieuwe jaar weer met volle moet tegen aan.  ;)



Ja Rianne,    :P een familietrekje, maar niet van mij hoor!!  ;D



Ha die Roos!!    :-*
[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy caroline
Ik heb weer genoten !!
Dank je wel voor de mooie foto's.
Ik kon het niet laten om die ene foto te plaatsen.
groetjes Riny :-* :-*

Caroline



Geeft niet hoor Riny!!

Ik heb nog goed nieuws, ook voor jou!!

Noa is al 4 dagen zonder pap en weegt nog steeds 82 gram. Dus ik ga haar en Doki heel spoedig halen, wanneer precies moeten Mandy en ik nog even kijken, als we de agenda's naast elkaar leggen. Maar zodra ik meer weet dan weet jij het ook.  :-*







Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne