## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

# Gerda   Zo heet mijn moeder trouwens ook, Gerda. Klinkt dus wel vertrouwd. Maar wouwie, wat een mooie foto's zeg vooral van Grisha wat een fotomodel zeg, ik weet het nu zeker, het popje wat ik volgend jaar neem moet een gewone geparelde witmasker worden geen cinnamon.  ;)

Zoals beloofd, in pyjama, hier ben ik nog even, Vanavond tijdens het rondvliegen, welliswaar geen vliegfoto's kunnen maken(dit lukt me echt niet) maar wel een paar andere leuke, kijk maar mee. Ik heb er wel een stuk of 60 geschoten maar er vielen er ook een hoop niet mooie af, en een deel bewaar ik ook voor andere dagen anders heb ik straks niks meer om jullie mee te verblijden, hihihi. En ik moet jullie wel tevreden houden natuurlijk.  ;)
Ik had al verteld dat een close-upje van Fleur een megakarwei is omdat ze steeds naar me toe komt gevlogen, maar vanavond was het toch gelukt, 6 stuks had ik er  ;D .......Alleen helaas allemaal niet scherp, Chips!! Deze wilde ik toch nog laten zien, beter lukte me dus niet.

Lief hè, 1 seconde later zat ze op mijn schouder.

Deze met haar zus is beter gelukt, links Fleur en Chica recht dan.

Ook de twee zusjes, Fleur & Chica.

En dan nog 2 foto's om te laten zien dat ze vandaag alweer helemaal gewend zijn.

Bovenop mijn hoofd, Pablo, linkerschouder Binky & Chica, en op mijn rechterschouder Fleur knabbelend aan mijn ketting.

Hier laat Fleur haar kopje zien maar duikt Chica in mijn paardenstaartje, op de achtergrond is Zilver, het Engelse grasje, in zijn kooi te zien.

En nog eentje om het niet af te leren.  ;D ;D ;D

Chica die net een hap uit de spiegel neemt, op de foto kun je trouwens goed zien dat ik hem wel eens mag schoonmaken(de spiegel bedoel ik).  :(

Weltrusten, de droger piept, de laatste was voor vandaag is klaar, daarna ga ik nog even dagboekjes kijken en dan slapen. Morgen 7 uur de wekker, zal wennen zijn na de vakantie zonder wekker.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Ik maak mijn eivoer niet zelf, maar geef ze af en toe een gekookt eitje.
Dat vinden ze hartstikke lekker.
Ik geef die van mij elke dag iets lekkers in hun bakje en iets lekkers in een klemmetje.
Zoals groente, fruit, pasta (soms), kruiden enz en dus soms ook een gekookt eitje.
Maar ik maak dat klaar terwijl ze los zijn en een pannetje op het vuur vind ik dan gevaarlijk.
Vandaar de eierkoker in Mike's kerstpakket! ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

# Mariska   Aha, ik begrijp het. Eivoer zelf maken werkt hier niet maar een heel ei heb ik nog niet geprobeerd, zal ik van de week eens proberen, bedankt voor de tip.  ;)

Doegie!!  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hehe, ik moest 4 pagina's bijlezen... heb ik niet gedaan.... heb wel je schotland foto's gezien, en je hebt inderdaad de jongste rokkendrager gekozen! :o

bobbie

Hoi Caroline,

Even voor ik het vergeet: ik heb een pop en die kan ook fluiten als een man. Ik dacht eerst dat het een man was dus heette hij Cobus, bleek het een pop te zijn en nu heet ze Cootje. (Niet te verwarren met Catootje  ;))

Groetjes, Nel :)
He Jasper,

Wat goed van jou dat je nu kan staan in de box. En blijven staan he, hoorde ik. Geweldig man. Wij kerels laten onze moeders wel vaker trots glunderen he. Dat zal die van jou nu ook vast gedaan hebben. Mijlpalen noemen ze het. Nou, ik noem het pantoffels hoor waar ik op sta ;)

Ik zit nu in de fase dat ik af en toe een paar stappen los doe, man moet je die gezichten zien om je heen, alleen daarvoor zou ik het al willen rekken. Als ik gewoon door ga lopen vinden ze het zo gauw gewoon joh. Ik blijf dit nog even doen. Een paar passen en je dan laten vallen  ;D, dan krijg je echt alle aandacht en klappartijen. Zo trots zijn ze dan  ;D

Nou Jasper, ik vind je al behoorlijk snel met je staan, niet overdrijven nu he, straks haal je me in. ;)

Groetjes en een  :-* van je vriendje Renzo. 8)

Caroline

Nel vertelde het al.

