## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Nou, ik kan ook al niet meer rechtstreeks citeren!! En kan nog steeds niet uploaden, heb het er net even met Christine over gehad, zij krijgt ook dezelfde melding en ze vertelde, volgens Paul ligt het aan de server van Valkparkiet.com  ::) ??? :P

Citaat van: carco op  9 oktober 2005, 22:31:30
Hoi Caroline

Je hebt van die dagen...............
Gewoon blh....ach nog even en deze dag is voorbij en gaat morgen vast de zon weer voor je schijnen.
En Nel het moet toch eens gezegd worden, ik ken je niet persoonlijk, maar
Je bent een moordwijf :-*
Groetjes: Caroline.


Nee, we kennen Nel niet persoonlijk maar eigenlijk lijkt het soms wel zol, maar je hebt gelijk, het is een
KANJER

Nogmaals bedankt, Nel  :-*



Citaat van: Kirsten op  9 oktober 2005, 22:35:56
Citaat van: Caroline op  9 oktober 2005, 22:09:24
Groetjes en tot na de strijkwas, bah bah, dat gaat met en zonder koppijn gewoon door.


De strijk is natuurlijk verschrikkelijk,maar heel eerlijk gezegd ben ik wel erg blij met moeders (ook huisvrouwen) op het forum,. want dan herken ik mezelf nog eens hier en daar,. thuis is het allemaal zo lekker gewoon ;):)

Groetjes
Kirsten (die er nog een was in doet,..)


Ja Kirsten, de was is iets wat in ieder gezin (met kleine kinderen) door blijft gaan. Ik ben nu klaar voor vandaag. Ik kan nog steeds geen foto's uploaden dus ga ik maar even de dagboeken van jullie allemaal lezen, alleen de laatste berichten hoor,  :D Ik heb nog wel 11 notificatie in mijn mailbox  :o dus nog wat te doen.





CHICA
Oh ja Chica heeft net haar laatste pap gehad, ze nam 3 hapjes en vertrok weer, dus de hoogste tijd om ermee te stoppen. Eenmaal gepoetst weer terug in de kooi ging ze meteen weer bedelen dus ik weer een lepel aangeboden, maar ze wilde hem niet meer,  ??? ??? vreemd beest,  ;)
Vanaf morgen moet ze zich dus alleen zien te redden, maar volgens mij kan ze dit allang want de laatste paar dagen at ze nog maar iedere avond een paar happen, dus had ze niet echt honger want dan at ze wel meer, niet dan?? 
Deskundige onder ons????? Geef mij antwoord!!
Als ze te weinig binnen zou krijgen zou ze ook wel van haar stok afvallen denk ik, en zeker niet lekker met de andere een paar rondjes gaan vliegen terwijl ze dat van mij niet eens mag.  >:( >:( >:( maar ja ze luistert niet hè, die stoute meid,  ;) ;D
Nou het wordt slappe klets, tijd om te gaan stoppen mijn hoofdpijn is redelijk gezakt op dit moment, dus ik ga zo meteen ook lekker slapen.

Weltrusten en de foto's zullen moeten wachten tot morgen, maar ik bewaar ze hoor.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Goeiemorgen,

Ik denk na de douche en voor ik de kids aan ga kleden, Sanne moet zo naar school en alledrie moeten ze mee want Ed heeft weer ochtenddienst, even kijken op ik alweer een foto kan uploaden.

Dit is dus een test


Chica kijkt heel voorzichtig, hé wat zijn dat voor touwtjes??

Even bekijken, .............yes, het is gelukt!!  ;D

Straks als Sanne op school is en de valkjes lekker los zijn volgen er meer.

