## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Monky

Meissie, meissie, wat heb je het toch druk.
Helaas gaan er maar zoveel uren in een dag  :-\

Ik ben echt helemaal weg van je Noa. Zo'n lief koppie.

Groetjes,
Monique

Roosje

Citaat van: Caroline op 30 november 2005, 00:45:46


Hooi Riny,


En nu weet ik wat caption games zijn, nog nooit van gehoord trouwens maar waar zijn dan die foto's want op dit topic staan geen foto's??




[/size][/i][/b][/color]


Heb ik bedacht ;D Hihi. Ze staan bij fotowedstrijd. Wat lief dat je twee andere schatten zo graag bij jasper zijn. :-*

Caroline



Nieuwe foto's!!



Het was weer een heel druk dagje maar gelukkig heb ik vanmiddag lekker met de kids kunnen chillen, schrijf je dat zo?? Vanaf half 4 waren we weer thuis, de kinderen en ik, Ed was werken. Vanmorgen weer onderzoeken gehad met Thomas en daarna heb ik Sanne en Jasper nog heel even bij oma gelaten om wat boodschappen te halen voor het avondeten. Maar vanaf half 4 was het lekker rustig en ik heb dan ook even lekker de boel de boel gelaten. Jasper was blij dat hij weer even lekker in de box kon spelen, Thomas had zijn autootjes gemist en Sanne kon eindelijk met haar Sinterklaaskadootjes knutselen. En mama,........die had lekker even tijd voor valkparkiet.com terwijl de valkjes los waren (van 15.30 - 19.30 uur) en om foto's te maken.

Nu ligt alles lekker op één oor (al lang hoor) en ik heb de was even weggewerkt. Daarna moest ik nog even mijn mijter op zetten.  ::) Het enige vervelende was, dat Sanne een winterwortel voor Emeriko (zoals zij het paard van Sinterklaas noemt) in haar schoen had gedaan, die kon ik dus net nog even in het pikke donker en de kou bij de konijnen geven. Terug in de koelkast leggen is natuurlijk geen optie, ik had er zelf van te voren al 2 stukje vanaf gebroken om aan konijnen te geven waar ze bij was, dan weet ze dat, als er morgenmiddag nog wat ligt, hihihi!!



# Riny   Bedankt voor de url van Caption games.  ;)
::) En wat je zegt over Jasper, bloos bloos, heel erg lief hoor.  :-*

# Monique   Ja Monique, jij zegt het precies, soms het ik het gevoel dat ik nog een uurtje of 5-6 meer nodig heb per dag, of een dag extra in de week, maar helaas dat gaat natuurlijk niet.  ;D

# Roos   Ik heb ze gevonden hoor, de Caption games, kei leuk joh!!  :D[/size][/i][/b][/color]



Fototijd!!





Grasje Zilver.


Grasje Sneeuwwitje, mijn andere albino.  ;)


Even kijken of het lampje wel veilig is aangesloten.  ;D


Heel dicht in de buurt natuurlijk zijn vrouwtje.  :P


En nog een keertje samen.


Kroeltijd, Fleur.


In de tralie bijten Fleur?? Zo hard kroel ik toch niet. Helaas niet helemaal scherp.  :-\


Fleur krijgt er maar geen genoeg van............ 


..........of toch wel, en het deed nog zeer ook in mijn nagelriem, de t r u t.  >:(


Pablo genietend met zijn tongetje helemaal uit zijn bekkie.  :P


Hier zie je goed dat Pablo's nieuwe veertjes geen pareltjes meer hebben.  :'(


En weer een vliegfoto van Pablo.  ;D



Van Chica heb ik hele rare foto's. Vanavond had ik de valkjes en de grasje een beetje droge rijst gegeven. En op een gegeven moment zie ik Chica net doen of ze aan het douchen is, ik dichterbij kijken en onderweg natuurlijk mijn camera meegenomen. Staat die muts te droogdouchen met haar kont boven het bakje met rijst.  :o :o :o En best wel lang hoor.
Kan iemand mij dit gedrag verklaren??





Chica.  :-\


8)


Rare vogel!!  :D


:-X :-X :-X[/size][/i][/b][/color]



Tot morgen!!


 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Wat een leuke foto's weer. EN Chica, wat een mafkeesje!!!
Misschien vond ze het lekker ruiken en was ze zich aan het wentelen in de geur  :-\ ???

Grappig, na je valkjes aan alle kanten digitaal bekeken en behandeld te hebben, ken ik ze voor mijn gevoel door en door. Heel vertrouwd dus!!

Morgen kom ik wel weer buurten!!!

Groetjes Gerda

Roosje

Wat maf joh! Heb geen idee wat het kan zijn. Bij mij gaan ze wel rustig door met douchen als ik de plantenspuit de andere kant op richt. Misschien hoorde ze iets wat erop leek?

