## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Roosje

Citaat van: bobbie op 10 juli 2006, 18:02:38
Citaat van: Roosje op 10 juli 2006, 15:33:17
Citaat van: Caroline op 10 juli 2006, 14:51:30

Yes yes yes!!!!!!

vanavond om 18.00 uur rijden we aan,

naar Bianca in Rotterdam,

om Unique te halen!!!!!

Hij komt thuis!!!!!!

:-* :-* :-* :-* :-*

Joepieeeee! Gefeliciteerd :D :D :D

Maarre...Ik vind dat je nu wel eens moet stoppen elke keer iets aan te rijden voordat je weggaat hoor ::) Je kan best eens alles netjes achterlaten ;) :P

Whahahahaha, die Roos, hij is goed!!!!!!

Veel plezier Caroline, bij het halen van Unique.

Enne .............. inderdaad niet te veel blikschade maken hoor, met het aan-rijden. :P

groetjes, Nel :D

;D

Caroline

Unique is thuis!!!

Daar ben ik nog heel eventjes.  :D

Ik heb alvast wat foto's maar ze zijn niet echt superkwaliteit hoor. Genomen in de kooi, met de lamp aan en de flitser (dus overbelichting) en ook nog de kooi en Unique hier en daar nat omdat hij tijdens het klimmen op de waterfles erin was gevallen.  ;D ;)

Maar hier de 5 beste.  :D

Hij wil eigenlijk er gewoon uit en bij mij zitten.  :-\

Klimmen en klauteren gaat nog niet zo heel erg soepel.

Aha mooi, ze hebben hier ook een nachtlamp voor mij.

Linkerkant van achteren gezien.

De rechterkant van achteren gezien.  :P

Betere kwaliteit volgt.  ;)

Maar is het geen super lekker ding??

Ik ben helemaal gelukkig!  :D :D :D :D :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Och wat een mooitje....hoeveel valkjes heb je inmiddels??? ben FF de tel kwijt  ::)  En heb je alles binnen... ja toch ??? net als IK  ;D....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je helemaal gelukkig bent.Waar hij ook zit,het blijft een Unique vogel. ;D
Heel veel plezier en genietse !!

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Wat is Unique toch een lekker ding :-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Petra*

Hoi Caroline,

Mooi hoor!! Gefeliciteert met je nieuwste aanwinst!!  :D
Ben ook benieuwd hoeveel en wat voor valkjes je nu allemaal hebt..

Groeten Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Monky

Hi Caroline,

Unique is echt heel mooi  :-* Heerlijk gezicht altijd hoe ze de nieuwe kooi gaan verkennen. Het weer is vandaag iets minder, dus je kan er in alle rust ervan genieten zonder dat de zon je roept  ;)

Ik ben benieuwd naar de "betere kwaliteit"  ;D
Ik hang aan je dagboek hoor!!

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes caroline

unique ziet er prachtig uit  :D je bent wel blij dat hij nu eindelijk bij jou thuis is zeker ?
hé ik ben ook wel benieuwd hoeveel valkjes jij nu in het totaal hebt want ik ben de tel kwijt hoor  :o  :P

groetjes marilyn

Agnes

Hoi Caroline,

Fijn dat Unique nu bij jullie thuis is!
Gefeliciteerd!
Het is een prachtig valkje ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

caro

Hoi Caroline,

Wat een lekker ding heb je er weer bij. ;)

Veel plezier en geluk ermee.

Geniet er maar lekker van.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Lin

Hey Caroline,

Wat fijn voor je dat unique er bij is gekomen. zo te zien was het etensbakje al gevonden  ;D en deze fotos zijn ook mooi gelukt hoor!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoi hoi!!

Ik heb een paar foto's van Unique gemaakt en een paar filmpjes. Het gaat goed met hem, vanmorgen was hij vergeleken met gisterenavond op een gegeven moment 9 gram afgevallen maar toen begin hij ineens te eten en nu komt hij zoetjes aan weer aan.  :D Hij vermaakt zich prima hier, heeft al een paar keer lekker bij me gezeten en we hebben lekker gekroeld, vliegen heeft hij nog geen interesse in gehad en vanmiddag heeft hij eventjes een minidouche gehad, net als de andere op het aanrecht in de douchekooi want ook dat moet hij leren natuurlijk.  ;)

Ik las in mijn dagboekje meerdere malen de vraag hoeveel en welke valkjes ik nu op dit moment heb, dus heb een een serie foto's uitgekozen waar ze allemaal apart op staan.  :D

Dus hier, foto's met mutaties (nog wel eventjes de ouwe benameningen), geslacht en geboortedatum van mijn 9 valkjes.

Fleur, bonte cinnamon witmasker POP, 27 juni 2005.
Zus van Chica en Noa.

Pablo, geparelde cinnamon witmasker split bont MAN, 28 juni 2005.

Chica, bonte cinnamon witmasker POP, 25 augustus 2005.
Zus van Fleur en Noa.