Tot zo.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Caroline

Ik denk dat Chica gewoon pap af is hoor:volgens mij heeft ze het niet meer nodig. Als ze er verder goed uit ziet en levendig is zou ik me er geen zorgen over maken als ik jou was.
Ik moet zeggen:een digitale keukenweegschaal is toch heel erg gemakkelijk.Ik heb er speciaal één voor mijn beesten aangeschafd.
Zo kan je altijd het gewicht in de gaten houden en vooral voor nu dan kan je zien of ze het qua gewicht inderdaad goed doet zonder pap.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Ja inderdaad Caroline, ik zal eens kijken vanmiddag, voor een digi. weegschaal. Enig idee waar ze een beetje goedkoop zijn?? Want je hebt die dingen natuurlijk in verschillende prijscategorieen. Ik heb geen idee was zo'n ding kost.
En ik denk ook dat Chica papaf is hoor, ze is ook al 6 weken en 4 dagen en kreeg het puur als aanvulling vanaf 5 weken, Fleur & Pablo waren met 6 weken bij mij en hebben meteen geen pap meer gekregen en die redden het ook.
Ik ga straks even je mail beantwoorden.

Doeggie!!




Vandaag
Nou, ik heb de valkjes nog even niet losgedaan, toen ik terug kwam van school zaten ze nog allemaal te maffen. De slaapkopjes.  :) En om dan meteen Chica al met de rest een paar rondjes te laten vliegen met een leeg "buikje" leek me geen goed idee, dus heb ik haar nadat ze flink bij de rest van de valkjes zat te bedelen maar op de voerbak gezet. Ze krijst, ook tijdens het eten, het huis bij elkaar en de andere breken de "kiet" (lees kooi) af want die zijn het gewend dat als ik beneden kom en de rolluiken open doe, dat er gevlogen mag worden. Nou maar even oren dichthouden dus, alleen Thomas gaat steeds kijken, die denkt dat ze pijn heeft of zo, die snapt niks van het gekrijs en is nog te jong om te begrijpen dat het bedelen is.  ::) :D




Nog foto's van gisteren!!
Eerst maar even terug kijken waar ik gisteren was gebleven. Ik weet het alweer, Chica gaat steeds meer spelen met alle dingen in de kooi en ik had daar wat foto's van gemaakt en van het douchen van de valkjes gisteren.


He, wat is dat voor een ding.


Nog maar een beetje dichterbij kijken.


Even de touwtjes proeven.


Hé, dat gele ding is hard.


Oh, daar heb je ook nog een rode bal,  ::)


Zo even mezelf omgedraaid,.......


..............., op naar het volgende speeltje!  :D

Ik weet dat ik de eerste foto al een keer had geplaatst maar anders is deze serie niet helemaal compleet, en de eerste keer plaatsen was een test om te kijken of het uploaden weer werkt.

Ja dus. Ik ga even mijn koffie inschenken en de kooi opzetten. Daarna de douche foto's,  :o .

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Caroline

Het ligt eraan wat voor weegschaal je wilt: ik zag er van de week 1 bij de Hema die weegt tot 5 kg en kostte € 19,95.
Bij Blokker zijn ze volgens mij duurder.
Je hebt ook verschillende bij de Kijkshop die ook tot 3 kg wegen en die zijn iets goedkoper.
Ik heb er zelf één bij de kijkshop vandaan die tot 5 kg weegt en tevens ook in liters is in te stellen.Ik heb nl. ook dieren die zwaarder zijn dan 3 kg vandaar dat ik voor 5 heb gekozen. Ik meen dat die iets van € 40,00 was. Dus goedkoop zijn ze zeker niet.

Deze heb ik.
Anders moet je eens naar de site van de kijkshop gaan om te kijken daar staan ze allemaal op.
Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Ik ben ook nog op zoek naar een weegschaaltje, zal ook eens bij de kijkshop kijken.

Ik moest 3 pagina's bijlezen Caroline, wil je niet meer zoveel schrijven en foto's plaatsen als ik er niet ben? ;D :P

Caroline

Het is echt een genot om naar te kijken hoe goed Chica in de groep is opgenomen, ze doet gewoon helemaal mee en hoort er ook helemaal bij. Ik vind het vooral zo knap dat ze al netsjes op de kooi kan landen. Kan je zien dat een (goed) voorbeeld heel veel scheeld, toen Fleur en Pablo hier kwamen hadden die alleen Binky als voorbeeld en die kan niet vliegen. Fleur en Pablo fladderde en vlogen van hot naar her, dan weer op de gordijnen dan weer, van uitputting langs een muur naar beneden fladderend op de grond belanden omdat ze aan de muur nou eenmaal geen houvast hebt. Nee, dit gaat nu een stuk beter met Chica.