Die foto van pablo is heel mooi! Het is ook wel een heel mooi valkje ::)

Zo te lezen heb je best een lekker dagje gehad vandaag. En dat mag ook wel, want 's avonds heeft sinterklaas het erg druk. Ooh ik moet er weer helemaal aan denken. Hoe geweldig het was als je 's ochtends binnenkwam en je schoen was gevuld. Pepernoten door de kamer...En pakjesavond...Ik wou dat ik nog klein was :)

Kirsten

Hoi Caroline,

hihi inderdaad,. elke keer weer spannend!,

Prachtige foto´s caroline,. al iets bekend van Noa?
Ik duim dat ze dit jaar nog bij jullie mag komen wonen

Groetjes
Kirsten

ps en oh wat ben jij slim zeg met die peen,. afbreken enzo,. toppie,. Oh wat zijn moeders toch vindingrijk ;D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Oh, wat eeen heeeeeerlijke foto's....
Vooral deze:

Citaat van: Caroline op 30 november 2005, 23:18:28

In de tralie bijten Fleur?? Zo hard kroel ik toch niet. Helaas niet helemaal scherp.  :-\


Echt genieten.... :P

Groetjes,
monky

gonnie

Hoi Caroline
Wat een schitterende foto`s weer zeg , echt heel leuke ,Mijn Frans gaat soms in een hoekje heel raar doen , dan denk ik ook wel eens daar loopt een streepje door.ik weet ook niet waarom ze dat doen.
Groetjes Gonnie




Petra en Cheeky

Wat een leuke foto's Caroline! Die kroelfoto's met Fleur zijn heerlijk en ook die gekke Chica is schitterend!

Groetjes,
Peet


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Prachtige foto's  ;D ;D ;D
Ik vindt je grasjes ook errug mooi en wat een kwetteraars zijn dat he?
Ja en de valkjes doen af en toe vreemde dingen ! ;D

Groet van Ankie

Caroline



Daar ben ik weer!!



Hè hè, daar ben ik dan weer een keer. Ik ben gisteren wel in jullie dagboekjes geweest maar heb geen tijd gehad om hier te schrijven, en ik dacht als ik dan moet kiezen kan ik beter jullie dagboekjes lezen anders raak ik daar weer zo ver achter.
Ik heb geen voeten meer over, en mijn ogen zijn dan weer droog en dan weer aan het tranen van vermoeidheid. Ik ben al vanaf 7 uur aan de weer, eerst heb ik Ed met Sanne en Thomas bij de school en peuterspeelzaal afgezet, Ed zou vanaf daar naar huis lopen en even een auto lenen bij zijn vader. Het is een beetje lastig op dit moment, we hebben altijd 2 auto's gehad, maar van de zomer hebben we Ed zijn auto verkocht, hij had een busje en daar werd de wegenbelasting ineens megahoog van, nu willen we wel weer een andere kopen voor hem, maar we zijn er nog niet tegen aan gelopen, figuurlijk dan.  ;D We redden het verder best wel met één auto, Ed doet gewoon alles op de fiets, alleen vrijdags heb ik de auto mee naar Den Bosch, en heeft Ed dus een auto nodig om de kinderen naar school te brengen en te halen, die leent hij dan meestal even ergens.
Maar goed, na het brengen ben ik dus naar Den Bosch geweest, met Jasper naar de Early Bird, speelgroepje, om kwart over 12 kwam ik tegelijk aan als Ed met Sanne en Thomas en hebben we met zijn vijfjes gegeten. Daarna hebben we Sanne naar school gebracht en Thomas naar Josée en Peter, mijn schoonzusje en Ed's broer, die hebben Sanne ook gehaald. Op die manier konden Ed en ik even rustig samen Sinterklaasinkopen doen, met Jaspertje, maar die heeft lekker liggen slapen in de buggy. Van half 6 tot half 7 hebben we gegeten en heb ik alle cadeaus in gepakt en van naam voorzien en in een jutezak in de kelderkast verstopt, en in die tussen tijd hebben ook de valkjes nog even een uurtje kunnen vliegen. En toen ik om kwart voor 7 Sanne en Thomas ging halen, had ze eigenlijk nog geen tijd om mee te gaan  :-\ . Ze mochten ook daar vanavond de schoen zetten, dus is ze daar blijven slapen, kon ze morgenochtend gelijk kijken wat er in zit. Dus ik alleen met Thomas naar huis, zodat Ed hem alvast in bed kon leggen en weer terug om voor Sanne schone kleren, ondergoed, pyjama, tandenborstel en kaplaarsjes te brengen want ze gaat morgen ook haar neefje aanmoedigen langs het voetbalveld. Wel raar hoor, zo zonder mijn kleine meid.

Noa.

Ook had ik woensdag nog bericht gehad van Mandy dat Noa vanmiddag om 16 uur weer naar de Da zou gaan. Dit berichtje heb ik vandaag weer van haar gehad, ik zal het hier helemaal plaatsen.


