## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes caroline

jeetje dat is echt niet te doen bij jou dat ze ziek worden  :o  :o  :o ik hoop dat je al snel van die bacterie verlost bent en dat die niet meer terug komt  ;)

groetjes marilyn

•=Bonnie=•

Roosje

He wat balen dat fleur het ook heeft! Gelukkig ben je er weer op tijd bij. Jouw valkjes hebben maar geluk met zo'n oplettend baasje. Ik ben nog steeds onnoemelijk blij dat Diegah bij jou zit :)

En nu heeft ze ook nog eens zo'n prachtig vriendje gekregen! Wat een lekker ding zeg :D

carco

Hoi

Fleur toch ook??
Bah zeg, gelukkig ben je er nog sneller dan de eerste keer bij en komt ze er vast snel weer vanaf.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

bobbie

Ach jee, wat balen.

Succes met de behandeling, ik hoop dat ze meewerkt.

Groetjes, Nel

*Yvon

Hoi hoi

Weer een flinke update.
En wat balen met die bact. zeg. :(

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mandy

Citaat van: Caroline op 15 augustus 2006, 20:19:32
Ook mijn lieve knuffelkontje Fleur heeft het klebsiellabacterie bij zich.

Hé verdorie, balen zeg. :(
Maar gelukkig lijkt het dus nog mee te vallen.
Zal inderdaad alleen niet meevallen om die druppels te gaan geven. Pfff wat een gedoe allemaal. :-\
Succes ermee hoor.

En een knuffel voor Amor, heerlijk dat het zo goed gaat.
En wat is tie toch mooi hé. ;D
Leuk die stamboom! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Even reageren op jullie berichtjes.  ;)

Hoi Yvon,

Echt wel!!  Ik vind hem super mooi!!

Hoi Diana,

leuk dat je je kleinzoon hier komt volgen.  :D

En zeker leuk mijn fotostamboom, ik ben ook erg blij met de foto's.

Van al  mijn valkjes heb ik wel foto's van beide ouders, dus ik kan mijn toekomstige kopers( pfffh, wat klinkt dat truttig) van hun valkje ook zo'n stamboom meegeven, is wel leuk!!  :D  

Dank je Riny,

Amor is zeker prachtig!!!

Hoi Marilyn,

bedankt voor de paptip, maar ik weeg Amor ook voor de pap en hij blijft ook op gewicht en groeit ieder dag 1 grammetje maar de pap is meer nog eventjes een extraatje, het is nog maar een heel iel ventje, laat uitgevlogen en Mandy en ik hebben zoiets van alles wat er in gaat is mooi mee genomen.
Hij "mag", of hij wil is iets anders natuurlijk, nog een weekje 's avonds pap "happen" van een lepeltje, daarna moet hij alleen eten. Dan ga ik ook de trosgierst minderen, hij mag dan de hele dag gewone zaadjes eten en zijn buikje vullen met trosgierst in de avond.  :D

Als dit ook helemaal goed gaat krijgt hij ook de trosgierst alleen nog maar als snoep!!  ;)

En graag gedaan hoor mijn presentatie van de valkjes en hun mutaties. Maar ik vind het ook heel erg leuk om te doen hoor.  :D

En ook hier is alles nog erg jong hoor maar sommige zie je toch naar elkaar toe trekken.  :D

Hoi Wendy,

ja leuk hè dat je hem in het echt gaat bewonderen maar ik denk stiekem dat je volgende week alleen maar oog hebt voor die twee andere dames van me.  ;)

En logisch hoor, zij hopelijk ook voor jullie.  :D

Hoi Ineke,

het is echt een lekker ding en hij zit ook al heel lief in zich zelf te fluiten, zo snoezig.  :-* Als je dat ziet wil je hem helemaal opeten.

Hoi Suus,

ja geweldig hè, de toilettraining, alhoewel hij wel iets meer training nodig heeft dan Diégah hoor, die "brak" op een gegeven moment en is helemaal idolaat van mij.  ::) :-[ Dit heeft Amor nu nog niet hoor, die vindt alles nog heel erg interessant. Maar .... we gaan gewoon door en zien wel wat ik ermee bereik.  :D

En met Piet gaat het nog steeds geweldig hoor, alleen fluiten ......  :-X :-X (ik denk echt dat het een popje is)  :D

Hoi Rianne,

inderdaad  hebben jij en Lin Amor al live gezien vorige week. Hij is alleen nu wel een heel stuk minder bang hoor, toen was hij pas 2-3 daagjes uitgevlogen.  :D

En opa Diana is zeker mooi,  ;D ;D ;D, het beestje moet een naam hebben, toch?? Diana 's valkjes hebben geen naam dus doe ik het maar eventjes zo.  ;)

En Eros en Chica krijgen wel zeker bont hoor, maar inderdaad bij Kirsten Munson staat er gewoon: bonte witmasker split .....

