## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Ineke

Citaat van: Mariska op 27 september 2006, 19:24:45
Je checked nu wss ook alles 10 keer voor je een deur open durft te doen.
Dat had ik tenminste wel nadat ik een keer zo'n foutje had gemaakt.

Dat doe ik ook, sta je al bij de voordeur, ga je toch nog ns kijken voor de tiende x :)

Hehe Caroline, fijn dat t de goede kant op gaat met Pablo&Chica!

Rianne

Hopelijk zie je straks niks meer van z'n wond. Er groeien wel weer veertjes overheen. :)

Wilma1

Fijn dat het beter gaat met Chico en  Pablo.  Al wat van de schrik bekomen ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Fijn dat het weer beter gaat met Chico en Pablo !!

groeten petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Update, waarschijnlijk de laatste .....



Sorry, sorry, sorry dat ik me zo weinig laat zien maar ik heb het op dit moment echt heel erg druk en daarnaast ook nog eens een hele hoop aan mijn hoofd wat me allemaal bezig houdt.  :-\
De vrije tijd die ik dan nog over hou 's avonds besteed ik dan om de valkjes lekker te laten vliegen dan dat ik nog uren hier ga zitten typen  :-[ en uiteraard probeer ik alle andere dagboekjes bij te houden, wat me nog steeds redelijk lukt, helaas verwaarloos ik daardoor mijn eigen dagboekjes.  ::)

Omdat ik het had beloofd deze keer weer netjes te reageren kom ik dat nu eventjes doen, ik hoef morgen toch geen wekker te zetten.  ;)

Met Pablo en Chica gaat het boven verwachting gelukkig heel erg goed. Ik kan, nu bijna een week later, wel zeggen dat ze zo goed als de ouwe weer zijn.  :D Natuurlijk zitten ze nog vol met korstjes en onder hun kinnetje in hun nekje hebben ze nog kale plekjes maar qua conditie doen ze het goed.
Gisteren scheen de zon op het achterraam en toen zag ik div. afdrukken waar de valkjes tegen het raam zijn gevlogen, precies de vleugels en het lijfje met daarboven het koppetje zag je gestempeld door hun eigen stof, zo hard is het gegaan.  :'( (snappen jullie mijn uitleg??)

Unique en Fleur trekken ook steeds meer naar elkaar toe, ik zie ze steeds vaker eventjes kroelen, ook fluit Unique hele serenades voor Fleur maar dan wil hij in zijn enthousiasme opstappen ........ ja zover wil Fleur nou ook weer niet gaan  ::) Ik betrap haar wel steeds onder op de bodem in de kooi, een kuiltje gravend in de beukensnippers, met haar kont en staart omhoog recht tegen de tralies, als ik voor de kooi ga staan en kijk wat ze doet wordt ze boos en blaast tegen me  ::) is dit broeds gedrag??  :-\


Ook Amor en Diégah doen veel samen, alleen gaat dit nog veel speelser, ze volgen elkaar, spelen samen met hetzelfde speeltje, kroelen en slapen samen, dus heb ik goeie hoop dat dit een koppeltje wordt. Oh en, Amor kan heel mooi fluiten  ;D ook het bouwvakkerfluitje en 2 van mijn eigen fluitjes doet hij na samen met Unique.

Verder gaat het met de valkjes heel erg goed, alleen enkele zijn er nog in de rui. Maar dit gaat vast goed komen.  :D



:censuur :censuur :censuur Was ik net bijna klaar, druk ik een verkeerde combinatie in en is alles weg, alleen hetgeen hier boven staat had ik al opgeslagen in Word, de rest was ik vergeten.  ::) >:( >:( >:(

Maar weer opnieuw beginnen, ik weet niet of ik alles nog af krijg nu hoor, misschien toch maar morgen eventjes verder afmaken.



Hoi Rianne,

Ik had er eigenlijk nog niet bij stil gestaan dat er misschien wel een litteken overblijft bij Pablo, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het niets ernstigers is.  ;)



Hoi Marilyn,

Inderdaad was ik geschrokken maar het allerergste moment was het eerste, toen Ed belde dat er 5-6 valkjes los waren en dat voor en achter de buitendeur wagenwijd opstond en hij niet wist hoeveel valkjes er nog binnen waren ......  :o ik kan niet verwoorden wat er dan door je heen gaat  :'( :'(



Hoi Maris,

ik moest ook gelijk aan Kaily zijn open koppetje denken en hoe snel dat weer genezen was. Hopelijk gebeurt dit bij Pablo ook snel.

