## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Fijn dat je blijft ;D een nieuw dagboekje is wel handig.
Alhoewel het ook niks uitmaakt als je je oude dagboek blijft aanhouden. Maar in ieder geval tof dat je blijft! :D

Liefs!
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Oh je blijft gelukkig nog schrijven. Ik dacht al dat is niks voor je. fijn dat je valkjes herstellen van het vliegongeluk en chica weer lekker aan het kroelen is. Is er bij jou ook iefde in de lucht? hier wel hoor!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

MUTSEFLUTS ;D ;D ;D

Maar dat neemt niet weg dat het wel echt goed voor je is om ook wat meer tijd voor jezelf te nemen ;)
En Cis wil vast nog steeds wel iets leuks met je doen ;D

Ik ben blij dat je blijft :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



1 jaar!!!!!!!





Nog eventjes hier reageren op de laatste berichtjes terwijl ik kijk naar "Sterren op het ijs" of hoe heet dat programma op SBS6??  ::)



Hoi Esther (crosser),

leuk dat je vannacht eventjes langs kwam.  ;)

En het bijhouden van mijn eigen dagboekje vind ik ook moeilijker als ik minder tijd heb dan het lezen van andere dagboekjes, ik vind het altijd jammer als ik dingen heb gemist.  ;)

En Fleur is dus broeds??  :-\ Helaas voor haar, haar ventje is van 18 mei dus nog veel te jong.  ;)

En allemaal tegelijk een broedblok krijgen ze hier niet hoor, ik heb allemaal vrij jonge mannen van dit jaar, januari, mei en juni dus de popje moeten sowieso wachten tot de mannen hun verantwoording kunnen dragen.  :P
 


Hoi Manja,

ik blijf updaten hoor, sorry voor het misverstand.  ::)

Jij ook nog  fijn weekend.



Hoi Maris,

tijd voor mezelf ga ik ook snel weer eens nemen hoor maar op dit moment ben ik ook weer eventjes druk met Thomas en alles wat er om hem heen gebeurt. (waaronder ook veel surfen op de laptop op zoek naar info over PDD-NOS)

Een plaatsje voor dit alles ben ik nog eventjes aan het zoeken maar ook dit zal ik zeer zeker vinden.  ;)

En ik ga snel iets afspreken met Cis hoor.  :D



Hoi Wilma

inderdaad zijn de valkjes en het forum hier inclusief mijn dagboekjes één van de weinige momenten van ontspanning voor me op dit moment.  :-\

Naast lle leuke dingen met de kinderen natuurlijk want die zijn er ook hoor!!  :D

Daar geniet ik nog steeds heel erg van al is het maar de kooien schoon maken, net als eergisteren tussen alle afspraken door heb ik ze alle 4 helemaal schoon geboend van binnen en van buiten.
Was wel een dagtaak van 's morgens kwart over 9 tot half 4, tussendoor met de kids geluncht en met Thomas naar de logopedie geweest en Sanne naar school gebracht.

Maar 's avonds heb je dan toch een lekker gevoel als alles lekker schoon is.  :D

De Brady family ken ik niet.  ??? :-[



Hoi Marilyn,

gelukkig hoef je mijn verhalen niet te missen hoor, ik zal misschien wel wat minder vaak komen. Maar ik doe mijn best.  ;)

Tot morgen in mijn nieuwe dagboekje.  :D



Hoi Petra,

precies, zo ga ik het doen maar dan wel in een nieuw dagboekje, deze is vol!!  ;D ;D

Bedankt voor je felicitaties.



Hoi Esther,

zo lijkt het wel eventjes een grap maar zo was het echt niet bedoelt. Ik wilde gisteren eigenlijk in een nieuw berichtje vertellen over mijn nieuwe dagboekje maar het was inmiddels half 1 en ik was kei kapot dus wilde ik het vanmorgen doen.
Na eerst eventjes wat gebladerd te hebben in enkele dagboekjes werden de kids wakker dus ben ik met hen naar beneden gegaan omdat Ed moest slapen.