Hoi Ivana,

dank je wel, inderdaad een superlekker ding met een megakuif!!

En ik heb een extra slot op de deur gezet hoor, speciaal voor mensen die hem op willen eten.  ;)

Hoi Monique,

Ik had de knipoog op het filmpje nog niet gezien.  :-[

Ik zal morgen als de kids wakker zijn nog een keertje kijken.  :D

En genieten van ze doe ik hoor, elke minuut van de dag.  :D

Hoi Lin,

echt nodig heeft hij de pap inderdaad  niet meer maar echt goed valkparkietenzaadjes eten kan hij ook nog niet, dus is het meer een extraatje, hij hapt het gewoon van de lepel, ik maak het dan ook vrij dik nu.  ;)

En eerlijk is eerlijk, Eros blijft een  lekker ventje, let maar eens op als hij straks al zijn veertjes weer terug heeft.

En ik begrijp dat jij uitkijkt naar volgend jaar, is tie (split) bont of niet??

Heb je nog iets kunnen googlen over klebsiella??

Hoi Manja,

Het gaat super hoor met Amor, zoals je wel zult hebben gelezen.  ;) :D

Piet is wel heel erg aan mensen gewend maar niet zo tam dat hij op mijn vinger komt zitten maar dat hoeft ook niet hoor.  :D

En dezelfde kooi?? Nee toch!! De jouwe komt toch tot op de grond?? Deze van mij is half zeg maar, aan de onderkant zit een soort plankje/mandje.

Kijk:

Hoi hoi Esther (valkchico),

:o wow, 6 pagina's bij te lezen, dat is weer heel wat.  :-[ Ja, er is hier ook altijd wel wat gaande.  ::)

En tussen de wassen door gelezen, pffffh, ik ken het hoor, ik heb net ook de helft van mijn laatste wasje voor vandaag opgehangen en de andere helft draait nu nog in de droger.  :-\

Hoi Bonnie,

dank je!!

Jij bent ook nog een wachtende bij Mandy, of vergis ik me??  ::)

En inderdaad die 3 druppels moet ik 2 x daags, 10 dagen lang rechtstreeks in de bekkies doen. Dit ging trouwens bij Diégah zonder problemen.  :D Maar die was pas 10 weken, Fleur is 14 maanden maar wel supertam, dus wie weet.  ::) ;)

Hoi Nel,

nee, ik kan wel een heleboel verschillende soorten mutaties krijgen maar een verrassing en verborgen splits zal ik denk ik niet echt kunnen verwachten, hooguit crossovers.  ;)

Ik heb al mijn valkjes gehaald bij mensen die de mutaties en splits van de ouders konden vertellen en heb dan ook bij allemaal een soort certificaat gekregen.  :D

Alleen van Binky wist ik helemaal niks, helaas is die er niet meer.  :'(

Jij hebt weer heerlijke verrassinkjes in je nestje las ik, leuk hoor!!  :D

Hoi Irene,

heerlijk hè, als dat geknuffel, ik kan er ook uren naar kijken hoor.  :D

Ha die Roos,

long time no see!!  ;)

Ook ik ben nog steeds heel erg blij met mijn meisje hoor.  :-*

Ze is vandaag trouwens bijna verkracht, hihihi!!

Door Unique, van nog geen 3 maanden, die versiert haar al de hele week en vandaag stapte hij op, ze viel spontaan van haar stok!!

Foto's volgen van de week, helaas niet van het opstappen, die was mislukt, toen viel ze.  ;D ;D ;D

Hoi Caroline (carco),

jeps, helaas ook mijn Fleurtje.  :-\

Balen maar het is niet anders. Ik hoop de enige verder, maar we zien wel, het is nu dus wel een geluk dat ik ze allemaal vast kan pakken en vast kan houden, zonder kan ze mijn vingers eraf bijten. Hopelijk gaat het druppelen net zo makkelijk al bij Diègah, het schijnt wel lekker te zijn.

Diégah wilde bij Roos nooit geen pap maar dit ging er goed in, Fleur heeft bij Mandy pap gehad dus misschien gaat het wel zonder problemen.

Hoi Mandy,

ja, balen hoor!!  :-\

Maar gelukkig wel goed te bestrijden, maar wel intensief, zeker 10 dagen, na een week kunnen de bacteriën toch weer de kop op steken.  >:(

Och, en de druppels, ik zie wel, ik probeer het gewoon. Ze stapt nog steeds gewoon op en ik kan haar ook nog steeds met de volle hand vast pakken en haar koppetje vasthouden dus wie weet ......

