## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes caroline

jeetje wat moet jij geschrokken zijn  :o  :o  :o maar gelukkig blijkt alles nog mee te vallen en duim voor jou en diegah dat het zo blijft  ;)

groetjes marilyn

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Gelukkig valt het mee met de verwonding.
Je zult best geschrokken zijn.
Het is met valkjes al net als met kinderen, elke keer weer wat anders. ::)

Groetjes Marlies ;)

Wilma1

Wat een schrik van Diegah....fijn dat het toch meevalt, want het kan soms erg bloeden !!! En als Diegah zich weer lekker zit te poetsen, voelt ze zich goed, mag je denken!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hippysuus

Hoi Caroline,

Wat een lief kroelfilmpje en wat een geweldige foto's!. Volgens mij hoorde ik 1 van je valkjes pietje zeggen op de achtergrond ;D

Hoe gaat het inmiddels met je stem? Isie alweer terug? Je moet niet fluisteren hoor want ik heb begrepen dat fluisteren een grotere belasting voor je stembanden is dan gewoon praten (zelfs als gewoon praten minder geluid geeft en moeilijker gaat).

De foto met het vingertje onder zijn kin is heel erg lief  :-*

En even je dagboekje misbruiken....Riny, ik vind je handtekening erg mooi! En Nel, die foto is inderdaad heel erg lief!

Wat sneu dat de beestjes zo geschrokken waren en dat Diegah gewond was. Ik vind het altijd akelig als ze in paniek raken. Ik ben de laatste tijd ook snachts niet altijd thuis en ben dan bang dat ze schrikken en ik er niet ben om het bed uit te vliegen om ze gerust te stellen voor er iets gebeurd.

LIefs,
Suus

ManjaV

Hey Caroline,

Ik haal je eventjes van pagina 2 ;) Ik ben benieuwd hoe het nu met Diegah is?
En hoe gaat het met je stem, heb je die alweer terug? Ik hoop het wel voor je. :D

En...hoe gaat het met Piet? Daar ben ik na al die tijd wel benieuwd naar...

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Caroline,

Ik kom eventjes gedag zeggen  :)

Alles weer goed met Diegah? Ik hoop dat ze er verder geen last meer van krijgt.

Groetjes,
Monky

Mariska

YOEHOE, ben je er nog ;D

Ik ga hetzelfde vragen als de rest ::)

Hoe is het met je stem?
Hoe is het met Diègah?
Hoe is het met de rest van de beestenbende?
Hoe is het met de kids?

Nou zo is het wel weer genoeg hè?! :P

Toedeloe :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Eventjes snel een kort berichtje van mij ......

Mijn stem is gelukkig zo goed als weer helemaal terug, ik praat nog een beetje hees/schor, mijn keel en oren zjn nog wat gevoelig maar verder klaag ik niet en ben ik al lang blij dat ik me weer verstaanbaar kan maken.

Ik had namelijk een week vol met afspraken en dingen die geregeld moesten worden achter de rug, nieuwe onderzoeken Thomas (pdd-nos), bloedonderzoek Jasper(schildklier), zwemles opgeven Sanne, intake gesprek Thomas basisschool, inschrijven peuterspeelzaal Jasper, ambulante begeleiding en PGB Jasper aanvragen, megabelastingaanslag 2004 door fout van boekhouder herstellen op belastingkantoor, enz, enz, en een man die de laatste tijd ook erg druk is met werken en sportles geven en het trainen van 2 damesvoetbalelftallen en dus weinig tot nooit thuis is. Dan merk je pas hoe belangrijk je stem is, zeker telefonisch kon ik me helemaal niet verstaanbaar maken.  :-\

Afgelopen weekend ben ik met de kids naar de kermis geweest hier in Veghel, dat was wel leuk, die blije smoeltjes (foto's volgen nog), vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonvader en daar kreeg ik een telefoontje van mijn vader dat mijn oom vanmorgen was overleden.  :'( Dus ook nog een begravenis deze week. 

Op dit moment zit ik fulltime op de wc, Sanne is aan de diarree.  :-\ Een buikgriepje, denk ik. Ed moet vannacht nachtdienst draaien, dus ik denk ik ook met Sanne.  ;)

Met Diégah gaat het goed, ik bekijk haar elke dag eventjes, de wondjes op haar vleugels blijven mooi droog en genezen zo dus snel, de bloedpen/veer was op de huid afgebroken en is nu al een paar mm lang dus hij groeit gelukkig gewoon door, ook blijft ze er goed vanaf en heeft het ook niet opnieuw gebloed. Als hij lang genoeg is om er grip op te krijgen, zal ik hem verwijderen met een pincet.

Verder weinig nieuws hier, door mijn drukke schema overdag kan ik de valkjes pas 's avonds los laten dus daarom ben ik ook 's avonds  minder online, sorry, maar ik kom snel weer een mega update plaatsen met foto's want die heb ik als klaar staan op de laptop.   ;)

Tot gauw, groetjes!!

PS. jeetje, ik lees het net nog een keertje door,  wat kan ik klagen zeg,  :-[ was niet zo bedoeld hoor.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Fijn dat je je stem weer grotendeels terug hebt :D

Je hebt het inderdaad erg druk zo te horen, hopelijk krijg je het binnenkort iets rustiger?

Gecondoleerd met je oom.  :-*

Fijn dat alles weer goed gaat met Diegah :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Esther*

Hoi Caroline,

Is Thomas gediagnostiseerd voor PDD-NOS?
Of loopt dat nu?
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. ;D
Ik werk op een groep met grotendeels kinderen met PDD-NOS, een paar met ADHD, MCDD en nog wat termen.

Doe maar rustig aan hoor, zo druk is het de laatste tijd toch niet op het forum....Zo lijkt het?

Heb je al voliere kriebels??? ;D

gr Esther

*Petra*

Hoi Caroline,

Ik wil je even sterkte toewensen, ik denk dat je dat wel kunt gebruiken.  :-*

Groeten Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Gecondoleerd met je oom: is dat de oom van Lorre??

En wat een drukte zeg: niet te geloven, je hebt bijna nog een agenda nodig om je agenda bij te houden :P

GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Nouhouu.. niet zoveel nieuws???
Jeetje zeg,je bent weer goed bezig geweest.
Je komt gelijk met goed en slecht nieuws.
Gecondoleerd met je oom.
En veel succes en sterkte en alles wat je nodig hebt,met wat je nog moet gaan doen.
Hopelijk komen er weer snel weer wat  rustige dagen.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ineke

Een boeketje valeriaan. Als je nou door alle drukte niet rustig kunt worden, neem je hiervan n steeltje.

caro

Hoi Caroline,

Ik wil je even sterkte wensen de komende dagen.

Gecondoleerd.

Veel sterkte.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/