## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Nou,met wie zou ik nou eens een beschuitje gaan eten??  ;D

Zo dat was weer een heel verhaal zeg. :)
We zijn weer helemaal op de hoogte.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Foto's!!!

Nou hier zijn ze dan eindelijk, zoals beloofd, de foto's!!!

Ik had zo veel leuke foto's dat ik het in tweeën heb gesplitst, van de week komt dus deel 2 van de valkjes foto's, iedereen staat erop dus ...... komt helemaal goed, alleen niet meer allemaal vandaag.  :-[

En nog eventjes iets anders, let wel op de valkjes en niet wat ik aan heb.  :-[ Het is namelijk een hippe korte gebloemde pyjamabroek met een oranje hemdje en daarover een zwart bloesje, anders kunnen ze niet op zijn blote armen en schouders klimmen en klauteren. Niet allemaal de laatste mode maar met deze extreme hitte ga ik niet helemaal aangekleed in huis zitten. Pfffffh!!!!  ;)

Genoeg gezwetst.  :P

Altenahr, vanaf de berg naar beneden gekeken.
Zie je het vocht in de lucht hangen??

Ook vanaf de berg genomen, een oud kasteel.

Wat een uitzicht.

Tegen die berg zie je allemaal stokken met druiven voor de wijn. Er is daar ook een grote wijnkelder in de buurt.

De ahr.

:D

:-*

Al lekker bruin.

Ze kunnen het wel, ...... lief zijn samen.  :P

Unique, lekker bij het vrouwtje.

Lekker kroelen.  :D

Ook eventjes mijn snaveltje.

En mijn nekkie.

Hmmmm, wat is dat toch lekker, wel door gaan hoor.  ;)

Hoo wacht, mijn kuifje niet vergeten.  ;D

Stop maar, de rest doe ik zelf wel.

Ik had hem eventjes op de grote kooi gezet maar ieuw, dat was me toch wankel. Hihihihi!!

Hmm, deze tralies gaan al beter.

Hé verrek, ze hebben nog meer valkjes hier.  ;)

Oh, die vindt me duidelijk niet lief.  :-\ (Coco)

Uiteraard komt mijn andere kroelkontje (Diégah) ook bij me zitten.

Hé, kom eens eventjes kroelen.

Ik kom wel eventjes op je hand zitten, dan kun je er beter bij.

;D ;D Kroelkippie nummertje 3, Coco.

Lekkerrr ding!!  :-*

Coco kruipt altijd het liefste helemaal in je hand, als je die een beetje sluit.  :o

En daar komt Rocky, zij wilde vandaag niet kroelen maar wel ........

...... eventjes mooi gaan staan voor de foto.  :-*

Nou dit waren ze dan voor vandaag, ik hoop dat jullie hebben genoten, van de week foto's van de andere 5.  :D :D

Ik ga nog eventjes naar beneden iets of wat afkoelen en daarna lekker slapen.  :-*[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

CitaatNiet allemaal de laatste mode maar met deze extreme hitte ga ik niet helemaal aangekleed in huis zitten. Pfffffh!!!!
Wel helemaal aangekleed naar buiten??? Zou ik niet doen  :P :D
Woensdag en donderdag kan het wel 35 gr. gaan worden. :(
Maar je hebt weer je best gedaan met de fotoos.
Alles geniet gewoon.....en mooie uitzichtfotoos.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Hoi

Was zeker weer een mega-update :D gelukkig ben je weer opgeknapt. En jullie vakantie al weer voorbij: snel toch hè?
Ik denk dat er deze week niets meer van komt zo net voor wij weggaan, dan moeten we na die tijd maar afspreken, alleen gaat Irene dan gelijk weer een week weg. Dan zou het in de laatste week (voor ons dan hebben ze bij jullie natuurlijk al weer school :-\ ) worden.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi hoi,

Ik heb nog leuk nieuws!!!!

Unique fluit sinds 3 dagen .....

.......... het bouwvakkerfluitje!!!!!

