## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Al een week geleden?? Daar sta ik echt versteld van, wat is dat snel gegaan zeg :-\

Ik vind dit een hele mooie afsluiting van dit boekje dus hier laat ik het ook bij.

Trusten Bink :-*

Kirsten

Trusten Binky,

Je hebt een heel mooi plekje gekregen en niet alleen daar, maar ook in ieders hart hier.

Heel veel liefs en geef Maffie een knuffel van ons,
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Ik heb dit ok neergezet in Binky's spoed-verhaal.

De laatste kans om te reageren laat ik niet lopen.
Opeens ben ik weer met tranen in mijn ogen aan het typen na jouw uitleg van Trusten Bink.

Ik zeg hier altijd: "zo jongetjes en meisje, lekker slapen, nightynight".

Dus vanuit hier voor de laatste keer:

Trusten Bink

Rust zacht, Gerda

Maar hier ga je wel door he, met je dagboek??

carco

Trusten Bink:je hebt een mooi plekje gekregen :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ankie

Lieve Caroline

Je heb het prachtig afgesloten .

Trusten Bink

:-* Ankie

~Natas~

Hoi Caroline,

Poeh ik heb even flink moeten bij lezen in je dagboek.
Maar met veel tijd lukt het wel.
Ben erg blij voor jullie dat je Binky weer terug heb en dat hij op een waardige manier is begraven.
Nu heeft hij zijn rust gevonden en ligt hij op een mooi plekje begraven, met mooie bomen om hem heen.
Lieve Binky, ook in mijn hart ben je niet weg hoor.
Daarom speciaal voor jou dit gedicht.

Lieve Binky,
Je hebt helaas maar te kort bij Caroline kunnen zijn, en dat is zeker een gek gebaar.
Je bent op een rare manier aan je einde gekomen, en das voor Caroline nog steeds niet genomen.
Zij heeft haar best voor je gedaan, en daarom is je baasje nu ontdaan.
Je hebt gestreden voor je leven, maar helaas te kort om voor te geven.
Je hebt nu je rust gevonden, en nu ben je maar van 1 plaats gebonden.

:-* Natas

Petra en Cheeky

Lieve Caroline!

Ik zie dat je ook nog online bent... je bent zowieso een latertje... is me opgevallen! Is dat altijd zo, of komt dat door alles wat er gebeurd is de laatste week?

Hoe dan ook, ik vind dat je heel mooi symbolisch Binky's leventje hebt afgesloten! Alles wat ik kan zeggen, is al gezegd! Daarom houd ik het op: Binky zal met trots terugkijken op zijn leventje en zal blij zijn dat de komst van de kleine Noa jullie weer op zal fleuren!

Sterkte meid!
Peet

Caroline

Goeiemorgen allemaal,

Sanne en Jasper hadden vanmorgen de grootste lol samen.

Dat maakte mijn ochtend ook weer goed.

Wat een reacties allemaal weer, ik ga ze later vandaag, misschien zelfs pas vanavond, beantwoorden. Want nu is het tijd om ons te douchen, aan te kleden en klaar te maken.

Sinterklaas komt naar Veghel!!

Wij hebben hier één van de grootste intochten van het land, met wel 6 boten vol met Zwarte Pieten komt Sinterklaas hier de haven binnen gevaren. Waarna hij op het paard stapt en omringd door wel zo'n 900 Pietjes  :o :o het hele dorp rond gaat om te eindigen op de markt voor een feest. De Pietjes zijn op fietsen, stelten, auto's, motoren, steppen , 1-wielers en ik weet niet allemaal hoe. Echt heel mooi om mee te maken zeker natuurlijk voor de kinderen. Ik zal mijn fotocamera mee nemen en hoop jullie op mooie foto's, te kunnen tracteren.

Tot later, Caroline  :-*

[/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Dat moet dan wel heel mooi zijn! ik ben denk ik nooit naar zo een optoch of naar de sint zelf geweest! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Caroline,

Ik had het gisteren erg druk, maar wil toch nog even reageren natuurlijk.
Ik vind dat je Binky en heel mooi, waardig en symbolisch afscheid heb gegeven.
Heel mooi met die 3 conifeertjes ;)

Veel plezier vanmiddag, geniet er maar van!

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Caroline,.