En trots ben ik hoor op Ed en Sanne, een prima team die twee.  ;) :D



Hoi Mandy,

je schreef:

Citaat van: Mandy op 24 september 2006, 12:15:53
Hé Caroline, wat is dat nou allemaal, jeetje, schrikken joh! :o
Tis zonde Pablo&Chica, je hoort 'm ook zo raar piepen, zielig hoor. :-\
Maar gelukkig valt het nog mee, ze hadden ook weg kunnen vliegen of nog erger ergens tegenaan kunnen vliegen.
Hopelijk knappen ze snel op.


Gek hè dat rare piepje wat Pablo deed, dat heeft hij de hele week gedaan als ik voor de kooi stond en tegen ze aan het praten was, sinds gisterenmiddag doet hij het niet meer.

En ze zijn ook ergens tegen aan gevlogen hoor. Diverse keer met een klap tegen het raam, zelfs nog toen daar inmiddels het rolgordijn al naar beneden was gedaan, waarschijnlijk gedesoriënteerd. Naar wat ik heb gehoord konden ze Pablo en Chica half bewusteloos van de grond rapen ........  :-\



Hoi Suus,

inderdaad moet je er niet aan denken wat er allemaal gebeurt had kunnen zijn ...... maar dit is nu juist wat je wel steeds doet.  :'( :'(



Hoi Joyce,

ik was inderdaad superblij dat er geen eentje was weggevlogen hoor, ik heb Ed en Sanne ik denk wel 5 x laten tellen voor ik echt geloofde dat ze er allemaal nog waren.



Hoi Ankie,

inderdaad duurt het verwerken nog wel eventjes, ik ben nog helemaal paranoia (schrijf je dat zo?? ), ik blijf de valkjes tellen als ze los zijn, en als ze niet los zijn blijf ik deurtjes controleren, bijna dwangmatig.  :-[

Maar net wat je zegt, we hebben geluk gehad.  :D



Hoi Agnes,

inderdaad als het zo goed blijft gaan met Pablo en Chica, alles met een sisser afgelopen, laten we hopen ......



Hoi Marga,

jij ook bedankt voor je medeleven.  :)



Hoi Cis,

inderdaad een nachtmerrie die nog regelmatig langs is geweest de afgelopen nachten.  :-\

En Thomas ......  :-\ tja, we hebben het er al over gehad van de week, ook dat moet weer een plaatsje krijgen en je vraagt of ik nog wel plaatsjes over heb ...... niet veel meer.  :'(

En ik ga gauw weer eens tijd voor mezelf maken, je hoort snel van me, beloofd.  :-*

Luv joe toe  ;)

PS. mail je me gauw de foto's van je nieuwe liefde, dan plaats ik ze, afgesproken.  :D



Hoi Manja,

inderdaad is er geen eentje naar buiten ontvlucht. Ze zijn "gelukkig" tegen het raam gevlogen en niet tegen het vliegengordijn (zo'n hordeur in 4 delen, je kent ze wel) gevlogen want dan was ik ze kwijt geweest, de achterdeur stond helemaal open en is meteen naast dat raam, zoals je misschien nog wel weet. :o



Hoi Caro(line),

inderdaad erg schrikken en flinke zorgen over Pablo en Chica maar gelukkig maken ze het nu weer goed. Hopelijk blijft dit ook zo.

En mezelf ..... och je kent het zelf ook hè, een moeder moet doorgaan. Maar ik moet wel bekennen dat als dit allemaal zo gaat verlopen als ze verwachten ik dit wel weer eventjes een plaatsje moet geven.



Hoi Jane,

inderdaad was het verschrikkelijk om te zien dat Pablo zoveel pijn had en ik niks voor hem kon doen.  :-\



Hoi Esther (crosser),

ik heb je IM ontvangen hoor.  :-*

Ik ga hem ook zeker beantwoorden maar wil er wel eventjes goed voor gaan zitten, begrijp je me.  ;)

Dus kan eventjes duren maar antwoord komt.  :)



Hoi Caroline (carco),

ja zeker fijn!!  :D



Hoi Mandy,

zeker fijn dat het goed gaat met Pablo en Chica, ik kan me je zorgen ook wel voorstellen, het zijn toch een beetje je "kinders".