Rocky, lutino kanssplit bont POP, 25 augustus 2005.
Rocky is  samen met Coco bij ons komen wonen. Ik volg ze al vanaf hun geboorte en helaas moesten Wendy en Olaf waar ze woonden afstand van ze doen omdat Wendy zwaar allergisch was voor vogels. Ik heb ze toen geadopteerd en daar heb ik absoluut geen spijt van, het is een heerlijk valkje met een eigen karaktertje wat het heerlijk vind om lekker bij je te zijn en als zij wil ook lekker van kroelen houd.
Samen met Coco en Noa blijft zij vrijgezel.

Noa, bonte witmasker lutino POP, albino dus, 28 augustus 2005.
Noa is geboren met een centenbakkenbekkie. Haar bovensnavel valt in haar ondersnavel. Hierdoor kan ze niet alle zaadjes eten dus krijgt ze dagelijks extra vitamines. In het begin groeide haar ondersnaveltje gewoon door en moest ik elke week haar snaveltje knippen met een nagelknippertje. Omdat zij dit al gewend is vanaf dat ze 2 weken oud is gaf dit geen problemen inmiddels heeft ze zelf een manier gevonden om haar ondersnaveltje te slijten en heb ik haar al bijna 4 maanden niet meer hoeven knippen.  :D Ik weeg haar elke dag om te kijken of ze goed op gewicht blijft omdat ze niet alle zaadjes goed kan eten. Omdat ik vind dat als ze zelf niet goed kan eten ze ook niet alle voedingstoffen aan haar jongen kan geven, wil ik niet dat zij eitjes legt, vandaar mij plannetje om haar samen met Rocky en Coco vrijgezel te laten.

Coco, bonte cinnamon POP, 30 oktober 2005.
Coco is mijn kroelkippie. Totaal onverwacht dus bij mij gekomen, zie het verhaaltje bij Rocky, maar zo superlief. Bij de kweker is ze gekortwiekt dus kon ze niet vliegen toen ze bij me kwam. En het liefst zit ze de hele dag bij mij of als Ed thuis is bij hem, op schoot of schouder. Gelukkig is ze in de rui geweest en kan ze inmiddels alweer vliegen, maar nog steeds is haar favorietenplekje bij Ed of mij. Omdat zij dus zo op mensen gericht is zal ik haar ook geen nestje laten krijgen en mag zij lekker bij Rocky en Noa zitten. Mits dat dit echt problemen gaat geven dan zal ik een bont ventje voor haar gaan uitzoeken.

Eros, witmasker lutino split voor {X1:gepareld} MAN, albino dus, 24 januari 2006.
Is dus op dit moment kaalgeplukt aan zijn wangetjes en achter zijn kuifje, helaas weet ik nog steeds niet door wie.  :-\

Diégah, bonte geparelde POP, 9 april 2006.
Is mijn dakzakje, zij heeft een eetprobleem en moet elke middag in een aparte kooi zonder eten.

Unique, bonte witmasker split voor {X1:  gepareld} {X2: cinnamon} MAN, 18 mei 2006.
Mijn nieuwe lieverd, die ik gisteren avond erbij heb gehaald.

Ik heb er nu dus 9, 3 mannen en 6 popjes.

Ik hoop in ieder geval nog op één bonte geparelde witmasker POPerbij te krijgen, dan heb ik 3 witmasker mannen en 3 witmasker poppen, die onderling koppeltjes kunnen vormen, het liefst natuurlijk wel hetero koppeltjes.  ;)

Verder wil ik nog heel erg graag een Primrose (look-a-like) cinnamon MAN, of zoals ze tegenwoordig heten een getekende cinnamon MAN, dit zal dan de partner worden voor Diégah. ;)

En dan natuurlijk mijn eigen geparelde lutino of fallow geelwang POP met als partner een bonte cinnamon geelwang MAN.

En dan zal mijn collectie compleet zijn.

Ik heb dan 3 vrijgezelle dames en als alles wil lukken zoals ik wil natuurlijk, 5 koppeltjes.

De filmpjes moet ik nog eventjes gaan uploaden en de foto's van Unique verkleinen, dus die plaats ik later.

DOei doei!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

:o :o , een heel mooie collectie  :o :o
Hopelijk lukt het je, om alle gewenste koppeltjes te krijgen!!

Groeten Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ozzie

Hallo lieve Caroline,

ik volg nog steeds trouw je dagboekje hoor, ook al laat ik niet altijd wat van me horen :)

Unique: wat weer een parel van een valkje, heel anders dan de anderen, maar zeker zo mooi. Ik hoop dat je ook van hem heel veel plezier gaat hebben. Een goed huisje gaat hij bij jou zeker krijgen, dat weet ik zeker.

Geniet!   :-*  Liefs Wendy, Olaf en Binky

ps: wat een mooi overzicht van al je lieverds! Schitterend.  :D

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline