## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Ankie



Hoi Caroline

Ik heb nu geen tijd om verder te reageren ,maar wil je in ieder geval even een hele fijne avond met man en kinderen wensen !!!!
Geniet ervan !!!
Ik reageer snel weer bij je hoor !!!! Maar heb het even errug druk !

De enige echte !!!




Groetjes van Ankie

Riny



Hoy Caroline
Denk goed na voor je daar mee naar hier komt.
Ik maak er gelijk een Americaan van.
Groetjes Riny :-* :-*

~Natas~

Hoi Caroline,

Tjee zeg alle 2 de jongens uit bed gevallen.
Hoe kan dat toch gebeuren, en dat nog wel op 1 dag  ???
Gelukkig viel het allemaal mee, amar zal voor hem wel schrikken geweest zijn.
Wat is Jasper toch een lekker ding, en hoezo hebben downtjes geen kracht.
Ze zijn echt super sterk, dus onderschat het niet hoor.

Is het alweer een maand geleden dat Binky is overleden.
Tjee zeg wat gaat het toch snel allemaal.
Lijkt net of het gister is gebeurt.

Hebben jullie een gezellige sinterklaas avond gevierd, en zijn de kinderen lekker verwend door sinterklaas en zwarte piet.







\


Valkengroetjes,

Natas, Joepie en Jesse

Caroline

Nou ja zeg, nog 1 plaatsje en ik stond al op bladzijde 2.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hallo caroline,

ja je staat zo een blz verder. Maar er is er altijd wel  iemand die je weer naar voren haalt ;)

Gezellig dat jullie de klas weer uit konden >:(.

Zo we hebben sint weer uitgezwaaid nu de kerstman binnenhalen ;D of toch maar even een pauze?

wat een scheetje is die kleine van je wel een klimmer maar ook een poepie!
Succes met de laatste 3 tests.
Jij hebt me min of meer over de streep gehaald (zonder dat je het wist) om Pim ook oficieel te gaan laten testen gaat deze maand gebeuren in 2 dagen. thx :-*

gr Esther

hippysuus

Hoi Caroline,

Wat heb je weer heerlijke foto's in je dagboek geplaatst. Ik vind het wel erg komisch dat eentje zich met rijst wast (sorry ben vergeten welke het was in de loop van het lezen maar komisch vond ik het wel :D).

De foto's van jasper zijn geweldig, vooral die allerlaatste waar hij zo heerlijk blij kijkt. Ik werd er zelf ook gelijk vrolijk van.

Hee nou ja..ik zie net dat Tommy met Billy zit te kroelen..maar ik kan het niet echt kroelen noemen hoor, ze zit allemaal kleine veertjes bij Billy uit de nek te trekken..nou jaaa :o Doen die van jou dat ook wel eens? Dat is toch geen kroelen meer?

Groetjes,
Suus

oja...leuk die foto van Noa met het zakdoekje :-*

Riny


                                     
Citaat van: Caroline op  6 december 2005, 17:25:18
Nou ja zeg, nog 1 plaatsje en ik stond al op bladzijde 2. :'(

                               
Hoy Caroline
Dan zal ik zorgen voor ik in mijn bed kruip dat jij helemaal bovenaan staat.
Groetjes Riny :-*

Roosje

Citaat van: Caroline op  6 december 2005, 17:25:18
Nou ja zeg, nog 1 plaatsje en ik stond al op bladzijde 2.  :'(


Oh nee dat zou ik mezelf niet vergeven hoor ;)

Caroline



Hoi Es,

Nu komt het einde in zicht hoor.  ;)



Hoi Nel,

Nee, Binky vergeten we niet.

Dikke knuffel van Sanne, Thomas en Jasper terug,  :-* :-* :-*



Hai Monique,

Bedankt voor het complimentje hoor.  ;)

Met mijn 2 knulletjes is het gelukkig allemaal goed afgelopen.  :D

En ik weeg mijn valkjes zo af en toe een keer, gewoon omdat ik het leuk vind wat ze wegen en als ze dan een keer ziek zijn dan weet ik ook hun gewone gewicht natuurlijk. Binky was toen voor hij stierf in 3 uur 14 gram afgevallen, van 85 gram naar de 71, dit had ik ander ook niet geweten. Snappie??  ;)



Hoi Maris,

Dank je, dat weet ik toch!!

