## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Buuv
he, he had jij nou weer van die akelige hoofdpijn , bah, hopelijk gaat het nu weer beter met je , je hebt wel prachtige foto`s gemaakt , het is net of pablo de kooi op zijn plaats aan het duwen is.
Groetjes Gonnie

Monky

Hi Caroline,

Daar ben ik weer. Wat heb je weer leuke foto's gemaakt. Ik kan er altijd zo lekker van genieten. Ik reageer misschien niet altijd, maar ik geniet er wel altijd van  :D :D

Ik ken die migraine hoofdpijn maar al te goed. Het was een keertje zo erg dat ik er van moest overgeven. Het was niet leuk. Ik ben er toen mee naar de huisarts geweest en het bleek aan de pil te liggen  :-\ Ik heb nu een andere en ik heb daardoor veel minder vaak migraine. Ik heb dat geluk. Helaas is het niet bij iedereen zo makkelijk op te lossen.

In elk geval sterkte ermee.

Groetjes,
Monky

Caroline

Daar ben ik weer. Poeh poeh, het was een heftig dagje. En heel anders verlopen dan de planning was. Toen we, Cis, mijn vriendin, de kids en ik, bij de eerste vogelshow/beurs aankwamen was die al afgelopen, is alleen maar 's morgens.  ::) Verder waren we erachter gekomen dat het Pietendag was, dit is een groot feest bij ons op de markt met allemaal Zwarte pieten, Sinterklaas komt natuurlijk ook nog even, alle winkels open en Chipz kwam optreden. Dus beregezellig. En daar zijn Cis en ik dus eerst maar met de kids naar toe gegaan, Ed was en is nog werken. Vooral voor Sanne en Thomas was het errrug leuk. Eerst diversen Pieten tegen gekomen en natuurlijk pepernoten van gekregen, om 3 uur trad Chipz op met allemaal dansende Pietjes, ook heeft Sanne Sinterklaas nog even een handje gegeven en daarna een beetje door het centrum gewandeld. Veel Zwarte pieten gezien en handjes gegeven en ook hebben ze nog een paar rondjes in de brandweerauto op de draaimolen gezeten. Om half 5 hebben we in een koffietentje even lekkere warme Chocomel gedronken met slagroom en de kids Yogi met ieder een halve tosti. En toen we bij de Veghelse TT aankwamen waren ze al aan het opruimen, helaas. Maar ik denk dat voor de kids deze dag zo veel leuker is geweest dan dat ze mee hadden gemoeten om vogeltjes te kijken.  :D Bij het afzetten van Cis zijn we nog even mee naar binnen gegaan en hebben alledrie de kids nog even lekker gedanst samen met Megan (een bekende misschien voor de fans van Idols 2004/5) de 18 jarige dochter van Cis en gek gedaan op muziek van Janje Smit, nee hoor, ik ben geen fan.  ;D Echt niet, maar ze hebben wel enorm genoten. En om 8 uur lagen ze lekker vol gegeten en gewassen in bedje te slapen.
Erg veel tijd voor valkjesfoto's had ik dus niet vandaag maar wel een paar leuke van de kindjes, ik vind ze tenminste leuk. Jasper lag de hele middag te slapen diep ingepakt in een wandelwagenzak, dus speciaal voor Riny, nog een paar foto's van Jasper in zijn bedje gemaakt.  ;) ;)   

Voor we gingen eerst boterhammetje eten.

Zijn hele gezichtje vol chocopasta, maar hij vertikte het om in de lens te kijken, de boef.

Sanne op de rug van tante Cis, naar Chipz kijken, maar het was zo druk.

Daardoor kreeg ik het handje geven er ook niet goed op, helaas, maar dit was al het zesde handje.  ;D

Samen in de brandweerauto op de draaimolen.  :D

Witte smoeltjes van de kou.

Ons lachebekkie voor Riny.  ;)

En nog één.

Nog steeds geen tandjes.  :P

Weltrusten!!  8)[/i][/b][/size][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marga

hoi  caroline
wat een mooie en lieve foto s
ja als ik het zo zie en lees hebben ze volop genoten  van alles
fijn is dat als  iedereen geniet
groetjes marga

Gerda

Och wat schattig. Wel een stevige knuffel, ze houdt Jasper stevig vast!!!

En Carolientje, gaat het weer helemaal goed met je?? Weer helemaal beter??
Hopelijk voel je je weer top!!

Leuk dat koppie van Thomas waar ie strak naar beneden blijft kijken. Hij weet natuurlijk dat je alle foto's online zet, en dan wil hij er alleen op zijn allerbest uitzien!!!

Blijf maar lekker veel foto's plaatsen. Ze zijn schattig!!!

Groetjes Gerda

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Leuke foto´s van je 3 kids, doet me denken aan de kleintjes van m´n broer.
Ook zo rond die leeftijd, en waren gister nog hier op visite.
Helaas is mijn digitale camera stuk, anders had ik nog recente foto´s kunnen plaatsen.

In ieder geval dit is nick, van de zomer genomen, ook een echte witkop met staal blauwe ogen.

Dit is zijn zusje manouk de oudste van 7 jaar.