Goed hè?? En zo jong nog.  :D Hij is vandaag 2 maanden geworden. Ik dacht eerst dat het Pablo of Eros was maar die hebben het beide nooit gedaan en die hebben ook een ander fluitgeluid. Maar vandaag zag ik het Unique doen zoals ik al vermoedde. Eindelijk een mannetje die fluit. :D ;D

Groetjes!!!! 

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hoi,

heb je gebivakeerd bij de kooi ;D.Wat leuk joh Anani floot ook al erg jong terwijl Paco dat nog steeds minimaal doet.

Hele leuke foto's weer en snap dat het wel erg lekker wandelen is geweest daar op de berg krijg er bijna zelf zin in.

Probeer niet te smelten morgen !

gr Esther

imv

;D Irene was here!  8)

Leuke update! Geweldige foto's!

groetjes! :P

Ankie

Hoi Caroline

Leuk dat Unique het bouwvakkersfluitje al kan fluiten ! Zazou was er ook heel snel mee en kan ook het aanvalluhh fluitje ,maar verder is hij nooit gekomen !
Prachtige foto's van alles ...je vakantie en de kids en je valkjes .
Ben blij dat je migraineaanval weer over is en hopelijk blijft het nu voorlopig weg....gek wordt je ervan en ik spreek uit ervaring !
Geniet van het mooie weer !

Groet van Ankie

Monky

Hi Caroline,
Wat heb ik genoten van je foto's  ;D ;D ;D Ik ben fotoverslaafd. Ik kan er niets aan doen  :-[ ;D

Ik vind het heel sneu voor je dat er in het nest van Tickle en Toya geen kleine Isaura zit. Hoe is het mogelijk...3 albino's  :o Ik had het wel heel leuk gevonden...Met kerst dan maar...toch?
Het zit je wat dat betreft even niet mee. Maar ik moet zeggen, ik bewonder je engelen geduld  :-*
Gelukkig heb je uhm...9 ??? andere valkjes die je kunnen afleiden  :)

IK weet niet of ik het al gezegd had maar die Unique is wel een moppie hoor!!! Echt om te zoenen  :-* ;D

Ik kruip nu gauw mijn nest in, want ik wil morgen om 7 uur op mijn werk zijn. Het was daar vandaag niet uit te houden. Het was 30 graden binnen en dan beweren ze dat ze airco hebben  ::) :-\
En je komt dan vervolgens buiten en daar is het nog warmer!!! De fiets is dan geen pretje, maar volgens mij is de bus dan echt net een oven  :-\ Dus dan toch maar de fiets...

Zie ik kan ook enorm goed zwetsen  ;D ;D ;D

Groetjes en slaap lekker voor straks  ;D

Monky

Wilma1

Ik heb 2 paginas bijgelezen en ben weer geheel bij, net voor mijn vakantie....mag als ik terug kom nog wel een weekje vrij nemen om bij jou bij te lezen  ;D....

goed dat Unique fluit, het begin is er  ;) en dat het met Diegah beter gaat is super...dat van dat brood, wist ik ook niet....geef wel een halfje maar getoast ??/ OUD kan ook neem ik aan  ;)

Je vakantiefoto's zijn erg mooi, mooie omgeving om te wandelen!

Tot over 5 weken!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

• SH0RTY •

Hai Caroline,

Ik zag je handtekening en moest toch even zeggen;
KAN IK DIE MUTATIE BIJ JOU RESERVEREN!?
(die passen makkelijk bij de papegaai in de kooi) ;D

Ik vind de kroelfoto's zooooo lief!!
Vooral deze
aaaw, hoofdje opmeten :D

Fluit je even het bouwvakkersfluitje naar hém, voor mij?
Want het is zo'n mooierd!

Echt poepjes! Allemaal!