:D Jasper kan in de box blijven staan!!  :D

Stoer hè??  ;)

Ik ben dan ook helemaal trots.  :D

En Jasper zelf was ook helemaal blij.  :-*

Ik kom straks nog even terug met foto's van de valkjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Goed zo Jasper laat ze maar een poepie ruiken, en blijven staan hé :)
Wauw wat een leuke foto's echt om te  :-* wat een koppie blonde haartje en een stoere bink om te zien hoor. :D
Hoe oud is hij of heb ik dat ergens vergeten te lezen, het is bijna een dagtaak om alles bij te houden.
En mijn man maar elke keer klagen, zo van "zit je nu al weer achter de pc", maar dan laat ik het onderwerp dagboek / en verhalen zien, en dan begrijpt hij het lichtelijk  :o :o

Kirsten

jeeh Jasper!,.
Oh wat een heerlijke foto's!,. om te zoenen, wat een heerlijk koppie heeft ie toch :D :-*
En trotse mama,.super om te lezen

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi Caroline

Wat een schande zijn we overburen en ben ik nog niet bij jou komen buurten hier, nou daar komt dus verandering in , ik woon in Mierlo , dat gezellige dorp (nou ja dorp) meer stad.
En jij woont in Veghel geen buren maar het komt in de buurt.

Het toeval wil ook dat wij ook in schotland geweest zijn en wel al 2 x drie weken , we zijn heel Schotland doorkruist, en ik kan je vertellen zèèr de moeite waard ,zodra het weer kan gaan we terug het is ons favoriete vakantie land, we hebben beide keren mooi weer gehad.
We zij 1x in Wales geweest ook prachtig , en 3 x maal in zuid england ,ook mooi , maar het mooist is toch Schotland.

En wat een lieverd is die Jasper van jullie , en je andere kids mogen er natuurlijk ook zijn .

tja en dan je valkjes ook geweldig zeg.

En jullie hebben nog een turquaseparkiet , daar heb ik ook al mijn oog op laten vallen , ik wil buiten een nieuwe voilere , en ben op zoek naar verschillende parkieten, en die komt ook steeds weer op mijn lijstje.
En dan nog andere tropiche vogels , ik vind het geweldig. dus ik kom nog vaker buurten.

Groetjes Gonnie

Caroline

# Rianne   Ja hé, ik elke dag alle berichtjes in jouw dagboek lezen en dan kom jij alleen maar plaatjes kijken.  :-\ En dan ook nog alleen maar vakantieplaatsjes, foei, er staan ook hele mooie valkjes op hoor.  ;)
Grapje hoor!!  ;D Ik vind het altijd goed, als je er maar wel blijft komen, oké??  :P

# Nel   Ja, dat heb ik wel vaker gehoord, een pop die floot maar Pablo doet hele deuntjes van Binky na en ook het versierfluitje(? balts?) naar één van de popjes, en gisteren deed hij treden of hoe heet dat, proberen te foekjanknollen, in jullie thermen zeg maar.  ;D ;D

# Renzo   Hoi maatje, leuk dat je weer eens een berichtje schrijft voor mij, goed hè van mij dat ik zo mooi bleef staan. En ik was er ook helemaal blij van geworden hoor. Ben ook blij dat jij weer thuis bent en weer een beetje bent opgeknapt, je laat al die vrouwen hier op het forum wel steeds schrikken hè, hihihi, boef.
Groetjes van je maatje Jasper,  :-* :-* :-*

# Esther   Hoi Esther, mooi manneke hè, ons Jaspertje. Hij is vrijdag 15 maanden geworden, en heel klein voor zijn leeftijd. Maar Jasper is geboren met het Downsyndroom, deze kindjes zijn over het algemeen iets kleiner en zijn ook in hun ontwikkeling wat trager dan de gemiddelde peuter. Vandaar dat we ook zo trots op hem zijn want dit is voor een "Downie" best wel snel.  :D