En dit is de middelste tom, hij is de enigste met donker bruine ogen, hier is hij samen met mijn oudste zoon te zien.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Caroline

# Petra   Helaas foto's uitsnijden en bewerken heb ik nog niet onder de knie. Ik heb wel Adobe Photoshop 5.0 maar verder dan hebben kom ik er niet mee.  ;D

# Nel   Ja, nu je het zo neerzet lijkt het net of Pablo de kooi mee wil nemen.  :D

# Agnes    ;D :o ;D

Ankie   Wat je zegt, na dagen leven op Panadol Plus wordt je echt zo slap als een vaatdoek. Maar vanaf vandaag gaat het weer een beetje beter, alleen nu is Ed net twee uur eerder thuis gekomen van het werk,.....ziek!!! Je hebt inderdaad wel allemaal familie hier in de buurt.  :)

# Mariska   Komop Maris!! Jouw foto's zijn ook altijd prachtig hoor.  ;)

# Riny   We verwachten dat Noa tussen de Sinterklaas en de Kerst naar ons toe kan verhuizen, Mandy gaat haar deze week van de pap afhalen en aankijken hoe het gaat.
En op je wenken bedient hoor, 4 leuke foto's van onze kanjer.  ;)

# Esther   Ik heb inderdaad een hele leuke zondag gehad. En zoals je misschien al had gelezen, was ik te laat voor de pruimtabak.  :-\

# Gonnie   Jeps, weer migraine gisteren, maar vandaag heb ik het redelijk kunnen onderdrukken gelukkig.  :D

# Monique   Dat overgeven ken ik. ik onderscheid mijn migraine altijd in 2 groepen, 1, de migrainehoofdpijn, heel erg lastig en als ik te veel doe bonkt mijn kop uit elkaar, geen chocolade, niet traplopen en bukken, geen tv kijken maar ik kan er wel mee de dag door en 2, de migraineaanval, daar kan ik niet mee blijven lopen dan moet ik echt gaan liggen, alles donker, de helft van mijn gezicht doet dan ook pijn, aan één kant doof, tranen en een verstopte neus, overgeven, diarree, trillen van de kou, duizelig en flitsen zien. De laatste vorm heb ik gelukkig niet zo heel erg vaak.
Ik ben al van de pil af omdat ik er ook zo gevoelig voor was. Daarom heb ik nu ook 3 kindjes, hihihi, nee hoor grapje. Het valt me trouwens wel op dat heel veel vrouwen hier op het forum migraine hebben of het hebben gehad.

# Marga   Inderdaad ze hebben op en top genoten, ondanks de kou want het was best wel heel erg koud.  :)

# Gerda   Ja Gerda, die twee zijn onafscheidelijk, die hadden al een band, toen zat Jasper nog in mijn buik, als Sanne dan tegen hem ging praten en zingen of erop ging zitten dan werd Jasper in mijn buik helemaal wild, bij Thomas of Ed of één van de honden deed hij dat nooit en die band is nooit meer veranderd, alleen nog maar sterker geworden, als Jasper Sanne ziet begint hij al te stralen en andersom ook. Heel erg bijzonder!!  :D
Ik ben nog niet helemaal toppie maar ik klaag niet als het zo blijft gaan hoor.  ;) Thomas is echt een boef, maar oh zo lief geweest vandaag. En ik zal mijn best doen hoor.

# Diana   Wat een verschil zeg, de jongste en de middelste, heel licht en heel donker.  :) En Manouk heeft ook al van die mooie blauwe ogen net als Nick en die 3 van mij. Maar wat een grote zoon heb jij zelf ook al.    

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Leuk om weer foto's van je kids te zien. En ik hoop dat jij ondanks het missen van 2 shows toch ook een leuke dag hebt gehad. Maar dat zal wel, als je kinderen het zo naar hun zin hebben gehad. :)

moonwitch (diana)

Hoi Carolien

Ja er zijn ook 2 generaties in onze familie.
Ik ben de oudste en daarna komt mijn broer, ik heb 2 kids van 19 en 16, mijn broer heeft er 2 van 18 en 15, dan komt mijn zusje met 2 kids van 7 en 4, en dan mijn jongste broertje met 1 van 7, 4 en 1 1/2, wel leuk maar er zit wel een generatie kloof tussen.
Maar over het algemeen gaat het erg goed met elkaar.
Die foto's waren gemaakt op mijn moeders verjaardag toen ze 70 werdt.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

bobbie

Hallo Sanne,

Wat een leuke foto van jou met Sinterklaas. En de foto dat je Jasper zo'n stevige nachtkus geeft  :D, je laat hem echt niet vallen dat kan ik wel zien.

Onderaan mijn berichtjes staat nu Charlie. Ik heb 10 valkparkieten en om de beurt mogen ze onderaan mijn berichten staan. Nu is Charlie aan de beurt.

Om het voor jou makkelijker te maken heb ik hier links Noelani nog even bij gezet, zo kan je zien dat het mijn berichtjes zijn waar je naar kijkt.

Dag Sanne, de groetjes van oma Nel  :D

Riny

Hoy Caroline
Hartelijk bedankt voor de mooie foto's.
Kun je wel zeggen dat ik op mijn wenken wordt bediend.
Begrijp me niet verkeerd ik vindt je drietal prachtig mooi,maar ik heb mijn favoriet.(mag wel he)
En wat Noa betreft we gaan gewoon allemaal heel erg hard duimen dat ze snel zelfstandig is en naar jullie kan verhuizen.
nogmaals bedankt voor de mooie foto's geef hem maar een dikke kus van mij :-* :-*
Groetjes Riny

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Foutje bedankt!!
Zal wel door de oude dag komen.
Groetjes Riny :D

Rianne

Caroline

Nou staat het er weer goed. Maandag ochtend hè??

En jij mag je favoriet hebben hoor. Je krijgt een dikke kus van hem terug.  :-*  ;) Hij is trouwens ondeugend op dit moment, hij zit aan mijn gordijnen, ik moet even gaan optreden.  >:(

Nou is hij boos, hihi, drifkikkertje.

Oh, het is alweer goed, ik krijg alweer een glimlach.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.