Ook ik was bang voor wat er later nog zou kunnen gebeuren je hoort soms enge verhalen over valkjes die tegen een raam zijn gevlogen en zeker Pablo deed zo apathisch in het begin.  :-\

Maar hopelijk is het ergste gevaar nu geweken.  :)



Hoi Ineke,

ja, ook ik ken dat, ik doe het nu nog meer als voorheen, tig keer alle deurtjes nakijken voordat de achterdeur open gaat.  :(



Hoi Wilma,

ja wel hoor, langzaam aan vervaagt het gebeurde weer wat, er zijn dan weer genoeg andere dingen die je door de dag bezig houden.  :-\



Hoi Petra,

echt wel fijn!!  ;)



Nou jongens het staat er allemaal weer. Het is 00.00 uur, ik lees het eventjes na op typfouten en ga dan nog eventjes dagboekjes bladeren op bed (heb het rijk alleen, Ed heeft nachtdienst), onder het genot van een Fanta en een zakje Dorito's. Oh, <piep>  reclame.  ;D ;D

Truste voor straks!!  :-*[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Heej,

k Zit op mijn werk. En al meer dan een uur bezig zijn geweest met lijstjes e.d. bij te werken moet ik nu toch echt even aan andere dingen gaan denken.
Lastig he als er van alle kanten aan je getrokken wordt er verwachtingen zijn van anderen.

Ik vind het moeilijk om mijn eigen dagboek bij te houden. Ik vind het ook leuker om bij anderen te lezen.

Je valkje is echt broeds hoor!!!!
:P Krijg je het nog drukker als je met nesten e.d. bezig bent.
Dat wordt plannen straks zodat ze niet allemaal tegelijk beginnen. Maar ze hebben dacht ik, nog niet allemaal de leeftijd toch?

Succes met alles!!!
Carpe diem....

groetjes Esther

ManjaV

Hey Caroline,

Wat fijn dat het met Pablo en Chica weer goed gaat. Ze worden weer helemaal de oude.
Leuk ook om te lezen hoe je andere valkjes in duo's met elkaar optrekken. Ik zie het echt voor me, allemaal koppeltjes :D
Ja, ik heb zo ook het idee dat Fleur broeds is ;D ;D

Trouwens, is dit wsl je laatste update? Dat zou wel heel jammer zijn. Ik lees je dagboekje altijd heel graag.
Je kan natuurlijk ook af en toe updaten. Dat kost je minder tijd. Ik begrijp wel dat je het al superdruk hebt en dan nog eens elke keer een lange update...dat vreet idd tijd (en energie ;D )
Dus ik ben benieuwd. Het zou wel jammer zijn om niet meer over je valkjes te kunnen lezen, maar ja, je moet doen wat jou het beste lijkt!

Nou fijn weekend!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Caroline,

Ik kan goed begrijpen dat alles bij elkaar nu even teveel is.
En als je dan moet kiezen gaan jij, je gezin en je beestenboel natuurlijk voor.
Ik ben ook al 2 keer tijdelijk gestopt met mijn dagboek omdat het er eventjes niet meer bij kon.
Neem de tijd om alles wat er om je heen gebeurd een plaatsje te geven en neem vooral ook wat tijd voor jezelf.
Ga wat leuks doen met Cis ;)
Dat soort dingen kunnen je zo goed doen.

Dikke  :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

Bij jou twijfel ik er geen moment aan, als jij zegt een drukke dag te hebben gehad....je vogels nemen je al in "beslag", wat een heerlijke afleiding en iets rustgevends moet zijn....om dan de drukte van de kinderen daarin te plaatsen  ::) :P.

Ik zie jouw gezin wel eens voor me als de BRADY FAMILY...ken je dat ??? Een gezin met 6 kinderen waar alles kan  :o en gebeurt  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes caroline

jammer dat je minder tijd hebt om je dagboekje bij te houden want ik kom hier graag buurten  ;) maar je gezin, je man, je kids en de birdie's gaan natuurlijk voor en dat begrijp ik maar al te goed  ;) dat jij een druk leven hebt heb ik ook allang gemerkt dus voel je maar niet schuldig dat je wat minder berichtjes plaatst  ;) ik zal je verhalen wel missen maar er zijn dingen die belangrijjker zijn en vergeet ondertussen ook jezelf niet hé  ;) eff een rustpauze inlassen voor jezelf, eff relaxen dat heeft iedereen wel eens nodig  ;)

groetjes marilyn

*Petra*

Hey Caroline,

Ik heb er eigenlijk niets meer aan toe te voegen, als ik al de reacties lees. Je hebt al een heel druk leven, voel je niet schuldig als je eens niet binnen een dag kunt antwoorden, of eens wat "leeswerk" overslaat. Doe het gewoon als er de tijd voor is, en zo niet, ook goed!! Dan komt dat later wel wee eens. Denk aan je gezin en aan jezelf!   