# Kirsten   Dankjewel!!  :-*

# Gonnie   Hoi "buurvrouw", Mierlo ligt vergeleken met de meeste plaatsen hier allemaal op het forum, bijna tegen Veghel aan, hihihi. Leuk dat je mijn boekje hebt gevonden.
En wat je zegt, Schotland is inderdaad geweldig, Engeland ben ik ook eens door heen gereden maar toen was ik pas 11 jaar. Dus daar ben ik wel een hoop van vergeten. Toen was de overtocht van Hoek van Holland naar Harwich en toen zijn we door heel Engeland gereden naar Schotland, Inverness. Was ook prachtig maar om met 3 kleine kids(4-21/2-1jaar) elke dag ergens anders te slapen en alles in en uit te moeten pakken vind ik geen doen. Maar ook wij gaan zeker nog eens terug. En verder bedankt voor de complimentjes. Ik kom ook weer eens in jouw boekje hoor. Ik neus eigenlijk in bijna alle boekjes van de eerste 1 1/2 blz. maar schrijf niet altijd overal in.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

25 oktober 2005, 00:32:55 #325 Last Edit: 25 oktober 2005, 00:36:30 by Caroline

Onze Sanne ging in Schotland elke dag met haar oudere nicht schelpen zoeken aan het strand, en ik moet zeggen ze heeft prachtige schelpen gevonden.  :o

Kijk mama, wat een mooie!!

Terug in de caravan hebben we ze laten weken in zoutwater, en een maal weer terug in Veghel had ik ze op een paar doekjes gelegd zodat ze konden drogen.

Hier de gedraaide.

Deel 2.

Deel 3.

Er komen nog valkjes op schelpen foto's maar drukte per ongeluk op verzenden.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

::) :-X ::)

Ik drukte dus per ongeluk op verzenden dus hier deel 2 van het schelpenverhaal.

Want natuurlijk moesten de valkjes ook even kijken wat er op de kast naast hun kooi allemaal lag, alleen Pablo bekeek de boel vanaf een afstandje.

Hoog en droog vanaf de grasparkietenkooi.  :-\

Chica ging wat dichterbij, zeg maar gerust er boven op.

Zo ook haar zusje Fleur.  :D

Hoezo nieuwsgierig??  ???

Even kijken of mijn kuif nog goed zit!  :P

En dan mijn eerste vliegfoto's!!  ;D

En wel van mijn enige valk die niet kan vliegen.  ;D Dat is ook de reden dat ze gelukt zijn dit keert, Binky vliegt altijd zonder weg te vliegen, dus altijd prijs met foto's maken.

En omdat terug vliegen dus niet gaat, wordt het klauteren, via Ieroor en ..........

......de kooi weer omhoog.  ;)

Zo dit waren ze weer voor vandaag!!

Voor straks weltrusten!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Mooie schelpen hoor! :) Ik heb zelf ook schelpen gezocht, maar dan in Julianadorp ;) Wil er volgend jaar een krans mee beplakken, misschien ook een leuk idee voor jouw schelpen?

Grappig hoor, nieuwsgierige valkjes!
Sorry dat ik alles heb overgeslagen, maar ik moet nog zoveel dagboeken langs!

Caroline

# Rianne
Citaat van: Rianne op 25 oktober 2005, 10:16:47
Mooie schelpen hoor! :) Ik heb zelf ook schelpen gezocht, maar dan in Julianadorp ;) Wil er volgend jaar een krans mee beplakken, misschien ook een leuk idee voor jouw schelpen?

Grappig hoor, nieuwsgierige valkjes!
Sorry dat ik alles heb overgeslagen, maar ik moet nog zoveel dagboeken langs!

Ik ben zelf niet zo'n createefje maar Sanne gaat allerlei dingen, doosje etc. beplakken en beschilderen en ik weet niet wat allemaal met haar tante en nichtje(wel createefjes).

En geeft niet hoor, je kunt niet alles bijhouden hè, dan kun je wel stoppen met werken onderhand, er zijn zoveel dagboeken/verhalen tegenwoordig.

Groetjes  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Zussieeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss ik heb jullie enorm gemist en ben heel blij met de foto's!! ;D :-* :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**