Daarna ben ik dat hele berichtje vergeten ...... totdat ik vanmiddag (Ed ging met de kids naar eind van de straat, speeltuin) eventjes met 2 paracetalolletjes op bed ging liggen, laptopje op mijn buik en al die begripvolle berichtjes zag, ik schrik me dus wild!!  :o

Dit was helemaal niet de bedoeling.  :-[



Hoi Manja, Lin en Maris,

ook ik ben blij dat ik blijf hoor, dank je wel voor jullie lieve berichtjes.  :-*



Zo dit was werkelijk mijn laatste updatje, tot in mijn nieuwe dagboek allemaal!!!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



1 jaar!!!!!!!






Hij is geopend, mijn nieuwe dagboekje!!!!


# Binky's friends deel 2. ##    KLIK HIER






Binky = 13-06-2003 - 05-11-2005   



Heel veel kijk plezier!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Jij weet ook iedereen te foppen he en ze geloven het echt....foei!!!!! >:(  ;D

Maar gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van jouw leuke dagboekje....

en dan dansen we met zijn allen  naar jouw 2e deeltje!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

hihi, ik vind het ook wel een goeie grap: moet deze niet op slot dan? Zo blijven we hier natuurlijk ook gewoon typen :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes caroline

gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je dagboekje
en zoals wilma al zegt ga ik nu ook al feestend naar je nieuwe dagboekje  ;D

groetjes marilyn

febvisje

NOg even hier proficiat wensen. Wow, een jaar en al zo veel reactie's en bladzijden.


Caroline



Mijn laatste berichtje ......  ::)



Ik zag hier nog een paar onbeantwoorde berichtjes, dus kom ik nog 1 x eventjes hier reageren. (en voor de laatste keer mijn boekje ophijsen  ;) )
Het wordt trouwens nog bijna net zoveel gelezen als mijn nieuwe.  ::)



Hoi Wilma,

inderdaad iedereen gefopt maar dit was echt niet de bedoeling hoor.  :-[

Bedankt voor je vrolijke berichtje.  :D

Tot in mijn nieuwe dagboekje.  ;)



Hoi Caroline (carco),

ik heb er over zitten denken om dit boekje te sluiten hoor maar .... stel dat er een nieuwe mensen het leest en ergens op wil reageren dan kan dit niet meer en dat is dan jammer.

Als ik kijk naar het topic  "Binky is dood" , daar wordt nog steeds zoveel in gelezen, misschien wel mensen die willen reageren of iets willen vragen maar dit kan niet, die heb ik gesloten. En daar heb ik achteraf spijt van.  :-\

Dus daarom ..... deze blijft open!!  :D



Hoi Marilyn,

jij ook bedankt voor je berichtje.

En tot in mijn nieuwe dagboekje.  :D (jij natuurlijk ook Caroline)  ;)



Hoi Jane,

ook jij bedankt!!

En hopelijk kom jij ook weer in mijn nieuwe dagboekje lezen.  :D



Verder iedereen bedankt dat jullie samen met mij mijn dagboekje zo gezellig hebben gemaakt.

Op naar de nieuwe dagboekjes ..........

...... mijn valkjes zijn te volgen in mij nieuwe dagboekje:

## Binky friends deel 2. ##   KLIK HIER

Over mijn kindjes, andere beestje, mezelf en alle andere die me bezig houden maar niks met valkjes te maken hebben kun je lezen in:

## Binky's huishouden. ##   KLIK HIER

Ik wil mijn laatste berichtje afsluiten met mijn 10 lieverds.[/size][/i][/b][/color]





"Fleur"


"Pablo"


"Chica"


"Rocky"


"Noa"


"Coco"


"Eros"


"Diégah"


"Unique"


"Amor"



"Unique 2 x extra"






Doei doei!!!![/size][/i][/b][/color]



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.