## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Buuv
he, he had jij nou weer van die akelige hoofdpijn , bah, hopelijk gaat het nu weer beter met je , je hebt wel prachtige foto`s gemaakt , het is net of pablo de kooi op zijn plaats aan het duwen is.
Groetjes Gonnie

Monky

Hi Caroline,

Daar ben ik weer. Wat heb je weer leuke foto's gemaakt. Ik kan er altijd zo lekker van genieten. Ik reageer misschien niet altijd, maar ik geniet er wel altijd van  :D :D

Ik ken die migraine hoofdpijn maar al te goed. Het was een keertje zo erg dat ik er van moest overgeven. Het was niet leuk. Ik ben er toen mee naar de huisarts geweest en het bleek aan de pil te liggen  :-\ Ik heb nu een andere en ik heb daardoor veel minder vaak migraine. Ik heb dat geluk. Helaas is het niet bij iedereen zo makkelijk op te lossen.

In elk geval sterkte ermee.

Groetjes,
Monky

Caroline