## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Monky

Hi Caroline,

Wat gezellig dat je een van je valkjes mee neemt  ;D
Ik kijk al helemaal uit naar je nieuwe foto's  ;D ;D ;D Lekker extra veel....

Hele fijne vakantie. Geniet er lekker van!!!

Groetjes,
Monky

caro

Hoi Caroline,

Vast een prettig weekend toegewenst. Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje meezit.

Ik ben nu al weer nieuwsgierig naar je foto's. Ik zit altijd lekker te genieten va n je foto's ;)

Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lique

Hoi,

Zoals Gerda al zei, gaarne elkaar in zijn/haar waarde laten.

Als iedereen voor zichzelf zou spreken, zou hier niets aan de hand zijn! Dan had Caroline gewoon uit kunnen leggen waarom Diègah mee gaat, zonder dat er gekibbel komt!

Hierop letten aub de volgende keer.

En nu weer verder met het dagboek: Caroline, veel plezier dit weekend in de Ardennen.

Groetjes Lique

marilyn

hoikes caroline

veel plezier in het weekend in de belgische ardennen  ;)
veel knuffelplezier met diégah en maandag kom ik snel naar je dagboekje kijken of er al fotokes zijn hoor  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Over de 25000 lezers!!

Jeetje, vanmorgen toen ik met dit berichtje begon zag ik dat als mijn dagboekje nog 55 keer gelezen wordt, dit 25000 x is gelezen.  :o Geweldig natuurlijk, en ik ben er dan ook heel erg trots op.  :D 25000 x in 9 maanden tijd is best wel veel, toch?? Nu zag ik dat het er alweer ver overheen was dus heb ik het berichtje maar enigsinds aangepast.  :P
Dat er nog zoveel wordt gekeken en gelezen in mijn dagboekje verbaast me trouwens wel, dit had ik noooooit verwacht.

Diégah.

Het gaat nog steeds erg goed met mijn meisje. Gisteren heb ik zeker wel een kwartier haar lekker mogen kroelen. En dan niet een beetje aaien maar echt kroelen.  :D Dit was de eerste keer dus gaf me wel een super gevoel.  :-*
Gisterenmiddag mocht ze tegelijk met Rocky, Noa en Coco uit de kooi en vandaag tegelijk met de andere 7. Maar dan blijft ze dus echt niet bij me zitten hoor. Het is een echt valkje, dus gaat lekker mee doen met haar nieuwe vriendjes. Wat ik overigens prima vind hoor. Ik wil mijn valkjes wel allemaal lekker tam hebben maar ze hoeven niet helemaal hopeloos verliefd op me te worden, het moeten nog wel valkjes blijven.  :D

Weekendje Ardennen.

Zoals jullie inmiddels al wel zullen hebben begrepen rijden we morgen naar de Belgische Ardennen. Dit is best wel onverwachts en hebben we gisterenavond pas besloten.
De reden dat ik Diégah mee neem is de volgende. Diégah is nu 8 dagen bij mij, dus ook 8 dagen bij haar moeder weg. Zij krijgt van mij 2 x per dag een koffieschepje valkparkietenzaad, waarom 2 x, nu dan kan ze goed alle zaadjes zien die ze al kan pellen. Ik weet niet of zij al zaadjes echt gaat zoeken in een bakje, dus ben ik bang als ik het bakje helemaal vul en weg ga, zij als de bovenkant vol met schilfertjes ligt niet meer kan eten en dus honger lijd. Alleen dat idee al, zou me een rot weekend bezorgen. Er komt namelijk geen oppas voor de diertjes. Vandaag hebben we alle kooien verschoond, morgenochtend krijgt alles vers voer en water en zondagavond zijn we thuis en krijgt iedereen alles weer ververst.
Ik heb zelf ook het idee gehad, net als iemand anders ook al de tip gaf, om haar ergens anders te brengen. Maar mijn inziens bezorgt haar dit juist een hoop stress, bij een vreemd iemand die ze nog nooit gezien heeft en uiteraard heeft ze dan ook de reis, dus dit blijft dan hetzelfde. Daarom gaat ze lekker mee met mij, de enige persoon die ze op dit moment vertrouwd en komt ze in de Ardennen op onze kamer te staan dus ook lekker rustig. Ik kan haar dan goed in de gaten houden en 2-3 x per dag een schepje eten geven. De reis op zich zal haar weinig kunnen schelen, terug kijkend naar de vorige keer, toen heeft ze lekker de hele terugweg trosgierst zitten eten. Een grote afstand, och een 3 uur rijden, Lin, toen we Eros bij jou hebben gehaald in het Hoge Noorden, zat Eros ook 2 1/2 uur in het reisbakje en heeft daar ook niks aan over gehouden hoor.Een ieder bedankt voor zijn bezorgdheid. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat mijn kleine meid niet een grote stresskip is hoor, ze woont hier met 3 hele kleine kindjes, en vier honden, 2 grasjes en 7 andere valkjes en ze is jong dat klopt, 8 weken wordt ze zondag maar het is geen zwak en ziek valkje, maar een gezonde meid van 115 gram.  :D

Hier wil ik het verder bij laten. Iedereen mag hierin zijn of haar mening hebben en die me ook zeker vertellen maar doe dit dan in het vervolg please via een IM, ik doe zo mijn best om er een leuk dagboekje van te maken en ik wil dit graag zo houden. Er is me al gevraagd of er berichtjes verwijderd moesten worden maar dit hoeft niet hoor. Het is goed zo!! Iedereen heeft zijn mening kunnen geven en ik heb hier uitgelegd waarom is dit besluit heb genomen. ;)

Allemaal bedankt hiervoor!!  :D

En dan nu ......[/size][/i][/b][/color]
....... fototijd!!

Ik ga ze nu verkleinen, uploaden en plaatsen.

Tot straks!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik wens jullie heel veel plezier van het weekend. Ik wacht nog even op je foto's en ga dan naar bed, dat wordt dus geen msn vanavond, maar ik ben zoooo moe :-\

Na het weekend hebben we elkaar vast veel te vertellen ;D

Mariska

Ik wacht ook op je foto's :D
Extra veel vanavond.

Ik vind dat je een goed besluit heb genomen en het goed heb uitgelegd ;)

Diègah is wel Dikkertje Dap vergeleken met Twila :o
Die zit nu op 93,5.
Ook mooi toch.

Heerlijk toch dat je zo met haar heb kunnen kroelen.
Had ik van de week ook met haar kleine zusje of broertje.

Roosje, wat weegt Primo eigenlijk?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ik denk dat Primo ongeveer hetzelfde weegt als Diegah, ik heb hem niet meer gewogen. Hij wordt nog steeds gevoerd door mams, verwend nest ::) Hij zit gelukkig wel steds vaker bij de voerbakken :)

Mariska

2 juni 2006, 21:37:54 #3204 Last Edit: 2 juni 2006, 22:01:05 by Mariska
Ze zijn toch 20 gram zwaarder dan Twila.

Maar Twila komt elke dag een paar gram aan ;)

Lekker toch door mams gevoerd ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Ik wens jullie een heel fijn weekend in de Ardennen. ;D
Je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoor. Het is jouw valkje en jij doet wat jij het beste voor haar vind.

Groetjes Marlies ;)

Mariska

Mariska

Nou ik heb geen tijd meer om op je foto's te wachten dus die kijk ik morgen ;)

HEEL VEEL PLEZIER HET WEEKEND!! :-*

Liefs
Maris!!

Linn

Ik ben net terug van de Belgische Ardennen, haha. ;D Schoolkamp. ;D Veel plezier!