## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Caroline

Wat een verhaal ! Moet er niet aan denken ....,maar gelukkig heb je al je valkjes nog ! Zielig om Pablo
zo te zien zitten en hopelijk komt het weer helemaal goed met hem en uiteraard met Chica ook ! Je zal wel even tijd nodig hebben om deze nachtmerrie te verwerken !

Sterkte en de groeten van Ankie

Wilma1

Ach arme Pablo en WAT een schrik voor de vogels en voor jullie, kan me voorstellen dat Ed even in paniek was, helemaal alleen met de vogels, die rondfladderden...hopelijk zijn ze de schrik te boven en wordt Pablo weer de oude, het is een lelijke snee op zijn koppie!
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Hoi Caroline,

Je hebt weer het een en ander meegemaakt zie ik! :-\
Gelukkig lijkt het met een sisser af te lopen.
Een :-* voor jou en je valkjes ;D

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

marga

hoi caroline
zo weer even bijgelezen
ja dat is zeker schrikken zeg
ik hoop dat pablo weer snel de oude is en dat zijn koppie snel geneest
groetjes marga

TC

Jeetje had weer even een blik geworpen op de site.
En wat een story weer een echte nachtmerrie van iedere vogelliefhebber.
En ja de verwondingen zijn niet gering en dat alles gebeurd ook nog op zo,n rot dag.
En het verhaaltje van Thomas is ook weer iets wat een plaatsje moet krijgen in jou leven heb jij nog wel plaatsjes vrij?
En ja je moet ook eens meer tijd voor jezelf nemen en niet altijd maar zeggen dat het niet gaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het zal je goed doen echt waar.
Ik heb het de laatste tijd geleerd om vanalles aan de kant te zetten voor de belangrijke tijd voor mijzelf.
En echt het geeft je weer nieuwe energie zodat je er weer even tegenaan kunt.
Maar ja nu nog eens luisteren he !!!!!!!!!!!!
SEE YOU LUV YOU TC

ManjaV

Hey Caroline,

Lees nu pas je berichtjes over wat er gebeurd is.
Ik hoop echt dat ze er allemaal weer bovenop komen en dat Pablo hersteld van die snee. Het is idd vervelend dat je niet precies weet wat er gebeurd is!
Ik ben benieuwd hoe het met Pablo gaat vandaag en of course met Chica. Kan me zo voorstellen dat je zo erg schrikt, en dan zit je er nog op anderhalf uur rijden vandaan! Gelukkig heeft geen van de valkjes kans gezien, naar buiten te ontsnappen.
Heel veel sterkte!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

caro

Hoi Caroline,

Hoe is het nu met Pablo en Chica ???. Zijn ze al van de schrik bekomen en gaat het nu beter met Pablo. Zijn jullie al over de schrik heen. Je hebt wel geluk gehad dat ze niet zijn weggevlogen. Ik hoop dat het weer helemaal goedkomt met Pablo zijn koppie.

Het gaat allemaal niet zo lekker bij jullie. Hoe is het nu met jou. Loop jezelf niet voorbij he. Anders ben je nog verder van huis.

:-* :-* Heel veel sterkte hoor.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

febvisje



Hoy Caroline

Ik heb het nu pas gelezen, wat erg voor Chica en Pablo. Ziet er echt erg uit op het eerste gezicht. GElukkig zijn ze al weer normaal bezig. Dat doet altijd wel pijn om een van je vogels zo te zien natuurlijk.
Hopelijk gaat alles heel snel genezen zijn.

Grt jane


*Esther*


Caroline



Gaat steeds beter met Pablo en Chica ...



Ze zijn nog steeds niet helemaal de ouwe maar langzaam krijg ik er toch vetrouwen in dat alles goed gaat komen met Pablo en Chica. Ze eten weer gewoon, sinds gisteren slapen ze beide weer op 1 pootje, ze zijn gisteren lekker met de andere los geweest en ook dit geeft geen problemen, Chica vliegt nog wat rustiger maar ik merk dat ook haar vleugeltje goed aan het herstellen is. Ook heeft ze alweer minder hoofdpijn, ze begint sinds vandaag alweer te kroelen met Eros.  :P ;D

Pablo heeft de hardste klap gehad en aan hem merk ik dat hij nog wel wat pijn heeft, alhoewel hij alweer wat rustiger uit zijn oogjes kijkt, ook hij klimt de hele kooi door, en ook tijdens het vliegen merk ik weinig aan hem, hij heeft gisterenavond zeker een half uur bij me gezeten, samen met Unique, ik zat naast Ed en daar zat Pablo zijn meisje, Coco.  ;)

De wondjes genezen goed bij allebei, en vanaf vandaag geef ik ook geen druivensuiker meer, wel krijgen ze nog elke dag allemaal Multivit-vitamines door het water, dit omdat Fleur dit 6 weken moest na de Synuloxkuur voor de klebsiellabacterie.


Toen ik vanmiddag Pablo zag spelen met het tyribje waarmee de trosgierst vast heeft gezeten wist ik dat hij zich beter voelde.


Zijn koppetje is wel getekend, zijn kuifje is uit model en als je hem recht aankijkt zie de dat de hele rechterkant anders is geworden. Hopelijk trekt dit nog bij.

Maar ...... al met al kan ik maar een ding zeggen ...... ik heb gewoon ontzettend veel geluk gehad.  :D

Ik heb de afgelopen dagen zowel 's nachts als overdag tijdens dagdromen een paar keer mee gemaakt wat er had kunnen gebeuren ..........................  :'(

Ik hoop die beelden snel kwijt te raken ......




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Ik ben blij om te lezen dat het met Pablo en Chica goed lijkt te gaan !
Het heeft even tijd nodig om de grootste schrik te verwerken en ik kan me je dag & nachtmerries goed voorstellen . Gelukkig is het goed afgelopen !!!
Je zal nog wel lang aan het feit terug denken hoeveel geluk jullie hebben gehad !!! Ik denk ook af en toe nog terug aan toen Zazou bijna ontsnapt was en das al lang geleden !!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Caroline,

Wat fijn dat Pablo en Chica weer opknappen :D
Met Pablo zijn kopje komt het vast wel weer goed.
Bij Kailtje zag je na een paar weken ook niet meer dat hij Kaaltje geweest was ;D

Leuk hè spelen met zo'n tyribje ;)
Hier zijn ze daar ook dol op.

Ik kan me goed voorstellen dat je steeds zulke beelden voor je ziet :-\
Maar dat slijt ook weer.
Het is nu allemaal nog erg vers.
Je checked nu wss ook alles 10 keer voor je een deur open durft te doen.
Dat had ik tenminste wel nadat ik een keer zo'n foutje had gemaakt.
Ik had wel de deur gesloten, maar niet het dakje en ging toen mijn ouders uitlaten ::)
Dat gebeurd me nooit meer!

Alles komt goed :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Fijn dat Pablo en Chica weer opknappen!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mandy

Pff gelukkig dat het wat beter gaat zeg! :D
Ik maakte me ook wel zorgen hoor. ::)
Zo'n klap op de kop kan ook later nog wel eens verkeerd uitpakken, dat is bij ons mensen ook zo. Maar ze worden gelukkig steeds meer de oude, mooi. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

caro

Hoi Caroline,

Wat fijn om te lezen dat Pablo en Chica weer opknappen.

Ben je zelf al over de schrik heen.



Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/