Hoi Caroline,

Noa d'r snavel is geslepen bij de da en is nu weer meer in vorm maar ze blijft 'm gewoon verkeerd houden.
Ik had ook geen wonder verwacht, maar ik had nog wel hoop...
De ondersnavel is iets korter maar niet zo kort als vorige keer want dat werkte toch niet.
En in de holling van de bovensnavel is geslepen.
Normaal valt daar de ondersnavel in en door het knarsen wat ze normaal zelf doen houden ze het in model.
Noa kan/wil/snapt dat dus niet, dus in die holling van de bovensnavel groeit de snavel ook door en wordt als het ware een driehoek ipv de soort vorm van een boomerang.
Daarnaast zit er soms ook vuil/etensresten (pap) in die holling van de bovensnavel.
Dat moet je af en toe wel in de gaten blijven houden en evt. met een houten prikkertje weg halen.
Ik heb het nu en vh weekend druk met de verjaardag van Raymon maar ik zal nog proberen foto's te maken.

Gisteren woog ze trouwens 82 gram voor en 86 gram na de pap.
Ze weegt dus zelf al iets meer en ze krijgt minder pap.
We gaan dus stilletjes aan wel op de goede weg.
Als ik ruim denk hoop ik dat ze met kerst bij jou is, maar eerder zou mooier zijn natuurlijk.

Groetjes Mandy.
 

Dus weer niet gelukt, het domme gansje begrijpt gewoon echt niet hoe ze haar bekkie moet houden.  :-\ Maar gelukkig gaat het iets beter met het zelf zaadjes eten, Mandy geeft haar nu iedere keer een beetje minder pap, en een paar dagen bleef ze 76 gram voor de pap en 84 gram na de pap, dit is dus iets beter geworden. Dus we gaan, voor de kerst, misschien is het wel mijn witte engeltje in de kerstboom.  :D



Hoi Gerda,

Wat je zegt, een mafkeesje Chica, en ik weet nog niet waarom ze zo deed, ik heb het ook niet meer gezien. Ze vonden de rijst trouwens lekker, ze hadden alles op gegeten.
En ik geloof goed dat je al mijn valkjes door en door kent.  ;)



Ha die Roos,

Jij wilde weer pakjeavond vieren, maar Sinterklaas is bij jou al lang geweest joh. Jij hebt een hele mooi Bo en niet te vergeten, een prachtig nieuw valkenkoppel.  ;D



Hoi Kirsten,

Ik heb straks weer een serietje foto's voor je.  ;) En we gaan proberen om Noa met de kerst hier te krijgen maar het blijft afwachten.  :-\



Hoi Monique,

Ja die foto is inderdaad geweldig, Fleur was zo aan het genieten, normaal gooi ik foto's die zo onscherp zijn weg maar ik vond deze zo lief.  ::)



Hoi Gonnie,

Valkjes kunnen soms raar doen, en jammer genoeg kunnen ze net niet genoeg praten om ons te vertellen waarom ze zo raar doen.  :P



Dank je Peet!!



Hoi Ankie,

Ja, ik heb inderdaad heerlijke grasjes, alleen jammer dat ze niet tam genoeg zijn om los te vliegen. Maar ze hebben samen een Ferplast kamervolière, dus hebben ze ruimte genoeg.  :D En ik vind het heerlijk dat gekwetter de hele dag. Ook kan ik uren naar het gekroel kijken (als ik de tijd had  :P ), ze knuffelen, kroelen en voeren elkaar werkelijk de hele dag door, dat doen ze volgens mij veel meer dan valkjes.  8)



Omdat ik al verwachte dat ik weinig tijd zou hebben deze week, heb ik de foto´s van de vorige keer niet allemaal tegelijk geplaatst maar er nog een paar bewaard voor vandaag, hihi, wie wat bewaard heeft wat.




Eens een keer geen Harry, maar zijn moeder Vosje, die er nu ook heel mooi uitziet in haar herfstjasje, ben benieuwd naar haar winterjasje.  ;)


Ik vind haar blauwe ogen ook zo mooi.  8)


Rara, hoe komt alles zo kaal gevreten??  >:(


Papa Orphy ontsnapt en zich verstoppend onder de tafel in een bloembak.  :o


Dit keer geen kroelende valkjes maar kussende konijntjes.  :-*


Fleur op het touwring.  :)


Pablo in het touw.  :P


En ook Chica net als haar zus in het touwring.  ::)


Fleur vlak voor ze op mijn camera vloog.  :-\


Siamese tweeling!!  ;D[/size][/i][/b][/color] 



Dit waren ze weer!!





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

es

meid meid je foto's zijn weer om te  :-*
schitterend
Ik beloof dat ik van de week meer in je dagboek zal schrijven. ;)


marilyn

ja hé es die foto's zijn echt prachtig ik heb ze ook al gezien  :P

groetjes marilyn