## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

carco

Citaat van: Caroline op 17 november 2005, 00:30:06

Voor de eerste keer spellingcontrole gedaan, wat doet ie lastig nakijken zeg!! En toen wilde ik het geheel even bekijken.

Leuk hè vooral als je onze naam intypt die herkent hij niet en geeft daar steeds een foutmelding bij aan :-\

Die ene foto waar je nèt niet kan kroelen vind ik erg leuk zo vlak nadat Chica jaloers was. Het is net of je een belerend vingertje uitsteekt o van dat mag niet hoor pas op :D
Veel beterschap ook namens mij.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Monky

Wat een leuke foto's weer. Ik heb er echt van genoten.
Ik kan bijna niet wachten tot ik mijn nieuwe aanwinst straks ook zo kan kroelen  :) Als ik die foto's zie krijg ik er echt helemaal zin in  ;D
Ik ben blij dat je wat aan de tip had met in Word opslaan.
Het helpt veel frustratie de wereld uit  ;)

Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ziek zijn is alles behalve prettig. Ziek even goed uit zou ik zeggen.

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi Caroline,

Gelukkig ben je weer opgeknapt.

Je hebt ons prima verwend met schitterende foto's.

Ga zo door  ;D

Groetjes, Nel :)

Roosje

Je neemt de woorden uit m'n mond nel (zoals altijd ::))

Ben blij dat het weer goed gaat!

Caroline

Wat een rotweer!!

Jemig, wat een rotweer en wat is het koud geworden. Ik ben een paar dagen niet buiten geweest en was vandaag dus weer voor het eerst buiten, het scheelde wel 10 graden, brrrrh!!  :-\ En het heeft hier bijna de hele dag wel geregend. Wordt je niet echt vrolijk van. Laat dan die vorst maar komen, liever ijzigkoud dan regennat.  :D
Met mij ging het vandaag weer een beetje beter, heb alleen nog steeds weinig puff om veel te doen. But live goes on!! Vanmiddag moest ik eerst Sanne naar school brengen om 13.15 uur en daarna om 13.30 uur met Thomas naar de logopedie, daarna heb ik even aan de was kunnen werken en om 15.20 uur heeft Ed mij weer bij de logopedie afgezet dit keer met Jasper en is vervolgens met Thomas doorgereden naar school om Sanne om 15.30 uur te halen. En om 16 uur moest hij weer terug met Thomas, Sanne en een vriendinnetje van Sanne om mij dan weer met Jasper op te halen. Weer terug naar huis, Ed met de jongens afgezet en zelf doorgereden met de meiden naar Intratuin. Daar is het zo mooi nu, wij hebben hier de grootste van Nederland, met een prachtige kerstshow, dus dat was genieten voor die 2 meiden. Ik had eigenlijk valkenvoer nodig en die was helaas uitverkocht dus door gereden naar de Pets Place en daar wel geslaagd. Vanmorgen zag ik in het dagboek van Mariska een foto met heel grof valkparkietenvoer. Ik dacht daarbij gelijk aan Noa, die geen kleine zaadjes kan pellen. Dus heb ik even geïnformeerd bij Maris en het bleek Xtra Vital van Beaphar te zijn en haar valkjes zijn er stapel op. Er zitten 30 soorten zaden in, eivoer, vruchten, noten stukjes, baksel en ik weet allemaal niet wat nog meer en ruikt heerlijk. Dus Noa het staat voor je klaar, Fleur, Pablo en Chica draaien alvast proef voor je.

Deze foto trok mijn aandacht in het dagboek van Mariska.

Bedankt Mariska!!

De valkjes.

Ze zitten nog steeds niet helemaal lekker in hun velletje, zijn nog steeds onrustig zonder Binky en schrikken ook veel meer van dingen. Bij mij zitten doen ze op zit moment ook nog niet zo vaak maar dat heeft ook zijn tijd nodig denk ik. Normaal haalde ik Bink op bij de kooi en kwam hij lekker bij me zitten, op de bank of aan de grote tafel tijdens het eten of knutselen met Sanne, en de rest kwam dan ook. Nu haal ik Fleur of Chica wel eens op, Pablo wil niet meer overstappen  :( ,maar ze worden dan zo onrustig dat ze al snel weer terug vliegen naar de kooi. Net of ze zich alleen maar op de kooi veilig voelen en bij mij nu Bink er niet meer is niet meer zo. Wel als ik naast de kooi ga staan dan stappen of vliegen ze zo boven op mijn schouder of hoofd.  :D Maar als ik dan weg loop zijn zij ook weer weg.  :'( Komt misschien wel weer goed.