En Amor woog vanavond om 23 uur 84 gram en na de pap 87 gram, gaat super dus.  :D

En mooi is tie zeker, ik kan uren naar hem kijken, vooral zijn koppetje is echt knapgeel, heel erg mooi.  :-*

Maar ook naar de andere kan ik uren kijken hoor.  ;)

Ik ben er wel heel erg blij mee, zeker omdat ik er al geen rekening meer mee had gehouden.  ;)

Zo nu ga ik lekker slapen, morgen om kwart voor 7 weer mijn wekkertje.  >:( :-\ :P 8)

Verder iedereen weer heel erg bedankt voor het mede leven, zoals jullie inmiddels wel weten ......

........ ik hou jullie op de hoogte.  ;)[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat vervelend dat Fleur die bacterie bij zich draagt. Zal ze wel helemaal herstellen, ja toch? Inderdaad even goed dat je de foto's hebt laten zien, nu weet ik precies over wie je het hebt. Een schat van een valkje! :D

Ja, mijn voliere komt helemaal tot op de grond en die van jou niet maar verder lijkt die er wel erg op. Grappig!

Heb je Piet inmiddels in de voliere gezet? :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Sh*t hey, weer een valkje met die bacterie. Hoe kan dat nou? Je maakt heel vaak schoon en toch zijn ze op de een of andere manier besmet. :-\
Hopelijk kom je er wel helemaal vanaf. :)

Saar

Hoiii Caroline!
geweldige foto's!
alleen erg jammer dat Fleur nou ook die bacterie heeft :(
Maar t komt goed want je was er optijd bij :D

groetjes Saar :-*

imv

ehh.. wat zie je dan aan de poepjes?  :-[

Prachtige foto's! Echt balen van Fleur.

Groetjes,
Irene

Ineke

Die foto stamboom is wel erg leuk! Opa Oki vind ik bijzonder mooi.
Je bent inderdaad OPLETTEND! Met zoveel valkjes binnen gebeurt dat waarschijnlijk eerder. Je bent er continu mee bezig lijkt mij. Het begint al bij t tellen als ze losvliegen en je de kamer in komt - of en waar ze allemaal zijn :)
Wat n lieverd die Unique :-*

marilyn

Hoi Marilyn,

bedankt voor de paptip, maar ik weeg Amor ook voor de pap en hij blijft ook op gewicht en groeit ieder dag 1 grammetje maar de pap is meer nog eventjes een extraatje, het is nog maar een heel iel ventje, laat uitgevlogen en Mandy en ik hebben zoiets van alles wat er in gaat is mooi mee genomen.
Hij "mag", of hij wil is iets anders natuurlijk, nog een weekje 's avonds pap "happen" van een lepeltje, daarna moet hij alleen eten. Dan ga ik ook de trosgierst minderen, hij mag dan de hele dag gewone zaadjes eten en zijn buikje vullen met trosgierst in de avond. 

-----------------------------------------------------------------------
hoikes caroline

ik weeg een kleintje ook altijd voor de voeding en na de voeding zo weet je precies hoeveel het binnen heeft hé  :D en ik bied ook altijd nog pap aan als ze zelfstandig beginnen te worden hoor maar als ze echt geen pap meer willen ................ dan plaats ik ze in de eerste plaats bij een valkje dat allang zelfstandig eet zo kijken ze af hoe ze de zaadjes moeten pellen enzo , vinden ze ook makkelijker waar het eten en drinken zich bevind , en idd zoveel mogelijk soorten voeding in hun buurt , gewoon zaad, trosgierst, eivoer, af en toe es groentjes zodat ze werkelijk alles leren eten dat doe ik ook hoor  :D maar ik zit hier weer met onze spooky !!!!!!!!!!!!!!!!!!! een krijsertje tot en met  >:( hij heeft geen zin om zelfstandig te leren eten  :-\ jeetje is echt om gek van te worden hoor  ::) maar goed deze morgen toen ik opstond zag ik hem toch in het zaadbakje bezig en ook deze middag toen ik thuis kwam van mijn werk zag ik hem bezig  :D het eind van het krijsen is in zicht geloof ik  :P

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Carolientje,

Wat lees ik nu weer allemaal :-\
Arme Fleur ook al die rotbacterie te pakken.
Ik hoop dat ze gauw weer opknapt en dat het hierbij blijft ;)

Gefeliciteerd met Amor :D
Het is een plaatje hoor en je kan je vast wel voorstellen dat ik stikjaloers ben :-[ ;D

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)