## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

Bedankt allemaal!!

Ik had eigenlijk beloofd om iedereen vanaf vandaag weer persoonlijk te beantwoorden, zoals jullie dit van mij gewend zijn in mijn dagboeken. Ik dacht dat dit makkelijk kon, alleen ik had me vergist, ik heb alweer meer dan 40 reacties gehad in verschillende vormen, dit kan ik nooit beantwoorden of ik moet al jullie dagboekjes links laten liggen en dan raak ik zover achter of ik moet al die leuke foto's die ik vanmiddag heb gemaakt niet plaatsen en dit is nu juist weer eens iets gezelligs. Dus doe ik het allemaal in één zin tegelijk. En ga ik straks lekker de foto's verkleinen en uploaden en plaatsen.[/size]

Lieve mensen hier op het forum, nooit, maar dan ook echt nooit, had ik dit verwacht, ik ben blij dat Ed thuis was het weekend en vandaag en ik heb een hoop goed te maken want ik heb er een dagtaak aan gehad al die reactie te lezen, er zaten zoveel lieve woorden bij, ook lieve woorden over mij waar ik zelfs van ging blozen en van moest huilen, ik denk dat jullie wel weten van wie. Maar ik ben met alle reactie even blij hoor jongens, laten we dat voorop stellen. Heel erg bedankt en als ik ooit iets terug kan doen voor wie dan ook, trek dan maar aan de bel, ik sta altijd voor jullie klaar.  :-* :-* :-*

Lin heeft het heel erg druk op het moment kan ook niet naar het forum komen, zij heeft mij vandaag toen ze het via een SMSje hoorde, een eCard gestuurd gemaakt van een foto van Binky. Ik had nog geen eCard gehad en werd hier zo emotioneel van dat ik haar even apart wilde bedanken. Ik hoop hierdoor geen scheve gezichten.

De foto gebruikte Lin.

:'( :'( Lieve Lin,

Heel erg bedankt voor de eCard, ik was er erg emotioneel onder, maar ben er erg blij mee.

Heel erg bedankt voor je lieve woorden, ik weet dat je het heel erg druk hebt, en neem je zeker niks kwaljik.

:-* Caroline

PS. Ik plaats hem in mijn dagboeken en in jouw dagboek, ik weet niet welke je het eerste gaat lezen, en zelf wist je dit ook nog niet.  ;)

En dan nu de foto's, ik ga nu beginnen met uitzoeken en verkleinen.
Tot zo!!
[/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi caroline
goed gedaan meis , en sterkte met wachten ,zal niet meevallen.
Groetjes Gonnie

Roosje

Scheve gezichten krijg je hier niet hoor ;) Een algemeen bedankje is ook wel goed hoor, dit is amper bij te houden als je het persoonlijk doet. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Caroline

Zitten jullie klaar, hier komen ze!!

Sanne, deze foto moest ik van haar plaatsen. Een beetje gemaakt lachje.  ;D

Ik vind deze veel leuker, zij niet.  :-\

Thomas & Cissy, de 2 moeilijkst om te fotograferen in één klap.

Jasper net wakker uit zijn middagdutje.

Sjors nog vies van de boswandeling.

Summer & Indy, ook niet echt schoon.

Voor de fans, Harry  :D

Broertje Sproet, is ook lief hoor.  ;)

Nou vooruit dan maar, de broertjes nog één keer.  :P

Orphy, Vosje & Boy.

De Rode kardinaal, nog steeds niet helemaal uit de rui.

Gijs, de Turquoisine, het was al zo donker in de volière en ze werden zo bang dat ik ben gestopt, de rest houden jullie tegoed.

Sneeuwwitje & Zilver, weer dikke maatjes.

Mijn kruidentuintje voor de valkjes/grasjes. Peterselie, basilicum, bieslook, selderie en ik wil van de week ook nog een tijmplantje halen bij de Edah.

Straks nog even de valkjes, om te voorkomen dat het straks weer crasht en ik weer opnieuw kan beginnen, komen die in een ander bericht.[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Schitterende foto's weer ;)
Maar ik vond deze nog op internet en vond hem zo lief dat ik hem moest plaatsen voor je.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een leuke foto's allemaal.
Daar knap je vast weer een beetje van op.
Die tweede van Sanne vind ik schitterend.
Wat een lekker koppie heeft dat kind :D
En dan vrolijke Jasper, ook al zo'n heerlijk gezicht.
En Thomas met zijn heerlijk ontdeugende snoetje!
De dieren staan er ook allemaal heel mooi op.
Gelukkig zijn degrasjes weer vrienden geworden.
Het was dus maar van korte duur dat ze elkaar niet zo leuk meer vonden.
Ik heb weer genoten!!!

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Hai,

Wauw zeg jij hebt echt mooie kids zeg.
Leuke  foto's trouwens.
Zo zeg hoeveel huisdieren heb jij eigenlijk?

Ik hoop dat je Binky terug kan krijgen en dat jullie hem een goed afscheid kunnen geven.
Ben ook echt benieuwd wat de uitslag is.

Groetjes,

Natas

bobbie

O Caroline,

Wat heb je ons weer verwend. Hele mooie foto's  :D.

Groetjes, Nel :)

(PS hoe is het met Noa?)

Mariska

Kijk eens Caroline!
Gemaakt door Jolanda (Zwolse girl).

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Mariska

Vond ik ook, daarom heb ik hem ook even hier gezet.
Echt super!!!

Groetjes
Mariska

Christine

oke ik krijg traantjes in men oogjes!! heel mooi gedaan jolanda!! maar caroline vertel mij hoe is het met fleur?? voelt ze zich nu niet te eenzaam zonder haar vriendje?? ik zit echt in men dat meissie hoor!! :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

zwolse_girl

bedankt voor de complimenten,. Ik vondt het gewoon zo erg ik ben meteen begonnen met maken dat was gewoon het eerste dat me tebinnen schoot. het was gewoon waard.. en ik hoop dat caroline hem ook mooi vindt
door dit plaatje vind ik gewoon dat hij het waard was zo'n mooie valk en dan moet hij dit mee maken
tis gewoon zielig maar helaas het kon niet anders.
misschien is het ook wel beter zo..  :'(

groetjes jolanda en een dikke knuf van Kuif

Mariska

Hoi Jolanda,

Ik wil niet voor Caroline praten maar ze vind hem vast heel mooi.
Reageren nu is misschien even moeilijk ;)

Groetjes Mariska

Roosje

Wat mooi :) En namens ons allemaal nog wel, erg lief van je :)