Groeten Petra   :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



1 jaar!!!!!!!




Jongens, stop, stop, stop!!!!!!!

Ik ga niet weg, ik ga niet stoppen, ik was alleen vanmorgen niet zo lekker (griepje) en was helemaal vergeten om een berichtje te plaatsen waarom dit mijn laatste update was. Ik kon ook maar eventjes op de pc omdat ik daarna met de kids naar beneden moest, Ed heeft nachtdienst gehad en lag dus vanmorgen te slapen.

Ik wilde dit met trom geroffel bekend maken, helaas viel het allemaal een beetje anders uit.  :-[ :-[ Sorry!!!

Het is namelijk een beetje feest, mijn dagboekje bestaat morgen
1 jaar!!!!!

In dat jaar is het meer dan 37000 x gelezen, dit betekend meer dan 100 x per dag, ook heeft het 4080 berichtjes, wat ook meer dan 11 berichtjes per dag zijn, dit alles heeft me doen besluiten, met veel tranen hoor  :'( , om van dit dit dagboekje afscheid te nemen en helemaal opnieuw te beginnen.
Ik wilde dit al een tijdje omdat mijn dagboekje veel te groot (273 blz.)werd voor nieuwe lezers maar vond dit zo moeilijk daarom heb ik gekozen voor dezelfde dag als ik vorig jaar mijn eerste dagboekje opende, 1 oktober!!!!!

Dus jongens, morgen (vannacht) start ik met mijn nieuwe dagboekje, ## Binky's friends deel 2 ## en ben ik niet weg hoor.  :D

Dit zal helaas wel iets anders van opzet zijn als jullie gewend zijn van mij, doordat, zoals de meeste al wel zullen hebben gelezen, mijn gezinsleven en met name de 2 jongens mij nog meer nodig hebben, en ik nog ietsje meer tijd in het begeleiden van hen beide zal gaan stoppen, zal ik waarschijnlijk niet meer altijd zo keurig netjes komen reageren op jullie lieve berichtjes, ik ga dit wel proberen hoor maar of het lukt ......  ??? en natuurlijk zal alles wat niet met de valkjes te maken heeft in een ander dagboekje komen te staan en wel:

## Binky's huishouden ##

Dit laatste is ook al erg wennen voor me, ik was namelijk erg gehecht aan mijn dagboekje zoals hij was.  ::) En ook hier kom ik wel reageren maar waarschijnlijk niet meteen, wat niet wegneemt dat ik alles lees en heel erg blij ben met alles wat erin geschreven wordt, vooral ook de reacties op alles wat er zich afspeelt rondom Thomas. (PDD-NOS)

Dus jullie zijn nog niet van me af hoor, ik kom alleen ietsje minder vaak updaten en uiteraard in een ander nieuw dagboekje.

Nogmaals sorry voor het misverstand, was niet zo bedoeld.  :-[ :-[

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de interesse in mijn dagboekje, ik heb er heel veel plezier aan beleefd en hoop dat ik dat ook weer mag beleven aan mijn nieuwe dagboekje, en uiteraard jullie ook.  ;)

Heel veel liefs, Caroline  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

joepieeeeeeeeeeeeeeeeee je stopt niet met je dagboekje  :D  :D  :D

wat ben ik blij  ;D je hoeft echt niet zoveel te schrijven hoor je nieuwe dagboekje zal zowieso ook door velen gevolgd worden  ;) zoals al gezegd je gezin gaat voor  ;)

groetjes marilyn

ps morgen kom ik met veel plezier naar binky's friends deel 2  ;D

*Petra*

hey Caroline,

Proficiat met het succes en het 1 jarig bestaan van je 1e dagboek en veel succes met je dagboekje deel 2 ;D ;D!!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Esther*

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8)

Ik vind het wel een goeie grap eigenlijk. Was leuk geweest voor 1 april!