Noa.

Mandy had nog naar de dierenarts gebeld, die had het vijlapparaatje nog niet binnen. En kon ook niet zeggen wanneer wel. Morgen is het 2 weken geleden dat Noa is geknipt en Mandy zal er morgen weer een stukje afknippen. Niet zoveel als de DA had gedaan, volgens Mandy is het beter elke week een klein stukje omdat als er een groter stuk afgaat, ze de eerste dagen bijna geen zaadjes kan pellen. We hebben afgesproken dat als ik haar ga halen ik mijn vijlapparaatje mee neem zodat we het de eerste keer samen kunnen doen.
Ze krijgt op het moment nog maar 1 x pap en is wel ietsje afgevallen maar weegt nog steeds 90 gram dus dat is netjes. En volgende week heeft Mandy vrij, dus gaat ze proberen helemaal te stoppen met pap. Ben heel erg benieuwd.
Verder hebben we dus nog steeds niks afgesproken.

Tijd voor foto's!!
[/color]

Deze vond ik zo mooi van onze Sjors.  :)

Voor zijn fanclubleden: Harry.  Weer eens ontsnapt.

De gangster heeft mijn hele vijverbak leeggevreten!!  >:(

Toen ik hem wilde pakken. Verstopt achter het al aangevreten teakhoutenbankje.  >:(

Pablo. Hoezo verwaant.  ;D

Close-upje Pablo, niet zo heel scherp.  :-\

Fleur, draait net rechts weg.  :( Maar ik vond haar kuifveertjes zo mooi.  :)

Chica.  :)

Chica iets atenter.  ;)

Fleur haar nieuwe staartveer, nog "ingepakt".  :P

Noa met stiefpareltje.  :-*

Lief hè?? Wat een kuif!!  ;D

Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

# Kirsten   Vervelend hè, die migraineaanvallen?? Fijn dat je genoten hebt van de foto's onder het genot van een bakkie.  :P

# Valerie   Was inderdaad blij dat ik het bericht had opgeslagen. En mijn kooi is zeker lekker ruim.  ::)

# Caroline   Dank je, en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die spellingscontrole niet ga gebruiken, hij kent naar mijn zin veel te veel woorden niet, die ik gebruik.  :-\

# Monique   Bedankt voor de tip en bedankt voor de complimenten voor de foto's. Ik hoop dat jij ook snel kan kroelen met je valkje.  :)

# Nel   Vooruit dan maar, ik heb net nog een serie foto's geplaatst. Speciaal voor jou verjaardag.  ;) Hoe is het met het ei van Cootje??

# Roosje   Hai Roos, alles goed met Bo, de kleine Miss Edel 2005 EN 2006 hoor!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Hihi met Bo gaat het heel goed, het is een ontzettend leuk beest :)

Mooi he, bij intratuin. Hier hebben ze ook van die leuke dingen allemaal. Heb dat nooit geweten dat ze dat deden, erg leuk!

Voor geen puf heb je best veel gedaan vandaag, kon het amper bijhouden. Nu is het ook wel laat he... ::) Kinderbedtijd :P

En dat rotweer...Ja :( Op de regenboog vanmiddag na, is het niet iets om vrolijk van te worden :-\

Je foto's waren weer heel mooi. Daar kan ik lekker van slapen straks ;)

Valerie

Hoi Caroline,

Mooie foto's weer, zoals gewoonlijk. ;)
Moeilijk eh, met de valkjes nu. Het heeft bij Valko tot nu geduurd, (meer dan een jaar) voor hij weer bij me kwam zitten, en dan nog omdat Daffy bij me zat. Zonder Daffy, komt hij ook niet bij me zitten, hoor. Ze kunnen door het verlies zo van slag zijn. :( Vertroetel ze maar extra.