:-* :-* :-*



Dank je Ankie, lief dat je even langs kwam met de Sint!!  ;D



Wel een lief Americaantje hè, Riny.  ;)



Hoi Natas,

Ja inderdaad allebei de jongens uit hun bedje geklauterd, Thomas weet dat hij niet op de rand van zijn ledikantje moet klimmen maar doet het toch, vind ie stoer, en hoe Jasper het heeft gedaan weten we niet, de rand van zijn ledikantje kwam als hij stond, net onder zijn okseltjes, dus eigenlijk had hij er niet uit gekund. En in principe hebben Downies een lagere spierkracht hoor, daarom zijn ze ook overal veel later mee, zitten, staan, kruipen, lopen enz. enz.

En Ja hoor, we hebben een hele leuke avond gehad, alleen met jonge kinderen is hij vroeg afgelopen hè, om half 10 sliep alles.

:-*



Hoi Esther,

Ja, was een beetje raar geregeld, je mocht wel buiten met alle kindjes en ook dus broertjes en zusjes Sint en Piet welkom heten, en binnen in de aula mochten alleen de ouders, wel logisch natuurlijk anders werd het veel te vol maar niet leuk. Want de jongens thuis laten was geen optie, Thomas vond het veel te leuk, maar nu heb ik niet Sanne in de aula gezien.  :-\ Helaas.  :(

Ik wacht nog even met de kerstman hoor, moet eerst nog heel voorzichtig de Sinterklaas DVD's opruimen.  :D

Fijn dat ik je onbedoeld heb kunnen helpen, als ik ooit iets meer kan doen voor je dan hoor ik het graag hoor.  ;)

:-*


Hoi Suus,

Welkom terug!! Fijn dat je blij werd van Jaspertje zijn bekkie, dat word ik ook altijd.  :D

Douchen in de rijst was gekke Chica.  :-\

Bij mij kroelen ze bijna nooit met elkaar, alleen met mij, maar trekken dus ook geen veertjes bij elkaar.

En Noa is gewoon een lekker ding met maar ook zonder zakdoek hoor.  ;D

Groetjes weer.  :)



Riny, dank je wel voor het ophijsen, weltrusten!!  :-* :-* :-*[/size][/i][/b][/color]


Ik heb vanavond gezellig liggen beppen met Roosje op de MSN, vandaar vandaag geen verslag en foto's meer van Sinterklaasavond, die houden jullie even tegoed. Morgen moet ik weer vroeg op, Ed moet weer werken, Sanne naar school, Jasper naar oma en dan moet ik weer gelijk doorrijden naar Vught met Thomas voor onderzoeken. Ik ga alles uitdoen hier en lekker bedje slapie maken, weltrusten.  :-*

Weltrusten Roos, je was weer gezellig!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi caroline

Alles kids daar?
Ik zag dat je eindelijk een nieuwe gsm besteld hebt? En zonder reclame te maken:welke is je voorkeur geworden?
En wat een schrik zeg:2kids uit bed gevallen.
De sinterklaas is dus weer geweest in het land:waren ze erg zenuwachtig?
Ik weet nog toen Jeroen een jaar of 5 à 6 was en de Sint was weer weg. Toen heeft hij zo  gehuild, want dit vond hij zó erg.
En inderdaad nu de kerstdrukte nog:doen jullie daar nog iets aan??
Wanneer kan Noa bij jullie komen wonen? Wordt dit nog voor de kerst, zal wel leuk zijn.
Ik zie uit naar de sinterklaasfoto's.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Ooh nu voel ik me schuldig dat de rest geen verhaal heeft gehad van je... :-\ Maar ik heb wel lekker kunnen ratelen hahaha ;D

Kirsten

Hoi Caroline,

Hoe gaat het daar?
Ik ga vanavond even voor de foto's van sinterklaas zitten,.Er zitten zulke leuke bij, maar heb er ook nog geen tijd voor gehad ::) net als jij :D,. tja mama's he,. alles draait gewoon door en dan hebben we er niet altijd tijd voor,. ;)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Lekker ding ben je Roos, Caroline zo afleiden op msn dat ze niet meer aan haar dagboekje toekomt!  ;) ;D Denk dat ik al weet waar je mee bezig bent...hahaha... ;D

Ben benieuwd Caroline naar je Sinterklaasfoto's! Maar doe eerst maar lekker kalm aan hoor, want als ik je "rooster" zag gisteren dan kreeg ik het er koud van! Wat ben jij druk zeg! En dan nog tijd voor ons allemaal!?!  :o ;D

Liefs,
Peet



Riny

Hallo allemaal
Omdat Caroline het zo druk heeft en jullie zo nieuwsgierig zijn naar foto's van Sinterklaas zal ik haar vast een handje helpen.

           

Begrijpen jullie nu ook waarom ik niet nieuwsgierig was??
Groetjes Riny ;D ;D

Kirsten

Hoi Riny,

Zo word ik alleen maar nieuwsgieriger :D
Wat een heerlijke foto zeg :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------