## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Denk dat ik het een en ander gemist hebt :-\, morgen maar ff je dagboek goed lezen.
Moet wel het dagboek van mijn valkje haar kleinzoon volgen natuurlijk  ;D.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny

Hoy Caroline
Ik kan alleen maar beamen wat mijn voorgangsters ook al hebben gezegd

Amor is prachtig !!

Mandy

Citaat van: Caroline op 13 augustus 2006, 01:32:27

Mandy, ik heb je net 3 x een mailtje gestuurd maar elke keer slaat Outlook en meteen daarna ook mijn hele laptop vast, resultaat, 3 x weg mailtje.  >:( >:( :censuur

Ik ben nu te boos om nog een mailtje te sturen.  >:(

Morgen weer!!  ;)

Nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en het super valkje wat je me vanmiddag hebt meegegeven, ik ben er heel erg blij mee.  :D[/size][/i][/b][/color]

Hahaha ik snap dat je nog te boos bent, zou ik ook zijn, vreselijk als iets niet werkt zoals het hoort. :-\

Maar ik neem aan dat het over de pap ging.
Ik gaf Amor in de keuken pap, op het aanrecht, misschien dat je dat eens kan proberen, dat hij dan wel bij je blijft zitten?
En geen pap is op zich geen ramp want hij kan en doet goed zelf eten, dat blijkt ook wel uit deze gewichten, prima. ;)
En het waren toch maar 3 lepeltjes die ze 's avonds naar binnen kregen. Dus veel mist hij niet maar het is toch al geen flinke net als z'n zusje, dus ik probeerde toch wat extra's te geven. Zij eet ook al goed zelf maar blijf ik toch nog even bijvoeren. :)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Het is inderdaad een lief klein ventje, maar hij eet wel goed.

Vanmorgen alweer 78 gram en de hele kooi lag vol met schilletjes van de zaadjes en de trosgierst, zeker een halve trosgierst was al op toen ik beneden kwam.  :D

Ook zijn poepjes zijn mooi van vorm.

Ik zal het vanavond nog eens proberen op het aanrecht, zoals hij is gewend. Wil hij dan nog niet dan laat ik het zo en denk ik dat hij door zelf te eten ook zeker wel op gewicht zal blijven.

Ik hou hem in de gaten en hou je op hoogte.  ;)

PS. Ik stuur nu geen mailtje meer hoor, misschien vannacht nog met de laatste vorderingen.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

als amor echt zijn pap blijft weigeren zou ik voor je de pap maakt zijn gewicht eens nemen en als hij niet vermagert zonder pap is het wel een teken dat hij eten binnen krijgt  ;)
je kan hem zowieso niet dwingen om pap te eten  ;)
mocht hij toch opeens vermageren dan moet je hem wel een dwangvoeding geven maar zoals jij zegt dat hij zelfs 1 gram is opgegaan dan is dat onmogelijk zonder dat hij zelf iets binnen gespeeld heeft dus ik zou me niet direct zorgen maken hoor  ;)

groetjes marilyn

Ozzie

Hallo Caroline,

ik zal de eerste niet zijn die het zegt  ;)  maar: het is echt een beauty hoor! Wat een mooi valkje met een prachtige tekening en een 'kroon' van een kuif. Leuk dat we hem in het echt gaan zien!  ;D

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Ineke

Wat is ie lief! Op t toilet kijkt ie nieuwsgierig maar toch rustig om zich heen. Het is n dotje, ik zou m zo willen opeten :D

hippysuus

Wat een heerlijke, geweldige mega update om te lezen en te zien :-*

Amor is geweldig, enne...lang leve de toilet training hoor  ;D ;D

oja en ik krijg een heel fijn warm gevoel van binnen als ik zie hoe goed het nu met de kleine vondeling gaat....geweldig!!  :-*

Rianne

Hey Caroline,

ik had Amor natuurlijk al gezien vorige week. Maar het is echt een lekker ding! :D

Ivy

Hoi Caroline.
Wat is Amor toch prachtig! Je hebt het al honderd keer gehoord, maar die mega kuif dat is echt een kunstwerkje ;D.
Enne... hou hem wel uit de buurt van Ineke, want straks wordt ie nog opgegeten...
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hi Caroline,

Wat een lieverd!!!!
Zag je dat!! Hij gaf me een knipoog in het filmpje!!!!  ;D ;D ;D

Mijn vogels hebben hem ook verwelkomt. Wat een herrie hier hahahaha.

Ik heb genoten van je foto's. Ook die twee voor het raam  :D die is ook erg leuk.

Geniet er maar lekker van!! Dat hoef ik je niet eens te zeggen volgens mij  ::) ;D

Groetjes,
Monky

Lin

Hey,

Gefeliciteerd dat amor thuis is. Zo te lezen heeft hij zijn pap niet meer nodig. Hij red het zonder wel. mooie fotos en film weer. Wel leuk om hem nadat ik amor live zag hem hier weer te kunnen volgen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hey Caroline,

Hoe gaat het met Amor?  :) Ik hoop goed!

Nu je het zo beschrijft, klinkt het inderdaad aannemelijker dat Piet losgelaten is. Maar dan vraag je je af waarom  ??? Een oppas is toch wel te vinden om hem wat eten en drinken te geven, zou je denken...

Wel heel lief dat hij zo tam is, misschien komt die ook nog wel op je vinger zitten??

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo Caroline,

zo ik heb even 6 pagina's doorgeworsteld en ben lekker verwend met heel mooie foto's van Amor wat een plaatje heb je erbij zeg.

ik reageer later wel langer even snel door(zit tussen de wassen)

gr Esther

Caroline

Stamboom Amor.

Ik heb ook nog eventjes aan Mandy een foto van de overleden OKi gevraagd, dit is de opa van Amor. Zo is mijn stamboom van foto's compleet tot en met de grootouders.

Ik heb ze nogmaals op een rijtje gezet.

Amor.

Papa Pim.

Opa Oki, vader van Pim.

Oma "Doki", moeder van Pim.

Mama Roos.

Opa "Diana", vader van Roos.

Oma "Diana", moeder van Roos.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.