Nou, ik ga voor het eerst ook eens een kijkje nemen bij de spellingcontrole. :o
Vreemd geval, spellingcontrole zou fout zijn, geeft ie als suggestie exact hetzelfde aan.  ::)

Caroline

18 november 2005, 09:05:33 #908 Last Edit: 18 november 2005, 23:42:47 by Caroline

Ja Valerie    Hij werkt niet zo opperbest, daar was ik ook al achter gekomen. Woorden waar ik bij twijfel en de spellingscontrole nodig heb, weet hij het zelf ook niet.   ::)

Vervelend dat de valkjes bj jou ook zo onrustig zijn geweest na het overlijden van Rocky, was het hè??

En waren je andere wel al tam, want hier zijn ze wel allemaal heel erg tam. Vanaf 4 1/2 week bijgevoerd met pap en met 5-6 weken hier gekomen. Dus daarom vind ik het zo vreemd.  :-\

Maar ja, het heeft natuurlijk vooral tijd nodig en die geef ik ze maar.

Groetjes weer.  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Ik ben al een tijdje niet langs geweest, ik had veel bij te lezen.
Wat vervelend dat je ziek was. Ik had vroeger vaak last van migraine, maar de laatste jaren niet zo vaak meer, gelukkig.
Ik weet dus hoe vervelend het is.
Probeer maar lekker tot rust te komen. De hele situatie met Binky heeft natuurlijk er flink ingehakt en doet geen goed aan je weerstand. Dus lekker bijkomen.
Fleur, Pablo en Chica moeten dus nog steeds wennen dat hun leider weg is. Wat fijn voor Fleur trouwens dat ze zo lekker zat te kroelen met Pablo.
Leuke foto's allemaal!! Die Harry is wel een ondeugd!!! Is Sproet ook zo 'uitbrekering'?

Ik geniet altijd van je fotoseries, dus vooral mee door gaan!!!

Groetjes, Gerda

gonnie

Hoi Caroline buuv
Bedankt voor je lieve woorden in mijn dagboek.
Ene mooie foto`s weer
Kijk je nog even in mijn dagboek wat je van die naam vind , ik wil ook graag jou mening.
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Caroline,

Ik ben heel benieuwd wat Noa straks van het voer vind en of ze het goed kan eten.
Ik zat er net weer naar te kijken beneden en er zitten best veel grote dingen in.
Als je haar daarnaast vitaminedruppels in haar water geeft komt het volgens mij wel goed.

Ik vond je foto's geweldig :D
Vooral van ontdeugende Harry natuurlijk weer.
En van je valkjes waren ze ook heel lief en mooi.
Ik vind die kuifjes ook altijd zo prachtig zo op de foto's.
De close-up van Sjors was ook heel lief.

Ben blij dat je je weer iets beter voelt nu.
En ik heb het ook liever lekker koud en sneeuw dan die vieze regen :-\.

En met je valkjes komt het vast wel weer goed hoor.
Geef het even de tijd, het is voor hun ook een hele verandering.

Nou doe nog even rustig aan als het lukt en sterk maar weer lekker even aan.

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoera, Harry foto's!!! ;D
En natuurlijk van je valkjes, lieve kroelfoto's en portretjes hoor! En Noa, wat is ze toch prachtig, net een engeltje :)
Met de laptop op bed, toe maar! Dat gaat met mijn computer niet lukken, zie je het al voor je? ;D

Ankie

Hoi Caroline

Vandaag gelukkig beter weer !!! Tenminste hier  ;D.

Prachtige foto's van je konijntje ,hondje en natuurlijk je valkjes .
Pablo kijkt wel een beetje arrogant  ,maar wel mooi !
Dat ze van slag zijn is te begrijpen ,maar ik hoop voor je dat ze snel weer de ouwe zijn. Zal inderdaad even tijd nodig hebben.
Die spellingscontole vindt ik wel lachen ,want jou moet ink Creoline gaan noemen en Gonnie, Genie. Ik kijk af en toe even als ik twijfel bij een woord ,maar meestel heb ik het goed ! Zoooo knap ben ik ! Mag ik trouwens vragen waar jij in Brabant woont en zo niet dan vraag ik het niet !
Je hebt het wel druk he met de kids , ik ben blij dat ik dat allemaal gehad heb ,maar nu heb ik weer andere zorgen ....zo gaat dat nou eenmaal. Alhoewel ik niet mag klagen hoor met mijn meiden !

Groet van Ankie

Christine

Wat een mooie gemengde foto's van de hond, konijn en natuurlijk ook valkjes! ik denk dat ik is terug tijd ga moeten maken om de dagboekjes bij te houden want anders mis ik heel wat!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**