Groetjes,
Roxanne

PS. Ik vind je broekje heeeeeeeel hip ;)

hippysuus

Hoi Caroline,

Fijn dat je migraine weer weg is nu, en nu maar hopen dat ie nooit meer terug komt  ;)

Ik heb enorm genoten van alle foto's, ik zat met een big smile te kijken. Dat zo rond lopen thuis komt me bekend voor....op het werk loop ik in pakken en hier thuis raap ik alles bij elkaar als het maar lekker zit ;D Ik heb trouwens allemaal krassen op mijn armen en schouders, kan moeilijk lange mouwen aandoen met zo'n weer....maar de valkjes glijden steeds uit op mijn blote vel ::)

Liefs,
Suus

oja...leuk dat Unique het bouwvakkersfluitje al doet :D

Caroline

Jongens wat is het heet, pfffh!!

Niet te harden. Vooral in huis, het wil hier gewoon niet meer afkoelen maar wat klaag ik dat zal bij de meeste wel zo zijn. Gisteren was het hier 36 º C en de thermometer gaf achter het huis in de schaduw 50 º C aan om 4 uur 's middags. De temperatuur beneden in huis blijft hangen rond de 30 º C en boven schat ik het zo boven de 35 º C.

We, de kids en ik, hebben de hele week in de tuin in het badje gelegen. Ed was werken, en heeft lekker airco op de MARS (chocoladefabriek), hij krijgt de klap pas als hij buiten komt, op zijn werk is het standaard 18 º C.

Vandaag hebben we gewinkeld en boodschappen gedaan. Ook heerlijk met dit weer en met 3 kindjes maar we hadden geen keuze, Jasper is morgen jarig  :D , hij wordt dan 2 jaar en we hadden nog niks in huis gehaald. Ik moet zeggen dat ik heel erg op zie tegen het feestje morgen van 16.00 - 20.00 uur. We doen het maar binnen want met dit hete weer buiten gaan zitten is ook geen lolletje, maar met een man of 20-30 binnen met 30 º C  :-\ , als dat maar goed gaat.

Maar in ieder geval een beetje afleiding, de kids hebben het zo langzamerhand wel gehad met dit weer en elke dag in een badje zitten, dat is een paar daagjes leuk maar geen hele week.

Met de valkjes gaat het gelukkig allemaal goed, die schijnen weinig last te hebben van de warmte maar och, die zullen er ook wel tegen kunnen, in Australië, het land van oorsprong wordt het wel warmer denk ik.
Alleen laat ik ze er de laatste 2 dagen met die extreme hitte er niet uit, alleen Unique en Diégah mogen eventjes lekker bij me zitten kroelen, maar die vliegen dan ook niet, de andere gaan echt 3-4 rondjes vliegen en zitten na dit een keer of 5 te hebben gedaan helemaal te hijgen met hun bekkie open dit vind ik wel een beetje griezelig, dus tijdens hittegolf hebben ze hier gewoon huisarrest. De kooien zijn ook groot genoeg om zich in te vermaken en lekker eventjes in te fladderen van het ene stokje naar het andere speeltje.  ;)

Nou ik vond het weer eventjes lang genoeg met die ontzettende warme laptop op schoot boven in de snikhitte na net 2 wassen te hebben gestreken.  :o Ik ga eventjes "afkoelen" beneden daar is het "maar" 30 º C. En niet te vergeten slingers ophangen voor mijn kleine kanjer.  :P

Ik kom gauw weer reageren, als de temperatuur hier boven iets aangenamer is.

Doei doei!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Hoi caroline,
Dat dacht ik ook al; in Australie kunnen de valkjes er ook tegen. ;D
Ook om in andere dagboeken te typen, vind ik het al te warm voor.
Zelfs mijn eigen dagboek is al lastig. En dan staat hier de comp. beneden. (25C) ;)
gr Esther

Riny

Hoy Caroline
Heel hartelijk gefeliciteerd met je jongste spruit.
Alweer 2 jaar, wat gaat dat snel he?
Hopelijk hebben jullie ondanks de warmte toch een fijne gezeliige dag.
Groetjes Riny  :D[/color][/b]