## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Christine

Ik hoop echt dat ze iets vinden hoor!! veel sterkte dikke  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Ik kom eigenlijk alleen even langs om je een dikke knuffel te geven. Het is gewoon een hele moeilijke dag voor je

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Ik ben al talloze keren langs geweest. Ik leef met je mee!!!

Liefs Gerda

es

ik wil je ook sterkte wensen vandaag, zal wel een moeilijke dag voor jullie zijn.
Ik kom straks nog wel even kijken of er al nieuws is.
:-* groetjes van Esther

bobbie

Caroline,

Ik denk ook aan je hoor. het zweet staat vast in je handen en je kijkt vast af en toe richting telefoon. :-\

Sterkte, Nel

Riny

Hoy Caroline
Ik sluit me bij Nel aan en ben ook erg benieuwd .
Sterkte Riny :D :D :D

bobbie

Hoi,

Ik vind het zo "stil" op het forum. Er zijn er wel veel aanwezig, dat bedoel ik niet. Maar iedereen heeft een afwachtende houding, tenminste velen wel denk ik.

Kijkend naar de naam van jou Caroline, of je al nieuws heb neergezet. Ik betrap mezelf er ook op.

Het is alsof ik een speld kan horen vallen.

Wij leven allemaal mee.

Caroline






Het is verschrikkelijk, mijn ergste nachtmerrie is waarheid geworden. Ik vertelde een stukje hierboven al aan Riny waarom ik het zo eng vind op iets op te sturen, en zeker Binky natuurlijk. Om 17.15 uur hield ik het niet meer, dus ik Dr.Feld gebeld. Krijg ik eerst een secretaresse, die niet eens wist waar ik het over had. Ik kneep hem natuurlijk.  :o Ze ging het even na vragen. Nee, ze hadden nog niks geen pakketjes binnen gehad. Ik uitgelegd hoe en waten of ze dan even kon bellen als het bij hun aangekomen was, dat ik dan wat geruster was. Ik moest morgenochtend maar even terug bellen om te vragen of HET al binnen was.......... Toen werd ik dus een beetje hééél erg boos, en zei dat het mij om de inhoud ging, dat ik het dus niet over zomaar een doosje heb maar over mijn tamme maatje. Allelei excusses, blablabla, nderdaad ze had het zo niet zo moeten zeggen, bla bla bla. Bond gelijk stevig in en beloofde meteen te bellen als Bink er was, en vroeg meteen ook van alles en nog wat, waarop ik zei dat ze dat allemaal in het begeleidend schrijven terug kon vinden.En weer excusses.  >:(

Ik naar TPG Post gebeld, de situatie uitgelegd, en ach het was nog vroeg. Maar ik zei dat het al in de route zat, ja dat klopt, ze gaan 's ochtends de auto's laden en gaan rijden tot 's avonds half 10.  :o Alles wat ze niet hebben kunnen afgeven blijft in de auto en wordt morgen bezorgd, niet meteen maar weer opnieuw in geplant in de route, dus kan ok wer 's avonds laat zijn.  :'( :'( :'(
Je hebt nu eenmaal geen garantie, het kan wel een paar dagen duren. Ik dacht, ja jullie hebben geen haast maar mijn Bink wel.  :-\ Afwachten dus.

Wat moet ik hier nu mee??




[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

O, Caroline wat vreselijk!!!!
Ik weet even niet wat ik moet zeggen!!!
Pfffffff

Binky zijn laatste reis zou niet zo moeten verlopen!!
Hopelijk is hij er morgenochtend, of vanavond nog.
Jeetje meisje, ik kan me voorstellen dat je helemaal over de rooie bent van verdriet aan de ene kant en boosheid aan de andere kant.
Ik dacht meteen, je zult bij Feld Annie wel gesproken hebben. Niet de meest diplomatieke!!!

Kom misschien later weer terug en ik houd het hier in de gaten.
Nogmaals, veel sterkte
Liefs Gerda

bobbie

Oooohhhh, wat een machteloos gevoel.  :-\

Daar zou ik nou ook van uit mijn stekker gaan.
Je kan niets volgens mij, of wel? Weet iemand iets?

Mariska

Hoi Caroline,

Oh wat erg voor je :'(
Heb je ze bij PTT Post uitgelegd wat erin zit en dat er haast bij is.
Ik vind dit echt vreselijk.
Logisch dat je kwaad werd.
Ik word hier al helemaal niet goed.

Liefs
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Caroline
Wat moet je hier nu mee.
Ik zou eerst heel erg hard vloeken maar daar wordt het ook niet anders van.
En ik zou contact zoeken met TPG post en vertellen wat er in het pakketje zit en waarom je er zo mee zit.
Zou het eerder aangekomen zijn als je het aangetekend verstuurd zou hebben.??
Verdorie nog,wat erg.
Groetjes Riny :'( :'( :-*

Mariska

Sorry dat ik het zeg, maar dit was dus niet zo'n goed idee van Feld!!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Caroline
Ik ben nog wat vergeten te zeggen.
Heb je aan Feld gevraagd of als Binkie morgen pas bij hem aankomt ,of hij de sectie dan nog kan verrichten??
Bel hem maar vanavond op anders lig je daar weer wakker van.
Groetjes en een dikke kus Riny :-*

bobbie

Dr Feld zal hier best wel goede ervaringen mee hebben anders had hij het vast niet voorgesteld.

Ik zou morgenochtend direct naar TPG bellen en inderdaad zeggen wat er  in het pakketje zit en of ze het met voorrang kunnen bezorgen. Er zitten bij de postmensen toch ook dierenliefhebbers?