Maar de foto's. Douchen doe ik hier niet in de grote kooi omdat ik dat zo'n vieze natte rotzooi vind worden. Binky had bij zijn vorige eigenaren nog nooit een douche gehad  :o en moest dus heel erg wennen in het begin. Los was dus geen optie vandaar dat ik er een oude kooi voor gebruik. Met 2 stokjes erin zodat ze allemaal lekker kunnen zitten, een theedoek erachter zodat mijn keuken nog enigzins droog blijft en een krant om het water en de poepies op de aanrecht op te vangen. Kijk zo! En dan spuit ik er in etappes een plantenspuit met warm water op leeg.


Makkelijk hè.

Maar het leukste vond ik gisteren dat Chica, als enige nog nooit gedoucht, helemaal uit haar dak ging. De foto's zijn niet helemaal scherp en duidelijk maar het is heel moeilijk foto's maken met één hand douchen en één hand foto's maken, en dan ook natuurlijk nog de waternevel.


Heel haar vleugeltjes helemaal open maken.


"Ja lekker onder mijn oksels".


Echt genieten hoor, met zijn allen, of toch niet,  ::) :P


:o :o Wahhh, wat ben je lelijk van dichtbij!!  ;)


Nee hoor poepie, je bent gewoon lekker nat.  :-*

En zo doe ik het dan om de dag, is goed voor het verenkostuum en het scheeld toch wat stof in huis vind ik (ademen de kids ook allemaal in hè, die minischilfertjes) en het belangrijkste natuurlijk, ze vinden het zelf ook lekker en gaan zich na afloop helemaal op zitten poetsen.

Nou dit was het dan weer.



Bedankt voor de tip Caroline, ik ga meteen even kijken op de site van Kijkshop, die zit hier 6 km. verderop en inderdaad die van de Hema(zit hier in Veghel), van € 19,95 valt nog wel mee in prijs.

Daarna ga ik proberen nog wat leuke foto's te maken van mijn valkjes, om morgen in mijn dagboekje te plaatsen.

Groetjes en tot misschien straks nog wel even,  :-\

Kom Rianne, gaan we samen winkelen,  ;D ;D
Sorry,  :(


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Speciaal voor Nel,  :-*



Ik wilde hem gisteren al plaatsen maar toen werkte het uploaden niet.

Speciaal voor jou hier een foto van het 'Zonnekind" temidden van zijn liefhebbende grote broer en zus.

Hieronder nogmaals het prachtige gedicht dat ik van Nel kreeg, voor de nieuwe lezers.

Citaat van: bobbie op  9 oktober 2005, 21:11:06


Hoi kleine grote vent,
ik ben iemand die jij niet kent.
Ik ben oma Nel van Renzo mijn grote vriend
die net als jij een ereplaatsje heeft verdiend.

Hoi kleine grote vent
dit is het moment
dat er weer een gedichtje in mijn hoofd wordt geboren
misschien omdat jij mij met je grote ogen zit te bekoren.

Hoi kleine grote vent
nog even en je rent
naar alles wat jij mooi vindt
lief zonnekind.

Dag kleine grote vent
ik hoop dat je me nu een beetje kent
een oma met een klein hartje voor kinderen om haar heen
en daarvan ben jij er èèn.  :-*

Groetjes van oma Nel

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Caroline

Citaat van: Rianne op 10 oktober 2005, 12:01:17
Winkelen? ;D


;D Ja, op de site bij de kijkshop!!  ;) Jij moest toch ook een weegschaal hebben.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Haha ja dat klopt. Alleen ik heb er voorlopig nog geen 1 nodig maar als ik een goede tegenkom koop ik m wel! :)