Oh wat een heerlijke foto van Sanne en Jasper!,. de bekkies zijn om te zoenen :D

Hoe was de intocht? en is het fotomaken nog gelukt?

Groetjes
Kirsten

ps vanavond mag demi haar schoen zetten, ze heeft sinterklaas dit jaar nu helemaal door, dus ben benieuwd :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Hoi Caroline,
Ja, hoe was de intocht van de goede Sint, bij ons komt hij volgens mij altijd als laatste.
Mijn kids hebben gister hun schoen gezet, alleen mijn dochtertje (7jaar) was niet zo blij met wat ze had gekregen van die goede oude man :-[
Ja, volgende keer beter zei ik, we waren gister nogal laat thuis dus daar hebben we het maar opgegooit, dat hij weinig tijd had om wat uit te zoeken :P :P ::)
hihihi het is ook nooit goed hé  ;D

bobbie

Hallo Sanne, Thomas en Jasper,

Hoe was het bij

Was hij op een paard?

En hadden hij en de zwarte pieten bij zich?

Mogen jullie vanavond jullie neerzetten?

Dan komt zwarte piet vast op het
om er een kadootje in te doen.

Dag, veel plezier. Oma Nel ;)

~Natas~

Hoi Caroline,

Ik blijf het zeggen hoor, je hebt echt hele mooie kinderen.
Jasper heeft ook iets, tis gewoon een schatje om te zien.
Kan me voorstellen dat hij je hart verovert heeft.
Het is en blijft toch jullie zorgenkindje.

Daarom speciaal voor hun (Nel was me al voor)

Groetjes,

Natas

Caroline

Sinterklaasintocht.

Nou daar ben ik dan, een beetje later dan verwacht. En eerlijk gezegd ook een beetje te moe om nog op iedereen te reageren, dus kom ik even snel de foto's plaatsen van de Sinterklaasintocht vanmiddag en dan beloof ik dat ik morgen reageer en dan heb ik tevens nog een serietje leuke foto's en een berichtje over Noa.

De intocht.

De spanning is van hun gezichtjes af te lezen. :)

Daar kwam de eerste boot met Zwarte Pietjes.

Ook de tweede boot vaart de haven binnen.

Op de derde boot zaten allemaal muziekpieten.

Even een close-upje.

Sanne kijkt haar ogen uit op de schouders van haar vader.  :o

Thomas staat voor mij tegen het hek aan en kijkt omhoog als ik hem roep.  :D

En Jasper genoot op zijn manier.  8)

Van de vierde boot waren de Pietjes net afgestapt.  :-\

De Pietjes op de vijfde boot waren grandioos, dit was een soort Caribische band, daar zat echt ritme in.  :D

En ja hoor, eindelijk op boot zes, helemaal uit Spanje, Sinterklaas himself.

Sanne vergeet helemaal te zwaaien, met een lege hand en met een vlaggetje in haar rechterhand, hoezo in trans??

Alles werd onder controle gehouden door Regelpiet, die ook 2 duikers bij zich had, mocht er iemand in het water vallen.

Lekker veel pepernootjes hebben ze gekregen en ook alweer opgegeten.  :P

Eénmaal wakker keek ook Jasper zijn ogen uit.  :)

Na afloop zijn we nog gezellig naar de Mc. Donalds geweest en éénmaal thuis hebben ze nog eens de intocht in Sneek zitten bekijken. Die was gisteren op de televisie en had ik opgenomen op DVD, dus die heb ik inmiddels al 10 x gezien.  :(  :D
En nu liggen ze alledrie lekker in hun warme bedje te slapen en staan er beneden 3 schoentjes, gevuld door "Sinterklaas" met een kadootje en iets om te snoepen.
Kortom we hebben een erg leuke dag gehad, wel erg zwaar voor Ed, die had vannacht gewerkt van 23-7 uur en heeft dus maar kunnen slapen van 8 - 1/2 12 en toen we thuis kwamen is hij nog even in bed gekropen want hij is nu alweer een uurtje weg, om zijn laatste nachtdienst te gaan draaien.  :(
Ik ga nu ook lekker slapen, ben er ook moe van en heb ook een beetje hoofdpijn, morgen weer heel vroeg op want Sanne moet naar school maar wil eerst nog even in haar schoentje kijken.  ;)

Weltrusten!!

[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.