Ankie

Hoi Carolien

Gaaf ,je foto's!!!! :D  :o ;D
:oZe zijn echt prachtig ! :o :o ;D :D

Gaat het weer wat beter met je?
Vroeger had ik ook last van migraine ,maar ik ben erachtergekomen waar het aan lag ...een aantal factoren spelen bij mij mee, ten eerste : de pil ,heeft jaren geduurd voordat ik erachter was . Maar sinds ik geen pil meer gebruik zijn de aanvallen zo goed als weg. Het is een ramp en ik was echt zeker 2 dagen uitgeschakeld. Waar ik ook rekening mee moet houden is het eten van chocolade ,daar krijg ik hoofdpijn van en dan is chocolade niet lekker meer hoor. Alhoewel het af en toe best lastig is om het te laten staan ,maar ik weet waar ik het voor doe !

Ik heb trouwens ook speciaal voor mijn valkjes een digitale weegscaal gekocht bij blokker en volgens mij heb ik er 15 euries voor betaald ...maar dat weet ik niet zeker meer .

Wat heerlijk dat je valkjes het zogoed met elkaar kunnen vinden .Ik begrijp dat jij ook grasjes hebt ,vliegen die ook samen met je valkjes los en zo ja hoe reageren jou valkjes op de grasjes?

Groet van Ankie

bobbie

Citaat van: Caroline op 10 oktober 2005, 11:40:06
Speciaal voor Nel,  :-*



Ik wilde hem gisteren al plaatsen maar toen werkte het uploaden niet.

Speciaal voor jou hier een foto van het 'Zonnekind" temidden van zijn liefhebbende grote broer en zus.

Hieronder nogmaals het prachtige gedicht dat ik van Nel kreeg, voor de nieuwe lezers.

Citaat van: bobbie op  9 oktober 2005, 21:11:06


Hoi kleine grote vent,
ik ben iemand die jij niet kent.
Ik ben oma Nel van Renzo mijn grote vriend
die net als jij een ereplaatsje heeft verdiend.

Hoi kleine grote vent
dit is het moment
dat er weer een gedichtje in mijn hoofd wordt geboren
misschien omdat jij mij met je grote ogen zit te bekoren.

Hoi kleine grote vent
nog even en je rent
naar alles wat jij mooi vindt
lief zonnekind.

Dag kleine grote vent
ik hoop dat je me nu een beetje kent
een oma met een klein hartje voor kinderen om haar heen
en daarvan ben jij er èèn.  :-*

Groetjes van oma Nel




:'( :'( :'( :'( :'(

Nu zit ik met tranen in mijn ogen. Bedankt voor de schitterende foto. :-*

Wil je hem ook in mijn VERHAAL plaatsen? Of zal ik dat zelf doen?

Ik word er helemaal verlegen van. :-[

Als ik "geraakt" word borrelt er bijna altijd een gedicht in me op.
Dat gebeurde ook bij de foto die ik bij het gedicht heb gezet. Vandaar dit gedicht, dat is dan mijn sprekend hart zeg ik dan maar. Het is heel puur bij mij vandaan.

Het is bijna MOETEN neerzetten. Dus, ik ben gewoon Nel en ik ben al blij dat jullie mijn gedichten waarderen.

groetjes, Nel :-*

Caroline

Nel, wil je alleen de foto of compleet met het gedicht in jouw dagboek?? De foto alleen kan ik wel plaatsen maar hoe ik het geheel moet citeren naar iemand anders zijn dagboek, dat het ik nog niet uitgevonden.

Ik hoor het wel.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,.

Ik heb ook een digiweegschaal van de blokker merk Soehnle en die was volgens mij ook 19,95. In het verleden heb ik een top digitale weegschaal bij bas van de heijden (supermarkt) gekocht voor 7,95,.. jammer alleen dat ie niet tegen vallen kon ;),. ik let nu elke keer op, want die was wel heel erg prettig,. wie weet komt ie nog ene keer in de reclame daar, hahah

Groetjes
Kirsten

ps ja ankie chocolade is slecht voor je hoofdpijn inderdaad, maar wel erg moeilijk om het niet te eten als je man er werkt...;),. toch Caroline?


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------